Was jij het ?quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Klopt, heb alles weggehaald.
Dacht dat dit foefje wel bekend was, sorry.
Vind het niet zo leuk dat mensen al die moeite doen om iemand in de zeik te nemen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:38 schreef ppi het volgende:
![]()
Ik probeerde de stemmingswisseling in de SC iha weer te geven.
Voelde een huiveringwekkende ijskoude rilling van ontzetting - angst.
Maar Veulen schreef geloof eng.
nee, ik zit echt te jankenquote:
ho veulert.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat mensen al die moeite doen om iemand in de zeik te nemen.
Grap is beetje verkeerd gevallen bij mij. Sorry.
Vaag bekend, in theorie dan.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Klopt, heb alles weggehaald.
Dacht dat dit foefje wel bekend was, sorry.
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee, ik zit echt te janken![]()
Nachtzusje als jij het was is het ok, maar wil je dat niet meer doen ajb ? Ik weet niks van Computers en heb echt te maken met stalkers, dus ik schrok heel erg![]()
Omdat het er op lijkt dat je bewust iemand een hak probeert te zetten. Verder lijkt het er op of je iemand stalkt. Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
ho veulert.
ik begrijp niet wat er erg aan is? je was ook niet de enige die dit zo zag. leg is uit svp?
Je komt ongevraagd in het middelpunt van de belangstelling te staan met "dramaqueen". Als je daarnaast ook nog een beetje bij sommigen in het verdomhoekje zit, dan schrik je daar van. Nou ja, probleem opgelost.....niets kwaadaardigs!quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het er op lijkt dat je bewust iemand een hak probeert te zetten. Verder lijkt het er op of je iemand stalkt. Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.
Kan nergens iets bedenken wat grappig is hieraan.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had je een site gemaakt en daar een grote foto van een huilende kz met een kroon op. Dan was het grappig geweest.
Afsluiting van de kermis ja, als het maar niet gaat regenen/waaien straks want dan gaat het feest niet door, net als vorig jaarquote:Op zondag 2 september 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom vuurwerk? Was er ook kermis?
Ben niet van plan om vanavond naar Alkmaar te gaan....
Dank u zeer, voor de frog!![]()
hee, vind ik ook. niet te snel conclusies trekken is de tegelspreuk...quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je komt ongevraagd in het middelpunt van de belangstelling te staan met "dramaqueen". Als je daarnaast ook nog een beetje bij sommigen in het verdomhoekje zit, dan schrik je daar van. Nou ja, probleem opgelost.....niets kwaadaardigs!
Doe maar een onsje meerquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, vind ik ook. niet te snel conclusies trekken is de tegelspreuk...
pa, morgen worstje?
Ik begrijp je reactie en je gevoel wel wat beter nu geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.
rellen zijn zo'n veelvoorkomend verschijnsel in de cos of hier. als ze er niet zijn worden ze gemaaktquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden we toch bijna een rel te pakken.
mwah, heb me al ziek gemeld voor morgen. komt wel weer goed. cheers.quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar een onsje meer![]()
Nog steeds een grieperig of knapt het een beetje op?
helegaar niet!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef ppi het volgende:
Wat een grafstemming ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |