quote:Op zondag 2 september 2007 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel iets ontzettend grappigs missen ofzo?
quote:Op zondag 2 september 2007 18:20 schreef ppi het volgende:
[..]
En ze vond nog wel dat ze wat veel aandacht kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het nou een ingewikkelde grap of een kutgrap?
De vraag is: waarom doet KZ dat!quote:Op zondag 2 september 2007 18:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind ik ook... Waarom doet iemand dat?
quote:
quote:Registrant:
EzraCreative
Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: ISADRAMAQUEEN.COM
Domain servers in listed order:
NS1.TECHEZRA.COM
NS2.TECHEZRA.COM
For complete domain details go to:
http://who.godaddy.com/whoischeck.aspx?Domain=ISADRAMAQUEEN.COM
Network Whois record
Queried whois.arin.net with "208.101.6.26"...
OrgName: SoftLayer Technologies Inc.
OrgID: SOFTL
Address: 1950 N Stemmons Freeway
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US
ReferralServer: rwhois://rwhois.softlayer.com:4321
NetRange: 208.101.0.0 - 208.101.63.255
CIDR: 208.101.0.0/18
NetName: SOFTLAYER-NETBLOCK3
NetHandle: NET-208-101-0-0-1
Parent: NET-208-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.SOFTLAYER.COM
NameServer: NS2.SOFTLAYER.COM
Comment: abuse@softlayer.com
RegDate: 2006-03-10
Updated: 2006-05-12
Ik heb alleen geschreven dat ik het niet leuk vind. Ongeacht wie erachter zit dusquote:Op zondag 2 september 2007 18:31 schreef ppi het volgende:
Aantal mensen vindt het eng.
Begrijp ik niet helemaal.
Enige wat mij opvalt is dat iemand blijkbaar geld over heeft gehad voor deze domeinnaam.
Maar dat kan Kleinzusje zelf wel geweest zijn.
En dat kost ook niet echt een kapitaal.
Ga mekaar nu geen paranoia aanpraten, we hebben genoeg aan het terrorisme![]()
Maar oké - eng - zie het (nog) niet.
Klopt, heb alles weggehaald.quote:Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
Nu zie ik onder die link staan:
You haven't added any Text Links yet.
The URL of the first Text Link you add will automatically be displayed here when you load this page.
De domeinnaam zelf wordt al ergens anders voor gebruikt, dit is een subdomain. Dat kost niets.quote:Op zondag 2 september 2007 18:31 schreef ppi het volgende:
Aantal mensen vindt het eng.
Begrijp ik niet helemaal.
Enige wat mij opvalt is dat iemand blijkbaar geld over heeft gehad voor deze domeinnaam.
Maar dat kan Kleinzusje zelf wel geweest zijn.
En dat kost ook niet echt een kapitaal.
Ah, het was van jou?quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Klopt, heb alles weggehaald.
Dacht dat dit foefje wel bekend was, sorry.
Nachtzuster heeft zojuist toegegeven, Sherlock.quote:Op zondag 2 september 2007 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De link is weer verdwenen. Het is dus iemand die hier zit te posten en mee zit te lezen?
He, jammer. Het was juist een handige paginaquote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb alleen geschreven dat ik het niet leuk vind. Ongeacht wie erachter zit dus![]()
Was jij het ?quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat mensen al die moeite doen om iemand in de zeik te nemen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:38 schreef ppi het volgende:
![]()
Ik probeerde de stemmingswisseling in de SC iha weer te geven.
Voelde een huiveringwekkende ijskoude rilling van ontzetting - angst.
Maar Veulen schreef geloof eng.
nee, ik zit echt te jankenquote:
ho veulert.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat mensen al die moeite doen om iemand in de zeik te nemen.
Grap is beetje verkeerd gevallen bij mij. Sorry.
Vaag bekend, in theorie dan.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee, ik zit echt te janken![]()
Nachtzusje als jij het was is het ok, maar wil je dat niet meer doen ajb ? Ik weet niks van Computers en heb echt te maken met stalkers, dus ik schrok heel erg![]()
Omdat het er op lijkt dat je bewust iemand een hak probeert te zetten. Verder lijkt het er op of je iemand stalkt. Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
ho veulert.
ik begrijp niet wat er erg aan is? je was ook niet de enige die dit zo zag. leg is uit svp?
Je komt ongevraagd in het middelpunt van de belangstelling te staan met "dramaqueen". Als je daarnaast ook nog een beetje bij sommigen in het verdomhoekje zit, dan schrik je daar van. Nou ja, probleem opgelost.....niets kwaadaardigs!quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het er op lijkt dat je bewust iemand een hak probeert te zetten. Verder lijkt het er op of je iemand stalkt. Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.
Kan nergens iets bedenken wat grappig is hieraan.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had je een site gemaakt en daar een grote foto van een huilende kz met een kroon op. Dan was het grappig geweest.
Afsluiting van de kermis ja, als het maar niet gaat regenen/waaien straks want dan gaat het feest niet door, net als vorig jaarquote:Op zondag 2 september 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom vuurwerk? Was er ook kermis?
Ben niet van plan om vanavond naar Alkmaar te gaan....
Dank u zeer, voor de frog!![]()
hee, vind ik ook. niet te snel conclusies trekken is de tegelspreuk...quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je komt ongevraagd in het middelpunt van de belangstelling te staan met "dramaqueen". Als je daarnaast ook nog een beetje bij sommigen in het verdomhoekje zit, dan schrik je daar van. Nou ja, probleem opgelost.....niets kwaadaardigs!
Doe maar een onsje meerquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, vind ik ook. niet te snel conclusies trekken is de tegelspreuk...
pa, morgen worstje?
Ik begrijp je reactie en je gevoel wel wat beter nu geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.
rellen zijn zo'n veelvoorkomend verschijnsel in de cos of hier. als ze er niet zijn worden ze gemaaktquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden we toch bijna een rel te pakken.
mwah, heb me al ziek gemeld voor morgen. komt wel weer goed. cheers.quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar een onsje meer![]()
Nog steeds een grieperig of knapt het een beetje op?
helegaar niet!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef ppi het volgende:
Wat een grafstemming ineens
Ik weet het nog niet, heb eigenlijk niet zoveel trek. Magnetron gebruik ik bijna niet.quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, heb me al ziek gemeld voor morgen. komt wel weer goed. cheers.
gij nog laat wakker en wat op 't menu, wederom microgolf?
nee, weet ik chef-kok, was flauw grapje..quote:Op zondag 2 september 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, heb eigenlijk niet zoveel trek. Magnetron gebruik ik bijna niet.
Ik heb geen humor vandaag....iemand zit mij te stalken de hele tijd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, weet ik chef-kok, was flauw grapje..
had je je alimentatie maar is moeten lappenquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen humor vandaag....iemand zit mij te stalken de hele tijd.
We zijn allemaal gepawned op een vreselijke manier door Nachtzuster.quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat een rust, pa. zijn wij nou zo dom of is er echt iets heul ergs aan de hand??
Nee, het is gewoon zondag. Iedereen zit met zijn gedachten bij de wandaden van het afgelopen weekend of al bij de ellende van de maandagmorgen. Ziek melden is geen verkeerde optie. Goed gedaan jong!quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat een rust, pa. zijn wij nou zo dom of is er echt iets heul ergs aan de hand??
quote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef ppi het volgende:
[..]
We zijn allemaal gepawned op een vreselijke manier door Nachtzuster.
Volgens mij liggen de twee zusjes nu samen te snikken en uit te huilen.
En wij zijn brute ongevoelige mannen.
Maar dat is dan een pleonasme - witte sneeuw - waarschijnlijk.
OMG...........quote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9QDNiPZn-Yk&NR=1
stalken? peanuts, het kan erger..
Hmmmmm dat is wel handig, hoeven ze niet zo lang door te gaan, de laatste 4 overgeblevenen krijgen gewoon allemaal een villa!quote:Op zondag 2 september 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de streamlock is veranderd.
Het zijn nu 4 huizen, ipv 4 zwembaden.
Is goed schatquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.
Bovendien dacht ik echt dat dit wel bekend was, het spijt me dat ik je zo heb laten schrikken.
En het was echt de bedoeling er wat leuks van te maken, met poezieplaatjes enzo, KZ-style zegmaar.
Dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Nachtzus postte de link, Nachtzus is superhandig met internet e.d...... was toch duidelijk dat het van haar was en gewoon een grapje?![]()
hoihoi. kijk, er zijn ook nog vrouwen die rationeel zijn: hooties!!quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Nachtzus postte de link, Nachtzus is superhandig met internet e.d...... was toch duidelijk dat het van haar was en gewoon een grapje?![]()
lololquote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
Sssst, voor je het weet heb ik loonbeslag.quote:Op zondag 2 september 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je je alimentatie maar is moeten lappen
quote:Op zondag 2 september 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm dat is wel handig, hoeven ze niet zo lang door te gaan, de laatste 4 overgeblevenen krijgen gewoon allemaal een villa!![]()
Ja, wat te denken van getrouwd zijnquote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
Ik lees het allemaal wel - later.quote:Op zondag 2 september 2007 19:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
ja, daar he je een punt. ik verwacht zometeen (hoop met hullie)de wind van voren te krijgen omdat ik het niet begrijp![]()
stommerdquote:Op zondag 2 september 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat te denken van getrouwd zijn![]()
Ja menschen,quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik lees het allemaal wel - later.
Ik heb wel een beetje medelijden met Nachtzuster - wees een beetje lief voor haar.
nachtzuster is ook lief!quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Nachtzuster - wees een beetje lief voor haar.
Nachtzuster is 's nachts lief, overdag ken ik haar niet zo.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Mootie... FOK!quote:Op zondag 2 september 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
Ian... vol!
Kinkyquote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nachtzuster is Super, lief, sterk, mooi, krachtig, slim................... ik ken haar niet, maar zou zo op mn fiets naar zeeland rijden om haar te knuffelen.![]()
Geen kwaad woord over haar of ik kom iedereen persoonlijk in elkaar meppen![]()
![]()
![]()
Je zit erdoor hé, zo emotioneel al die tekstenquote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nachtzuster is Super, lief, sterk, mooi, krachtig, slim................... ik ken haar niet, maar zou zo op mn fiets naar zeeland rijden om haar te knuffelen.![]()
Geen kwaad woord over haar of ik kom iedereen persoonlijk in elkaar meppen![]()
![]()
![]()
Peet heeft me geredquote:Op zondag 2 september 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit erdoor hé, zo emotioneel al die teksten![]()
Waarom krijg ik eigenlijk nooit een PM van je?quote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
nachtzuster, doe ff je pm aan!
als we samen naar friesland gaan om orde op zaken te stellen, stuur ik je de tijden van de bus met pm..quote:Op zondag 2 september 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijg ik eigenlijk nooit een PM van je?![]()
COS-kliekjesvormtactics dit.![]()
Aye.quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als we samen naar friesland gaan om orde op zaken te stellen, stuur ik je de tijden van de bus met pm..
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?quote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef TherAngelina het volgende:
Hallo!
Ja, ik heb last van mijn buikje, maar daar moest ik niet van kotsen hoor.
Zijn het 'r ondertussen 4!?quote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?
Vier?quote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?
Doe 'm de groeten.quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar appie...leeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |