Ga je naar ÁßráHaMpiíJh?quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar appie...leeters
Of ben ik de tel kwijtquote:Op zondag 2 september 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn het 'r ondertussen 4!?
Goftedomme!![]()
Huh?quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die is zo weer terug.
De Albert Heijn is heul niet open op zondag.
Welke twee zijn er nog meer dan?quote:
Het is toch zondag?quote:
Kút, je hebt gelijkquote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch zondag?
Of alleen in Duitsland?
En mag ik geen slechte grapjes meer maken?
En waarom zitten er tegenwoordig maar 19 peuken in een pakje?
En waarom heeft de nieuwe HP zo'n teringtitel?
Ik heb een glas cola en een paars overhemd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kút, je hebt gelijk.
Jij mag best slechte grapjes maken als het maar wel flauwe zijn tegelijkertijd, met scheve mondjes en zo. Ik heb 23 peuken.
Gossie, je hebt het er maar druk mee.quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef TherAngelina het volgende:
Ja lekker.
Ciao.
![]()
![]()
Nu ben ik heul een afspraak vergeten. En ik moest ook nog iets maken
. $%#$%^$#$%$
Ik heb een fles cola en een robothemdje.quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een glas cola en een paars overhemd.
quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gossie, je hebt het er maar druk mee.
Pech!?quote:Op zondag 2 september 2007 19:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb een fles cola en een robothemdje.
En pech!
Lay out!quote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
HááááááááhahahahahahaahahahahahahahaháááhahahahahaháááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHH!!
Doe mij eens niet aan de praat houden als ik weg moetquote:
Eerst de lay out verneuken en 'm dan hard tiefen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Doe mij eens niet aan de praat houden als ik weg moet.
Nu ga ik en niet over me roddelen!!
[afbeelding]
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die is zo weer terug.
De Albert Heijn is heul niet open op zondag.
Beetje, laat, maar je bent niet de enige die er met iets leuks helemaal onbedoeld naast kan zitten. Ik heb twee weken geleden ook iets heel stoms uitgehaald op een plek waar ik graag kwam. Ook leuk bedoeld, maar het ging mis en toen wist ik niet hoe het nog te redden - was echt niet leuk en nogal beschamend.quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.
Bovendien dacht ik echt dat dit wel bekend was, het spijt me dat ik je zo heb laten schrikken.
En het was echt de bedoeling er wat leuks van te maken, met poezieplaatjes enzo, KZ-style zegmaar.
groetjes van appie(dwz, die meid met den acne achter de kassa)terug.quote:
Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
Eeew... een TT met twee taalfouten.
Neverending, en of. Dat eerste is geen ramp, maar dat tweede doet zo'n zeer aan mijn ogenquote:Op zondag 2 september 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie maar 1 taalfout, maar ik heb wel een incoherentie in de haakjes ontdekt.
Wel storend trouwens, die e-regen in vreselijke.quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
ik ookquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik verslaafd? Ik mis de achtergrondgeluiden van die streams echt
quote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we gaan fietsen?
Ga ik wel op je rug...quote:Op zondag 2 september 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, heb alleen geen bagagedrager![]()
Wat een randdebiel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Op Nowlive wordt in Forum vermeld dat er een ambulance op het terrein is geweest en dat Dennix door glazen tafel is geduwd. Dit zou zijn bevestigd door radio 538. Wie weet hier meer vanaf??
Het viel mee.quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik lees ook maar en vraag of jullie er iets van weten. Ik zet niks neer. Is gewoon een vraag.
Voortaan alom met 1 L in onze geliefde SC, jongemanquote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een randdebiel.
Gebaseerd op 1 forumberichtje.
Als ik zoiets zou posten zou het humor zijn, maar ik vrees dat deze meneer dit serieus post in onze allom gewaardeerde COS.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das goed.......ik til niet zo zwaar aan die dingen.![]()
Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
Godstering nog an toe zeg, wat een dom volk loopt er rond![]()
Ja.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voortaan alom met 1 L in onze geliefde SC, jongeman![]()
![]()
Oh... blijf ik voorlopig binnen, gordijnen dicht, niemand die me ziet...quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal eigenlijk, maar in de COS vallen ze wat meer op
quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh... blijf ik voorlopig binnen, gordijnen dicht, niemand die me ziet...![]()
Hij doet zijn best, maar neigt er helaas veel te veel naar de hele tijd 'leuke' grapjes tussendoor te plaatsen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip (ik moet De Leeuw niet). Heerlijk.
Bedankt voor de tip van dat spelletje, naam al weer vergeten, ben er wel ff zoet mee geweest, heb het alleen niet gesaved, en mag dus weer opnieuw beginnen...quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip (ik moet De Leeuw niet). Heerlijk.
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet zijn best, maar neigt er helaas veel te veel naar de hele tijd 'leuke' grapjes tussendoor te plaatsen.
Beetje onnodig.
Ha ha. Dat was trouwens blomst, die over spelletjes begon. Toen vroeg ik of dat ene ding wat was. Maar ik heb er al teveel van dat genre gespeeld, dus ik heb het niet afgemaakt.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip van dat spelletje, naam al weer vergeten, ben er wel ff zoet mee geweest, heb het alleen niet gesaved, en mag dus weer opnieuw beginnen...![]()
Shake hands again, ik heb vaak het idee dat ik de enige ben, die niet kan lachen of huilen met P de L....quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.
Momenteel niet. Ik weet niet of je Age of Empires III al hebt gespeeld (zou bij je kunnen passen als ik je smaak zo zie). Maar niet lang getreurd: in december komt de nieuwe SimCity uit.quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand nog spelletjestips voor mij.
Ik zit sinds ik ben gestopt met streamen met zo`n 3 lege uren per dag: en Zootycoon en Prisontycoon wil me niet echt pakken.
Age of Empires III is ook voor de pc?quote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ik weet niet of je Age of Empires III al hebt gespeeld (zou bij je kunnen passen als ik je smaak zo zie). Maar niet lang getreurd: in december komt de nieuwe SimCity uit.
Een paar jaar geleden speelde ik graag FLUX, denkspel, weet niet of het nog bestaat.quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit sinds ik ben gestopt met streamen met zo`n 3 lege uren per dag: en Zootycoon en Prisontycoon wil me niet echt pakken.
Het vereist wel XP. Dat is de reden dat ik het ook nog steeds op de plank heb liggen: heb nog niet zo lang XP.quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Age of Empires III is ook voor de pc?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Muhehehe, ik heb lekker schnitzel "paysanne"![]()
Zoonlief heeft Zootycoon, Cruisetycoon en Rollercoastertycoon, en vond ze een paar jaar geleden (toen hij nog kleiner was) wel leuk, maar Prisontycoon kent ie niet.....quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Hij moet wat doen om elke maand bovenaan te staan...quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik lees steeds dat Dennis homo zou zijn.
*zucht...
Josti-verzamelplek, dat soort topics.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet wat doen om elke maand bovenaan te staan...![]()
Ik heb XP, zelfs een legale versie.quote:Op zondag 2 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het vereist wel XP. Dat is de reden dat ik het ook nog steeds op de plank heb liggen: heb nog niet zo lang XP.
Maar als ik het zo lees, houd je wel van opbouwen. Dan moet je eens op zoek naar Age of Empires. Het ligt in de lijn van Civilization en Colonization, maar is sneller en mooier.quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb XP, zelfs een legale versie.
Had het toen het eerder ter sprake kwam vluchtig gegoogled, maar meende dat het alleen voor x-box ed was.
Op zich is dat Tyconen ook wel leuk, maar iets te traag.
Ik wil nèt iets meer aktie (vaker snel moeten ingrijpen), maar ook weer niet teveel.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Josti-verzamelplek, dat soort topics.
Is voor 6 euro te koop (Engelse versie) bij Dixons ed.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat jij Prisontycoon niet leuk vindt, dus kun je hem even opsturen??![]()
Empire Earth IIquote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb XP, zelfs een legale versie.
Had het toen het eerder ter sprake kwam vluchtig gegoogled, maar meende dat het alleen voor x-box ed was.
Op zich is dat Tyconen ook wel leuk, maar iets te traag.
Ik wil nèt iets meer aktie (vaker snel moeten ingrijpen), maar ook weer niet teveel.
Goede tip (hoop ik).quote:Op zondag 2 september 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het zo lees, houd je wel van opbouwen. Dan moet je eens op zoek naar Age of Empires. Het ligt in de lijn van Civilization en Colonization, maar is sneller en mooier.
Verslavend als de hellquote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die was ik helemaal vergeten. Aanrader.
Eén keer per maand kan er een glimlach vanaf bij mij.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.
Ik ben er verliefd op.quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/previews/empire_earth_2/
Iets om in weg te zinken, hoop ik.
dag dagquote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er verliefd op.
Sterker nog.
Ik ga het NU spelen.
Fijne avond, menschen![]()
Dat hoefde nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga het NU spelen.
Nou het is heel simpel: bij mij niet want ik switch hem altijd meteen wegquote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén keer per maand kan er een glimlach vanaf bij mij.
Jazeker. Ik heb het heel lang gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/previews/empire_earth_2/
Iets om in weg te zinken, hoop ik.
Ik ben alleen erg slecht in Engels (ben meer cijfertjes gericht), dus moet er iig eentje scoren met een Nederlandse handleiding.quote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb het heel lang gespeeld.
Da's wel jammer, dat maakt het zoeken meteen een stuk moeilijker. Maar je weet dat je hier http://www.nordinho.net/index.php? terecht kunt voor bakken vol links naar online spelen?quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben alleen erg slecht in Engels (ben meer cijfertjes gericht), dus moet er iig eentje scoren met een Nederlandse handleiding.
En mij aangetrokkenquote:
Wel ff vluchtig, maar me er nog niet in verdiept.quote:Op zondag 2 september 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee johHeb je al op nordinho gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |