Ga je naar ÁßráHaMpiíJh?quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar appie...leeters
Of ben ik de tel kwijtquote:Op zondag 2 september 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn het 'r ondertussen 4!?
Goftedomme!![]()
Huh?quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die is zo weer terug.
De Albert Heijn is heul niet open op zondag.
Welke twee zijn er nog meer dan?quote:
Het is toch zondag?quote:
Kút, je hebt gelijkquote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch zondag?
Of alleen in Duitsland?
En mag ik geen slechte grapjes meer maken?
En waarom zitten er tegenwoordig maar 19 peuken in een pakje?
En waarom heeft de nieuwe HP zo'n teringtitel?
Ik heb een glas cola en een paars overhemd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kút, je hebt gelijk.
Jij mag best slechte grapjes maken als het maar wel flauwe zijn tegelijkertijd, met scheve mondjes en zo. Ik heb 23 peuken.
Gossie, je hebt het er maar druk mee.quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef TherAngelina het volgende:
Ja lekker.
Ciao.
![]()
![]()
Nu ben ik heul een afspraak vergeten. En ik moest ook nog iets maken
. $%#$%^$#$%$
Ik heb een fles cola en een robothemdje.quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een glas cola en een paars overhemd.
quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gossie, je hebt het er maar druk mee.
Pech!?quote:Op zondag 2 september 2007 19:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb een fles cola en een robothemdje.
En pech!
Lay out!quote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
HááááááááhahahahahahaahahahahahahahaháááhahahahahaháááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHH!!
Doe mij eens niet aan de praat houden als ik weg moetquote:
Eerst de lay out verneuken en 'm dan hard tiefen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Doe mij eens niet aan de praat houden als ik weg moet.
Nu ga ik en niet over me roddelen!!
[afbeelding]
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die is zo weer terug.
De Albert Heijn is heul niet open op zondag.
Beetje, laat, maar je bent niet de enige die er met iets leuks helemaal onbedoeld naast kan zitten. Ik heb twee weken geleden ook iets heel stoms uitgehaald op een plek waar ik graag kwam. Ook leuk bedoeld, maar het ging mis en toen wist ik niet hoe het nog te redden - was echt niet leuk en nogal beschamend.quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.
Bovendien dacht ik echt dat dit wel bekend was, het spijt me dat ik je zo heb laten schrikken.
En het was echt de bedoeling er wat leuks van te maken, met poezieplaatjes enzo, KZ-style zegmaar.
groetjes van appie(dwz, die meid met den acne achter de kassa)terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |