Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
Eeew... een TT met twee taalfouten.
Neverending, en of. Dat eerste is geen ramp, maar dat tweede doet zo'n zeer aan mijn ogenquote:Op zondag 2 september 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie maar 1 taalfout, maar ik heb wel een incoherentie in de haakjes ontdekt.
Wel storend trouwens, die e-regen in vreselijke.quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
ik ookquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik verslaafd? Ik mis de achtergrondgeluiden van die streams echt
quote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we gaan fietsen?
Ga ik wel op je rug...quote:Op zondag 2 september 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, heb alleen geen bagagedrager![]()
Wat een randdebiel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Op Nowlive wordt in Forum vermeld dat er een ambulance op het terrein is geweest en dat Dennix door glazen tafel is geduwd. Dit zou zijn bevestigd door radio 538. Wie weet hier meer vanaf??
Het viel mee.quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik lees ook maar en vraag of jullie er iets van weten. Ik zet niks neer. Is gewoon een vraag.
Voortaan alom met 1 L in onze geliefde SC, jongemanquote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een randdebiel.
Gebaseerd op 1 forumberichtje.
Als ik zoiets zou posten zou het humor zijn, maar ik vrees dat deze meneer dit serieus post in onze allom gewaardeerde COS.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das goed.......ik til niet zo zwaar aan die dingen.![]()
Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
Godstering nog an toe zeg, wat een dom volk loopt er rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |