Ja menschen,quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik lees het allemaal wel - later.
Ik heb wel een beetje medelijden met Nachtzuster - wees een beetje lief voor haar.
nachtzuster is ook lief!quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Nachtzuster - wees een beetje lief voor haar.
Nachtzuster is 's nachts lief, overdag ken ik haar niet zo.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Mootie... FOK!quote:Op zondag 2 september 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
Ian... vol!
Kinkyquote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nachtzuster is Super, lief, sterk, mooi, krachtig, slim................... ik ken haar niet, maar zou zo op mn fiets naar zeeland rijden om haar te knuffelen.![]()
Geen kwaad woord over haar of ik kom iedereen persoonlijk in elkaar meppen![]()
![]()
![]()
Je zit erdoor hé, zo emotioneel al die tekstenquote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nachtzuster is Super, lief, sterk, mooi, krachtig, slim................... ik ken haar niet, maar zou zo op mn fiets naar zeeland rijden om haar te knuffelen.![]()
Geen kwaad woord over haar of ik kom iedereen persoonlijk in elkaar meppen![]()
![]()
![]()
Peet heeft me geredquote:Op zondag 2 september 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit erdoor hé, zo emotioneel al die teksten![]()
Waarom krijg ik eigenlijk nooit een PM van je?quote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
nachtzuster, doe ff je pm aan!
als we samen naar friesland gaan om orde op zaken te stellen, stuur ik je de tijden van de bus met pm..quote:Op zondag 2 september 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijg ik eigenlijk nooit een PM van je?![]()
COS-kliekjesvormtactics dit.![]()
Aye.quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als we samen naar friesland gaan om orde op zaken te stellen, stuur ik je de tijden van de bus met pm..
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?quote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef TherAngelina het volgende:
Hallo!
Ja, ik heb last van mijn buikje, maar daar moest ik niet van kotsen hoor.
Zijn het 'r ondertussen 4!?quote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?
Vier?quote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?
Doe 'm de groeten.quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar appie...leeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |