Gooi jezelf er effe achteraan dan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg: verwijder de posts maar jogy, en gooi dat vod dat zich killa01 noemt ergens over de schutting.
Wie ben jij, en wat draagt jouw post bij?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:51 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Gooi jezelf er effe achteraan dan..
Moet ik nu wel of niet in paniek raken trouwens, een beetje geloofswaanzinnigheid op zijn tijd is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:15 schreef jogy het volgende:
En nu even lekker ontopic verder gaan graag. Kibbelen doen we maar via de PM of wat dan ook. Negeer die killaknakker gewoon, die is de tijd van het lezen niet waard.
Ik dacht toen ik je eerste woorden zag dat je ging zeggen dat je me wel wilde neuken voor een paar tientjes, maar je komt zowaar met een net voorstel!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef ihugster het volgende:
Oh ben je blut? Ik weet niet waar je woont maar wist je dat je gratis kunt meeeten in het AMC door de middag in de personeelskantine? Er is geen controle en met een beetje normale aankleding en goed voorkomen eet je gewoon voor een habbekrats mee.Wel even zoeken waar het is he?
Over 19 september: Ach "who cares"... hoax...![]()
en IK vind je best 'IRRITANT. En dat waren míjn korte woorden.quote:[b]
verwijderd bericht
In paniek raken is hoe dan ook een beetje nutteloos. Lekker rustig blijven, that really pisses them ofquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet ik nu wel of niet in paniek raken trouwens, een beetje geloofswaanzinnigheid op zijn tijd is altijd wel leuk.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef Moondust76 het volgende:
Ze zegt stellig dat het niets met haarzelf te maken heeft.
Dat van het dromen herken ik in mindere mate, het lange(re) slapen zeker wel.. ik weet ook niet wat het is..quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik word de laatste paar dagen niet meer normaal wakker, steeds slaap ik 12 uur lang, ja je leest het goed twaalf fucking uur... en ik ben na het slapen nogsteeds moe, [..]
Hmm komt me bekend voor jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef Elvi het volgende:
Ik slaap de laatste tijd ook slecht![]()
Maar dat kan ook met iets anders te maken hebben(te lang achter de pc zitten
)
http://www.nieuwnieuws.nl(...)nt_aanslagen_vs.htmlquote:"Onze analisten stellen met grote zekerheid vast dat het centrale leiderschap van al-Qaeda complotten beraamt met een grote impact op het Amerikaanse vaderland", aldus Michael Hayden, directeur van de CIA. Al-Qaeda richt zich daarbij op doelen die "een grote hoeveelheid slachtoffers, een indrukwekkende verwoesting en een aanzienlijke economische naschok"
ms moet je je w8woord us wijzigenquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:43 schreef addictivebeat het volgende:
-edit- iemand anders reageerde weer met mn nick![]()
Grappig, er is wel wat te vinden erover op google, maar dat zijn dan weer bijeenkomsten op die dag. Niet echt een bulk info. Ik ga even verder zoeken. Wie weet. Dat is tenminste wel een stuk beter dan doem en verderf. Aan de andere kant, als het ook bekend is bij mensen die het tegen willen houden of willen verdrukken zou een ramp op die dag wel passen, om maar die daadwerkelijke quantumleap te hinderen. who knows?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef creno het volgende:
ik denk nu hard op, ik heb geen bewijs of bron of weet ik wat.
Sommige hier in dit topic vragen hoe of wat het bewustzijn doet veranderen, dat weet ik ook niet, vraag het me ook af.
Dit gebeurde me afgelopen week, terwijl ik aan het werk in een supermarkt was.
Een vrouw komt naar me toe, is een vaste klant, en ze zegt dat ze aan mij merkt dat ik open sta voor dingen (spiritualiteit o.i.d.) en ze verteld over de quantumleapdag, deze is op 18 september. Weer een paar dagen later geeft ze me een a4 met wat info over die dag, kortgezegd gaat het over dat op die dag het menselijk bewustzijn een grote sprong voorwaarts neemt (vooral voor degene die daar voor open staan) en er op die dag zelf niets bijzonders gebeurd, maar dat je over enkele jaren ziet dat dat de dag is waarop een nieuwe weg is ingeslagen. Dan volgen er enkele tips: denk aan alles wat goed en fijn is in je leven, aanvaard alles zoals het is, gebruik je gevoel, doe iets voor jezelf, schrijf een brief die je over 2 jaar nog eens opnieuw leest, geef energie aan anderen, adem !
Maar goed, om terug te komen op mijn hardop denken, de laatste tijd zijn er veel programma's over "andere" mensen, denk aan de serie "Heroes", of aan de serie "the 4400", zou dat iets kunnen betekenen, een soort voorbereiding op dat veranderen van bewustzijn.
wat denken anderen hierover ?
Hier nog een soortgelijk verhaal, alleen dan op de Eurostoxx 50quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Is deze al gepost?
Geheimzinnige investeerders voorspellen ramp nabij 21 september
.....
Het is nogal een gokje met 6,9 Miljardquote:16 Aug 2007
Carry trade unwinds as yen hits one-year high
An anonymous investor has placed a bet on an index of Europe's top 50 stocks falling by a third by the end of September, as world equity markets plunged for a third day and volatility hit a three-year high.
Related Stories
The mystery investor has bought put option contracts on the DJ Eurostoxx 50 index that will result in a profit if it plunges to 2,800 or below by the end of September. Based on the 2,800 strike price, the position covers a notional ¤6.9bn, and potentially even more using a market price of about 4,100 when the trades were done on Tuesday and Wednesday.
The identity of the investor is unknown but market sources speculated it was either a large hedge fund hedging itself against deepening losses, or a long-only fund manager pressing the panic button to protect its gains.
The investor has bought a total of 245,000 put options on the index. The September put option with a 2,800 strike was the most popular DJ Eurostoxx 50 contract yesterday, according to data from Bloomberg.
Volatility in European equity markets has risen sharply this week as investors cut back on the amount of risk they are taking. The VSTOXX index, which measures the volatility of the DJ Eurostoxx 50 index, hit 34 this morning, which is more than double its three-year average.
Similarly the volatility of the US stock market was trading at almost three times its three-year average, hitting 30 yesterday.
However, both indices continue to trade below their 2002 highs.
Bron: http://www.financialnews-us.com/?page=ushome&contentid=2448565379
Euh ja, zitten we daar niet met z'n allen al 2 delen over te speculeren?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff serieus he..
wat gaat er nou concreet gebeuren op deze datum volgens de maya's en de inca's en nostredamus enzo?
Heb het even voor je gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:37 schreef ssebass het volgende:
Misschien stort de dollar wel in, dat is mooi want ik woon dan in de VS, meer minder koopkracht met mijn euro's. amero's
check, ik kan het niet vinden maar ik heb dan ook niet meer het boek met de kwatrijnen bij de hand, wel wat andere boeken maar daar staat deze niet in. Over de antichrist werd destijds gesproken over een persoon met een blauwe tulband, dat lijkt me of iemand met een koninklijke bloedlijn of iemand die vanuit de lucht komt, wat weer een brede interpetatie heeft, dit koppel ik graag even aan dit stuk aangezien het in dezelfde tijdlijn afspeeltquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Het jaar van het grote zevende getal is voltooid,
Het zal verschijnen ten tijde van de spelen van slachtingen,
niet ver van de tijd van het grote millennium,
wanneer de doden uit hun graf zullen komen.
Dit is niet logischerwijs, het grote millennium is waarschijnlijk wel het jaar 2000 maar het grote zevende getal kan op veel meer dingen slaan, een zevende opvolger of een gebeurtenis zevenmaal.quote:Met het grote millennium bedoelt Nostradamus mogelijk de eeuwwisseling in 2000, en met het grote zevende getal logischerwijs het jaar 2007.
Dit slaat volledig nergens op, als ik spelen der slachtingen lees lees ik oorlog niet een letterlijk spel, oorlog is een spel voor de economen. En we leven nu in een tijd van wereldwijde oorlog, we leven nu in die tijd.quote:De hecatomb was een ritueel in Griekenland waar dieren geslacht werden, en er vechtevenementen plaatsvonden, zoals worstelen en andere geweldadige evenementen.
Zegt helemaal niks, heeft er geen hol mee te maken.quote:Een van de bloeddorstigste vechtevenementen die nu plaatsvinden zijn de Freestyle Wrestling, waarbij alles is toegestaan, en dicht in de buurt komt wat bij de hecatomb plaatsvond. De wereldkampioenschappen Freestyle Wrestling vinden dit jaar van 17 september tot 23 september plaats in Baku, Azerbeidzjan.
Ik vermoed bepaalde dingen maar kan het niet met zekerheid zeggen vanwege veranderingen in dimensie, niks blijft wat het lijkt in deze tijden, dit hele verhaaltje heeft zoveel lagen.quote:Wat Nostradamus bedoelt met "Het" is niet duidelijk. Het moge duidelijk zijn dat hetgeen verschijnt iets groots en wereldschokkend is. Iets wat de gehele aarde met open mond zal aanschouwen
Dat doet me denken aan vorige week donderdag dat ik me een paar dagen extreem moe voeldequote:Op zaterdag 8 september 2007 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik slaap helemaal niet slecht, ik slaap juist bizar lang.
Normaal gesproken kon ik niet langer slapen dan een uurtje of 6.
Dat is nu dus verdubbeld en na wakker worden ben ik nog moe genoeg om op zich weer te gaan slapen.
Alsof iets je opzettelijk moe houdt.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef creno het volgende:
[..]
en ze verteld over de quantumleapdag, deze is op 18 september. Weer een paar dagen later geeft ze me een a4 met wat info over die dag, kortgezegd gaat het over dat op die dag het menselijk bewustzijn een grote sprong voorwaarts neemt (vooral voor degene die daar voor open staan) en er op die dag zelf niets bijzonders gebeurd, maar dat je over enkele jaren ziet dat dat de dag is waarop een nieuwe weg is ingeslagen.
Misschien is vandaag dan wel de ultieme voorbereidi9ngsdag voor de 18e/19e.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:21 schreef YourGuardian het volgende:
Versterkingen van de 9-trilling in 2007
Bijvoorbeeld, de trilling van 9 september 2007 is 9+9+9 ofwel 9x3, en dat is 27. Dus deze drie dagen in september die hier worden genoemd, waarvan 9 september verreweg de krachtigste is, versterken inderdaad enorm de 9-trilling van dit jaar.
9:9:9 (9 September 2007 = 9-9-9) Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!
En na 999 komt misschien wel de 000;quote:Blue Galactic Storm
I Harmonize in order to Catalyse
Modeling Energy
I seal the Matrix of Self-generation
With the Galactic tone of Integrity
I am guided by the power of Abundance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |