Wat ben jij zielig !!!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Er is maar een gevaarlijk kereltje daar in de kooi en dat is para brrrrrian. Als ze die niet elke dag lam leggen met kalmeringstabletten dan was hij in week 2 er al uit gevlogen. Die mafkees gooit regelmatig met glazen, slaat lellebel amanda, slaat zichzelf en loopt met het grootste gemak door een glazen deur. Zonder zijn pammetje redt brrrian het niet in de villa. Maar wel lopen zeiken over Huub en zijn alcohol gebruik (wat zwaar fout is, dat geef ik toe) maar zeik dan ook over al die tabletten die brrrrrian naar binnen werkt.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar ik weet wel waar hij woont:
[afbeelding]
Linkje???quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaat?
Heb jij geen streams?! Je mist van alles!!!!
Oy! We hebben geeneens streams, dus je hoeft nergens over te ruzieën.quote:
ik ben heel benieuwd wie de nachtwake dan gaat houden hierquote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef Darklight het volgende:
Dit zal wel tot morgenvroeg duren
Naar zijn vader, die zich toen verschool in de saunaquote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand heeft hem met appels zien gooien![]()
Nee joh, niemand heeft ietsquote:
Of je kijkt ff op Funda en ziet dat het een leuke fotosoep isquote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hok 2,2 miljoen ¤ waard was, flinke devaluatie dus.
Ik blijf de helenacht nog op, maar ik heb dan beperkt internetquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wie de nachtwake dan gaat houden hier![]()
Doe ik ook niet hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy! We hebben geeneens streams, dus je hoeft nergens over te ruzieën.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ga je hem zoeken ook! Hup, hup
We hebben net besloten dat jij dat mag doenquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wie de nachtwake dan gaat houden hier![]()
It takes one to know someone.quote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is dus echt een denk fout. Ze trappen er alllemaal in![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 21:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Naar zijn vader, die zich toen verschool in de sauna![]()
stond de tafel bij de paardenbak?quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Op Nowlive wordt in Forum vermeld dat er een ambulance op het terrein is geweest en dat Dennix door glazen tafel is geduwd. Dit zou zijn bevestigd door radio 538. Wie weet hier meer vanaf??
Beperkt internet.......vertel hoe zit dat dan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik blijf de helenacht nog op, maar ik heb dan beperkt internet![]()
![]()
Onzin, kan niet anders. Ze stonden bij de stal toen de streamlock begon. En ik denk toch niet dat de vertraging tussen opname en uitzendig van de streams meer dan 5 minuten is.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Op Nowlive wordt in Forum vermeld dat er een ambulance op het terrein is geweest en dat Dennix door glazen tafel is geduwd. Dit zou zijn bevestigd door radio 538. Wie weet hier meer vanaf??
Lijkt me sterk dat het zo erg was. Bovendien zijn er geen glazen tafels bij de stallen. Dan zouden er meerdere incidenten geweest moeten zijn...quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook alles geloven maar de werkelijkheid is dat niemand weet wat er waar is, sommigen voor de gein begonnen te speculeren over ambulances en andere shit, en er dan altijd weer sukkels blijken te zijn (net als met die zogenaamde vergiftiging van Huub op Natasia d'r verjaardag) die alles serieus nemen....quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik lees ook maar en vraag of jullie er iets van weten. Ik zet niks neer. Is gewoon een vraag.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
[..]
stond de tafel bij de paardenbak?
zonet liep hij nog buiten.
Hij zei ook: Respect, ik heb geen respect.quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian: ... Dan moeten ze ons allemaal er uit zetten...![]()
inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef ericahysterica het volgende:
brian ziet er niet echt gelukkig uit.......
Tis gewoon een vraag en bedankt voor het antwoord. Neem niks serieus. Volg alleen via forums. Ga niet betalen voor live beelden waar de hele tijd locks op gaan.quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook alles geloven maar de werkelijkheid is dat niemand weet wat er waar is, sommigen voor de gein begonnen te speculeren over ambulances en andere shit, en er dan altijd weer sukkels blijken te zijn (net als met die zogenaamde vergiftiging van Huub op Natasia d'r verjaardag) die alles serieus nemen....
wegwezen! je kerel had het net over 'de gerimpelde kut'. doeiiiquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
heeeeeeeeeeeeee geluid kijken mensen!
ik moet drs H bewake dus ik heb al wat .........quote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben net besloten dat jij dat mag doen![]()
Dat is de grote vraag en GVD weer een lockquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef kybe het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
neeeeee dat duurt te lang dus nu maar weer een "lock"-ertjequote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
En na het film kijken krijgen we zeker weer een lock van een uurtje of vijf.
in de private wellicht...stond op villa vandaagquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef kybe het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
Ik zei ook net dat jij het serieus namquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Tis gewoon een vraag en bedankt voor het antwoord. Neem niks serieus. Volg alleen via forums. Ga niet betalen voor live beelden waar de hele tijd locks op gaan.
Zij bedoelde dat zij het voor elkaar hadden gekregen om film te kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Donnie29 het volgende:
Jullie hebben het gefikst?? Zei Nadia dat nou?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wegwezen! je kerel had het net over 'de gerimpelde kut'. doeiii![]()
Bedoelt ze de film misschien mee?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Donnie29 het volgende:
Huub en Lieke zijn wsl naar huis...quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Py het volgende:
Hmmz, de 5 lijken op het eerste gezicht opgewekt
Die zitten gezellig in Oldenzaal in de kroeg.quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef lillkiss het volgende:
En waar zijn huub en lieke?
Volgens mij zei ze : Hoe heb je dat gefikst Liek?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Donnie29 het volgende:
Dat was toch Nadia die naar binnen kwam lopen?quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
Lieke op de streams en StreamLock.....!!!! Iets over: Hoe hebben jullie dat gefikst hè?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Donnie29 het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Zo dat was lang streamen.Fons was effe zeker naar de wc.
Gaafquote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die zitten gezellig in Oldenzaal in de kroeg.![]()
Gelukkig ga ik niet gissen. Het is jammer dat het hele gebeuren al verneukt is.quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei ook net dat jij het serieus nam
Maar ook hier op FOK! zijn er genoeg idioten die echt denken dat er weet ik veel wat gebeurd is en weten uiteraard ook bijvoorbaat al wie er schuldig is aan wat er al dan niet gebeurd is
Heel vreemd dat zij niet te zien waren,van mij mogen Huub en Lieke naar huis laat die dwazen daar maar blijven dan maken die streamlocks mij ook geen moer meer uit.quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn wsl naar huis...
ja ik heb al betaald en zie dan maar je geld terug te krijgenquote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef cindy10 het volgende:
wat een achterlijke schijnvertoning.....snap niet dat iemand nog betaald ervoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |