Mooie, door dat filmpje kan ik echt niet wachten. Ik denk dat Heroes de 1e topserie is die ik heb bekeken! Season 2 moet ook top zijn! Pfff nog maar paar dagen hehe!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Exclusive Clip op Myspace:
http://www.youtube.com/watch?v=7sZ4E5lj8Ak
Geen onverdeeld succes bij QT blijkbaar.quote:Quentin Tarantino has turned down the opportunity to direct an episode of hit TV show Heroes - because he's never watched the series.
QT told The Sun that "They were trying to get me to do one. I haven't even seen the f***ing show. What the f*** is Heroes?"
Tarantino has previously dabbled several times in network television in recent years, directing high profile episodes of "ER" & "CSI" and guest starring in three episodes of J.J. Abrams spy thriller "Alias".
Ik vind het ook totaal niet iets voor Tarantino, dus no harm therequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen onverdeeld succes bij QT blijkbaar.
Which Hero are you?quote:Peter, you are Hiro
Yatta! Your ability to teleport to far off places and times makes you the hero you always knew you were. You use your powers wisely to help those around you.
Kan ik mee levenquote:Martijn, you are Micah
Your technopathic abilities allow you to better understand both technology and the world around you. You know never to use your powers for anything but good.
You are Niki,quote:
Lees dit goed en zet het desnoods in je agenda.quote:As a group, we all set upon the daunting task of producing 24 original episodes in season 2. We will come back on September 24 – run 11 episodes in a row, take only 4 weeks off, run 7 in a row, take only 3 weeks off and then finish the season with a final run of 6 episodes.
Je hebt zeker je medeweggebruiker vermoord, nadat deze je de weg afsneed?quote:
Elke dinsdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef capital_P het volgende:
op welke dag komt die novel eigenlijk uit altijd?
Vet!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:16 schreef Breuls het volgende:
Seizoen 2 duurt incl hiatussen 31 weken vanaf volgende week, dus april/mei zo'n beetje en dan anderhalve maand. Dus ja, lente/zomer. Pas in juni begint de Heroes zomerstop. Lekker laat, dus lekker kort wachten tot S3.
Sinds wanneer volg jij de USA uitzendingen van Heroes?!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was een Matt. Alleen vergeten de omschrijving even over te typen.
*Checkt fotoboek*quote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ook een Hiro. Maarja, Hiro is cute, en ik ook
![]()
Kan je dat niet herinneren?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kan je dat niet herinneren?
Terechte uitslag.![]()
Sinds de derde aflevering in Nederland.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer volg jij de USA uitzendingen van Heroes?!![]()
![]()
Zeer juistquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben ook sinds de vierde of vijfde aflevering helemaal aan de haak geslagen door Tim Kring dus moest ik de rest van de aflevering echt ASAP zien.![]()
HEROES
Als de rest van de seizoenen net zo goed worden als seizoen 1 wordt dit m'n favoriete serie ooit.
Ik ben ook een Niki, ruilen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik ben Niki! How the hell did that happen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |