abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52899581
Het vervelende is dat we helemaal niets te horen krijgen.
Als ze nu laten weten wanneer we weer streams kunnen kijken, dan weten we waar we aan toe zijn.
pi_52899608
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:

[..]

Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
Dus jij vond die appel ook te ver gaan ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52899615
quote:

[..]

Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.
Ohhh! Why do I have three kids and no money? Why can't I have NO kids and three money?"
(Homer Simpson)
pi_52899669
quote:

[..]

Waarbij vermeld dat hij niet hard gooide......in ieder geval die schoen niet. Dat was het enige dat zichtbaar was.
pi_52899717
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:32 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ik zou er toe in staat zijn.
ik ook ik pik deze bullshit dus gewoon niet. Anders had ik wat anders met mijn geld gedaan...
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52899722
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef toneelhaak1 het volgende:
Villa Vandaag heeft nog nooooit zoveel updates gehad er is weeeeer een NIEUWTJE
----Tips en Trucs van Nadia ----
mag je natuurlijk niet missen
Dat Villa Vandaag is van zo'n abominabele kwaliteit,geschreven voor kleine kinderen.
De gebeurtenissen die er beschreven worden zijn ronduit zeer triest te noemen....zo ontzettend kinderlijk dat ze zich er gewoon voor moeten schamen,zeker als je weet wat zich werkelijk in dat huis afspeelt tussen personen.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Admin zondag 2 september 2007 @ 20:53:19 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52899724
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:45 schreef pullup het volgende:

[..]

ik vind het al een tijdje best aardig deze Zen-streams zonder al dat gekakel van die bewoners
Voor het eerst sinds weken amuseer ik me weer met de COS en DGK
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52899726
quote:

[..]

Zo verslaafd dat hij er dagen buiten kan.Verslaafd zijn is heel wat anders en binnen een dag zonder drank flip je al.
pi_52899752
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:43 schreef Py het volgende:

[..]

Niet nu. Dan zien wij het niet
Ik hoef het ook niet te zien, het horen van zijn laatste doodskreten vind ik ook goed.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_52899766
Het is Dus Huub zijn schuld , deze streamlock?
Hij heeft gisteravond een drankje gehad en dan weten we natuurlijk zeker dat hij te ver gegaan is, dus Huub moet er uit.
En dat is nu het domme van heel de goudenkooi, nooit de regels na leven, en hadden ze dat wel gedaan dan zaten Brian, Amanda, Huub ,Jaap en Dennix allang thuis.
en was deze streamlock niet nodig geweest.
Goedemorgen :W
pi_52899788
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zo verslaafd dat hij er dagen buiten kan.Verslaafd zijn is heel wat anders en binnen een dag zonder drank flip je al.
Op zich kan een verslaafde tijdens een poging om niet te drinken dat best een tijdje volhouden. Ik weet niet of hij verslaafd is, duidelijk is wel dat hij er niet in spuugt, geen maat kent en er agressief van wordt.
  zondag 2 september 2007 @ 20:55:44 #62
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52899794
John de Mol is een grote oplichter, behalve het feit dat er mensen voor de streams betalen is er ook voor de POPUPOL via SMS betaald. Kortom de Mol valt voor mij onder de categorie Willem Holleder en is een grote gore oplichter. Als ik dit geweten had, had ik mijn geld naar de Parkinson stichting overgemaakt die sturen tenminste ogevraagd nog mooie wenskaarten
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_52899802
Waar is FdW eigenlijk gebleven?
pi_52899828
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Had een ban
pi_52899831
Dat DGK maar eens een update over de huidige situatie geeft op hun site.

MET DEZE BS KOMT NIEMAND TOCH EEN STAP VERDER!
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52899836
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
week geleden een "ban" gehad
pi_52899859
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef Ning het volgende:

[..]

Had een ban
nou zeg
  zondag 2 september 2007 @ 20:57:44 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52899866
Wow, nu zijn we allemaal gelijk, de streamers en de niet streamers! Cool
Laten ze allemaal eruit trappen en een leuk politiek verhaaltje eraan hangen (dat kunnen ze wel, anders huren ze iemand in die het wel kan) en dan is het over.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_52899889
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat DGK maar eens een update over de huidige situatie geeft op hun site.

MET DEZE BS KOMT NIEMAND TOCH EEN STAP VERER!
Ach ja, er zijn landen waar mensen nog langer in de rij staan voor een stuk brood.
pi_52899912
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ach ja, er zijn landen waar mensen nog langer in de rij staan voor een stuk brood.
Is ook waar.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52899945
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:44 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze vrouw?
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_52899948
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, nu zijn we allemaal gelijk, de streamers en de niet streamers! Cool
Laten ze allemaal eruit trappen en een leuk politiek verhaaltje eraan hangen (dat kunnen ze wel, anders huren ze iemand in die het wel kan) en dan is het over.
Atsma wil wel helpen
pi_52899949
20:36 - Huub en Amanda in hetzelfde schuitje?

“Ik wil vanavond de Titanic zien”, laat Huub zich ontvallen, wanneer hij met Lieke in de Private Room zit. De film werd gisteravond al ingestart, maar werd onderbroken omdat niemand minder dan Nathanael een bezoek kwam brengen aan de Villa. Ook Amanda, die inmiddels de soep boven de thee heeft verkozen, is wel weer toe aan een avondje film kijken. “Ik wil de Titanic zien!”, roept ze net als Huub. Zal deze zondag afgesloten worden met dè kaskraker van 1997?

we missen dus niets.
pi_52899966
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Op zich kan een verslaafde tijdens een poging om niet te drinken dat best een tijdje volhouden. Ik weet niet of hij verslaafd is, duidelijk is wel dat hij er niet in spuugt, geen maat kent en er agressief van wordt.
Denk dat elke jongere zo zou zuipen in die kooi.En ook al was hij alcoholist zou mij een worst wezen.Het is zijn leven dat hij dan verzuipt.
pi_52900021
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Wie is deze vrouw?
geen idee, maar ik weet wel waar hij woont:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')