quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Josti-verzamelplek, dat soort topics.
Is voor 6 euro te koop (Engelse versie) bij Dixons ed.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat jij Prisontycoon niet leuk vindt, dus kun je hem even opsturen??![]()
Empire Earth IIquote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb XP, zelfs een legale versie.
Had het toen het eerder ter sprake kwam vluchtig gegoogled, maar meende dat het alleen voor x-box ed was.
Op zich is dat Tyconen ook wel leuk, maar iets te traag.
Ik wil nèt iets meer aktie (vaker snel moeten ingrijpen), maar ook weer niet teveel.
Goede tip (hoop ik).quote:Op zondag 2 september 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het zo lees, houd je wel van opbouwen. Dan moet je eens op zoek naar Age of Empires. Het ligt in de lijn van Civilization en Colonization, maar is sneller en mooier.
Verslavend als de hellquote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die was ik helemaal vergeten. Aanrader.
Eén keer per maand kan er een glimlach vanaf bij mij.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.
Ik ben er verliefd op.quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/previews/empire_earth_2/
Iets om in weg te zinken, hoop ik.
dag dagquote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er verliefd op.
Sterker nog.
Ik ga het NU spelen.
Fijne avond, menschen![]()
Dat hoefde nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga het NU spelen.
Nou het is heel simpel: bij mij niet want ik switch hem altijd meteen wegquote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén keer per maand kan er een glimlach vanaf bij mij.
Jazeker. Ik heb het heel lang gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/previews/empire_earth_2/
Iets om in weg te zinken, hoop ik.
Ik ben alleen erg slecht in Engels (ben meer cijfertjes gericht), dus moet er iig eentje scoren met een Nederlandse handleiding.quote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb het heel lang gespeeld.
Da's wel jammer, dat maakt het zoeken meteen een stuk moeilijker. Maar je weet dat je hier http://www.nordinho.net/index.php? terecht kunt voor bakken vol links naar online spelen?quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben alleen erg slecht in Engels (ben meer cijfertjes gericht), dus moet er iig eentje scoren met een Nederlandse handleiding.
En mij aangetrokkenquote:
Wel ff vluchtig, maar me er nog niet in verdiept.quote:Op zondag 2 september 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee johHeb je al op nordinho gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |