abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 12:32:20 #1
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_52887554
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)

5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya\'s. na het bekeken te hebben bleken er twee data\'s in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...

Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data\'s droom, blijkt uit ervaring dat deze data\'s ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...

en idd, 2 januari niets gebeurd...

Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....

Vraag:

Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
We zijn er bijna! Niet teveel tvp'en

Deel 1.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gamer_V op 02-09-2007 15:57:57 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_52887596
Schokkend!
pi_52887622
Maar kreeg hij ook een tijd door, dan kan ik mijn wekker zetten.
pi_52887665
Omg kut we gaan bijna dood RIP-topic.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52887670
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar kreeg hij ook een tijd door, dan kan ik mijn wekker zetten.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52888123
Wil niet onbeleefd zijn, maar moet ik dit echt serieus nemen ?
pi_52888345
Wel fijn dat het op een woensdag is zodat het vergaan van de wereld niet het weekend verneukt!
pi_52888361
Verras me over 2 weken
pi_52888362
Spannend, een Nostradamus topic!
pi_52888424
Dan krijg ik me salaris binnen, kan het niet een dag later?
  zondag 2 september 2007 @ 13:37:25 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52888860
Dit topic is te vroeg! Probeer het over twee weken nog eens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 2 september 2007 @ 13:38:59 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52888888
Je kan zulk soort dingen beter voor je houden, want er gaat toch niks gebeuren.
pi_52888912
Shit, dan begint net de kermis hier.
  zondag 2 september 2007 @ 13:59:55 #14
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52889377
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Sensation89 het volgende:
Shit, dan begint net de kermis hier.
Ik ben dan jarig, das nog een slagje erger.

TVerjaardagP
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52891702
ik denk dat op 19 september er allemaal bijlen in de lucht gespawnt worden. 9 weken lang zal het bijlen regenen zoals het water regende tijdens de zondvloed (zo heette die shit toch?)

God zal geen 2 keer dezelfde fout maken. Deze keer zal ook de ark zinken!
Extremistisch gematigd.
  zondag 2 september 2007 @ 15:43:27 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52892083
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:03 schreef Ricard0j het volgende:
Wil niet onbeleefd zijn, maar moet ik dit echt serieus nemen ?
Alleen als jij ook dat gevoel hebt toch ?
Dat er iets staat te gebeuren met de hele wereld hebben meerdere mensen uit mijn omgeving en ik ook .
Wat het is weet ik niet maar dat er iets gebeurd staat voor mij vast ., De wereld kan van de ene op de andere dag compleet op zijn kop staan .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 02-09-2007 16:00:38 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 2 september 2007 @ 15:55:05 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52892484
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Alleen als jij ook dat gevoel hebt toch ?
Dat er iets staat te gebeuren met de hele wereld hebben meerdere mensen uit mijn omgeving en ik ook .
Wat het is weet ik niet maar dat er iets gebeurd staat voor mij vast .

Even een tvp'tje om hier op 20 september op terug te komen.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 2 september 2007 @ 15:57:15 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52892533
19 September?
Ik heb al kerstkadootjes in huis
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52892771
Dan zit ik in Zimbabwe
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 2 september 2007 @ 16:15:07 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52893094
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Even een tvp'tje om hier op 20 september op terug te komen.
Ik heb geen datum erbij hoor en ook geen onheilspellend gevoel erover . Het kan best dat hij gelijk heeft over 19 sept , wat mij betreft kan er nu elke dag wel iets gebeuren wat de hele wereld aangaat .en wakker zal schudden .
pi_52893696
Misschien gebeurt er wel iets heel moois op 19 september

Daarom vind ik het ook een enigzins flauwe TT

Het is maar net wat we er met zijn allen van maken, dus ik zie het met een gerust hart tegemoed.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_52893839
njaa ik zie het wel
pi_52893928
En ik ga de 22e september nog wel snoekbaarsvissen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52894105
TS heeft helemaal gelijk! Op 19 september was me zus geboren
  zondag 2 september 2007 @ 18:33:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52896307
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Als er namelijk niets gebeurd dan zal dit topic heel snel vergeten worden, en zal er een nieuwe datum de kop op steken waarop dan iets staat te gebeuren. Dat zal zo doorgaan totdat er iets gebeurd en dan zal men roepen "Zie je nou wel" Beetje goedkoop en makkelijk natuurlijk.

Wat ik me nou afvraag. Wat voor ramp moet er op die dag precies gebeuren? Want ik kan me nog voorstellen als TS voor bepaalde soort dingen gewaarschuwd wordt. Als alle categorieen kunnen, dan vraag ik me af waarom hij geen 'informatie' heeft doorgekregen over andere dingen die zijn gebeurd tussen toen en nu?

Neem de orkaan in Azie, of de orkaan pas geleden in Amerika? Waarom kreeg ie dat niet door? Wie het ook is die TS die info gegeven heeft, die heeft dan gedacht van "nahhh, dat vertel ik em niet, en dat ook niet .... maar hey!! 19 sept. 07! Dat vertel ik 'm !!!"

Maar goed, ik weet nu al dat er op de 19e zo'n beetje alles kan gebeuren, hoe klein of wat dan ook, er kan een rots in Oezbekistan van een berg afvallen die een voorbij rijdende auto plet, en dat zal dan vast wel door iemand in dit topic gemeldt worden als 'bewijs'.
Ik vind dit topic wel iets anders dan een websiteje die voor de zoveelste keer doem en verdervenis voorspeld, wat voor een ramp er komt zou ik niet weten, vermoedelijk een aanslag in de vs waardoor ze lekker Iran kunnen invallen. Maar zoals ik al zei in mijn vorige topic ookal is deze datum spot-on dan nog is het voor degene die er niet in geloven gelul en jou post is daar een mooi voorbeeld van .
quote:
Aluminiumhoedjes alert. We gaan allemaal dood. En snel ook. Een exacte datum kunnen wij u helaas nog niet geven, maar reken er maar op dat voor 21 september hel en verdoemenis zal worden gezaaid. Op die datum is het namelijk expiratie op de beurzen en nou wil het geval dat een anonieme handelaar zojuist voor ruim 1 miljard dollar short is gegaan. Voor de VMBO’ers onder u: dit gebeurt door middel van put-opties, waarmee veel geld kan worden verdiend wanneer de beurs omlaag gaat. Nu gebeurt dat wel vaker, alleen niet met dergelijke aantallen. De handelaar verdient namelijk alleen geld aan zijn 245.000 contracten wanneer de beurs op 21 september eenderde lager staat dan nu het geval is. Voor de AEX betekent dat een daling van 513 naar 344 punten. Een duur gokje dus, want zoiets gebeurt bijna nooit. Nou ja, ergens in 1929 en er was ook ooit nog een akkefietje na 9-11. Ook toen werden er vlak voor de aanslagen massaal putjes ingeslagen van United Airlines en American Airlines. Ook de put-opties van Morgan Stanley and Merrill Lynch, twee prominente huurders van de WTC-torens, gingen vlak voor de aanslagen als warme broodjes over de toonbank. Bovenstaande kan natuurlijk ook iets te maken hebben met de ingestorte hypotheekmarkt in de VS, maar als aluminiumhoedje weet u natuurlijk beter. 9-11 was een inside job en er staat ons een nog veel grotere aanslag te wachten. Dicht bij huis deze keer, want de 245.000 put-opties blijken deze keer te zijn afgesloten op de 50 grootste Europese bedrijven. Over en sluiten. Het gras is groen voor de haas. Wij herhalen: het gras is groen voor de haas...
Post van walhalla van het vorige topic bron: www.geenstijl.nl
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52899011
Mooi zo, eindelijk van deze kutaarde af.
pi_52899033
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef bigore het volgende:
Mooi zo, eindelijk van deze kutaarde af.
Daar zijn andere manieren voor
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52902114
Geen andere dromen over deze datum gehad?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_52913637
Gaat er dan toch iets gebeuren deze maand?
Beurskrach ?!!?!....
'Pentagon plant luchtaanvallen Iran'
pi_52914791
quote:
Doet me denken aan dit.
pi_52916261
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb geen datum erbij hoor en ook geen onheilspellend gevoel erover . Het kan best dat hij gelijk heeft over 19 sept , wat mij betreft kan er nu elke dag wel iets gebeuren wat de hele wereld aangaat .en wakker zal schudden .
Dus jij weet dat er ooit iets zal gebeuren waardoor 'de wereld op zijn kop zal staan.' Je weet niet wanneer en je weet ook niet wat, maar je gevoel zegt het je....

Als jij het zo zegt, dan ben ik het compleet met je eens. Er zal ooit wel iets gebeuren waardoor de wereld op zijn kop zal staan.
pi_52918729
Ik ben ook benieuwd of je nog nieuwe dromen hebt gekregen.
pi_52919747
Misschien komt er idd wel een beurskrach...
pi_52920217
tvp ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 3 september 2007 @ 17:30:57 #35
172455 Amfidontist
ExtraTerrestrial
  maandag 3 september 2007 @ 17:36:13 #36
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52920636
aangezien ik in het vorige deel ook actief was...
tvp
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 3 september 2007 @ 17:36:43 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52920644
quote:
En die komt weer door: http://www.xerson.nl/content/view/380/ Die weer van fok! af komt .
Vrijheid
pi_52920982
Best kans dat dan die beurscrash komt en in de VS gepaard met Martial Law, 'De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen.. '(vanuit Geartsjuh's link) Dit hebben ze idd gedaan en nu is de dollar kapot aan het gaan, overigens, hoe eerder de economie instort hoe eerder we hulp van "buitenaf" zullen gaan krijgen. Ben benieuwd.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52921000
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:36 schreef jogy het volgende:

[..]

En die komt weer door: http://www.xerson.nl/content/view/380/ Die weer van fok! af komt .
Dan is de cirkel rond.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 4 september 2007 @ 00:07:15 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52929104
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef The_End het volgende:

[..]

Dus jij weet dat er ooit iets zal gebeuren waardoor 'de wereld op zijn kop zal staan.' Je weet niet wanneer en je weet ook niet wat, maar je gevoel zegt het je....

Als jij het zo zegt, dan ben ik het compleet met je eens. Er zal ooit wel iets gebeuren waardoor de wereld op zijn kop zal staan.
Voor 2012 nog , misschien wel de bewustzijnsverandering .. dat de wereld op zijn kop staat bedoel ik mee dat alles wat er nu is , compleet anders zal zijn , compleet anders in de zin van dat we ons dat nu niet voor kunnen stellen .. alsof we nu in het verleden leven en we naar het hier en nu toe gaan ook al zijn we zogenaamd al in het hier en nu , .
Alsof de hele wereld niet echt is , alsof de wereld nu is zoals ik zou terugkijken op de jaren 70 vanuit 2007 .
Dat zal best met een schok gepaard gaan want het is menseigen om bij het oude en bekende te blijven en vele mensen veranderen pas met een schok , de schok zal iig zijn dat het iedereen overkomt , dat hoeft niet perse een negatieve schok te zijn ,

Het klinkt misschien heel vaag maar gevoelens op dit gebied zijn nou eenmaal moeilijk onder woorden te brengen . (niet in de laatste plaats omdat het zogenaamd niet bestaat )
Zie je de wereld niet veranderen ? lijkt het niet naar een hoogtepunt toe te gaan ?
ligt het aan mij of hoor ik elke dag wel iets van een natuurramp , overstromingen , vulkaanuitbarstingen,tornado's , bosbranden .
Het weer word steeds extremer , elke maand word er ergens op de wereld een record verbroken (in het minste geval), het constante is een record die word verbroken , dat is meer dan bijzonder . daar zit dus altijd een stijgende lijn in ,
dat kunnen we dagelijks zien , dat is onder onze neus , het weer is een onderdeel van het geheel , alles heeft invloed op elkaar , als een onderdeel extreem veranderd , veranderd het geheel . of omgekeerd . in beide gevallen verandering .
pi_52929656
tvp, nog eventjes en ik hoef niet meer zo vroeg uit m'n bed
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:51:35 #42
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_52930310
tvp
pi_52932653
ik schrok al: owh jee, bijna de 19de en hij is gesloten?!!!

bijna paniek
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52932755
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:07 schreef Summers het volgende:

Zie je de wereld niet veranderen ? lijkt het niet naar een hoogtepunt toe te gaan ?
ligt het aan mij of hoor ik elke dag wel iets van een natuurramp , overstromingen , vulkaanuitbarstingen,tornado's , bosbranden .
Het weer word steeds extremer , elke maand word er ergens op de wereld een record verbroken (in het minste geval), het constante is een record die word verbroken , dat is meer dan bijzonder . daar zit dus altijd een stijgende lijn in ,
Ik zie de wereld veranderen. De wereld veranderd al miljoenen jaren. Het lijkt niet naar een hoogtepunt toe te gaan? Hoe kom je daarbij?
Natuurrampen zijn echt niet iets van de laatste eeuw hoor Of kan jij een trend laten zien dat er meer natuurrampen zijn dan 100 / 1000 jaar geleden?
Het weer wordt niet steeds extremer. Hoe kom je daarbij? Kan je daar een trend van laten zien?

Het is wel logisch dat er elke maand een record gebroken wordt. De wetenschap gaat in een rap tempo vooruit. Vliegtuigen vliegen sneller en hoger, treinen rijden 500+ km/h, auto's worden zuiniger enz. enz. Of bedoelde je het weer, wat we nu 'al' ~200 jaar meten? Niks in vergelijking met de leeftijd van de aarde...
pi_52933010
Hai luitjes,

ik zie dat er inmiddels een deeltje 2 van dit topic is aangemaakt!? ik heb al een tijdje niet meer gekeken, druk met mijn bedrijfje. Ik had niet verwacht dat dit topic zo zou uitgroeien, 13041 views op 305 postings, das een aardig bezoekersaantal! Vanwaar deze belangstelling? er zijn in het verleden vele topics over toekomstvoorspellingen geweest, maar deze blijkt een nogal in het oog springend topic te zijn?
Ik januari, toen ik het topic over 19 september begon, gekoppeld aan vreemde gevoelens vroeg ik jullie of er ook andere mensen waren die vreemde voorgevoelens hadden, of vreemde dromen hebben gehad.
Ik probeer mijn wereldje te begrijpen, de signalen die ik krijg, de gevoelens die opgewekt worden, de dromen en gedurende de zoektocht naar de onderliggende oorzaak ervan, regelmatig zit ik fout, da's niet erg, omdat ik ook leer de vaak vluchtige, haast ongrijpbaren, onverklaarbare signalen probeer te vertalen naar een meer aards begrip ervan, daar gaat het nogal eens fout. Maar ik zit ook regelmatig goed.
Het verkrijgen van kennis over jezelf gaat met vallen en opstaan.

Zo is het ook met de gevoelns over 2007 en de droom over 19 september, ik probeer aan de hand van signalen uit te vogelen wat dat zou kunnen betekenen, ik vind de weg ernaar toe belangrijk, de weg naar begrip, het waarom, niet het doel, voor mij is van belang dat ik idd naar mijn gevoelens en intuitie leer luisteren, meer als een soort van bevestiging, van zie je nou wel, dan is mijn spirituele ontwikkeling en onderzoek naar de werking van mezelf de afgelopen jaren toch niet voor niets geweest..ik heb toch wat opgestoken van alles wat ik in theorie heb geleerd.

wanneer zometeen de dagen rond 19 september niets gebeurt zegt dat meer over mijzelf, dan over het 'bewijs' dat ik had willen leveren dat zoiets als toekomstvoorspellen bestaat. Wanneer zometeen niets gebeurt, rijst meteen de volgende vraag: Waarom droomde ik de datum 19 september, 5 Muluc.?
Dan ga ik mezelf weer met die vraag bezig houden en tracht op mijn manier antwoorden te krijgen op die vraag. telkens weer het antwoord vinden op vragen, om zo een beter begrip te verkrijgen over de werking van mezelf, alles in de praktijk brengend.

Ik ben door die zoektochten naar de werking van mezelf regelmatig in grote problemen geraakt, dat komt doordat je tijdens zo'n weg op een hoop onbegrip stuit, maar ik ben niet (meer) bang mijn neus te stoten, mezelf kwetsbaar op te stellen, ik blijf overeidn krabbelen wanneer anderen de behoefte voelden mij op de grond te smijten.

Ik hoop jongens, echte van harte dat de droom en voorgevoelens een projectie waren van een eigen innerlijke angst voor een aspect van mezelf, zodat ik dat weer lekker kan onderzoeken, ik zit niet te wachten op onheil, tenzij het natuurlijk wat prachtigs is. Ik zit persoonlijk lekker in mijn vel, op wat damklachten na, ik heb oude trauma's getransformeerd, mijn bedrijfje gaat lekker, kortom, ik zit niet te wachten op een dissonantie.
maar helaas moet ik ook wel concluderen dat er best veel mensen waren op het internet, via allerlei forums en weblogs die vreemde (voor)gevoelens hadden over het jaar 2007 en best veel 'aanwijzingen' verwijzen naar september, maar ik kon er geen rode draad in vinden...dusss

Ik hoop persoonlijk dat dit gewoon een wassen neus is en ik nadien mijn wonden zal moeten likken.
Luitjes, Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken waarom ik dit (vorig)topic geopend heb, als ondezoek naar mezelf en in de hoop op dit forum weerspiegelingen te vinden met dezelfde gevoelens, da's deels gelukt, maar veel wijzer ben ik er de afgelopen maanden niet door geworden. dus wordt het voor mij persoonlijk een dag als ieder andere dag, namelijk een dag vol met passie voor mijn werk en hoor naderhand op het 8 uur journaal wel of er iets is gebeurt of niet.
Ik zal naderhand nog wel op het forum terugkomen om een (hopelijk) eventuele 'nederlaag' in ontvangst te nemen....

groet YG
pi_52933114
Wat als het bij een beurskrach blijft? Is dat dan een bevestiging voor jou, of moet er echt meer gebeuren?
pi_52933288
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef Nee het volgende:
Wat als het bij een beurskrach blijft? Is dat dan een bevestiging voor jou, of moet er echt meer gebeuren?
een major beurscollaps welke een land treft die zich superieur acht tov de rest van de wereld kan zich na zo'n 'blamage' geen gezichtsverlies veroorloven en zal trachten haar eer met welke middelen dan ook te herstellen. een kat in het nauw kan rare sprongen maken....
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:57:59 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52933745
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef YourGuardian het volgende:
Hai luitjes,

Ik hoop persoonlijk dat dit gewoon een wassen neus is en ik nadien mijn wonden zal moeten likken.
Luitjes, Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken waarom ik dit (vorig)topic geopend heb, als ondezoek naar mezelf en in de hoop op dit forum weerspiegelingen te vinden met dezelfde gevoelens, da's deels gelukt, maar veel wijzer ben ik er de afgelopen maanden niet door geworden. dus wordt het voor mij persoonlijk een dag als ieder andere dag, namelijk een dag vol met passie voor mijn werk en hoor naderhand op het 8 uur journaal wel of er iets is gebeurt of niet.
Ik zal naderhand nog wel op het forum terugkomen om een (hopelijk) eventuele 'nederlaag' in ontvangst te nemen....

groet YG
Duidelijk, thanks .
Vrijheid
pi_52933798
OMG WE GAAN DOOOOOOOOD !
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:05:49 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52933874
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:01 schreef Scorpie het volgende:
OMG WE GAAN DOOOOOOOOD !
Jup, maar dat is altijd al een gegeven geweest hè.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')