Dus jij vond die appel ook te ver gaan ?quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
Waarbij vermeld dat hij niet hard gooide......in ieder geval die schoen niet. Dat was het enige dat zichtbaar was.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ook ik pik deze bullshit dus gewoon niet. Anders had ik wat anders met mijn geld gedaan...quote:
Dat Villa Vandaag is van zo'n abominabele kwaliteit,geschreven voor kleine kinderen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef toneelhaak1 het volgende:
Villa Vandaag heeft nog nooooit zoveel updates gehad er is weeeeer een NIEUWTJE
----Tips en Trucs van Nadia ----
mag je natuurlijk niet missen![]()
![]()
Voor het eerst sinds weken amuseer ik me weer met de COS en DGKquote:Op zondag 2 september 2007 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
ik vind het al een tijdje best aardig deze Zen-streams zonder al dat gekakel van die bewoners
Zo verslaafd dat hij er dagen buiten kan.Verslaafd zijn is heel wat anders en binnen een dag zonder drank flip je al.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te zien, het horen van zijn laatste doodskreten vind ik ook goed.quote:
Op zich kan een verslaafde tijdens een poging om niet te drinken dat best een tijdje volhouden. Ik weet niet of hij verslaafd is, duidelijk is wel dat hij er niet in spuugt, geen maat kent en er agressief van wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo verslaafd dat hij er dagen buiten kan.Verslaafd zijn is heel wat anders en binnen een dag zonder drank flip je al.
Had een banquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Waar is FdW eigenlijk gebleven?
week geleden een "ban" gehadquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Waar is FdW eigenlijk gebleven?
Ach ja, er zijn landen waar mensen nog langer in de rij staan voor een stuk brood.quote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat DGK maar eens een update over de huidige situatie geeft op hun site.
MET DEZE BS KOMT NIEMAND TOCH EEN STAP VERER!![]()
![]()
![]()
Is ook waar.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn landen waar mensen nog langer in de rij staan voor een stuk brood.
Atsma wil wel helpenquote:Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, nu zijn we allemaal gelijk, de streamers en de niet streamers! Cool
Laten ze allemaal eruit trappen en een leuk politiek verhaaltje eraan hangen (dat kunnen ze wel, anders huren ze iemand in die het wel kan) en dan is het over.
Denk dat elke jongere zo zou zuipen in die kooi.En ook al was hij alcoholist zou mij een worst wezen.Het is zijn leven dat hij dan verzuipt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op zich kan een verslaafde tijdens een poging om niet te drinken dat best een tijdje volhouden. Ik weet niet of hij verslaafd is, duidelijk is wel dat hij er niet in spuugt, geen maat kent en er agressief van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |