abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 12:32:20 #1
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_52887554
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)

5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya\'s. na het bekeken te hebben bleken er twee data\'s in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...

Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data\'s droom, blijkt uit ervaring dat deze data\'s ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...

en idd, 2 januari niets gebeurd...

Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....

Vraag:

Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
We zijn er bijna! Niet teveel tvp'en

Deel 1.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gamer_V op 02-09-2007 15:57:57 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_52887596
Schokkend!
pi_52887622
Maar kreeg hij ook een tijd door, dan kan ik mijn wekker zetten.
pi_52887665
Omg kut we gaan bijna dood RIP-topic.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52887670
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar kreeg hij ook een tijd door, dan kan ik mijn wekker zetten.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52888123
Wil niet onbeleefd zijn, maar moet ik dit echt serieus nemen ?
pi_52888345
Wel fijn dat het op een woensdag is zodat het vergaan van de wereld niet het weekend verneukt!
pi_52888361
Verras me over 2 weken
pi_52888362
Spannend, een Nostradamus topic!
pi_52888424
Dan krijg ik me salaris binnen, kan het niet een dag later?
  zondag 2 september 2007 @ 13:37:25 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52888860
Dit topic is te vroeg! Probeer het over twee weken nog eens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 2 september 2007 @ 13:38:59 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52888888
Je kan zulk soort dingen beter voor je houden, want er gaat toch niks gebeuren.
pi_52888912
Shit, dan begint net de kermis hier.
  zondag 2 september 2007 @ 13:59:55 #14
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52889377
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Sensation89 het volgende:
Shit, dan begint net de kermis hier.
Ik ben dan jarig, das nog een slagje erger.

TVerjaardagP
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52891702
ik denk dat op 19 september er allemaal bijlen in de lucht gespawnt worden. 9 weken lang zal het bijlen regenen zoals het water regende tijdens de zondvloed (zo heette die shit toch?)

God zal geen 2 keer dezelfde fout maken. Deze keer zal ook de ark zinken!
Extremistisch gematigd.
  zondag 2 september 2007 @ 15:43:27 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52892083
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:03 schreef Ricard0j het volgende:
Wil niet onbeleefd zijn, maar moet ik dit echt serieus nemen ?
Alleen als jij ook dat gevoel hebt toch ?
Dat er iets staat te gebeuren met de hele wereld hebben meerdere mensen uit mijn omgeving en ik ook .
Wat het is weet ik niet maar dat er iets gebeurd staat voor mij vast ., De wereld kan van de ene op de andere dag compleet op zijn kop staan .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 02-09-2007 16:00:38 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 2 september 2007 @ 15:55:05 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52892484
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Alleen als jij ook dat gevoel hebt toch ?
Dat er iets staat te gebeuren met de hele wereld hebben meerdere mensen uit mijn omgeving en ik ook .
Wat het is weet ik niet maar dat er iets gebeurd staat voor mij vast .

Even een tvp'tje om hier op 20 september op terug te komen.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 2 september 2007 @ 15:57:15 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52892533
19 September?
Ik heb al kerstkadootjes in huis
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52892771
Dan zit ik in Zimbabwe
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 2 september 2007 @ 16:15:07 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52893094
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Even een tvp'tje om hier op 20 september op terug te komen.
Ik heb geen datum erbij hoor en ook geen onheilspellend gevoel erover . Het kan best dat hij gelijk heeft over 19 sept , wat mij betreft kan er nu elke dag wel iets gebeuren wat de hele wereld aangaat .en wakker zal schudden .
pi_52893696
Misschien gebeurt er wel iets heel moois op 19 september

Daarom vind ik het ook een enigzins flauwe TT

Het is maar net wat we er met zijn allen van maken, dus ik zie het met een gerust hart tegemoed.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_52893839
njaa ik zie het wel
pi_52893928
En ik ga de 22e september nog wel snoekbaarsvissen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52894105
TS heeft helemaal gelijk! Op 19 september was me zus geboren
  zondag 2 september 2007 @ 18:33:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52896307
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Als er namelijk niets gebeurd dan zal dit topic heel snel vergeten worden, en zal er een nieuwe datum de kop op steken waarop dan iets staat te gebeuren. Dat zal zo doorgaan totdat er iets gebeurd en dan zal men roepen "Zie je nou wel" Beetje goedkoop en makkelijk natuurlijk.

Wat ik me nou afvraag. Wat voor ramp moet er op die dag precies gebeuren? Want ik kan me nog voorstellen als TS voor bepaalde soort dingen gewaarschuwd wordt. Als alle categorieen kunnen, dan vraag ik me af waarom hij geen 'informatie' heeft doorgekregen over andere dingen die zijn gebeurd tussen toen en nu?

Neem de orkaan in Azie, of de orkaan pas geleden in Amerika? Waarom kreeg ie dat niet door? Wie het ook is die TS die info gegeven heeft, die heeft dan gedacht van "nahhh, dat vertel ik em niet, en dat ook niet .... maar hey!! 19 sept. 07! Dat vertel ik 'm !!!"

Maar goed, ik weet nu al dat er op de 19e zo'n beetje alles kan gebeuren, hoe klein of wat dan ook, er kan een rots in Oezbekistan van een berg afvallen die een voorbij rijdende auto plet, en dat zal dan vast wel door iemand in dit topic gemeldt worden als 'bewijs'.
Ik vind dit topic wel iets anders dan een websiteje die voor de zoveelste keer doem en verdervenis voorspeld, wat voor een ramp er komt zou ik niet weten, vermoedelijk een aanslag in de vs waardoor ze lekker Iran kunnen invallen. Maar zoals ik al zei in mijn vorige topic ookal is deze datum spot-on dan nog is het voor degene die er niet in geloven gelul en jou post is daar een mooi voorbeeld van .
quote:
Aluminiumhoedjes alert. We gaan allemaal dood. En snel ook. Een exacte datum kunnen wij u helaas nog niet geven, maar reken er maar op dat voor 21 september hel en verdoemenis zal worden gezaaid. Op die datum is het namelijk expiratie op de beurzen en nou wil het geval dat een anonieme handelaar zojuist voor ruim 1 miljard dollar short is gegaan. Voor de VMBO’ers onder u: dit gebeurt door middel van put-opties, waarmee veel geld kan worden verdiend wanneer de beurs omlaag gaat. Nu gebeurt dat wel vaker, alleen niet met dergelijke aantallen. De handelaar verdient namelijk alleen geld aan zijn 245.000 contracten wanneer de beurs op 21 september eenderde lager staat dan nu het geval is. Voor de AEX betekent dat een daling van 513 naar 344 punten. Een duur gokje dus, want zoiets gebeurt bijna nooit. Nou ja, ergens in 1929 en er was ook ooit nog een akkefietje na 9-11. Ook toen werden er vlak voor de aanslagen massaal putjes ingeslagen van United Airlines en American Airlines. Ook de put-opties van Morgan Stanley and Merrill Lynch, twee prominente huurders van de WTC-torens, gingen vlak voor de aanslagen als warme broodjes over de toonbank. Bovenstaande kan natuurlijk ook iets te maken hebben met de ingestorte hypotheekmarkt in de VS, maar als aluminiumhoedje weet u natuurlijk beter. 9-11 was een inside job en er staat ons een nog veel grotere aanslag te wachten. Dicht bij huis deze keer, want de 245.000 put-opties blijken deze keer te zijn afgesloten op de 50 grootste Europese bedrijven. Over en sluiten. Het gras is groen voor de haas. Wij herhalen: het gras is groen voor de haas...
Post van walhalla van het vorige topic bron: www.geenstijl.nl
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52899011
Mooi zo, eindelijk van deze kutaarde af.
pi_52899033
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef bigore het volgende:
Mooi zo, eindelijk van deze kutaarde af.
Daar zijn andere manieren voor
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52902114
Geen andere dromen over deze datum gehad?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_52913637
Gaat er dan toch iets gebeuren deze maand?
Beurskrach ?!!?!....
'Pentagon plant luchtaanvallen Iran'
pi_52914791
quote:
Doet me denken aan dit.
pi_52916261
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb geen datum erbij hoor en ook geen onheilspellend gevoel erover . Het kan best dat hij gelijk heeft over 19 sept , wat mij betreft kan er nu elke dag wel iets gebeuren wat de hele wereld aangaat .en wakker zal schudden .
Dus jij weet dat er ooit iets zal gebeuren waardoor 'de wereld op zijn kop zal staan.' Je weet niet wanneer en je weet ook niet wat, maar je gevoel zegt het je....

Als jij het zo zegt, dan ben ik het compleet met je eens. Er zal ooit wel iets gebeuren waardoor de wereld op zijn kop zal staan.
pi_52918729
Ik ben ook benieuwd of je nog nieuwe dromen hebt gekregen.
pi_52919747
Misschien komt er idd wel een beurskrach...
pi_52920217
tvp ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 3 september 2007 @ 17:30:57 #35
172455 Amfidontist
ExtraTerrestrial
  maandag 3 september 2007 @ 17:36:13 #36
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52920636
aangezien ik in het vorige deel ook actief was...
tvp
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 3 september 2007 @ 17:36:43 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52920644
quote:
En die komt weer door: http://www.xerson.nl/content/view/380/ Die weer van fok! af komt .
Vrijheid
pi_52920982
Best kans dat dan die beurscrash komt en in de VS gepaard met Martial Law, 'De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen.. '(vanuit Geartsjuh's link) Dit hebben ze idd gedaan en nu is de dollar kapot aan het gaan, overigens, hoe eerder de economie instort hoe eerder we hulp van "buitenaf" zullen gaan krijgen. Ben benieuwd.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52921000
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:36 schreef jogy het volgende:

[..]

En die komt weer door: http://www.xerson.nl/content/view/380/ Die weer van fok! af komt .
Dan is de cirkel rond.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 4 september 2007 @ 00:07:15 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52929104
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef The_End het volgende:

[..]

Dus jij weet dat er ooit iets zal gebeuren waardoor 'de wereld op zijn kop zal staan.' Je weet niet wanneer en je weet ook niet wat, maar je gevoel zegt het je....

Als jij het zo zegt, dan ben ik het compleet met je eens. Er zal ooit wel iets gebeuren waardoor de wereld op zijn kop zal staan.
Voor 2012 nog , misschien wel de bewustzijnsverandering .. dat de wereld op zijn kop staat bedoel ik mee dat alles wat er nu is , compleet anders zal zijn , compleet anders in de zin van dat we ons dat nu niet voor kunnen stellen .. alsof we nu in het verleden leven en we naar het hier en nu toe gaan ook al zijn we zogenaamd al in het hier en nu , .
Alsof de hele wereld niet echt is , alsof de wereld nu is zoals ik zou terugkijken op de jaren 70 vanuit 2007 .
Dat zal best met een schok gepaard gaan want het is menseigen om bij het oude en bekende te blijven en vele mensen veranderen pas met een schok , de schok zal iig zijn dat het iedereen overkomt , dat hoeft niet perse een negatieve schok te zijn ,

Het klinkt misschien heel vaag maar gevoelens op dit gebied zijn nou eenmaal moeilijk onder woorden te brengen . (niet in de laatste plaats omdat het zogenaamd niet bestaat )
Zie je de wereld niet veranderen ? lijkt het niet naar een hoogtepunt toe te gaan ?
ligt het aan mij of hoor ik elke dag wel iets van een natuurramp , overstromingen , vulkaanuitbarstingen,tornado's , bosbranden .
Het weer word steeds extremer , elke maand word er ergens op de wereld een record verbroken (in het minste geval), het constante is een record die word verbroken , dat is meer dan bijzonder . daar zit dus altijd een stijgende lijn in ,
dat kunnen we dagelijks zien , dat is onder onze neus , het weer is een onderdeel van het geheel , alles heeft invloed op elkaar , als een onderdeel extreem veranderd , veranderd het geheel . of omgekeerd . in beide gevallen verandering .
pi_52929656
tvp, nog eventjes en ik hoef niet meer zo vroeg uit m'n bed
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:51:35 #42
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_52930310
tvp
pi_52932653
ik schrok al: owh jee, bijna de 19de en hij is gesloten?!!!

bijna paniek
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52932755
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:07 schreef Summers het volgende:

Zie je de wereld niet veranderen ? lijkt het niet naar een hoogtepunt toe te gaan ?
ligt het aan mij of hoor ik elke dag wel iets van een natuurramp , overstromingen , vulkaanuitbarstingen,tornado's , bosbranden .
Het weer word steeds extremer , elke maand word er ergens op de wereld een record verbroken (in het minste geval), het constante is een record die word verbroken , dat is meer dan bijzonder . daar zit dus altijd een stijgende lijn in ,
Ik zie de wereld veranderen. De wereld veranderd al miljoenen jaren. Het lijkt niet naar een hoogtepunt toe te gaan? Hoe kom je daarbij?
Natuurrampen zijn echt niet iets van de laatste eeuw hoor Of kan jij een trend laten zien dat er meer natuurrampen zijn dan 100 / 1000 jaar geleden?
Het weer wordt niet steeds extremer. Hoe kom je daarbij? Kan je daar een trend van laten zien?

Het is wel logisch dat er elke maand een record gebroken wordt. De wetenschap gaat in een rap tempo vooruit. Vliegtuigen vliegen sneller en hoger, treinen rijden 500+ km/h, auto's worden zuiniger enz. enz. Of bedoelde je het weer, wat we nu 'al' ~200 jaar meten? Niks in vergelijking met de leeftijd van de aarde...
pi_52933010
Hai luitjes,

ik zie dat er inmiddels een deeltje 2 van dit topic is aangemaakt!? ik heb al een tijdje niet meer gekeken, druk met mijn bedrijfje. Ik had niet verwacht dat dit topic zo zou uitgroeien, 13041 views op 305 postings, das een aardig bezoekersaantal! Vanwaar deze belangstelling? er zijn in het verleden vele topics over toekomstvoorspellingen geweest, maar deze blijkt een nogal in het oog springend topic te zijn?
Ik januari, toen ik het topic over 19 september begon, gekoppeld aan vreemde gevoelens vroeg ik jullie of er ook andere mensen waren die vreemde voorgevoelens hadden, of vreemde dromen hebben gehad.
Ik probeer mijn wereldje te begrijpen, de signalen die ik krijg, de gevoelens die opgewekt worden, de dromen en gedurende de zoektocht naar de onderliggende oorzaak ervan, regelmatig zit ik fout, da's niet erg, omdat ik ook leer de vaak vluchtige, haast ongrijpbaren, onverklaarbare signalen probeer te vertalen naar een meer aards begrip ervan, daar gaat het nogal eens fout. Maar ik zit ook regelmatig goed.
Het verkrijgen van kennis over jezelf gaat met vallen en opstaan.

Zo is het ook met de gevoelns over 2007 en de droom over 19 september, ik probeer aan de hand van signalen uit te vogelen wat dat zou kunnen betekenen, ik vind de weg ernaar toe belangrijk, de weg naar begrip, het waarom, niet het doel, voor mij is van belang dat ik idd naar mijn gevoelens en intuitie leer luisteren, meer als een soort van bevestiging, van zie je nou wel, dan is mijn spirituele ontwikkeling en onderzoek naar de werking van mezelf de afgelopen jaren toch niet voor niets geweest..ik heb toch wat opgestoken van alles wat ik in theorie heb geleerd.

wanneer zometeen de dagen rond 19 september niets gebeurt zegt dat meer over mijzelf, dan over het 'bewijs' dat ik had willen leveren dat zoiets als toekomstvoorspellen bestaat. Wanneer zometeen niets gebeurt, rijst meteen de volgende vraag: Waarom droomde ik de datum 19 september, 5 Muluc.?
Dan ga ik mezelf weer met die vraag bezig houden en tracht op mijn manier antwoorden te krijgen op die vraag. telkens weer het antwoord vinden op vragen, om zo een beter begrip te verkrijgen over de werking van mezelf, alles in de praktijk brengend.

Ik ben door die zoektochten naar de werking van mezelf regelmatig in grote problemen geraakt, dat komt doordat je tijdens zo'n weg op een hoop onbegrip stuit, maar ik ben niet (meer) bang mijn neus te stoten, mezelf kwetsbaar op te stellen, ik blijf overeidn krabbelen wanneer anderen de behoefte voelden mij op de grond te smijten.

Ik hoop jongens, echte van harte dat de droom en voorgevoelens een projectie waren van een eigen innerlijke angst voor een aspect van mezelf, zodat ik dat weer lekker kan onderzoeken, ik zit niet te wachten op onheil, tenzij het natuurlijk wat prachtigs is. Ik zit persoonlijk lekker in mijn vel, op wat damklachten na, ik heb oude trauma's getransformeerd, mijn bedrijfje gaat lekker, kortom, ik zit niet te wachten op een dissonantie.
maar helaas moet ik ook wel concluderen dat er best veel mensen waren op het internet, via allerlei forums en weblogs die vreemde (voor)gevoelens hadden over het jaar 2007 en best veel 'aanwijzingen' verwijzen naar september, maar ik kon er geen rode draad in vinden...dusss

Ik hoop persoonlijk dat dit gewoon een wassen neus is en ik nadien mijn wonden zal moeten likken.
Luitjes, Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken waarom ik dit (vorig)topic geopend heb, als ondezoek naar mezelf en in de hoop op dit forum weerspiegelingen te vinden met dezelfde gevoelens, da's deels gelukt, maar veel wijzer ben ik er de afgelopen maanden niet door geworden. dus wordt het voor mij persoonlijk een dag als ieder andere dag, namelijk een dag vol met passie voor mijn werk en hoor naderhand op het 8 uur journaal wel of er iets is gebeurt of niet.
Ik zal naderhand nog wel op het forum terugkomen om een (hopelijk) eventuele 'nederlaag' in ontvangst te nemen....

groet YG
pi_52933114
Wat als het bij een beurskrach blijft? Is dat dan een bevestiging voor jou, of moet er echt meer gebeuren?
pi_52933288
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef Nee het volgende:
Wat als het bij een beurskrach blijft? Is dat dan een bevestiging voor jou, of moet er echt meer gebeuren?
een major beurscollaps welke een land treft die zich superieur acht tov de rest van de wereld kan zich na zo'n 'blamage' geen gezichtsverlies veroorloven en zal trachten haar eer met welke middelen dan ook te herstellen. een kat in het nauw kan rare sprongen maken....
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:57:59 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52933745
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef YourGuardian het volgende:
Hai luitjes,

Ik hoop persoonlijk dat dit gewoon een wassen neus is en ik nadien mijn wonden zal moeten likken.
Luitjes, Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken waarom ik dit (vorig)topic geopend heb, als ondezoek naar mezelf en in de hoop op dit forum weerspiegelingen te vinden met dezelfde gevoelens, da's deels gelukt, maar veel wijzer ben ik er de afgelopen maanden niet door geworden. dus wordt het voor mij persoonlijk een dag als ieder andere dag, namelijk een dag vol met passie voor mijn werk en hoor naderhand op het 8 uur journaal wel of er iets is gebeurt of niet.
Ik zal naderhand nog wel op het forum terugkomen om een (hopelijk) eventuele 'nederlaag' in ontvangst te nemen....

groet YG
Duidelijk, thanks .
Vrijheid
pi_52933798
OMG WE GAAN DOOOOOOOOD !
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:05:49 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52933874
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:01 schreef Scorpie het volgende:
OMG WE GAAN DOOOOOOOOD !
Jup, maar dat is altijd al een gegeven geweest hè.
Vrijheid
pi_52933983
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Das waar. Wat is de weersvoorspelling voor die dag? Mooi, zonnig weer?
pi_52934106
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:05 schreef jogy het volgende:

[..]

nee hoor. Patrick Swayze zal nooit sterven. Daar kun je uit concluderen dat het bereiken van Swayzehood je ook in zekere zin onsterfelijk maakt.

Swayze
Extremistisch gematigd.
pi_52934974
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:03 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik zie de wereld veranderen. De wereld veranderd al miljoenen jaren. Het lijkt niet naar een hoogtepunt toe te gaan? Hoe kom je daarbij?
Natuurrampen zijn echt niet iets van de laatste eeuw hoor Of kan jij een trend laten zien dat er meer natuurrampen zijn dan 100 / 1000 jaar geleden?
Het weer wordt niet steeds extremer. Hoe kom je daarbij? Kan je daar een trend van laten zien?

Het is wel logisch dat er elke maand een record gebroken wordt. De wetenschap gaat in een rap tempo vooruit. Vliegtuigen vliegen sneller en hoger, treinen rijden 500+ km/h, auto's worden zuiniger enz. enz. Of bedoelde je het weer, wat we nu 'al' ~200 jaar meten? Niks in vergelijking met de leeftijd van de aarde...
Precies, veel mensen kijken niet verder dan hun leven lang is. Ja, op het moment is het even een turbulente tijd qua natuurgeweld. Orkanen, bosbranden, allemaal meer dan een maand of 6 geleden. Mogelijk zelfs erger dan een jaar geleden, maar als je 100 jaar of meer terug kijkt, is er altijd een ergere tijd te vinden.

Dacht je dat het warm was? Er zijn periodes geweest zonder ook maar een enkele vorm van poolijs. Dacht je dat er een storm erg was? Er zijn veel ergere stormen geweest. Bosbranden? De halve aarde is ooit eens afgebrand. Zelfde met vulkaanuitbarstingen, er is altijd een grotere.

En al die keren bleef de aarde prima draaien, leefde het leven grotendeels onaangetast door en kwam er geen bewustzijnsverandering....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:09:21 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52935402
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Precies, veel mensen kijken niet verder dan hun leven lang is. Ja, op het moment is het even een turbulente tijd qua natuurgeweld. Orkanen, bosbranden, allemaal meer dan een maand of 6 geleden. Mogelijk zelfs erger dan een jaar geleden, maar als je 100 jaar of meer terug kijkt, is er altijd een ergere tijd te vinden.

Dacht je dat het warm was? Er zijn periodes geweest zonder ook maar een enkele vorm van poolijs. Dacht je dat er een storm erg was? Er zijn veel ergere stormen geweest. Bosbranden? De halve aarde is ooit eens afgebrand. Zelfde met vulkaanuitbarstingen, er is altijd een grotere.

En al die keren bleef de aarde prima draaien, leefde het leven grotendeels onaangetast door en kwam er geen bewustzijnsverandering....
Eigenlijk ben ik het daar niet echt mee eens, we hebben genoeg veranderingen meegemaakt in ons bewustzijn, van klein ( dorp ) naar groot ( wereld ) en we zijn ook bezig met een verandering in het religieuze/geloofs bewustzijn. Zeker in de westerse wereld is de ontkerking bezig maar er komen niet veel atheisten bij dus het transformeert hier in iets persoonlijks, goede zaak.

Vroeger wist men nog niet eens wat er zich afspeelde in het volgende dorp en ondertussen kunnen we per seconde volgen wat er waar dan ook in de wereld gebeurt vanuit tichduizend perspectieven. Je kan mij niet wijsmaken dat dat geen veranderingen teweegbrengt. Dus de bewering dat ons bewustzijn al die tijd statisch is geweest lijkt mij een loze. Nu heb ik het gewoon over de verandering die dus teweeg gebracht is door de techniek en het opgekomen individualisme, niet door iets anders.
Vrijheid
pi_52935591
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik het daar niet echt mee eens, we hebben genoeg veranderingen meegemaakt in ons bewustzijn, van klein ( dorp ) naar groot ( wereld ) en we zijn ook bezig met een verandering in het religieuze/geloofs bewustzijn. Zeker in de westerse wereld is de ontkerking bezig maar er komen niet veel atheisten bij dus het transformeert hier in iets persoonlijks, goede zaak.

Vroeger wist men nog niet eens wat er zich afspeelde in het volgende dorp en ondertussen kunnen we per seconde volgens wat er waar dan ook in de wereld gebeurt vanuit tichduizend perspectieven. Je kan mij niet wijsmaken dat dat geen veranderingen teweegbrengt. Dus de bewering dat ons bewustzijn al die tijd statisch is geweest lijkt mij een loze. Nu heb ik het gewoon over de verandering die dus teweeg gebracht is door de techniek en het opgekomen individualisme, niet door iets anders.
Zo kun je wel door blijven gaan. Als we vanaf dag 1 van de mensheid, en het maakt niet uit wat voor idee je hebt bij het ontstaan, zij het evolutie of religie, dan verandert ons bewustzijn continue (uitgaande van jouw kijk op bewustzijnsverandering). Of de mens werd uit het paradijs geschopt, of mens evolueerde zo ver dat men kon lopen/praten/etc etc. Dan heb je nog de talloze geloofsveranderingen (heiden, protestant, katholiek) die we in de laatste 1000 jaar hebben meegemaakt in het grondgebeid van Nederland, de groei van steden (wat al 100'den jaren gebeurt, neit iets van de laatste tijd), uitvindingen zoals het schrift, kunst, boekdrukkunst, telegraaf, telfeoon.

Al met al is de wereld in dat opzicht al 1000den jaren aan het veranderen. Maar daarmee bedoel ik niet de aarde als object, maar de belevingswereld van de mens. Daar hebben bosbranden, orkanen en andere natuurfenonemen op zich niets mee te maken. En daar doelde Summers op in zijn post.

En als we zien dat onze belevingswereld al sinds dag 1 verandert, wat maakt 2012 dan zo speciaal? (even de kalender buiten beschouwng gelaten). Men spreekt van een hoogtepunt in die verandering, leidende tot het 2012 gebeuren, maar waarom?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52935655
@jogy,

De wereld verandert continue. Dat is nooit anders geweest. Er zijn grote beschavingen geweest en weer verdwenen. Er zijn gigantische natuurrampen geweest. Noem maar op. Waarom zou dat nu opeens anders zijn? Alleen maar omdat jij nu de verandering meemaakt ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 september 2007 @ 12:33:28 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52935908
Waarschijnlijk heeft je voorgevoel betrekking op 5 molukkers ipv 5 muluc.
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:54:30 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52936349
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Zo kun je wel door blijven gaan. Als we vanaf dag 1 van de mensheid, en het maakt niet uit wat voor idee je hebt bij het ontstaan, zij het evolutie of religie, dan verandert ons bewustzijn continue (uitgaande van jouw kijk op bewustzijnsverandering). Of de mens werd uit het paradijs geschopt, of mens evolueerde zo ver dat men kon lopen/praten/etc etc. Dan heb je nog de talloze geloofsveranderingen (heiden, protestant, katholiek) die we in de laatste 1000 jaar hebben meegemaakt in het grondgebeid van Nederland, de groei van steden (wat al 100'den jaren gebeurt, neit iets van de laatste tijd), uitvindingen zoals het schrift, kunst, boekdrukkunst, telegraaf, telfeoon.

Al met al is de wereld in dat opzicht al 1000den jaren aan het veranderen. Maar daarmee bedoel ik niet de aarde als object, maar de belevingswereld van de mens. Daar hebben bosbranden, orkanen en andere natuurfenonemen op zich niets mee te maken. En daar doelde Summers op in zijn post.

En als we zien dat onze belevingswereld al sinds dag 1 verandert, wat maakt 2012 dan zo speciaal? (even de kalender buiten beschouwng gelaten). Men spreekt van een hoogtepunt in die verandering, leidende tot het 2012 gebeuren, maar waarom?
Ik laat het uit het paradijs geschopt zijn even in het midden , ben persoonlijk niet zo van de bijbelse lezingen van onze geschiedenis. Maar inderdaad, we zijn al duizenden jaren bezig met het evolueren van ons bewustzijn. Waar vroeger misschien een handjevol mensen alles konden/wilden volgen wat er in de wereld gebeurt of kennis hadden van andere religies/spiritualiteitsmethodes ( is dat een woord? ) kan iedereen met een internetverbinding nu alles in zich opnemen tot ze het zat zijn en is alle ( des)informatie voor iedereen beschikbaar die een beetje met google kan werken. En door de komst van het Internet is het een stuk sneller gegaan dan eerst, het vertrouwen in de politiek als hoeder van het volk is op het moment erg aan het inboeten qua betrouwbaarheid in de ogen van het volk, coorporaties worden ook veel kritischer bekeken en globalisatie is in volle gang. Dit heeft allemaal weinig directs met spiritualiteit te maken afgezien van het feit dat dit ook op het internet te vinden is natuurlijk . Het gaat wel allemaal een stuk sneller dan vroegâh. Of het een kritisch punt aan het benaderen is weet ik niet, waar bijvoorbeeld ik me een paar jaar geleden druk maakte over van alles en nog wat heb ik nu zoiets van 'ik zie wel'. Een beetje een zen houding zullen we maar zeggen . Misschien wel een manier om mezelf te beschermen tegen de overvloed aan indrukken die men opdoet op het moment.

Het enige wat we natuurlijk denken te weten van 2012 is dat het bij een aantal oude beschavingen als belangrijke tijd werd gezien ( omgerekend naar onze kalender uiteraard ), wát er nou gaat gebeuren kan niemand vertellen. de een zegt dat de hemel openbreekt en de engelen weet ik het wat gaan doen, de ander heeft het over een antichrist, weer andere hebben het over cosmische straling die ons DNA onder handen neemt en er gaat er ook eentje de ronde die het heeft over op en neergang van ons zonnestelsel binnen de melkweg en dat we binnenkort door het midden gaan van dat ding wat ook weer het een en ander teweeg kan brengen. Ik weet het niet maar ik vind het wel leuk om te volgen.

19 september is ook zoiets, het werd interessant gebracht en met het oog op Iran kan ik mij voorstellen dat er iets gebeurd in de trant van 9/11 ( of erger ) die als reden gebruikt gaat worden om Iran binnen te vallen. Wie weet zijn er genoeg mensen 'wakker'of worden door die actie genoeg mensen bewust dat er een loopje met ze wordt genomen dat er iets moet gebeuren om het allemaal weer op de rails te krijgen. Of niet natuurlijk.
Vrijheid
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:57:08 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52936386
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef The_End het volgende:
@jogy,

De wereld verandert continue. Dat is nooit anders geweest. Er zijn grote beschavingen geweest en weer verdwenen. Er zijn gigantische natuurrampen geweest. Noem maar op. Waarom zou dat nu opeens anders zijn? Alleen maar omdat jij nu de verandering meemaakt ofzo?
Nee, niet omdat ik het nu toevallig meemaak, ik maak me geen ilussies over de onbelangrijkheid van mij in relatie tot de 7 miljard andere op deze aardkloot . Het gaat echter wel allemaal sneller dan vroeger door de technieken die we hebben en dat maakt het interessant.
Vrijheid
pi_52936944
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef The_End het volgende:
@jogy,

Je spreekt jezelf wel enorm tegen, maw: de wereld veranderd indien wij er niet meer zijn? De vraag 'waarom zou het nu opeens anders zijn' slaat nergens op, alsof een of andere macht rekening houdt met de mensheid wat betreft eventuele veranderingen.
pi_52937134
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Voor 2012 nog , misschien wel de bewustzijnsverandering .. dat de wereld op zijn kop staat bedoel ik mee dat alles wat er nu is , compleet anders zal zijn , compleet anders in de zin van dat we ons dat nu niet voor kunnen stellen .. alsof we nu in het verleden leven en we naar het hier en nu toe gaan ook al zijn we zogenaamd al in het hier en nu , .
Alsof de hele wereld niet echt is , alsof de wereld nu is zoals ik zou terugkijken op de jaren 70 vanuit 2007 .
Dat zal best met een schok gepaard gaan want het is menseigen om bij het oude en bekende te blijven en vele mensen veranderen pas met een schok , de schok zal iig zijn dat het iedereen overkomt , dat hoeft niet perse een negatieve schok te zijn ,

Het klinkt misschien heel vaag maar gevoelens op dit gebied zijn nou eenmaal moeilijk onder woorden te brengen . (niet in de laatste plaats omdat het zogenaamd niet bestaat )
dat kunnen we dagelijks zien , dat is onder onze neus , het weer is een onderdeel van het geheel , alles heeft invloed op elkaar , als een onderdeel extreem veranderd , veranderd het geheel . of omgekeerd . in beide gevallen verandering .
Oftewel: de enige reden dat je dit denkt, is omdat je de krant leest en tv kijkt. Als je daar mee stopt, ben je er meteen van verlost.
pi_52937136
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef Nee het volgende:

Je spreekt jezelf wel enorm tegen, maw: de wereld veranderd indien wij er niet meer zijn?
Ik spreek mijzelf helemaal niet tegen. De wereld veranderd ongeacht of wij er zijn. Het klimaat veranderd; de hoeveelheid (en magnitude van) natuurrampen veranderd. enz. enz. De mensheid zelf veranderd ook continue.
quote:
De vraag 'waarom zou het nu opeens anders zijn' slaat nergens op, alsof een of andere macht rekening houdt met de mensheid wat betreft eventuele veranderingen.
Die vraag slaat wel ergens op. Er wordt geclaimed dat de veranderingen nu groter zijn/worden dan vroeger, terwijl dat gewoon niet waar is. Wat een 'andere macht' ermee te maken heeft snap ik niet; dat heb ik iig niet genoemd hoor. (en dat zal je mij ook nooit zien doen )
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:10:50 #63
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52937458
Terug Vindt Paranoia

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52937561
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:50 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik spreek mijzelf helemaal niet tegen. De wereld veranderd ongeacht of wij er zijn. Het klimaat veranderd; de hoeveelheid (en magnitude van) natuurrampen veranderd. enz. enz. De mensheid zelf veranderd ook continue.
[..]

Die vraag slaat wel ergens op. Er wordt geclaimed dat de veranderingen nu groter zijn/worden dan vroeger, terwijl dat gewoon niet waar is. Wat een 'andere macht' ermee te maken heeft snap ik niet; dat heb ik iig niet genoemd hoor. (en dat zal je mij ook nooit zien doen )
Ja, er zijn wel degelijk veranderingen wat betreft klimaat (andere zaken laat ik even ter beschouwing, die zijn namelijk niet voor iedereen merkbaar). Het klimaat is een en al verandering, het is ten alle tijden onderhevig aan fluxaties, al die records en extreme geven toch wel duidelijk dat het klimaat zoals wij die kennen aan het veranderen is? Uiteindelijk is het niet meer dan een natuurlijk proces, het is alleen stukje menselijk arrogantie om te denken dat wij daar niks van gaan merken.
Ons verstand is erg gevoelig voor dergelijke verandering in een statische wereld met vaste patronen en schema’s, een ramp of iets dergelijks kan zeker een bewustzijnverandering teweegbrengen.
Het is onnatuurlijk en ontzettend arrogant om te denken dat het leven zoals wij die kennen nooit een verandering zal ondergaan.
pi_52937924
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef Nee het volgende:

[..]

Ja, er zijn wel degelijk veranderingen wat betreft klimaat (andere zaken laat ik even ter beschouwing, die zijn namelijk niet voor iedereen merkbaar). Het klimaat is een en al verandering, het is ten alle tijden onderhevig aan fluxaties, al die records en extreme geven toch wel duidelijk dat het klimaat zoals wij die kennen aan het veranderen is? Uiteindelijk is het niet meer dan een natuurlijk proces, het is alleen stukje menselijk arrogantie om te denken dat wij daar niks van gaan merken.
Ons verstand is erg gevoelig voor dergelijke verandering in een statische wereld met vaste patronen en schema’s, een ramp of iets dergelijks kan zeker een bewustzijnverandering teweegbrengen.
Het is onnatuurlijk en ontzettend arrogant om te denken dat het leven zoals wij die kennen nooit een verandering zal ondergaan.
Maar er gaat niets veranderen wat al niet een keer is veranderd. In de lange tijd dat de mens bestaat, is het klimaat al zo vaak veranderd. Neem de kleine ijstijd van de 15de tot de 19de eeuw, neem alle ijstijden daarvoor. De eerste bewijzen van de moderne mens in Nederland zijn gedateerd rond het einde van de laatste grote ijstijd. Deze eerste moderne mensen in ons landje waren dus blijkbaar veel koudere temperaturen gewend dan wat ze daarna meemaakten. Toch heeft dat weinig tot geen gevolg gehad voor de soort homosapiens. Net zoals deze klimaatoprisping geen effect zal hebben op de menssoort (dat het praktische effecten heeft, staat vast, bijv overstromingen etc)

En ik vraag me eigenlijk af wat de "gelovers" bedoelen met bewustzijnsverandering...
C. Sagan
pi_52938408
Das nou wel erg overdreven van Xerson om dit topic op zijn frontpage te plaatsen, niemand beweerd hier stellig de waarheid, er worden slechts mogelijkheden besproken en al helemaal niet door 'Mediums', want voor zover ik weet zijn hier op geen Fok geen 'Mediums' aanwezig.

Zie ook http://www.xerson.nl/content/view/380

hou je aub bij echt nieuws en doe niet mee aan stemmingmakerij, daar hebben we de massamedia al voor.
pi_52938430
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef Nee het volgende:

[..]

Welke records, welke extremen? Dacht je nou echt dat die paar dingetjes van de laatste eeuw extremen zijn en records!? De enige reden waarom dit records zijn, is omdat het nog maar een paar 100 jaar gemeten wordt.

Wie claimt er dat we er niks van merken als het klimaat veranderd?
quote:
Wie claimt dat het leven zoals wij dat kennen nooit een verandering zal ondergaan?
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:10:05 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52938595
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:00 schreef YourGuardian het volgende:
Das nou wel erg overdreven van Xerson om dit topic op zijn frontpage te plaatsen, niemand beweerd hier stellig de waarheid, er worden slechts mogelijkheden besproken en al helemaal niet door 'Mediums', want voor zover ik weet zijn hier op geen Fok geen 'Mediums' aanwezig.

Zie ook http://www.xerson.nl/content/view/380

hou je aub bij echt nieuws en doe niet mee aan stemmingmakerij, daar hebben we de massamedia al voor.
Whehehe, ik vond hem wel leuk. Nu even kijken hoever het doorlekt naar andere sites .
Vrijheid
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:40:41 #69
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52939043
Wel opvallend dat ze op rtl 5 erover spreken dat de dollar elk moment in kan storten..dat er een geweldig grote recessie op komst is en wat de gevolgen voor het Westen dan wel niet zullen zijn..
pi_52940173
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:40 schreef Spellmeista het volgende:
Wel opvallend dat ze op rtl 5 erover spreken dat de dollar elk moment in kan storten..dat er een geweldig grote recessie op komst is en wat de gevolgen voor het Westen dan wel niet zullen zijn..
Heb je een link naar een online stream??
pi_52940243
quote:
De laatste keer dat ik iets op RTL5 zag, hadden ze het er wel over dat als dit tot een recessie leidt, dit nog enige tijd gaat duren. En recessies horen bij een economie, is een onderdeel van het systeem. Als 'ie niet 19sept. komt, dan wel een maand/jaar/decennium later...
C. Sagan
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:39:52 #72
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52940553
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Heb je een link naar een online stream??
Dit was bij de business edition van rtl 5 er werd een discussie over gevoerd. Het gaat dan vooral over de kredietmarkt die al jaren achtereen in stand wordt gehouden door er nog grotere leningen tegenaan te gooien. Wat blijkt mensen/bedrijven lenen zoveel dat het nog nauwelijks op te brengen is om dit allemaal terug te betalen. Vooral de Amerikaanse huizenmarkt zal het zwaar moeten ontgelden. Ik zeg echter niet dat dit het is. Het zou misschien iets kunnen zijn. Ik heb immers ook de antwoorden niet echt op dit gebied. Helaas..
  woensdag 5 september 2007 @ 01:00:29 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52951223
quote:

[..]

Oh ok , jij ervaart het dus niet zo .
Sinds Juli 2006 , augustus , september, oktober , november, december , januari enz , steeds iets wat 300 jr niet was voorgekomen of 100 jaar . of nooit . ( sneeuw in argentinie ) dat is de trend en dat minimaal elke maand onafgebroken sinds juli 2006 .
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=2&id=73800
en voor de rest googlen ofzo.
pi_52953288
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Oh ok , jij ervaart het dus niet zo .
Sinds Juli 2006 , augustus , september, oktober , november, december , januari enz , steeds iets wat 300 jr niet was voorgekomen of 100 jaar . of nooit . ( sneeuw in argentinie ) dat is de trend en dat minimaal elke maand onafgebroken sinds juli 2006 .
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=2&id=73800
en voor de rest googlen ofzo.
Sneeuw in Argentinïe is niet zo vreemd, er zijn immers zat skigebieden daar. Zowel in de hooglanden in het noorden, als in het koudere zuiden. (ligt immers praktisch tegen antarctica aan)
Voor de rest noem je leuk maanden op, maar zonder de bijbehorende "records" is dat nutteloos. Natuurlijk zullen er records gebroken worden, het wordt immers warmer en daarbij hoort een veranderend weer type. Echter dat wil niet zeggen dat deze omstandigheden nognooit eerder in de menselijke geschiedenis zijn voor gekomen. We meten het weer pas een kleine 200-300 jaar, terwijl de mensheid uiteraard veel ouder is.

En alle orkanen van de laatste tijd?
Lijstje van de meest dodelijke orkanen in het Atlantisch gebied:
quote:
Rank Hurricane Season Fatalities
1 "Great Hurricane" 1780 22,000
2 Mitch 1998 11,000 - 18,000
3 "Galveston" 1900 8,000 - 12,000
4 Fifi 1974 8,000 - 10,000
5 "Dominican Republic" 1930 2,000 - 8,000
6 Flora 1963 7,186 - 8,000
7 "Pointe-a-Pitre" 1776 6,000+
8 "Newfoundland 1775 4,000 - 4,163
9 "Okeechobee" 1928 4,075+
10 "San Ciriaco" 1899 3,433+
Zoals je ziet, slecht 3 van de 10 zijn van na 1950, terwijl de helft van 1900 of daarvoor is.
C. Sagan
pi_52953675
Ik kwam dit topic vandaag op Niburu tegen.

Ik ben er ook van overtuigd dat er eind 2007, of begin 2008 iets staat te gebeuren.

Het hoeft in ieder geval geen catatrofe te zijn. Het kan het samenballen zijn van de transformatieenergie die bij iedereen ligt opgehoopt, waardoor we ineens de drempel overgaan. Dat zal ook met vervelende dingen gepaard gaan, maar die vervelende dingen zijn dan niet de oorzaak of 'de catastrofe'. Het is het loslaten van oude energie die vanzelf ontstaat bij transformaties. Het oude uitspugen zeg maar.

Hier een linkje naar een spel 'Elkaar in kracht laten (be)staan' waarmee je je met anderen een nieuw samen zijn kunt voorstellen. Niet een nieuwe orde of iets dergelijks, maar werkelijk zelf het leven vormgeven zoals je wilt, met anderen die dat ook zo willen. En anderen daar niet voor hoeven belasten:

http://thefemininetouch.nl/index.php?pag=artikel&art_id=164&tel=0
pi_52953748
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef EvenTussendoor het volgende:
IHet kan het samenballen zijn van de transformatieenergie die bij iedereen ligt opgehoopt, waardoor we ineens de drempel overgaan. Dat zal ook met vervelende dingen gepaard gaan, maar die vervelende dingen zijn dan niet de oorzaak of 'de catastrofe'. Het is het loslaten van oude energie die vanzelf ontstaat bij transformaties. Het oude uitspugen zeg maar.
Ik begin me steeds meer af te vragen wat men nu bedoelt met transformatie, bewustzijnsverandering, drempel, etc etc... Wat is dat en wat gaat er dan gebeuren?
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]
En ik vraag me eigenlijk af wat de "gelovers" bedoelen met bewustzijnsverandering...
Kan iemand me dit vertellen?
C. Sagan
  woensdag 5 september 2007 @ 09:45:25 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52953972
quote:
Onbekende neemt massa's put-opties

Net als vlak voor 9/11. Daar is de investeerder ook nooit openbaar van gemaakt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 5 september 2007 @ 10:11:55 #78
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52954518
mag ik ook even aanhalen:
mijn legging:
quote:
YG ik ga voor deze legging een trekking doen van drie kaarten. Ik heb berekend dat het nog 247 dagen is tot 19 september. Wat ik zal trachten is dmv drie kaarten een voorspelling te geven. De kaart voor 19 september geeft het verleden weer..na 19 september hoe het verder gaat/zou kunnen lopen.

Op zich wel grappig. Ik trok drie soorten munten/pentakels.

Over de munten/pentakels het volgende. Arm en rijk. Geld en geen geld..beide verstevigen danwel "helpen" elkaar.

De eerste kaart die ik voor de periode voor 19 september trok met als centraal thema: De wereld voor 19 september. Ik zal zowiezo proberen alle kaarten met elkaar in aanraking te laten komen. munten 6. Rijk geeft aan arm..beide zoals ik al zei hebben elkaar nodig..in principe is alles vrijwillig. De bedelaars nemen de goudstukken of het voesel aan, maar de rijke weegt alles af op zijn weegschaal. M.b.t. dit verhaal is niets voor niets. Wie je als persoon in dit verhaal bent is voor ieder mens verschillend. Wie je ook bent..het grote spel van het geven en nemen..het ego van de rijke..die er misschien een goed gevoel van krijgt/zichzelf ermee streelt.

De kaart voor 19 september: munten 4 Personen die aan verstopping leiden laten kansen voorbijgaan. De liefde in het hart komt op dat moment niet tot uiting omdat de persoon die blijft zitten en niet doet..wil vasthouden aan zekerheid. Een persoon die als vrek gezien kan worden en waar energie niet naar buiten stroomd maar van binnen opgekropt en geblokkeerd blijft zitten. De energie van deze persoon is opgeslagen in wat hij kan geven..onder zijn voeten..tussen zijn handen en bij zijn hoofd.

Daarna munten 3: 3 pentakels/munten in een driehoek gemetseld. Een kunstenaar aan het werk, die je maar beter zijn werk kan laten doen omdat wanneer de creativiteit geen weg kan vinden naar buiten dit kan leiden tot vernielzucht van hetgene er gebouwd wordt. Hulp van een groep, zelfverwezelijking en totaliteit, arbeid als meditatie..donkere periode met kleur op de voorgrond.

Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..

Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.

Desondanks krabelen de gemeenschappen die het nodig hebben overeind door de hulp die wel geboden was voor 19 september. Voornamelijk door hun eigen persoonlijke intenties en het in het hier en nu manouvreren worden ze vervuld door hun werk..werk als meditatie.

Ik zie geen rampen of iets dergelijks(dat kan ik niet opmerken uit de kaarten en wil ik ook niet). Persoonlijk zie ik een verhaal wat om geld draait. De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen..het geven houd voor hun die dag op en in plaats van liefde in hun hart te krijgen..blokeren ze de energie in hunzelf. Dit is hun goed recht natuurlijk, maar kwa persoonlijke ontwikkeling komen ze daarmee niks verder behalve dat ze als "vreks" bestempeld worden. De mensen gaan verder met hun creaties..en het zijn vooral de meditatieve ambachten die zich kunnen uitten.
uit het vorige topic
pi_52954532
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik begin me steeds meer af te vragen wat men nu bedoelt met transformatie, bewustzijnsverandering, drempel, etc etc... Wat is dat en wat gaat er dan gebeuren?
[..]

Tja, kun je op verschillende manieren opvatten lijkt me. Vergelijk onze cultuur eens met een sjamanistische cultuur ergens in Afrika, dat soort mensen hebben geen begrip van bezit, materialisme. Ze leven meer op hun intuïtie en instinct, komt vrijwel geen kanker en stress voor, hebben dus een heel ander 'bewustzijn'.

Zelf denk ik dat wij in een grote illusie leven dat het ego heet, we leven veels te veel op het verstand, wat natuurlijk positieve dingen met zich mee brengt, zoals technologische vooruitgang etc, maar het blokkeert de spirituele ontwikkeling, met spiritueel bedoel innerlijke kracht. Het idee dat al het geluk te vinden is in die innerlijke zelf, en niet in het bereiken van doelen of andere externe dingen, wat het verstand ons wijs maakt. Er is pas sprake van een bewustzijnsverandering als wij in het westen deze illusie doorbreken, en bewust worden van het feit dat het doel wat voor ons allemaal hetzelfde is, namelijk het bereiken van geluk, gewoon voor onze voeten ligt.
En dat is meteen ook de reden waarom ik 2012 zo in twijfel breng, ik geloof niet dat miljarden mensen opeens rond die datum in staat zijn om zo’n spirituele sprong te maken.
pi_52954688
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Nee het volgende:

[..]

Tja, kun je op verschillende manieren opvatten lijkt me. Vergelijk onze cultuur eens met een sjamanistische cultuur ergens in Afrika, dat soort mensen hebben geen begrip van bezit, materialisme. Ze leven meer op hun intuïtie en instinct, komt vrijwel geen kanker en stress voor, hebben dus een heel ander 'bewustzijn'.
Ik denk dat je de bezittingsdrang van die culturen in Afrika serieus onderschat. Vaak is het noodzakelijk om alle bezittingen te verdelen vanwege de lage beschikbaarheid van deze bezittingen, maar uiteindelijk zal bij een vergrote aanvoer van spullen, ook die mensen vervallen in bezitterigheid.
En natuurlijk zal er minder stress zijn, er is immers weinig om je over op te winden. En kanker zal er ook minder zijn, maar komt dat door een ander voedingspatroon, minder erfelijke aanleg, minder gebruik van gifstoffen of omdat ze spiritueler zijn? Afwezigheid van kanker wordt meestal wel gecompenseerd door de aanwezigehid van andere ziektes, gerelateerd aan de locatie en aan de (meestal) zwaardere levenswijze.
C. Sagan
pi_52954792
Stress veroorzaakt kanker
pi_52955185
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Nee het volgende:
Stress veroorzaakt kanker
Dat is wel heel kort door de bocht.

Stress is noodzakelijk voor het leven. Zonder stress ben je dood (letterlijk). Echter teveel stress is niet altijd goed. Welk niveau schadelijk is verschilt van persoon tot persoon.
Stress verhoogt vooral de cortisolafgifte, wat een nuttig hormoon is, maar in grotere hoeveelheden schadelijk kan zijn. Stress heeft talloze andere gevolgen, zowel positief als negatief, afhankelijk van de situatie, echter de link tussen stress en kanker is nog nooit voldoende bewezen.

Sterker nog:
quote:
Dagelijkse stress stopt borstkanker.

Onderzoekers geloven dat een grote hoeveelheid dagelijkse stress het risico op borstkanker bij vrouwen kan doen afnemen. Er is verwarring over de invloed van stress op het borstkankerrisico.

Image of breast cancer

Deze bevindingen contrasteren met eerder onderzoek dat suggereerde dat stress het risico zou verdubbelen.
Volgens het Deense team zou het mogelijk kunnen zijn dat een regelmatig dosis stress goed is, terwijl een korte uitbarsting van acute stress zoals bij een sterfgeval, slecht is.
Hun werk in “The British Medical Journal” is gebaseerd op onderzoeksresultaten bij ongeveer 7000 vrouwen, wonend in Kopenhagen tussen 1981 en 1983

Stress-effecten
Volgens specialisten maakt het onderzoek niet duidelijk of stress al dan niet een belangrijke factor is in het risico op borstkanker.
Bron
C. Sagan
pi_52955402
Je lichaam maakt o.a. adrenaline en noradreline aan indien er accute gevaar dreigt, dan is stress nuttig, en niet achter een typmachine of computer. Teveel stress tast iig het immuunsysteem aan, de kans op kanker wordt daardoor groter.
quote:
Stresshormoon blokkeert dood van kankercel

16 april 2007 in Stress door Frank Ruiters

Tot nu toe werd nooit een rechtstreeks verband tussen aanwezigheid van continue stress en kanker aangetoond, maar alleen vermoed. Amerikaanse onderzoekers hebben nu ontdekt dat een hormoon dat bij stress veel wordt aangemaakt, adrenaline, de dood van kankercellen in de prostaat en borst tegengegaat.

Het onderzoeksteam werd aangevoerd door G. Kulik, een bioloog. Hij stelt dat onderzoeken onder grote groepen mensen nooit eenduidige resultaten hebben opgeleverd. Daarom stelde hij zich voor zijn onderzoek de directe vragen: is er samenhang tussen stress en kanker en zo ja, hoe werkt het mechanisme dan op cellulair niveau?
Adrenaline komt in grote hoeveelheden vrij met name bij angst en stress, en komt verhoogd aanwezig wanneer er sprake is van depressiviteit. Een eiwit (BAD) dat kankercellen doodt, werkt niet langer wanneer adrenaline aanwezig is.
Beta-blockers blokkeren adrenaline en bij mannen die deze medicatie gebruiken tegen hoge bloeddruk komt minder prostaatkanker voor dan gemiddeld, zo stelt Kulik.
Het onderzoek van Kulik betekent veel voor de preventie van kanker, maar evengoed ook voor de behandeling ervan. Het is belangrijk voor mensen die gevoelig zijn voor stress om hen te leren om beter met stresserende situaties om te gaan. Nu kan ook worden gekeken langs welke wegen het mogelijk is om het effect van adrenaline te remmen.
http://www.psycholoog.net/?cat=9
pi_52955505
Oh, nog even over klimaat, nu we toch bezig zijn.
quote:
Seven months of unusual global climatic catastrophes
In line with the forecasts from experts and international agencies in the first seven months of this year the world experienced unusual climatic catastrophes including heat waves in Europe, snow falls in Africa and record floods in Asia according to the latest report from the United Nations Meteorological Organization.
The world experienced unusual climatic catastrophes
Zoom
Besides the extreme meteorological phenomena the World Meteorological Organization underlined the high temperatures recorded.

According to WMO global land surface temperature between January and April this year were the highest since records were first taken in 1880. In April temperature was 1.89 degrees above average and in April, 1.37 degrees.

Several regions have experienced extremely heavy precipitation, leading to severe floods.
Meer
quote:
...
pi_52957548
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Spellmeista het volgende:
mag ik ook even aanhalen:
mijn legging:
[..]

uit het vorige topic
misschien slaat die legging wel op een nieuw systeem van basisinkomens: iederen wereldwijd een basisinkomen geven, zonder dat de 1 dat voor de ander hoeft te betalen:

http://www.thefemininetouch.nl/index.php?pag=artikel&aut_id=4&tel=0
  woensdag 5 september 2007 @ 12:36:31 #86
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52957779
heerlijk dat speculeren..nog 2 weken en dan weten we het!
  woensdag 5 september 2007 @ 12:48:55 #87
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52958062
This just came in:

http://www.nu.nl/news/122(...)slagen_ontsnapt.html (Duitsland aan grote bomaanslagen ontsnapt)

september is wel gewillig bij de fundamentalisten he? Zo te zien..
pi_52960033
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef The_stranger het volgende:

[..]

[..]

WAT er dan precies gaat gebeuren is niet zeker.
Transformatie is een verandering die anders is dan andere veranderingen.
Het is een verandering die alles wezenlijk ANDERS maakt.
Zo kun je bijvoorbeeld als vrouw je kin laten veranderen, en je borsten, je billen, je schaamlippen, etc, maar daarmee ben je zelf nog niet wezenlijk veranderd. Je bent zelf niet getransformeerd, omdat je nog steeds die vrouw bent van VOOR al die veranderingen: de vrouw die aan een perfect beeld wil voldoen.
Dus massa's veranderingen aan het lichaam, maar geen transformatie van de persoon zelf.
Transformatie zou zijn als deze vrouw bijvoorbeeld na de tweede operatie denkt: ok, en nu is het genoeg geweest, ik laat me niet meer opnaaien door het perfectie-ideaal. Dan is er bij haar wezenlijk iets veranderd, ze is getransformeerd.

En zo zal binnenkort ook het samen zijn op aarde niet meer slechts een klein beetje veranderen, door weer een nieuw regeltje, weer een nieuw wetje, weer een nieuwe help-de-arme-mensen site.
Binnenkort zal er een werkelijke transformatie optreden. Een wezenlijk verandering, omdat wij heel anders tegen elkaar aan gaan kijken. Wij zullen ons er bijvoorbeeld van bewust worden, dan het leven op aarde op overvloed gebaseerd kan zijn.

De drempel is hetgeen we nog steeds bereid te doen zijn om het oude in stand te houden. In het bovenstaande voorbeeld was die vrouw bereid twee operaties uit te laten voeren, voordat ze het zat was om aan die oude dwang te voldoen.

In het anders samen zijn, zijn wij ook nog steeds bereid om op de drempel te blijven staan: WEER een operatie door politici verwachten, WEER op politici stemmen, WEER de eigen keuzes weggeven.
Enig moment zijn we het zat, althans, zijn VOLDOENDE mensen het zat, en gaan de drempel over, het wachten op een ander voorbij.

En dat is de start van de transformatie in het werkelijk totaal anders samen zijn, en dat moment ligt heel dichtbij. Elke politieke operatie brengt ons op dit moment dichterbij, omdat de meeste mensen telkens weer ervaren: HE, dit heeft OOK al niets opgelost. Mensen worden zich hier bewust van: bewustzijnverschuiving.

pi_52960324
Het absoluut zat zijn kondigt zich bij voorbeeld op deze manier aan:
'stick it!'
http://www.thefemininetouch.nl/index.php?pag=artikel&art_id=166&tel=0
pi_52960700
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef EvenTussendoor het volgende:

[..]

WAT er dan precies gaat gebeuren is niet zeker.
Transformatie is een verandering die anders is dan andere veranderingen.
Het is een verandering die alles wezenlijk ANDERS maakt.
Zo kun je bijvoorbeeld als vrouw je kin laten veranderen, en je borsten, je billen, je schaamlippen, etc, maar daarmee ben je zelf nog niet wezenlijk veranderd. Je bent zelf niet getransformeerd, omdat je nog steeds die vrouw bent van VOOR al die veranderingen: de vrouw die aan een perfect beeld wil voldoen.
Dus massa's veranderingen aan het lichaam, maar geen transformatie van de persoon zelf.
Transformatie zou zijn als deze vrouw bijvoorbeeld na de tweede operatie denkt: ok, en nu is het genoeg geweest, ik laat me niet meer opnaaien door het perfectie-ideaal. Dan is er bij haar wezenlijk iets veranderd, ze is getransformeerd.

En zo zal binnenkort ook het samen zijn op aarde niet meer slechts een klein beetje veranderen, door weer een nieuw regeltje, weer een nieuw wetje, weer een nieuwe help-de-arme-mensen site.
Binnenkort zal er een werkelijke transformatie optreden. Een wezenlijk verandering, omdat wij heel anders tegen elkaar aan gaan kijken. Wij zullen ons er bijvoorbeeld van bewust worden, dan het leven op aarde op overvloed gebaseerd kan zijn.

De drempel is hetgeen we nog steeds bereid te doen zijn om het oude in stand te houden. In het bovenstaande voorbeeld was die vrouw bereid twee operaties uit te laten voeren, voordat ze het zat was om aan die oude dwang te voldoen.

In het anders samen zijn, zijn wij ook nog steeds bereid om op de drempel te blijven staan: WEER een operatie door politici verwachten, WEER op politici stemmen, WEER de eigen keuzes weggeven.
Enig moment zijn we het zat, althans, zijn VOLDOENDE mensen het zat, en gaan de drempel over, het wachten op een ander voorbij.

En dat is de start van de transformatie in het werkelijk totaal anders samen zijn, en dat moment ligt heel dichtbij. Elke politieke operatie brengt ons op dit moment dichterbij, omdat de meeste mensen telkens weer ervaren: HE, dit heeft OOK al niets opgelost. Mensen worden zich hier bewust van: bewustzijnverschuiving.

OK, als ik het even mag samenvatten, die transformatie maakt ons dus totaal anders dan wat we nu zijn. Echter wat we worden is niet bekend. Klopt dat een beetje?
En weten we dan dat het gebeurd is, of verloopt het zo geleidelijk dat we niet door hebben dat we anders zijn?

En hoe weet jij dat, of beter nog hoe weten we dat (wie dan ook)
C. Sagan
  woensdag 5 september 2007 @ 15:14:39 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52960924
http://www.telegraaf.nl/b(...)uitsland.html?p=11,1

Als je het toch over een raar klimaat hebt...
Vrijheid
pi_52961436
Toeval, TOEVAL zeg ik je.
  woensdag 5 september 2007 @ 15:52:18 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52961468
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:49 schreef Nee het volgende:
Toeval, TOEVAL zeg ik je.
Jups. Het is okal een keer in 1265 gebeurt dus tja.
Vrijheid
pi_52961786
De transformatie is simpelweg de transformatie van de zon naar een ander sterrenbeeld.
Elke 2150 jaar verandert de zonsopgang van sterrebeeld, de plaats aan de hemel waar de zon opgaat, dus.
Onze oude keltische beschavingen waren hiervan zeker bewust.
Het kost de zon ongeveer 25765 jaren om alle sterrenbeelden af te gaan.
Elke 2150 jaar wordt een Age genoemd.

Taurus was het van 3400 tot 2150 BC.
Ram was het van 2150 tot 1 AD.
We zitten nu in het tijdperk van de Vissen, van 1 AD tot 2150.
Hierna komt Aquarius .

The end of the World = The end of an Age .

en een Age is gewoon een sterrenbeeld.

Religie is verzonnen door geld-leners, over & over again.
De bijbel is een parodie op de astrologische cyclussen, waarin Jesus voor de Zon staat.

Op 22 december staat de Zon aan haar laagste punt aan de winterlijke hemel en krijgt de Aardbol het minste licht.
Deze positie wordt 3 dagen behouden door de zon, waarna hij op 25 december weer "resurrect" en stijgt aan de hemel.

Trek je conclusies.

Het verhaal van Jesus Christus is een hoax, gemaakt door Romeinen & Joden, politiek gemotiveerd voor sociale controle.

De oorsprong van onze enslavement ligt bij de geld-leners de Rothschilds, Rockefellers en de rest.

http://video.google.nl/videoplay?docid=5547481422995115331

Zeitgeist. Check it out. It's worth watching.

It's the Money . 2012 gebeurt er niets.

Het schijnt dat "ze" voor 21 september 2007 een tweede 9/11 gaan uitvoeren, deze geruchten doen de rondte in ieder geval. Kan er zelf geen uitsluitsel over geven.

Don't get chipped, don't get enslaved with money.
pi_52962880
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef Nee het volgende:
Oh, nog even over klimaat, nu we toch bezig zijn.
[..]

[..]

...
Mja nu ook weer op de frontpage over die 2 orkanen aan west en oostkust wat nog nooit is voorgekomen. Wel weer toevallig allemaal. Hoeft niets te betekenen, maar tis wel allemaal rotzooi in september.
pi_52963011
19 septemeber hmmmm curieus ofzo
its hard for an empty bag to stand up right
pi_52963155
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:37 schreef petrelli het volgende:

[..]

Mja nu ook weer op de frontpage over die 2 orkanen aan west en oostkust wat nog nooit is voorgekomen. Wel weer toevallig allemaal.
Sinds 1949. Orkanen bestaat al wat langer dan men ze bijhoudt....

En tot nu toe valt het best mee met dit seizoen, kijk eens naar 2005, naast katrina nog veel meer actievere orkanen in 1 seizoen...

[ Bericht 13% gewijzigd door The_stranger op 05-09-2007 17:59:32 ]
C. Sagan
pi_52963251
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:54 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Sinds 1949. Orkanen bestaat al wat langer dan men ze bijhoudt....
Klopt maar als het al zo weinig voorkomt, en de extremen die erger worden volgens de theorie van het broeikaseffect, gigantisch hete zomer in europa, dan ligt er alweer sneeuw in september in delen wat echt vreemd is en dan ook nog die 2 orkanen. Op zn minst is het eigenaardig en kan je zeggen dat het weer bijzonder is deze maanden.
pi_52963387
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef petrelli het volgende:

[..]

Klopt maar als het al zo weinig voorkomt, en de extremen die erger worden volgens de theorie van het broeikaseffect, gigantisch hete zomer in europa, dan ligt er alweer sneeuw in september in delen wat echt vreemd is en dan ook nog die 2 orkanen. Op zn minst is het eigenaardig en kan je zeggen dat het weer bijzonder is deze maanden.
Het enige wat bijzonder is aan die twee orkanen is dat ze op dezelfde dag aan land komen. Altijd zijn er al orkanen geweest op de pacific en de atlantic.
Zoals ik al in de post hierboven heb ge-edit, 2005 was een veel actiever jaar. Rond 1 oktober had je in Mexico zowel ten oosten als ten westen een categorie 1 orkaan, echter deze kwamen net niet op dezelfde dag aan land. Dus zo bijzonder is het nu ook weer niet.
C. Sagan
  woensdag 5 september 2007 @ 18:43:13 #100
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52964255
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef petrelli het volgende:

[..]

Zo bijzonder was die zomer helemaal niet. Er was hier geen enkele hittegolf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52965466
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Het enige wat bijzonder is aan die twee orkanen is dat ze op dezelfde dag aan land komen. Altijd zijn er al orkanen geweest op de pacific en de atlantic.
Zoals ik al in de post hierboven heb ge-edit, 2005 was een veel actiever jaar. Rond 1 oktober had je in Mexico zowel ten oosten als ten westen een categorie 1 orkaan, echter deze kwamen net niet op dezelfde dag aan land. Dus zo bijzonder is het nu ook weer niet.
nog nooit zijn er twee orkanen in één seizoen met CAT5 aan land gekomen (Dean & Felix).
laatste orkaan die met CAT5 aan land kwam daarvoor was Andrew (1992).
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_52966323
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
.
Het schijnt dat "ze" voor 21 september 2007 een tweede 9/11 gaan uitvoeren, deze geruchten doen de rondte in ieder geval. Kan er zelf geen uitsluitsel over geven.

Don't get chipped, don't get enslaved with money.
Als ze maar Schiphol en de vliegtuigen naar Kreta met rust laten. Ik wil wel graag van mijn welverdiende vakantie genieten

Ik hoop dat er geen 2e 9/11 zal komen maar gezien het gedoe in de wereld vrees ik dat dat er wel aankomt.
pi_52966622
Nostradamus voorspelt ook iets rond 19 september.

De ziener Nostradamus schrijft mogelijk dat tussen 17 september en 23 september 2007 iets wereldschokkends zich aan de wereld zal openbaren. Dit blijkt uit een van zijn kwatrijnen.

Lees verder:
http://www.xerson.nl/content/view/383/
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_52967795
luitjes,

Was toch weer aan het pluizen geslagen en kwam weer uit bij graancirkels van 2007, die dingen blijven mij als een magneet aantrekken.

Vele graanpictogrammen die gevonden zijn in 2007 leek een soort aftelling te zijjn naar een datum, welke volgens de kenners, verwees naar 18 augustus. hoe ze het ook berekenen, telkens kwamen ze uit op 18 augustus. Ze verwachtte dat een major event plaats zou vinden in de nacht van 18 op 19 augustus.
Maarrrr...er gebeurde niets....flink balen voor al die onderzoekers, want wat hadden ze verkeerd begrepen? via de heilige geometrie kwamen ze telkens op het heilige getal 108, google maar eens naar dat getal, dás een erg belangrijk getal.

Die graanpictogramkunstenaars wilden ons toch iets duidelijk maken, dat was duidelijk, maar wat...deze pictogrammen worden berekend aan de hand van de cirkels, de omtrek, aantal, verhoudingen ect. maar naar mijn mening vergeten ze allemaal de cirkel zelf mee te tellen, dus wanneer er 8 cirkels in een cirkel geteld worden rekenen ze er acht, alleen de cirkel waarin ze liggen, de cirkel zelf, het pictogram zelf wordt niet in hun berekeningen meegenomen. 8 cirkels en de cirkel zelf maakt 9 cirkels....ofwel 1 maand. Het is als het berekenen van de verhoudingen tussen alle lichaamdelen van een mens, handen, voeten, oren, maar het geheel dient ook meegerekend te worden, de mens zelf, het geheel.

Alle graanpictogrammen verwezen schijnbaar naar de 18e augustus, met een verhoudingsgetal van 108, en ze ontwerpen hun designs adh van de maya telling, veel maya verwijzingen naar hun kalender.

Wat nou als ze zich een maand vergist hebben, dat het 18 september moet zijn met verhoudingsgetal 108, laten we dan eens kijken naar die datum adh van de mayakalender, dan komen we op gele zelfbestaande ster, ofwel 4 gele ster, deze dag bezit het kingetal 108!!! , de dag daarop is het 5 muluc! met een kingetal van 109! dus in de nacht van 18 op 19 september.

Een kin betekend voor de maya's 'het kleinste gedeelte' dit kan zijn een dag, een uur, een minuut, maar in dit geval is dit een dag. een mayajaar bestaat uit 260 kin. 18 september is het 108 kin, ofwel de 108ste dag in de cyclus van 260.

Zie ook http://www.cropcircleconnector.com/anasazi/time2007.html en http://www.hknet.org.nz/108meaning.html en http://www.cropcircleconnector.com/2007/2007.html

De graancirkelartiesten verwezen niet alleen naar een datum, maar ook naar een dag dag 108 volgens de telling van de maya's, en dat is op 18 september 2007!

Groet
YG
pi_52972219
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:14 schreef YourGuardian het volgende:
luitjes,

Was toch weer aan het pluizen geslagen en kwam weer uit bij graancirkels van 2007, die dingen blijven mij als een magneet aantrekken.

Vele graanpictogrammen die gevonden zijn in 2007 leek een soort aftelling te zijjn naar een datum, welke volgens de kenners, verwees naar 18 augustus. hoe ze het ook berekenen, telkens kwamen ze uit op 18 augustus. Ze verwachtte dat een major event plaats zou vinden in de nacht van 18 op 19 augustus.
Maarrrr...er gebeurde niets....flink balen voor al die onderzoekers, want wat hadden ze verkeerd begrepen? via de heilige geometrie kwamen ze telkens op het heilige getal 108, google maar eens naar dat getal, dás een erg belangrijk getal.

Die graanpictogramkunstenaars wilden ons toch iets duidelijk maken, dat was duidelijk, maar wat...deze pictogrammen worden berekend aan de hand van de cirkels, de omtrek, aantal, verhoudingen ect. maar naar mijn mening vergeten ze allemaal de cirkel zelf mee te tellen, dus wanneer er 8 cirkels in een cirkel geteld worden rekenen ze er acht, alleen de cirkel waarin ze liggen, de cirkel zelf, het pictogram zelf wordt niet in hun berekeningen meegenomen. 8 cirkels en de cirkel zelf maakt 9 cirkels....ofwel 1 maand. Het is als het berekenen van de verhoudingen tussen alle lichaamdelen van een mens, handen, voeten, oren, maar het geheel dient ook meegerekend te worden, de mens zelf, het geheel.

Alle graanpictogrammen verwezen schijnbaar naar de 18e augustus, met een verhoudingsgetal van 108, en ze ontwerpen hun designs adh van de maya telling, veel maya verwijzingen naar hun kalender.

Wat nou als ze zich een maand vergist hebben, dat het 18 september moet zijn met verhoudingsgetal 108, laten we dan eens kijken naar die datum adh van de mayakalender, dan komen we op gele zelfbestaande ster, ofwel 4 gele ster, deze dag bezit het kingetal 108!!! , de dag daarop is het 5 muluc! met een kingetal van 109! dus in de nacht van 18 op 19 september.

Een kin betekend voor de maya's 'het kleinste gedeelte' dit kan zijn een dag, een uur, een minuut, maar in dit geval is dit een dag. een mayajaar bestaat uit 260 kin. 18 september is het 108 kin, ofwel de 108ste dag in de cyclus van 260.

Zie ook http://www.cropcircleconnector.com/anasazi/time2007.html en http://www.hknet.org.nz/108meaning.html en http://www.cropcircleconnector.com/2007/2007.html

De graancirkelartiesten verwezen niet alleen naar een datum, maar ook naar een dag dag 108 volgens de telling van de maya's, en dat is op 18 september 2007!

Groet
YG
Interessant! Maar hoe verklaar je dan bijvoorbeeld de graancirkel van het cijfer 6 (in maya schrift) die 6 dagen voor 18 augustus werd ontdekt ?

http://www.cropcircleconnector.com/2007/stanton/stanton2007.html

-----

Heb zelf even zitten proberen en het is mogelijk om het getal 108 uit bovenstaande graancirkel te krijgen:

Totaal aantal cirkels x het maya getal 6 (de betekenis van het symbool in de cirkel) = 108

schema:

Misschien is het gebruik van het maya symbool meer een soort van hint dat het in die hoek gezocht moet worden en niet zozeer een countdown.

[ Bericht 1% gewijzigd door arnout109 op 06-09-2007 01:13:20 ]
  Moderator donderdag 6 september 2007 @ 07:15:23 #106
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52974269
omg .... paranoïde ...
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 6 september 2007 @ 08:56:26 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52974956
quote:
Op donderdag 6 september 2007 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
omg .... paranoïde ...
Laten we dat nou maar gewoon hopen ja .
Vrijheid
  donderdag 6 september 2007 @ 09:06:53 #108
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52975074
Interessant dat nu ook de maya's erbij gehaald worden..ik voorspel dat er nog een deel 3 komt tegen die tijd
pi_52977136
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:49 schreef arnout109 het volgende:

Misschien is het gebruik van het maya symbool meer een soort van hint dat het in die hoek gezocht moet worden en niet zozeer een countdown.
Persoonlijk denk ik ook niet dat het een countdown is, dat is gebleken, want zelfs na 18 augustus zijn pictogrammen gevonden welke betrekking leken te hebben met het voorgaande. Persoonlijk denk ik dat het pictogram te maken heeft met maat en beweging, niet zozeer het getal nummer 6 alswel de symboliek er achter. De maan schijnt een centrale rol in te nemen, in alle pictogrammen die gevonden zijn, ook hier weer symboliseerd het pictogram de maan, maar niet in een gedaante die wij kennen.
5 muluc, de maya datum die ik droomde, ofwel 19 september met een kin getal in de nacht van 18 op 19 september van 108 naar 109
Het maya symbool welke daarbij hoort is het volgende:
en
De nummer 5 wordt weergegeven met een balk
Zien we in het pictogram niet dezelfde symboliek naar voren komen?

De cirkel in het midden, welke het jonge leven voorsteld, de cirkel eromheen de baarmoeder en de streep erboven als de beschrmende factor. Je kunt de streep ook zien als de nummer 5.

afbeelding gevonden pictogram

Het mayasymbool voor de 18e september is een gele ster, deze is een jaar eerder gevonden rond dezelfde tijd in augustus en daar de graanpictogrammen van eerdere jaren in relatie met elkaar blijken te staan,

Gele ster en rode maan schijnen veel connetie met elkaar te hebben http://www.paolaharris.it/Lamat.htm

Een paar weken geleden droomde ik over het getal 6, toen werd er in mijn droom gezegt: 6=nibiru
Wellicht syboliseerd het graanpictogram een aarde voorbijscherende planeet nibiru., of planeet x? nu zeg ik maar wat hoor, ik draaf door maar het kan maar zo!

Groet
YG
  donderdag 6 september 2007 @ 13:05:46 #110
41051 Rasing
pi_52980513
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:22 schreef FatalException het volgende:
Nostradamus voorspelt ook iets rond 19 september.

De ziener Nostradamus schrijft mogelijk dat tussen 17 september en 23 september 2007 iets wereldschokkends zich aan de wereld zal openbaren. Dit blijkt uit een van zijn kwatrijnen.
Omg, dat schrijft hij helemaal niet. Jij denkt dat hij dat bedoelt. Dat is heel wat anders.

Anyway, we zullen zien, de 20e.
  donderdag 6 september 2007 @ 15:19:44 #111
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52983466
Of toch "gewoon" een extra oorlog met een Nucleare macht?

http://www.nu.nl/news/122(...)eert_Syri%EB%27.html (Israël bombardeerd Sirië)
pi_52984761
-edit-

iemand anders reageerde met mn nick

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2007 16:56:32 ]
pi_52985001
Spannend!!!!
pi_52985050
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef addictivebeat het volgende:
nog 13 dagen!!! we zullen zien
Jep
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:40:21 #115
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_52991078
ik ben jarig op 19 september
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  donderdag 6 september 2007 @ 21:41:40 #116
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_52991120
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat er niks ergs aan de hand is.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 6 september 2007 @ 21:42:34 #117
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_52991146
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef fusionfake het volgende:
Zo zijn er wel meerdere hier op FOK!
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 6 september 2007 @ 21:45:00 #118
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52991232
19 september is de eerste dag van mijn vakantie
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 6 september 2007 @ 22:28:11 #119
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52992465
intressant
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 6 september 2007 @ 22:56:19 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52993331
Lafheid, geestelijke zwakte, cencuur, Fanatisme, onverschilligheid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52993482
Nog meer mensen die in hun broek schijten voor september: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread301166/pg1
  donderdag 6 september 2007 @ 23:01:56 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52993491
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Lafheid, geestelijke zwakte, cencuur, Fanatisme, onverschilligheid.
Ik merk bij mezelf dat er zeker een stuk onverschilligheid in mijn psyche is genesteld. Zelfbescherming misschien, ik heb echt zoiets van 'komt wel goed, zo niet dan nog'
Vrijheid
pi_52993649
Bij wie niet tegenwoordig...
Het lijkt alsof de hele wereld vol zit met twijfelkutten.
  donderdag 6 september 2007 @ 23:10:06 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52993775
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Nee het volgende:
Bij wie niet tegenwoordig...
Het lijkt alsof de hele wereld vol zit met twijfelkutten.
Hehe, nee, ik twijfel niet aan het (voor mij ) feit dat er iets staat te gebeuren maar ik laat me gewoon niet meer op de kast jagen, als dat het enige is wat je kan doen op dit moment dan zal het genoeg moeten zijn .
Vrijheid
pi_52993874
Ik herken het wel ja, maar niet iedereen die hetzelfde voelt of ervaart, kan daar evengoed mee omgaan denk ik. Het brengt wel een stukje onzekerheid mee, het is een strijd tussen het verstand en je intuïtie, kwestie van de juiste keuze maken.
  donderdag 6 september 2007 @ 23:26:29 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52994250
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik merk bij mezelf dat er zeker een stuk onverschilligheid in mijn psyche is genesteld. Zelfbescherming misschien, ik heb echt zoiets van 'komt wel goed, zo niet dan nog'
Nee, het was de omgekeerde kracht voor de 19e.
  donderdag 6 september 2007 @ 23:29:02 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52994326
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, het was de omgekeerde kracht voor de 19e.
Ah, checkerdecheck. Naja, qua onverschilligheid zit ik er ook wel bij dan .
Vrijheid
  donderdag 6 september 2007 @ 23:53:35 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52994921
Daarnaast zit ik in sea charts te pluizen vanwege de windroos, als ik de 6e schaal op de breedte en lengte maal 6 leg kom ik precies in iran uit.
Naja ik zal het maar toeval noemen.

Nostradamus heeft gezegd dat er een roos in de wereld te zien is tussen 2000 en 2010.
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 08:17:52 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52997790
Nostradamus had toch ook gezegd dat de franse kroonprins zou terugkeren en die had volgens mij nu al moeten regeren over europa volgens de voorspellingen van nostradamus.
Of was dat gewoon één van de vele versie's?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:35:50 #130
41051 Rasing
pi_53002834
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef fusionfake het volgende:
Word je 25? Ik wel namelijk.
pi_53003678

Curieus, als ik de volgende som doe:
13 - 3 - (1x1) dan slaat het helemaal nergens meer op

Je moet dus net zo lang spelen met verschillende combinaties van de nummers (een 12 kan 1+2 zijn, of 1x2, of 1/2, of 1^2, et cetera) totdat je precies het nummer krijgt wat je wilt hebben.

Heel interessant..
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:37:18 #132
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53004364
Kut man, dit is echt erg!!! ik wil heulemaal nog niet sterven en zulks!!!

nog maar 274 uur en een minuut of 25 voordat het de nacht van 18 op 19 september begint... en ik wilde nog zoveel uit mijn leven halen!!!!

ik ga maandag waarschijnlijk stoppen met school zodat ik de laatste pakweg 200 uur over heb om dingen te doen waar ik altijd al van gedroomt heb!!

ik moest eigenlijk morgen werken maar ik heb zojuist mijn baas gebeld om te zeggen dat ik niet meer kom.. ik ben ook al enkele weken een reis naar New York aant plannen maar ik heb er helaas het geld niet voor.. dus New York zal ik nooit meer in eigen persoon te zien krijgen!

soms zat ik met het idee om stiekem aan boord van een vliegtuig te komen als een soort witte verstekeling op zoek naar zijn paradijs maar dat zal waarschijnlijk niet lukken door de strenge bewaking die er tegenwoordig op de vliegvelden is! Misschien dat ik een lening ga afsluiten volgende week en alsnog een last minute of iets dergelijks ga boeken zodat mijn grootste wens toch nog in vervulling kan gaan.. zorgen over de terugbetaling hoef ik me immers toch niet te maken!

mss dat ik in de loop van de week mijn plannen nog een keer een update zal geven maar het zou zomaar kunnen dat ik dan allang met de noorderzon vertrokken ben.. ik heb altijd op een grootse manier willen sterven.. 'go out with a bang' weet je wel.. maar ik heb nog geen idee hoe ik dat moet gaan bewerkstellingen..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53005381
Ik weet wat je voorgevoel is! 19 september is de internationale Talk like a Pirate day.

Heb je iets tegen piraten? Dat zou het onheilspellende gevoel kunnen verklaren..
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:22:52 #134
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53005555
Waarom zo negatief jongens ??

Er wordt waarschijnlijk op die dag een kalfje geboren in een dierentuin..
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:56:34 #135
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_53006473
Neh waarschijnlijk laten de Britten die datum weer een kernkop vallen, maar dit keer wel met fatale gevolgen.
En is er dus geen 'Talk like a pirate day' meer, wat natuurlijk doodzonde is. Ik krijg er al meteen een naar gevoel van, dus kan het voorgevoel van de TS goed begrijpen.
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_53006614
!!BELANGRIJK!!luister mensen wat ik nu ga zeggen!!
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:04:16 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53006675
Ok.
Vrijheid
pi_53006980
O.. o.. een profeet.

Spreek! Uwe heiligheid.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:28:30 #139
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_53007261
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef killa01 het volgende:
!!BELANGRIJK!!luister mensen wat ik nu ga zeggen!!
*shivers*

(shiver me timbers!)
If you must know, ACID!
pi_53007411
Hmm, volgens mij is de profeet weg. Nu zullen we nooit weten wat zijn boodschap was. Wie o wie start er een topic over?
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:38:57 #141
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_53007518
Waarschijnlijk zag ie een groot gevaar aankomen. En dat bleek een vrachtwagen te zijn die z'n huis binnenreed.
If you must know, ACID!
pi_53008039
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef Syndicate het volgende:
Waarschijnlijk zag ie een groot gevaar aankomen. En dat bleek een vrachtwagen te zijn die z'n huis binnenreed.
Of een grote roze wasbeer met hondsdolheid en honger naar mens. Altijd vervelend als die in je achtertuin zitten.
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:21:56 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53008496
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:17 schreef senesta het volgende:
Nostradamus had toch ook gezegd dat de franse kroonprins zou terugkeren en die had volgens mij nu al moeten regeren over europa volgens de voorspellingen van nostradamus.
Of was dat gewoon één van de vele versie's?
Huppelepup de goede, ik ben de naam even kwijt, daar had ik het eens met mijn vader over toen hij nog leefde...
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:25:44 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53008614
Mogelijk "hendrik de goede" maar weet het niet zeker.
pi_53009359
!BELANGRIJK!!! IEDEREEN luister wat ik zometeen ga zeggen
Iedereen effe aandacht bij deze boodschap dat ik zomteen ga schrijven.
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:54:45 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53009421
killa, of je komt meteen to the point met je vast wel grapje en anders worden de berichtjes gewoon verwijderd, ONZ is ergens anders.
Vrijheid
pi_53009443
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:51 schreef killa01 het volgende:
!BELANGRIJK!!! IEDEREEN luister wat ik zometeen ga zeggen
Iedereen effe aandacht bij deze boodschap dat ik zomteen ga schrijven.
Get on with it...
C. Sagan
pi_53009583
geef me alleen wat tijd om op de juiste manier kort mogelijk te formuleren...
pi_53009603
dank u
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:06:17 #150
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53009715
Ik zeg: verwijder de posts maar jogy, en gooi dat vod dat zich killa01 noemt ergens over de schutting.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:14:59 #151
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_53009950
tvp
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_53009993
't gaat over de vermiste kernknoppen zeker
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:51:00 #153
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_53010883
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg: verwijder de posts maar jogy, en gooi dat vod dat zich killa01 noemt ergens over de schutting.
Gooi jezelf er effe achteraan dan..
If you must know, ACID!
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:56:24 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53011013
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:51 schreef Syndicate het volgende:

[..]

Gooi jezelf er effe achteraan dan..
Wie ben jij, en wat draagt jouw post bij?
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:15:37 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53011477
En nu even lekker ontopic verder gaan graag. Kibbelen doen we maar via de PM of wat dan ook. Negeer die killaknakker gewoon, die is de tijd van het lezen niet waard.
Vrijheid
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:17:28 #156
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53011538
Is op zich wel handig, want ik ben net zo'n beetje blut.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:19:16 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53011585
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:15 schreef jogy het volgende:
En nu even lekker ontopic verder gaan graag. Kibbelen doen we maar via de PM of wat dan ook. Negeer die killaknakker gewoon, die is de tijd van het lezen niet waard.
Moet ik nu wel of niet in paniek raken trouwens, een beetje geloofswaanzinnigheid op zijn tijd is altijd wel leuk.
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:19:41 #158
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_53011600
Oh ben je blut? Ik weet niet waar je woont maar wist je dat je gratis kunt meeeten in het AMC door de middag in de personeelskantine? Er is geen controle en met een beetje normale aankleding en goed voorkomen eet je gewoon voor een habbekrats mee. Wel even zoeken waar het is he?

Over 19 september: Ach "who cares"... hoax...
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:21:39 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53011647
Mischien zegt osama dat hij een aanslag planned op de 19e ofzo, en dan gaat amerika nukes droppen op iran enzo, en dan euh... dan moet ik even wat schnitzels inslaan want die dingen zijn best wel lekker.
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:24:20 #160
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53011708
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef ihugster het volgende:
Oh ben je blut? Ik weet niet waar je woont maar wist je dat je gratis kunt meeeten in het AMC door de middag in de personeelskantine? Er is geen controle en met een beetje normale aankleding en goed voorkomen eet je gewoon voor een habbekrats mee. Wel even zoeken waar het is he?

Over 19 september: Ach "who cares"... hoax...
Ik dacht toen ik je eerste woorden zag dat je ging zeggen dat je me wel wilde neuken voor een paar tientjes, maar je komt zowaar met een net voorstel!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:45:30 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_53012238
quote:
[b]
verwijderd bericht
en IK vind je best 'IRRITANT. En dat waren míjn korte woorden.
Dank u.

[ Bericht 56% gewijzigd door jogy op 07-09-2007 21:22:20 ]
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:27:50 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_53013278
Als je nou gewoon ophoudt met deze onzin posten en zeg wat je te zeggen hebt in de tijd dat je deze onzin-posts maakt dan waren we al een stuk verder
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:42:54 #163
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53013524
idd vertel wat je ons moet vertellen..

ben best benieuwd eigenlijk
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:18:49 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53015723
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Moet ik nu wel of niet in paniek raken trouwens, een beetje geloofswaanzinnigheid op zijn tijd is altijd wel leuk.
In paniek raken is hoe dan ook een beetje nutteloos. Lekker rustig blijven, that really pisses them of .
Vrijheid
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:24:03 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53015873
Even een klein paar berichten verwijderd. Oh trouwens, probeer het wel een beetje serieus te houden hier.

Als die killadude iets te zeggen heeft moet ie dat vooral doen maar die 'let op ik ga wat zeggen' berichten worden gewoon verwijderd vanaf nu.
Vrijheid
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:09:16 #166
190997 Moondust76
Kennis is onwetendheid
pi_53017181
Mijn vrouw zei enkele dagen geleden een onheilspellend gevoel te hebben alsof er iets heftigs gaat gebeuren. Ze spreekt ook over een drukkend en onrustig gevoel waar ze 's nachts wakker van wordt. Ze zegt stellig dat het niets met haarzelf te maken heeft.
pi_53017510
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef Moondust76 het volgende:
Ze zegt stellig dat het niets met haarzelf te maken heeft.
We zullen zien.
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:11:56 #168
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53018983
Ik word de laatste paar dagen niet meer normaal wakker, steeds slaap ik 12 uur lang, ja je leest het goed twaalf fucking uur... en ik ben na het slapen nogsteeds moe, nog vreemder heb ik de laatste paar dagen heel erg rare dromen, gisternacht woonde er iemand naast me en hij verfde zijn huis wit en had het over een of ander middel genaamd chada sefis of iets dergelijks, ik weet de naam niet precies meer maar het klonk als zoiets, we gingen toen verhuizen en ik zat toen in een of andere opvang voor bevolking, het was er echt extreem druk en later waren we weer in een ander huis en diezelfde man woonde er weer naast en stond alweer het huis naast ons te verven en had het weer over dat middel, mijn broertje was jonger geworden alsof hij weer de kleine jongen was van vroeger, en een paar mannen in nette pakken namen hem mee, ik dus weer terug naar die ene vent die naast ons was komen wonen en vroeg hem of dat middel een soort van fruit of youth was, en hij antwoorde dat het nadrukkelijk niet de fruit of youth was.
Die droom duurde heel lang en was volledig lucide.

De nacht ervoor heb ik in een droom mijn vader gezien, hij had geen tatoeage meer en zei dat hij weer helemaal nieuw was..

Ik wil niet mee gaan doen met hysterie ofzo maar herinner me nu opeens wat voorvallen die best vreemd waren, daar ga ik het nu nog niet over hebben maar ik denk dat er weleens iets kan kloppen met de vermoedens, ik heb mijzelf lang afgesloten voor alles wat met dit soort zaken te maken kon hebben, ik weet het niet...
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:14:55 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53019068
Het eerste woord was chandra trouwens, het tweede weet ik niet meer.
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:39:05 #170
47102 Elvi
miemkwien
pi_53019720
Ik slaap de laatste tijd ook slecht

Maar dat kan ook met iets anders te maken hebben (te lang achter de pc zitten )
pi_53019743
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik word de laatste paar dagen niet meer normaal wakker, steeds slaap ik 12 uur lang, ja je leest het goed twaalf fucking uur... en ik ben na het slapen nogsteeds moe, [..]
Dat van het dromen herken ik in mindere mate, het lange(re) slapen zeker wel.. ik weet ook niet wat het is..

heb wel het idee dat in de ogenschijnlijk rustige periodes van ons leven het meeste gebeurt, dus wie weet BG.... what dreams may come..
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 23:41:58 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53019806
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef Elvi het volgende:
Ik slaap de laatste tijd ook slecht

Maar dat kan ook met iets anders te maken hebben (te lang achter de pc zitten )
Hmm komt me bekend voor ja
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53020606
Mijn kat is de laatste tijd heel angstig. Zonder reden.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  zaterdag 8 september 2007 @ 00:13:56 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53020676
Ik slaap helemaal niet slecht, ik slaap juist bizar lang.
Normaal gesproken kon ik niet langer slapen dan een uurtje of 6.
Dat is nu dus verdubbeld en na wakker worden ben ik nog moe genoeg om op zich weer te gaan slapen.

Alsof iets je opzettelijk moe houdt.
pi_53021602
quote:
"Onze analisten stellen met grote zekerheid vast dat het centrale leiderschap van al-Qaeda complotten beraamt met een grote impact op het Amerikaanse vaderland", aldus Michael Hayden, directeur van de CIA. Al-Qaeda richt zich daarbij op doelen die "een grote hoeveelheid slachtoffers, een indrukwekkende verwoesting en een aanzienlijke economische naschok"
http://www.nieuwnieuws.nl(...)nt_aanslagen_vs.html
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:48:26 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53022392
hmm
pi_53023201
In de vakantie had ik ook het lange slapen, ik sliep gewoon 12u, dan was ik circa 11-12uur wakker en mafte ik weer 12u en kon ik net zo moe zijn na een paar uur. Geen pfeiffer oid.
Kan zijn dat ik nog jong ben en de slaap nodig heb (bijna 18)

Naja er gebeurt in ieder geval iets in september, aanslag, beurskrach, beiden of iets onbenulligs, das het mooie van voorspellingen, het kan van alles zijn.
pi_53024850
-edit- iemand anders reageerde weer met mn nick

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2007 11:07:52 ]
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:11:01 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53025276
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:43 schreef addictivebeat het volgende:
-edit- iemand anders reageerde weer met mn nick
ms moet je je w8woord us wijzigen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:10:39 #180
16874 creno
born this way
pi_53028717
ik denk nu hard op, ik heb geen bewijs of bron of weet ik wat.

Sommige hier in dit topic vragen hoe of wat het bewustzijn doet veranderen, dat weet ik ook niet, vraag het me ook af.

Dit gebeurde me afgelopen week, terwijl ik aan het werk in een supermarkt was.
Een vrouw komt naar me toe, is een vaste klant, en ze zegt dat ze aan mij merkt dat ik open sta voor dingen (spiritualiteit o.i.d.) en ze verteld over de quantumleapdag, deze is op 18 september. Weer een paar dagen later geeft ze me een a4 met wat info over die dag, kortgezegd gaat het over dat op die dag het menselijk bewustzijn een grote sprong voorwaarts neemt (vooral voor degene die daar voor open staan) en er op die dag zelf niets bijzonders gebeurd, maar dat je over enkele jaren ziet dat dat de dag is waarop een nieuwe weg is ingeslagen. Dan volgen er enkele tips: denk aan alles wat goed en fijn is in je leven, aanvaard alles zoals het is, gebruik je gevoel, doe iets voor jezelf, schrijf een brief die je over 2 jaar nog eens opnieuw leest, geef energie aan anderen, adem !

Maar goed, om terug te komen op mijn hardop denken, de laatste tijd zijn er veel programma's over "andere" mensen, denk aan de serie "Heroes", of aan de serie "the 4400", zou dat iets kunnen betekenen, een soort voorbereiding op dat veranderen van bewustzijn.
wat denken anderen hierover ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_53029157
Misschien stort de dollar wel in, dat is mooi want ik woon dan in de VS, meer koopkracht met mijn euro's.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_53029349
Is deze al gepost?

Geheimzinnige investeerders voorspellen ramp nabij 21 september

Wednesday, 5 September 2007

Op de beurs zijn een ongekend aantal put options gekocht, iets wat ook gebeurde in de weken voor de terroristische aanslagen op het WTC op 11 september 2001. Ditmaal is het echter op een nog grotere schaal, iets wat aanduidt dat men verwacht dat de stock index enorm zal kelderen, wat alleen bij wereldschokkende gebeurtenissen gebeurt.
In de weken voor de aanvallen in New York waren en significante financiele waarschuwingen dat er iets groots en schokkends zou gaan gebeuren. Er vonden voor de ramp enorme stijgingen van "put opties" plaats op stocks van de United Airlines en American Airlines, waarvan er vliegtuigen gebruikt waren voor de aanslagen.

Ook werden er voor de aanslagen massaal "put opties" gekocht op Merrill Lynch & Co., en Morgan Stanley, stocks van twee financial services die grote schade ondervonden door de aanslagen. Put options zijn in feite inzetten dat men verwacht dat een stock index zal zakken op of voor een bepaalde datum. Hoe groter de daling, hoe groter de winst voor de aankoper.

Investeerders voorspellen een grote gebeurtenis vlak voor 21 september

Vreemd genoeg zien we momenteel hetzelfde gebeuren als er voor 9/11 gebeurde, en ditmaal zelfs op een veel grotere schaal. Momenteel zijn er bijna één miljard dollar aan "put opties" gekocht, waarbij men gokt dat de Standard en Poor's 500 index significant zal instorten nabij de derde vrijdag van september.

Een groot aantal van deze opties zijn ook gekocht, waarbij men inzet dat er een 50% instorting plaatsvindt op of voor 21 september 2007. Bijvoorbeeld een 5% daling in de Dow Jones Industrial Avarage zou gelijk zijn aan ongeveer 670 punten. Een daling van 11% zou gelijk zijn aan 1470 punten in de huidige markt.

Het is duidelijk dat een daling van 50% een schrikbarende marktineenstorting zou betekenen. De kopers van de "put opties" zouden er geld mee verdienen, maar als de markt niet ineen zou storten zouden de kopers $1 miljard dollar kwijt zijn.

Vragen

Dan rijzen de volgende vragen: Wie kan zich veroorloven 1 miljard dollar te verliezen als de beurs wel stabiel blijft, en wie zal er van profiteren als de beurs ineenstort? En een nog grotere vraag: Wat voor grote gebeurtenis wat nog schokkender is dan de 9/11 ramp verwachten de investeerders tegen 21 september?

Bron: Homeland Security

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:49:08 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53029352
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef creno het volgende:
ik denk nu hard op, ik heb geen bewijs of bron of weet ik wat.

Sommige hier in dit topic vragen hoe of wat het bewustzijn doet veranderen, dat weet ik ook niet, vraag het me ook af.

Dit gebeurde me afgelopen week, terwijl ik aan het werk in een supermarkt was.
Een vrouw komt naar me toe, is een vaste klant, en ze zegt dat ze aan mij merkt dat ik open sta voor dingen (spiritualiteit o.i.d.) en ze verteld over de quantumleapdag, deze is op 18 september. Weer een paar dagen later geeft ze me een a4 met wat info over die dag, kortgezegd gaat het over dat op die dag het menselijk bewustzijn een grote sprong voorwaarts neemt (vooral voor degene die daar voor open staan) en er op die dag zelf niets bijzonders gebeurd, maar dat je over enkele jaren ziet dat dat de dag is waarop een nieuwe weg is ingeslagen. Dan volgen er enkele tips: denk aan alles wat goed en fijn is in je leven, aanvaard alles zoals het is, gebruik je gevoel, doe iets voor jezelf, schrijf een brief die je over 2 jaar nog eens opnieuw leest, geef energie aan anderen, adem !

Maar goed, om terug te komen op mijn hardop denken, de laatste tijd zijn er veel programma's over "andere" mensen, denk aan de serie "Heroes", of aan de serie "the 4400", zou dat iets kunnen betekenen, een soort voorbereiding op dat veranderen van bewustzijn.
wat denken anderen hierover ?
Grappig, er is wel wat te vinden erover op google, maar dat zijn dan weer bijeenkomsten op die dag. Niet echt een bulk info. Ik ga even verder zoeken. Wie weet. Dat is tenminste wel een stuk beter dan doem en verderf. Aan de andere kant, als het ook bekend is bij mensen die het tegen willen houden of willen verdrukken zou een ramp op die dag wel passen, om maar die daadwerkelijke quantumleap te hinderen. who knows?
Vrijheid
pi_53029422
vrolijk wordt je er niet van maar hier nog eentje van xerson

Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september
Wednesday, 5 September 2007

Nostradamus (Saint-Rémy-de-Provence, 14 december 1503 – 2 juli 1566), Latijn voor Michel de Nostredame, is mogelijk de meest bekende ziener die de Westerse wereld heeft gekend. Volgens kenners heeft hij de Wereldoorlogen, Hitler, Napoleon, het Communisme, terrorisme in Europa en vele andere zaken voorspeld.

Faam verwierf Nostradamus door de publicatie van zijn voorspellingen in Les Propheties, waarvan de eerste editie verscheen in 1555. Les Propheties bestaat uit 10 'Centuriën. Later zijn er nog twee Centuriën gevonden, Centurie 11 en 12, die niet geheel compleet zijn en waarvan de echtheid wordt betwist. De meeste Centuriën bestaan uit 100 kwatrijnen, ofwel vierregelige verzen.

In een van zijn kwatrijnen voorspelt hij dat iets zich aan de wereld zal tonen, wat de hele wereld zal schokken.

In centurie 10 - kwatrijn 74 schrijft hij:

Au revolu du grand nombre septiesme
Apparoistra au temps Jeux d'Hecatombe,
Non esloigné du grand eage milliesme
Que les entres sortiront de leur tombe.

ofwel:

Het jaar van het grote zevende getal is voltooid,
Het zal verschijnen ten tijde van de spelen van slachtingen,
niet ver van de tijd van het grote millennium,
wanneer de doden uit hun graf zullen komen.

Met het grote millennium bedoelt Nostradamus mogelijk de eeuwwisseling in 2000, en met het grote zevende getal logischerwijs het jaar 2007.

De hecatomb was een ritueel in Griekenland waar dieren geslacht werden, en er vechtevenementen plaatsvonden, zoals worstelen en andere geweldadige evenementen.

Een van de bloeddorstigste vechtevenementen die nu plaatsvinden zijn de Freestyle Wrestling, waarbij alles is toegestaan, en dicht in de buurt komt wat bij de hecatomb plaatsvond. De wereldkampioenschappen Freestyle Wrestling vinden dit jaar van 17 september tot 23 september plaats in Baku, Azerbeidzjan.

Wat Nostradamus bedoelt met "Het" is niet duidelijk. Het moge duidelijk zijn dat hetgeen verschijnt iets groots en wereldschokkend is. Iets wat de gehele aarde met open mond zal aanschouwen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53029444
Het?
Geesten die iedereen opeens zal kunnen zien?
Ufo's?
Aliens dus?
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:13:39 #186
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53029772
heej ff serieus he..

wat gaat er nou concreet gebeuren op deze datum volgens de maya's en de inca's en nostredamus enzo?

vergaat de wereld?
komen er aliens naar de aarde?
maken die aliens iedereen dood oid?
pi_53029973
Een of andere verschijning of openebaring ik ben benieuwd.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_53031004
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Is deze al gepost?

Geheimzinnige investeerders voorspellen ramp nabij 21 september
.....
Hier nog een soortgelijk verhaal, alleen dan op de Eurostoxx 50
quote:
16 Aug 2007
Carry trade unwinds as yen hits one-year high

An anonymous investor has placed a bet on an index of Europe's top 50 stocks falling by a third by the end of September, as world equity markets plunged for a third day and volatility hit a three-year high.
Related Stories

The mystery investor has bought put option contracts on the DJ Eurostoxx 50 index that will result in a profit if it plunges to 2,800 or below by the end of September. Based on the 2,800 strike price, the position covers a notional ¤6.9bn, and potentially even more using a market price of about 4,100 when the trades were done on Tuesday and Wednesday.

The identity of the investor is unknown but market sources speculated it was either a large hedge fund hedging itself against deepening losses, or a long-only fund manager pressing the panic button to protect its gains.

The investor has bought a total of 245,000 put options on the index. The September put option with a 2,800 strike was the most popular DJ Eurostoxx 50 contract yesterday, according to data from Bloomberg.

Volatility in European equity markets has risen sharply this week as investors cut back on the amount of risk they are taking. The VSTOXX index, which measures the volatility of the DJ Eurostoxx 50 index, hit 34 this morning, which is more than double its three-year average.

Similarly the volatility of the US stock market was trading at almost three times its three-year average, hitting 30 yesterday.

However, both indices continue to trade below their 2002 highs.

Bron: http://www.financialnews-us.com/?page=ushome&contentid=2448565379
Het is nogal een gokje met 6,9 Miljard
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:32:03 #189
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53031218
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff serieus he..

wat gaat er nou concreet gebeuren op deze datum volgens de maya's en de inca's en nostredamus enzo?
Euh ja, zitten we daar niet met z'n allen al 2 delen over te speculeren?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:49:00 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53031540
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:37 schreef ssebass het volgende:
Misschien stort de dollar wel in, dat is mooi want ik woon dan in de VS, meer minder koopkracht met mijn euro's. amero's
Heb het even voor je gecorrigeerd.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:59:44 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53031694
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:53 schreef zhe-devilll het volgende:

check, ik kan het niet vinden maar ik heb dan ook niet meer het boek met de kwatrijnen bij de hand, wel wat andere boeken maar daar staat deze niet in. Over de antichrist werd destijds gesproken over een persoon met een blauwe tulband, dat lijkt me of iemand met een koninklijke bloedlijn of iemand die vanuit de lucht komt, wat weer een brede interpetatie heeft, dit koppel ik graag even aan dit stuk aangezien het in dezelfde tijdlijn afspeelt
quote:
Met het grote millennium bedoelt Nostradamus mogelijk de eeuwwisseling in 2000, en met het grote zevende getal logischerwijs het jaar 2007.
Dit is niet logischerwijs, het grote millennium is waarschijnlijk wel het jaar 2000 maar het grote zevende getal kan op veel meer dingen slaan, een zevende opvolger of een gebeurtenis zevenmaal.
Natuurlijk kan het ook 2007 betekenen maar dat is logischerwijs dat is gewoon wat mensen willen lezen omdat het dit jaar 2007 is, ik ontken niet dat ik mij ook vreemd voel de laatste tijd maar goed ik moet net zo sceptisch zijn tegenover zweverigheden als tegenover hardnekkige kortzichtigen
quote:
De hecatomb was een ritueel in Griekenland waar dieren geslacht werden, en er vechtevenementen plaatsvonden, zoals worstelen en andere geweldadige evenementen.
Dit slaat volledig nergens op, als ik spelen der slachtingen lees lees ik oorlog niet een letterlijk spel, oorlog is een spel voor de economen. En we leven nu in een tijd van wereldwijde oorlog, we leven nu in die tijd.
quote:
Een van de bloeddorstigste vechtevenementen die nu plaatsvinden zijn de Freestyle Wrestling, waarbij alles is toegestaan, en dicht in de buurt komt wat bij de hecatomb plaatsvond. De wereldkampioenschappen Freestyle Wrestling vinden dit jaar van 17 september tot 23 september plaats in Baku, Azerbeidzjan.
Zegt helemaal niks, heeft er geen hol mee te maken.
quote:
Wat Nostradamus bedoelt met "Het" is niet duidelijk. Het moge duidelijk zijn dat hetgeen verschijnt iets groots en wereldschokkend is. Iets wat de gehele aarde met open mond zal aanschouwen
Ik vermoed bepaalde dingen maar kan het niet met zekerheid zeggen vanwege veranderingen in dimensie, niks blijft wat het lijkt in deze tijden, dit hele verhaaltje heeft zoveel lagen.

Gezien alle sightings en tekenen uit de economische wereld zou ik kunnen zeggen dat het de staged invasion betreft maar dat is net zo goed speculatie.
  zondag 9 september 2007 @ 00:01:34 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_53041580
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik slaap helemaal niet slecht, ik slaap juist bizar lang.
Normaal gesproken kon ik niet langer slapen dan een uurtje of 6.
Dat is nu dus verdubbeld en na wakker worden ben ik nog moe genoeg om op zich weer te gaan slapen.

Alsof iets je opzettelijk moe houdt.
Dat doet me denken aan vorige week donderdag dat ik me een paar dagen extreem moe voelde
af en toe dacht ik : naja zeg lijkt wel of ik nog nooit zo moe ben geweest . alsof je uitgeput was en iemand in mijn omgeving had het ook .
  zondag 9 september 2007 @ 01:07:48 #193
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_53042629
Ik ben de laatste 2 weken ook moeier dan normaal. 's Ochtends kan ik moeilijk wakker worden, terwijl ik normaal daar weinig moeite mee heb.

Over slapen en dromen gesproken. Tijdje terug droomde ik over een vliegtuigramp in het oosten (de kant op van Japan). Het vliegtuig was neergestort in een aantal bergen voorbij een strand. Daarr waren allemaal waardevolle spullen verspreid over het gebied waar de ramp zich had plaatsgevonden, van het strand tot aan het vliegtuig. De lokale bevolking ging plunderen in het gebied, maar ze wisten niet dat het giftig was en snel zouden overlijden. De gifwolk die ontstond was uitgestrekt over het hele land. Brrrr, zag er best echt uit
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_53043114
TVP voor over 10 dagen, spreek jullie allemaal over 11 dagen
  zondag 9 september 2007 @ 02:49:18 #195
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53043741
Heel interessant topic.

Ik ken iemand die ALLES van de beurs weet, deze meneer zit HEEL dicht bij het vuur.

Ik ga maandagochtend meteen dit verhaal op "economische facetten en beurs informatie" feitjes checken!

[ Bericht 13% gewijzigd door DaantjeF op 09-09-2007 20:34:59 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  zondag 9 september 2007 @ 17:29:02 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_53052990
shit net nu ik morgen de staatsloterij ga winnen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_53053385
Mijn huisdieren merk ik niets aan, ze spelen als een tierelier, slapen gaat prima, moe ja soms maar ik ga te laat naar bed.
Dus wat dat betreft heb ik geen naar gevoel oid..
dus ik ben wel benieuwd naar meer info in deze

wat is een openbaring wordt hiermee verwezen naar de openbaringen uit de bijbel bv?
Zo ja zoek ff iets op dat kan gebeuren nu!!???!!!

Het kan net zo goed iets zijn als in:
Duizenden kamelen in Saudi-Arabië omgekomen
Uitgegeven: 9 september 2007 09:30
Laatst gewijzigd: 9 september 2007 11:22

DUBAI - In Saudi-Arabië zijn de afgelopen maand duizenden kamelen omgekomen, omdat ze "giftig voer" zouden hebben gegeten. Dat heeft de krant al-Watan zondag bericht.

Volgens het dagblad, dat spreekt van een "nationale tragedie", zijn sommige kameleneigenaars hun hele kuddes kwijtgeraakt. Sommige kuddes zijn miljoenen euro waard.

Volgens de overheid zijn 2500 kamelen dood, maar volgens een telling van het Franse persbureau AFP zijn het er zeker vijfduizend en zijn nog eens duizenden dieren ziek.

Vervuild

Volgens de lokale media is het voer "vervuild", maar de oorzaak is niet duidelijk. De beesten zouden verlamd raken, de controle over hun bewegingen kwijtraken en lijden aan hersenbloedingen.

Eigenaars zeggen dat het komt doordat ze de kamelen niet langer gerst geven als veevoer, maar zemelen. De gerst is de afgelopen maanden onbetaalbaar geworden, waardoor ze zijn overgestapt op zemelen die liggen opgeslagen in silo's van de overheid.

Schimmelen

Volgens een dierenarts worden de zemelen op een verkeerde manier bewaard, waardoor ze mogelijk gaan schimmelen. De autoriteiten hebben inmiddels monsters van de dode dieren opgestuurd naar Frankrijk voor laboratoriumonderzoek.

(c) ANP
pi_53053410
http://www.statenvertaling.info/op1.htm
eh zoekt en gij zult vinden..
ik moet nu eten koken nml
pi_53053894

Dit kan slaan op iets tijdens de olympische spelen, Een tijdje na 2000
Tijdens halloween...lijkt mij..
Of oud en nieuw?
wanneer de doden uit hun graf zullen komen
dus dit kun je ook weer anders intepreteren

Hier een interessante site inzake de olympische spelen
http://home.hetnet.nl/~lubartus/olympisc.htm

=========

Met “het” verschijnen bedoeld Nostradamus de harige ster of komeet. Zie meteorenregen van “meteoor Kiess” 1 sept. 2007. Misschien schakelt dat wel een aantal satellieten uit. (gooi je mobieltje maar vast in de prullenbak)

Mabus zal dan spoedig sterven en er zal komen
Een vreselijke slachting van mensen en dieren.
Dan zal men plotseling de wraak zien.
Honderd, hand, dorst, honger ten tijde dat de komeet voortsnelt

Wat zal er gebeuren na een beurs crash. Is Mabus niet gewoon plat Frans voor Mabourse “mijn beurs”. Hoe zou hij het anders moeten brengen.
http://uniform.messageboard.nl/10068/viewtopic.php?t=509

[ Bericht 23% gewijzigd door zhe-devilll op 09-09-2007 18:18:40 ]
pi_53054115
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef creno het volgende:
[..]
en ze verteld over de quantumleapdag, deze is op 18 september. Weer een paar dagen later geeft ze me een a4 met wat info over die dag, kortgezegd gaat het over dat op die dag het menselijk bewustzijn een grote sprong voorwaarts neemt (vooral voor degene die daar voor open staan) en er op die dag zelf niets bijzonders gebeurd, maar dat je over enkele jaren ziet dat dat de dag is waarop een nieuwe weg is ingeslagen.
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:21 schreef YourGuardian het volgende:
Versterkingen van de 9-trilling in 2007
Bijvoorbeeld, de trilling van 9 september 2007 is 9+9+9 ofwel 9x3, en dat is 27. Dus deze drie dagen in september die hier worden genoemd, waarvan 9 september verreweg de krachtigste is, versterken inderdaad enorm de 9-trilling van dit jaar.

9:9:9 (9 September 2007 = 9-9-9) Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!
Misschien is vandaag dan wel de ultieme voorbereidi9ngsdag voor de 18e/19e.

Als ik nml jouw verhaal (creno) lees en vergelijk met een eerder bericht van YG in het eerste deel, dan herken ik best veel.

En het is vandaag (de 9e) ook nog eens Kin 99
quote:
Blue Galactic Storm
I Harmonize in order to Catalyse
Modeling Energy
I seal the Matrix of Self-generation
With the Galactic tone of Integrity
I am guided by the power of Abundance
En na 999 komt misschien wel de 000;
000 - Unity with the Universe. Your thoughts are in Unity with the Universe. This sign indicates that your thoughts are in Unity with the Divine Wish for your life.

genoeg 'gezocht'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')