Waar was dat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Peter
[afbeelding]
Claire![]()
[afbeelding]
HRG
Je had er toch 4 ontmoet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Peter
[afbeelding]
Claire![]()
[afbeelding]
HRG
London gisterochtendquote:
Volume 2 heet Generations. Voeg daarbij de wetenschap dat dat slaat op de 'oudere Heroes' en neem vervolgens aan dat je dus wel meer info gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:23 schreef Steeven het volgende:
Wat ik wel een leuke draai vond is dat er al eerder superhelden zijn geweest, ben benieuwd of we daar nog meer info over krijgen (maar denk het niet, aangezien Linderman en die opa al dood zijn).
Weten wij ook niet, maar ik denk dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef Steeven het volgende:
Maarrem, Sylar leeft dus nog of niet?
Klopt, dat is ook bevestigdquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ando komt waarschijnlijk volgend seizoen terug!
Ik zag net een trailer van S2 met Sylar in beeld dus denk het welquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:38 schreef Treveo het volgende:
[..]
Weten wij ook niet, maar ik denk dat hij nog leeft
S2 is ook een soort flashback... heet ook niet voor niks: "Generations". Daarom is het nog niet zekerquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zag net een trailer van S2 met Sylar in beeld dus denk het wel.
Als Sylar Claire had gedood en haar ability had overgenomen was Sylar onsterfelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef BobbyJames het volgende:
Waar aloeg dat hele "Save the cheerleader, save the world" nou op?
Wat heeft Claire nou gedaan om de wereld te "redden"?
Ze is wel lekker trouwens![]()
dan heb je echt niet goed opgelet..quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef BobbyJames het volgende:
Ze is wel lekker trouwens![]()
Omgquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef BobbyJames het volgende:
Juist, dat zei de toekomstige Hiro ook al... dat hij Sylar niet kon vermoorden omdat hij zichzelf steeds genas. Daarom is hij terug gegaan in de tijd om Peter te vertellen dat hij moet zorgen dat hij haar redtquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan heb je echt niet goed opgelet..
Als Sylar haar doodt heeft hij haar kracht en kan hij niet dood...
Door haar te redden is Sylar nog te verslaan..
Hoezo? Ik vind dat het juist erg goed begintquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:23 schreef Steeven het volgende:
Ik vond in dit eerste seizoen wel dat sommige personages of gebeurtenissen wel erg gerekt werden om een episode vol te krijgen, maar het is lang niet zo erg als in Lost gelukkig.
Ja oké ..maar Sylar leeft nu nog steeds. Het was toch niet Sylar die een gevaar voor de wereld vormde? Dat was Peter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan heb je echt niet goed opgelet..
Als Sylar haar doodt heeft hij haar kracht en kan hij niet dood...
Door haar te redden is Sylar nog te verslaan..
Goede reactie! Hulde!quote:
Je hebt toch gezien dat Sylar gewoon al die mensen ging vermoorden om sterker te worden. En dan vormt hij geen gevaar voor de wereld? Dat is hij juist wel, alleen ging Peter de wereld proberen redden en kreeg de krachten niet onder controle in de laatste afleveringquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:15 schreef BobbyJames het volgende:
Ja oké ..maar Sylar leeft nu nog steeds. Het was toch niet Sylar die een gevaar voor de wereld vormde? Dat was Peter. Dat is meer wat ik bedoel.
Als je de aflevering 20 goed hebt gekeken, zou je begrijpen dat ook Peter in de toekomst ontplofte. Dus was het nooit Sylar geweestquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:52 schreef capital_P het volgende:
hiro uit de toekomst zei dat peter de cheerleader moest redden omdat hij dacht dat sylar dan niet onsterfelijk zou zijn geweest op het moment dat hij hem neerstak. Dan zou sylar nooit zijn ontploft (terwijl peter dus zou ontploffen i.p.v. sylar).
Als je mijn post goed had gelezen, zou je begrijpen dat ik dat al snapte.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef Treveo het volgende:
[..]
Als je de aflevering 20 goed hebt gekeken, zou je begrijpen dat ook Peter in de toekomst ontplofte. Dus was het nooit Sylar geweest
Ja true, dat dachten ze allemaal...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:58 schreef capital_P het volgende:
[..]
Als je mijn post goed had gelezen, zou je begrijpen dat ik dat al snapte.
Ik zeg juist dat hiro dacht dat et sylar was.
Niet langer dan andere dagen hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Men wat duurt 24 september toch lang!!
niet weer die hele discussie hé.... kijk alles eens rustig opnieuw met subsquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:15 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ja oké ..maar Sylar leeft nu nog steeds. Het was toch niet Sylar die een gevaar voor de wereld vormde? Dat was Peter.
Dat is meer wat ik bedoel.
[..]
Goede reactie! Hulde!
Zal ik doenquote:Op zondag 2 september 2007 11:05 schreef P4nic het volgende:
[..]
niet weer die hele discussie hé.... kijk alles eens rustig opnieuw met subs
Geen slecht idee van de regie dus om Hayden in de serie te laten spelenquote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef Zhenar het volgende:
En damn, wat ziet Hayden er onwijs goed en lekker uit, zelfs op zo'n en passent genomen snapshotje![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef Treveo het volgende:
Wtf!
http://www.youtube.com/watch?v=KSCWa2a0HUU
Ik bedoel dat ze op de foto staat alsof het een publicity still is. Vaak staan acteurs een beetje raar op zulke foto's, maar Hayden dus niet. Of in ieder geval niet op deze foto.quote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Geen slecht idee van de regie dus om Hayden in de serie te laten spelen
True, maar das in de serie ook zoquote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze op de foto staat alsof het een publicity still is. Vaak staan acteurs een beetje raar op zulke foto's, maar Hayden dus niet. Of in ieder geval niet op deze foto.
Ja, dat bedoelde ikquote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Tim86 het volgende:
in de serie poetsen ze het op enzo..neem aan dat dat nu niet is gebeurd...
Lekker zonder photoshop dus
Ik vind die Adrian ook maar eng, dus ik geloof je bestquote:Op maandag 3 september 2007 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jack Coleman is trouwens veel toffer in t echt dan Adrian Pasdar
iew, hij hakt zijn hand eraf... zat dat ook in de serie?? of hebben de die scene aangepast..?quote:
Unaired pilot staat erbij..quote:Op maandag 3 september 2007 12:36 schreef Trafasi het volgende:
[..]
iew, hij hakt zijn hand eraf... zat dat ook in de serie?? of hebben de die scene aangepast..?
quote:
Mooie videoquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:44 schreef incognitoomuch het volgende:
Had hier al eerder een topic over gemaakt maar deze was gelocked:
Bij deze een zelf inmekaar geknutselde Heroes musicvideo op Youtube:
http://youtube.com/watch?v=QOdaohxa-Y4
Kwaliteit is schaars, maar heb ook een betere versie geupload op filefront.
Ik vind dat ook wel echt een enorm talent om te hebben idd, gewoon casual je hoofd in je nek gooien, lachje erbij en dan zo'n perfecte snapshot nemen. Echt goed hoor, Gisele Bundchen (of een willekeurig ander supermodel) kan er nog jaloers op zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef Zhenar het volgende:
En damn, wat ziet Hayden er onwijs goed en lekker uit, zelfs op zo'n en passent genomen snapshotje![]()
![]()
![]()
gave foto's hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Peter
[afbeelding]
Claire![]()
[afbeelding]
HRG
OMFG!!! Zij was die suffe dochter van Ally McBeal!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat die vervelende Maddie uit Ally McBeal ooit nog tot dit megatalent met superstar quality zou uitgroeien?
True, je bent zo te zien ook nieuw hier, welkom!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:43 schreef 8-.Martje.-8 het volgende:
Trouwens, voor jullie het weten wordt het gauw 24 september
Ik kan ook niet wachten
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMFG!!! Zij was die suffe dochter van Ally McBeal!!!!!![]()
![]()
![]()
Damn, I hated herquote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik word er helemaal enthousiast van!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Marble het volgende:
Maar nu is stomme Maddie getransformeerd inClaire the indestructible cheerleader
.
Het is serieus net als wanneer Feebas evolueert in Milotic. A mesmerizing metamorphosis!!
Hier kun je haar ook zien in de opening credits! Tussen 00:42 en 00:45.quote:
Ally had ook al de kracht om zichzelf dingen te laten zien die er niet echt zijn!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Zou ze toen ook al haar regeneration powers hebben gehad? Misschien heeft Ally haar wel eens een keer van de trap gegooid, maar tevergeefs!.
Spoiler alert: Ally is de echte moeder van Claire!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ally had ook al de kracht om zichzelf dingen te laten zien die er niet echt zijn!Zoals Candice (of hoe heet die shapeshifter
), maar dan anders! En nuttelozer!
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef Marble het volgende:
op het unisextoilet
Nog een spoiler alert: Ling is de moeder van Hiro!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Ling
Duh, dat was toch allang duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Nog een spoiler alert: Ling is de moeder van Hiro!!!
Eigenlijk is Hereaus gewoon een Ally McBeal-spinoff.
ff kijken of ik het nog wel weet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef Treveo het volgende:
Maar eh, damn, ik bedenk mij net:
Aflevering 20... we gaan 5 jaar in de toekomst... Sylar vermoordt Claire... right? Dus dan pas heeft hij haar regeneration... maar volgens mij zei de toekomstige Hiro iets daarvoor juist dat hij Sylar niet kon vermoorden omdat hij zichzelf steeds genas... hoe doet ie dan als Claire toen nog leefde?
Maar Sylar was ontploft volgens de Future-Hiro, dat terwijl hij verder leefde als Nathan daar komen ze pas achter aan het einde van die aflevering. Maar wanneer Hiro de toekomst inging was Sylar nog niet dood, dus de toekomst was nog niet veranderd.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef capital_P het volgende:
[..]
ff kijken of ik het nog wel weet.
Op het moment dat future-hiro terug ging in de tijd om peter te waarschuwen (save the cheerleader......) had sylar haar vermoord en daarom kon hiro niks doen tegen sylar.
Omdat peter de cheerleader toen savede, leefde ze ineens nog wel in de toekomst, maar de bom was wel nog afgegaan (tot hiro's verbazing) omdat het peter was i.p.v. sylar..
Nu snap ik zelf niet meer waarom sylar in die nieuwe toekomst nog leefde, terwijl hiro hem had geprikt zonder claire's powers.
Maar het is nu natuurlijk nog steeds een mysterie wat is gebeurd met sylar nadat hiro hem prikte in de laatste ep.
hmm, maakt dit het duidelijker of juist onduidelijker?
Wtf!quote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Invert het volgende:
ik zag vandaag op bol.com dat de releasedatum van de DVD box season 1 is uitgesteld naar 18 oktober!! ik heb eigenlijk al die tijd na het zien van de eerste aflevering (maandje geleden) besloten om te wachten op de DVD box, 13 september was te doen maar 18 oktober is me wat te ver weg.
Heeft iemand enig idee of dit puur aan bol.com ligt of is het echt gewoon vanuit de leverancier uitgesteld?
Ja he, maar gelukkig heb ik jouquote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef 8-.Martje.-8 het volgende:
24 september...... Wat duurt wachten echt lang!![]()
![]()
Ik denk dat het komt omdat Heroes S1 in NL nog bezig is...quote:Op maandag 10 september 2007 09:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien vanwege de ondertiteling? Nasynchronisatie?
Van wat ik heb gehoord zou het aan de leverancier liggen...quote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef Trafasi het volgende:
De dvd komt bij bol.com pas op 18.10.2007![]()
Iemand een idee hoe dat komt? Ligt dat aan bol? Of aan iets anders?
hoe dan ook, tis K*Tquote:Op maandag 10 september 2007 13:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord zou het aan de leverancier liggen...
Goeie, dat wist ik niet. Vreemd, aangezien we bij sommige kleinere series wél bijlopen.quote:Op maandag 10 september 2007 13:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Heroes S1 in NL nog bezig is...
Wij liepen bij o.a. Friends dacht ik wel meer dan een jaar achterquote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Goeie, dat wist ik niet. Vreemd, aangezien we bij sommige kleinere series wél bijlopen.
En met Desperate Housewives vorig jaar ongeveer 3 a 4 afleveringen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wij liepen bij o.a. Friends dacht ik wel meer dan een jaar achter
In het begin van een episode zie je altijd een zondsverduistering...quote:Op maandag 10 september 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet wat de zonsverduistering in de eerste aflevering ermee te maken heeft.
Ze was trouwens ook het dochterje van coach Yoast in Remember the Titans:quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMFG!!! Zij was die suffe dochter van Ally McBeal!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, dat snap ik ook wel. Maar wat heeft het met het verhaal te maken? Want de 1e seizoen eindigt ook met een zonsverduistering.quote:Op maandag 10 september 2007 20:35 schreef Markkk het volgende:
[..]
In het begin van een episode zie je altijd een zondsverduistering...
Ik heb ook nog geen ideequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
De significantie van de zonsverduistering is nog niet duidelijk, wellicht dat we er volgend seizoen meer over te weten komen ... seizoen twee begint feitelijk weer met een zonsverduistering, alleen dan in het verleden.
Maar je hoeft geen waarzegger te zijn om te weten dat het iets met de krachten te maken heeft
Hmz? Hoezo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Gerbilking het volgende:
Maar even een vraagje he. Het is vandaag 11 september, en het viel me gewoon op dat er wel erg veel overeenkomst is tussen hoe het met George Dubyah Bush gegaan is met 9/11 enzo en het snode plan van Linderman & Co. om Nathan in het witte huis te krijgen...
Tnxquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gezellig intermezzo over fake torrents verwijderd.
24 septemberquote:Op woensdag 12 september 2007 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden in de USA met Heroes?
jaquote:Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
En het is ook nog duurder geworden volgens mij
http://www.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=118966760632439&sku=15660&genre=TV-serie&show=detailquote:Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
En het is ook nog duurder geworden volgens mij
Sexyquote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
http://www.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=118966760632439&sku=15660&genre=TV-serie&show=detail
10 euri goedkoper
Vet, leet!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef Breuls het volgende:
Spoilers: http://www.heroesrevealed(...)-2-3-and-4-spoilers/
Let op, ik zei spoilers.
Zo wat gaaf!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef Breuls het volgende:
Let op, ik zei spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachtenWe sure are cute for two ugly people.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Hmm, gaat dit niet een beetje saai worden? (hebben we nl al gezien in seaon 1..)
hoewel ik tim k & co ook wel genoeg vertrouw dat dit niet een punt zou zijn...
**Wie was Candice ook al weer eens?![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Trafasi op 14-09-2007 16:42:45 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij was degene die illusies kon kweken bij mensen om haar heen. Zo is ze bijvoorbeeld eigenlijk een dik lelijk wijf, maar ze doet zich voor als hot chick.quote:
Ik hoop dat ze het toch beter in beeld brengen, want dit lijken mij hier nu gewoon een paar actie-afleveringen, met nul spanning.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef Breuls het volgende:
Let op, ik zei spoilers.
Hoop ik ook... vaak is S2 minder dan S1... hoop dat het bij Heroes echt andersom isquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:39 schreef P4nic het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het toch beter in beeld brengen, want dit lijken mij hier nu gewoon een paar actie-afleveringen, met nul spanning.
Nee wordt er zeker niet warm van...
Owwjah !!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zij was degene die illusies kon kweken bij mensen om haar heen.
Dat is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:17 schreef Mar0988 het volgende:
En weten jullie ook al wanneer S2 in Nederland op de tv komt? Of is dat ook nog onbekend?
Nee was ik niet, watskeburt??quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef Symer het volgende:
Arme Trafasi. Ik denk niet dat ze op tijd was![]()
[..]
Lizardsquote:AS THE EMMY-NOMINATED "HEROES" RETURNS, THE EXTRAORDINARY STRIVE TO BE ORDINARY FOUR MONTHS AFTER THE EXPLOSIVE EVENTS IN NEW YORK, BUT DEADLY NEW THREATS LOOM AS BRAND-NEW INDIVIDUALS WITH ABILITIES EMERGE WORLDWIDE -- WRITTEN BY EXECUTIVE PRODUCER/CREATOR TIM KRING AND DIRECTED BY EXECUTIVE PRODUCER GREG BEEMAN -- As the second volume of "Heroes" begins, the fates of Peter (Milo Ventimiglia), Nathan (Adrian Pasdar) and Matt (Greg Grunberg) are revealed, following the horrible showdown with Sylar (Zachary Quinto) and Peter's uncontrolled nuclear detonation miles above New York City. As everyone attempts to move on, a new sinister force begins stalking and murdering Heroes. With the family hiding in Southern California, H.R.G. (Jack Coleman) and Claire (Hayden Panettiere) attempt to live as inconspicuously as possible... which proves to be easier said than done. Meanwhile, after landing in feudal Japan, Hiro (Masi Oka) meets his hero Takezo Kensei (David Anders). Twins Maya (Dania Ramirez) and Alejandro Herrera (Shalim Ortiz) hope to make the crossing into the U.S. from Mexico, in hopes of finding help with their deadly abilities. Dana Davis, Noah Gray-Cabey, James Kyson Lee, Ali Larter, Sendhil Ramamurthy also star. Nick D'Agosto, Lyndsy Fonseca, Cristine Rose, Barry Shabaka Henley, George Takei, Eriko Tamura and Adair Tishler guest star.
Show Cast: Milo Ventimiglia, Ali Larter, Hayden Panettiere, Greg Grunberg, Sendhil Ramamurthy, Masi Oka, Adrian Pasdar, Noah Gray-Cabey, Jack Coleman, James Kyson Lee, Dana Davis, Dania Ramirez, Zachary Quinto, Kristen Bell, David Ander
quote:AS MATT INVESIGATES THE DEATH OF ONE HERO, ANOTHER IS ATTACKED BY THIS NEW SINISTER FORCE STALKING THOSE WITH ABILITIES -- NIKI, MICAH AND THE HAITIAN RETURN -- DIRECTED BY EXECUTIVE PRODUCER ALLAN ARKUSH -- With one person dead, Matt (Greg Grunberg) enlists some unlikely help as the attacks continue on people with abilities. Claire's (Hayden Panettiere) efforts to hide her healing abilities at her new California high school are jeopardized by a fellow student with a secret of his own. Niki (Ali Larter) and Micah (Noah Gray-Cabey) leave Las Vegas in an attempt to start over. As part of his new job, Dr. Suresh (Sendhil Ramamurthy) must track down The Haitian (guest star Jimmy Jean-Louis). While crossing into Mexico, Maya (Dania Ramirez) and Alejandro's (Shalim Ortiz) abilities prove to be a threat to those around them. Meanwhile, disappointed by his hero Kensei (David Anders), Hiro (Masi Oka) resolves to rectify any damage his presence in feudal Japan has done to history. And another lost Hero falls in with a gang of Irish gangsters with clues to his past. Jack Coleman, Dana Davis, James Kyson Lee, Adrian Pasdar, Zachary Quinto, Milo Ventimiglia also star. Nick D'Agosto, Katie Carr, Ashley Crow, Cristine Rose, Barry Shabaka Henley, Dominic Keating, Holt McCallany, Eriko Tamura, Adair Tishler and Stephen Tobolowsky guest star.
Show Cast: Milo Ventimiglia, Ali Larter, Hayden Panettiere, Greg Grunberg, Sendhil Ramamurthy, Masi Oka, Adrian Pasdar, Noah Gray-Cabey, Jack Coleman, James Kyson Lee, Dana Davis, Dania Ramirez, Zachary Quinto, Kristen Bell, David Ander
spoilers van episodes die op US tv zijn geweest kunnen besproken worden hier lijkt me..is altijd zo geweest..quote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Treveo het volgende:
Hoe gaan we het eigenlijk doen met dit topic na 24 september? Ik ga de afleveringen meteen downloaden als ze op de torrent sites staan... Maar ik denk dat niet iedereen dat zal doen...
Ok, great, tnxquote:Op maandag 17 september 2007 01:02 schreef Breuls het volgende:
Yup, zo deden we het in seizoen 1 ook, en zo blijven we het vanaf volgende week ook doen.
Ik ook niet, gezien de status van Heroes, maar je weet nooit.quote:Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Precies! Maar ik denk niet dat Canada nog eerder gaat uitzenden dit jaar
Pech voor een vriend van mij dus, die woont nu in Canadaquote:Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Precies! Maar ik denk niet dat Canada nog eerder gaat uitzenden dit jaar
En zo is het bij alle andere 53 series ookquote:Op maandag 17 september 2007 01:02 schreef Breuls het volgende:
Yup, zo deden we het in seizoen 1 ook, en zo blijven we het vanaf volgende week ook doen.
Is dat niet die moeder van claire (meredith)?quote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit dat mens uit What about Brian er nou ook bij?
Toverent*quote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk niet weet wat ik over 7 dagen moet doen. BBC zendt het uit? Zo ja: 1 of 2? Welke (NL) tijd? Of moet ik het eh ergens vandaan "toveren"
.
Of je checkt de torrent sitesquote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toverent*
Als je op de uni zit kanje ook dc++ gebruiken en de (voor de meeste studenten) bekende hub.
(* subtiele hint)
OMGquote:Op maandag 17 september 2007 23:00 schreef Cee het volgende:
CDP, weet jij al dat je op youtube op een filmpje staat? CDP! En Jack!
I get itquote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toverent*
Als je op de uni zit kanje ook dc++ gebruiken en de (voor de meeste studenten) bekende hub.
(* subtiele hint)
Awesomequote:Op maandag 17 september 2007 23:00 schreef Cee het volgende:
CDP, weet jij al dat je op youtube op een filmpje staat? CDP! En Jack!
25?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:45 schreef SureZal het volgende:
Ik kan niet wachten tot 25 sept!!!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Breuls het volgende:
Dan is Heroes s02e01 beschikbaar. Sowieso is het al 25 sept als NBC het uitzendt ivm tijdsverschil.
En het is ook pas de 25e vrijwel overal te downloadenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Breuls het volgende:
Dan is Heroes s02e01 beschikbaar. Sowieso is het al 25 sept als NBC het uitzendt ivm tijdsverschil.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil weten wat Kaito Nakamura wel niet kan.George Takei
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Exclusive Clip op Myspace:
http://www.youtube.com/watch?v=7sZ4E5lj8Ak
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mooie, door dat filmpje kan ik echt niet wachten. Ik denk dat Heroes de 1e topserie is die ik heb bekeken! Season 2 moet ook top zijn! Pfff nog maar paar dagen hehe!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geen onverdeeld succes bij QT blijkbaar.quote:Quentin Tarantino has turned down the opportunity to direct an episode of hit TV show Heroes - because he's never watched the series.
QT told The Sun that "They were trying to get me to do one. I haven't even seen the f***ing show. What the f*** is Heroes?"
Tarantino has previously dabbled several times in network television in recent years, directing high profile episodes of "ER" & "CSI" and guest starring in three episodes of J.J. Abrams spy thriller "Alias".
Ik vind het ook totaal niet iets voor Tarantino, dus no harm therequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen onverdeeld succes bij QT blijkbaar.
Which Hero are you?quote:Peter, you are Hiro
Yatta! Your ability to teleport to far off places and times makes you the hero you always knew you were. You use your powers wisely to help those around you.
Kan ik mee levenquote:Martijn, you are Micah
Your technopathic abilities allow you to better understand both technology and the world around you. You know never to use your powers for anything but good.
You are Niki,quote:
Lees dit goed en zet het desnoods in je agenda.quote:As a group, we all set upon the daunting task of producing 24 original episodes in season 2. We will come back on September 24 – run 11 episodes in a row, take only 4 weeks off, run 7 in a row, take only 3 weeks off and then finish the season with a final run of 6 episodes.
Je hebt zeker je medeweggebruiker vermoord, nadat deze je de weg afsneed?quote:
Elke dinsdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef capital_P het volgende:
op welke dag komt die novel eigenlijk uit altijd?
Vet!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:16 schreef Breuls het volgende:
Seizoen 2 duurt incl hiatussen 31 weken vanaf volgende week, dus april/mei zo'n beetje en dan anderhalve maand. Dus ja, lente/zomer. Pas in juni begint de Heroes zomerstop. Lekker laat, dus lekker kort wachten tot S3.
Sinds wanneer volg jij de USA uitzendingen van Heroes?!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was een Matt. Alleen vergeten de omschrijving even over te typen.
*Checkt fotoboek*quote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ook een Hiro. Maarja, Hiro is cute, en ik ook
![]()
Kan je dat niet herinneren?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kan je dat niet herinneren?
Terechte uitslag.![]()
Sinds de derde aflevering in Nederland.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer volg jij de USA uitzendingen van Heroes?!![]()
![]()
Zeer juistquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben ook sinds de vierde of vijfde aflevering helemaal aan de haak geslagen door Tim Kring dus moest ik de rest van de aflevering echt ASAP zien.![]()
HEROES
Als de rest van de seizoenen net zo goed worden als seizoen 1 wordt dit m'n favoriete serie ooit.
Ik ben ook een Niki, ruilen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik ben Niki! How the hell did that happen?![]()
Goeie zetquote:Op donderdag 20 september 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sinds de derde aflevering in Nederland.
Tsja, dat is om de kijkers weer terug te kunnen pakkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:20 schreef Jivis het volgende:
Wat een shitload aan previews staat er weer online zeg, je kunt de hele eerste aflevering bijna aan elkaar monteren
Ik ben ook nikiquote:
We zijn gewoon allemaal niki... de extra personelijkheden kunnen er ook nog wel bijquote:
Ik heb er nog geen één gezienquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:20 schreef Jivis het volgende:
Wat een shitload aan previews staat er weer online zeg, je kunt de hele eerste aflevering bijna aan elkaar monteren
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen één gezien [afbeelding].
DAT IS ZEER KUT!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Een van mijn serie-kijkmaatjes heeft speciaal onze wekelijkse bier-chips-en-series-avond verplaatst naar woensdag... en toen kwamen we erachter dat we het ook gewoon op dinsdag hadden kunnen kijken!![]()
![]()
NU MOET IK EEN DAG LANGER WACHTEN!![]()
IK OOK NIET!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen één gezien [afbeelding].
Hoezo? Hij heeft gevoel voor humor en ik vind het wel vet dat hij eerst in het Japans praat... Ik denk dat veel Heroes-fans hem het leukst vinden van alle personagesquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:04 schreef Darklight het volgende:
Ik vind die Hiro maar irritant
Van mij mag die een pijnlijk dood gaan in de 1e aflevering
Je bent zeker in de war met Micah!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:04 schreef Darklight het volgende:
Ik vond hem aan het begin de leukste, maar later inderdaad steeds irritanter worden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:04 schreef Darklight het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:04 schreef Darklight het volgende:
LOST begint in februari pas weerquote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Skwish het volgende:
En een week later begint LOST USA ook alweer![]()
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Lost gaat in februari pas weer verderquote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Skwish het volgende:
Twee dagen![]()
En een week later begint LOST USA ook alweer![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Overmorgen dus (voor de mensen in NL). Ik denk dat ik dinsdagochtend ga kijken.
Ik moet dinsdag om 9.30u beginnen, dat betekent dat ik rond 9.15u moet vertrekken. Ik denk dat ik de download rond 6 uur wel kan aanzetten waarna ik 'm een 5-30 minuten later (afhankelijk van de kwaliteit) al kan zien.quote:Op zondag 23 september 2007 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah oke dat dan.. Ik ben dinsdag wel tot 3 uur vrij maar weet zo niet waar ik het zo snel vandaan kan halen dan..
Dus ik wacht maar geduldig op mijn leverancier
Elisha Cuthbertquote:Btw wie is die vrouw in je avatar? Komt me heel bekend voor.
Ja, ik denk dat het voor mij (weer) zoiets zal worden:quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Overmorgen dus (voor de mensen in NL). Ik denk dat ik dinsdagochtend ga kijken.
Breuls, je weet wel dat dan de eerste Heroes aflevering van seizoen 2 beschikbaar is? Porno downloaden doe je maar een andere keer.quote:Op zondag 23 september 2007 19:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het voor mij (weer) zoiets zal worden:
» wekker gaat
» ik zet de wekker op snooze en draai me richting mijn laptop (staat naast bed)
» ik druk F5 op een bepaalde webpagina
» ik wrijf in mijn ogen omdat ik anders de tekst niet kan lezen, vink wat bestanden aan en druk op een knop
» mijn laptop begint met downloaden
» ik draai me nog een keer om en val weer in slaap
» de wekker gaat weer, ik geef mijn laptop instructies de rars om te bouwen tot een .avi of .mkv
» na nog een paar keer snoozen sta ik op en bij het ontbijt zet ik mijn laptop op tafel en ga ik lekker kijken
Ik weet dat het freaky is, maar ik vind het leuk. Shoot me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |