Ja, dit:quote:Op zondag 2 september 2007 20:21 schreef lillkiss het volgende:
staat er ook niks op de DGK site?
Ehhmm........quote:Op zondag 2 september 2007 20:00 schreef mazaru het volgende:
alleen het bordje "Te Koop" ontbreekt nog![]()
Ik dacht dat dat hok 2,2 miljoen ¤ waard was, flinke devaluatie dus.quote:
Ik zou er toe in staat zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet geheel kansloos volgens mij. Een uitzonderlijke situatie is dit niet. Ik kan mij voorstellen dat er even een time-out is om te overleggen. Maar dit gaat uren aaneen door, zo ook vannacht. Ik vind het persoonlijk een wanprestatie en schoffering van de klant (immers geen enkele mededeling). Ik denk dat je wel degelijk kans maakt als je er werk van maakt. De hamvraag is: Ga je voor vier luizige euro die je betaald hebt een principe kwestie aan en maak je daar werk van.
en huub niet? We weten niet eens wat er gebeurd isquote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef neehe het volgende:
Ik heb ook het idee dat het afgelopen is, over en uit.
Ze waren gewaarschuwd, nog 1x en de stekker gaat eruit.
Jaap en Dennix zijn 1 stap te ver gegaan.
Bedankt he !
omdat dat niet bekend isquote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef Markeerstift het volgende:
waarom staat er in de updates niks over wat er gebeurt is ?
Ik eigenlijk ook, maar je moet het als streamers gezamenlijk doen. Ik denk dat je een heel goede kans maakt om te winnen. Dit slaat namelijk helemaal nergens op. Ik zou het op zich wel grappig vinden om RTL een hak te zetten.quote:
Wat hebben ze dan gedaan, en waarom gaan de strams dan op lock als Huub en Like uit bed komen.?quote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef neehe het volgende:
Bedankt he !
Ze zijn niet te ver gegaan. Als er al iemand te ver is gegaan dan is het Huub met het gooien van een schoen en appels, eerder op de avond.quote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef neehe het volgende:
Bedankt he !
De TS vermeldt precies wat er gebeurd: inderdaad, geen donder.quote:Op zondag 2 september 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
Aangezien de OP geen donder vermeldt, nog maar eens voor degenen die willen klagen of afreageren:
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
Kan iemand die dennix in het zwembad gooien? Niet vergeten om eerst een flinke stoeptegel aan zijn enkels te hangen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef Prospera het volgende:
Jaap zit rechts in een stoel en Dennis loopt op de rand van het zwembad.
[afbeelding]
Niet nu. Dan zien wij het nietquote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Kan iemand die dennix in het zwembad gooien? Niet vergeten om eerst een flinke stoeptegel aan zijn enkels te hangen.
Inderdaad, het is toch van de zotte dat er gewoon mensen zijn die oordelen terwijl helmaal niemand weet wat er aan de hans is en wat er gebeurd isquote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef lillkiss het volgende:
[..]
en huub niet? We weten niet eens wat er gebeurd is
Ik hoop dat hij vanzelf uitglijdtquote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Kan iemand die dennix in het zwembad gooien? Niet vergeten om eerst een flinke stoeptegel aan zijn enkels te hangen.
ik vind het al een tijdje best aardig deze Zen-streams zonder al dat gekakel van die bewonersquote:Op zondag 2 september 2007 20:42 schreef DrsH het volgende:
Lieve mensen, laat je niet zo meeslepen door de materie, gewoon afwachten wat er de komende uren gaat gebeuren en daarna de streams en dus de COS simpelweg boycotten. Das goed voor RTL en de gemoederen hier.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ga geen ophef maken over 1.15 maar vind het wel leuk om ze dat onder hun neus te wrijven.quote:Op zondag 2 september 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar je moet het als streamers gezamenlijk doen. Ik denk dat je een heel goede kans maakt om te winnen. Dit slaat namelijk helemaal nergens op. Ik zou het op zich wel grappig vinden om RTL een hak te zetten.
Nou ben ik toch wel heel benieuwd over welke user het gaat.quote:Op zondag 2 september 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien hier vandaag, de vriendelijkheid druipt er weer vanaf bij een bepaalde user, die blijkbaar van herhalingen houdt, net als DGK.![]()
T is eerder speculerenquote:Op zondag 2 september 2007 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad, het is toch van de zotte dat er gewoon mensen zijn die oordelen terwijl helmaal niemand weet wat er aan de hans is en wat er gebeurd is![]()
Precies, daarom heb ik ook 3 mailtjes gestuurdquote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ga geen ophef maken over 1.15 maar vind het wel leuk om ze dat onder hun neus te wrijven.Gewoon een beetje pesten.
![]()
Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltjequote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zijn niet te ver gegaan. Als er al iemand te ver is gegaan dan is het Huub met het gooien van een schoen en appels, eerder op de avond.
Dus jij vond die appel ook te ver gaan ?quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
Waarbij vermeld dat hij niet hard gooide......in ieder geval die schoen niet. Dat was het enige dat zichtbaar was.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ook ik pik deze bullshit dus gewoon niet. Anders had ik wat anders met mijn geld gedaan...quote:
Dat Villa Vandaag is van zo'n abominabele kwaliteit,geschreven voor kleine kinderen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef toneelhaak1 het volgende:
Villa Vandaag heeft nog nooooit zoveel updates gehad er is weeeeer een NIEUWTJE
----Tips en Trucs van Nadia ----
mag je natuurlijk niet missen![]()
![]()
Voor het eerst sinds weken amuseer ik me weer met de COS en DGKquote:Op zondag 2 september 2007 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
ik vind het al een tijdje best aardig deze Zen-streams zonder al dat gekakel van die bewoners
Zo verslaafd dat hij er dagen buiten kan.Verslaafd zijn is heel wat anders en binnen een dag zonder drank flip je al.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te zien, het horen van zijn laatste doodskreten vind ik ook goed.quote:
Op zich kan een verslaafde tijdens een poging om niet te drinken dat best een tijdje volhouden. Ik weet niet of hij verslaafd is, duidelijk is wel dat hij er niet in spuugt, geen maat kent en er agressief van wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo verslaafd dat hij er dagen buiten kan.Verslaafd zijn is heel wat anders en binnen een dag zonder drank flip je al.
Had een banquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Waar is FdW eigenlijk gebleven?
week geleden een "ban" gehadquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Waar is FdW eigenlijk gebleven?
Ach ja, er zijn landen waar mensen nog langer in de rij staan voor een stuk brood.quote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat DGK maar eens een update over de huidige situatie geeft op hun site.
MET DEZE BS KOMT NIEMAND TOCH EEN STAP VERER!![]()
![]()
![]()
Is ook waar.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn landen waar mensen nog langer in de rij staan voor een stuk brood.
Atsma wil wel helpenquote:Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, nu zijn we allemaal gelijk, de streamers en de niet streamers! Cool
Laten ze allemaal eruit trappen en een leuk politiek verhaaltje eraan hangen (dat kunnen ze wel, anders huren ze iemand in die het wel kan) en dan is het over.
Denk dat elke jongere zo zou zuipen in die kooi.En ook al was hij alcoholist zou mij een worst wezen.Het is zijn leven dat hij dan verzuipt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op zich kan een verslaafde tijdens een poging om niet te drinken dat best een tijdje volhouden. Ik weet niet of hij verslaafd is, duidelijk is wel dat hij er niet in spuugt, geen maat kent en er agressief van wordt.
nog sterker de voedselbanken krijgen hun waren niet aangesleept....quote:
is het soms mevr of dhr Biedermeier?quote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar ik weet wel waar hij woont:
[afbeelding]
gelukkig doe jij dat voor ons, kun je ook zien wie het isquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Vandaag... het volgende:
wel op blijven letten hè mensen, er zit al de hele tijd iemand in de chill
[afbeelding]
Brian zit daarquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
Dat is dus echt een denk fout. Ze trappen er alllemaal inquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.
wat stond er dan, ik lees nooit verder dan COSquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
Scherpquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
Het is dat er geen opgeluchte knieval-smiley is, anders had je hem nu in duizendvoud gekregenquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Klopt....die kan er niet eens tegen dat er een alcoholrestrictie is....zo iemand kan geen dag zonder alcohol...moet 24 uur per dag drinken tot zijn beschikking hebben en kan als hij of zij eenmaal gedronken heeft niet meer ophouden.quote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.
Er is maar een gevaarlijk kereltje daar in de kooi en dat is para brrrrrian. Als ze die niet elke dag lam leggen met kalmeringstabletten dan was hij in week 2 er al uit gevlogen. Die mafkees gooit regelmatig met glazen, slaat lellebel amanda, slaat zichzelf en loopt met het grootste gemak door een glazen deur. Zonder zijn pammetje redt brrrian het niet in de villa. Maar wel lopen zeiken over Huub en zijn alcohol gebruik (wat zwaar fout is, dat geef ik toe) maar zeik dan ook over al die tabletten die brrrrrian naar binnen werkt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
TopicTitelquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef DrsH het volgende:
Domme vraag wat is de TT?????
ik lurk liever, maar goed, als jullie niet opletten dan moet ik wel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig doe jij dat voor ons, kun je ook zien wie het is
Ik vind als huub gedronken heeft hij altijd te ver gaat. Ook met appels gooien kan gewoon niet. Maakt niet uit wie het doetquote:Op zondag 2 september 2007 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus jij vond die appel ook te ver gaan ?
THXquote:
En nu ga je hem zoeken ook! Hup, hupquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dat er geen opgeluchte knieval-smiley is, anders had je hem nu in duizendvoud gekregen![]()
Niemand heeft hem met appels zien gooienquote:Op zondag 2 september 2007 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind als huub gedronken heeft hij altijd te ver gaat. Ook met appels gooien kan gewoon niet. Maakt niet uit wie het doet
Waaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 2 september 2007 21:09 schreef DrsH het volgende:
Mensen mensen wat een info, ben ik de enige die geen streams heeft en derhalve niet mee kan praten??????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |