Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik word er helemaal enthousiast van!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Marble het volgende:
Maar nu is stomme Maddie getransformeerd inClaire the indestructible cheerleader
.
Het is serieus net als wanneer Feebas evolueert in Milotic. A mesmerizing metamorphosis!!
Hier kun je haar ook zien in de opening credits! Tussen 00:42 en 00:45.quote:
Ally had ook al de kracht om zichzelf dingen te laten zien die er niet echt zijn!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Zou ze toen ook al haar regeneration powers hebben gehad? Misschien heeft Ally haar wel eens een keer van de trap gegooid, maar tevergeefs!.
Spoiler alert: Ally is de echte moeder van Claire!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ally had ook al de kracht om zichzelf dingen te laten zien die er niet echt zijn!Zoals Candice (of hoe heet die shapeshifter
), maar dan anders! En nuttelozer!
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef Marble het volgende:
op het unisextoilet
Nog een spoiler alert: Ling is de moeder van Hiro!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Ling
Duh, dat was toch allang duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Nog een spoiler alert: Ling is de moeder van Hiro!!!
Eigenlijk is Hereaus gewoon een Ally McBeal-spinoff.
ff kijken of ik het nog wel weet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef Treveo het volgende:
Maar eh, damn, ik bedenk mij net:
Aflevering 20... we gaan 5 jaar in de toekomst... Sylar vermoordt Claire... right? Dus dan pas heeft hij haar regeneration... maar volgens mij zei de toekomstige Hiro iets daarvoor juist dat hij Sylar niet kon vermoorden omdat hij zichzelf steeds genas... hoe doet ie dan als Claire toen nog leefde?
Maar Sylar was ontploft volgens de Future-Hiro, dat terwijl hij verder leefde als Nathan daar komen ze pas achter aan het einde van die aflevering. Maar wanneer Hiro de toekomst inging was Sylar nog niet dood, dus de toekomst was nog niet veranderd.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef capital_P het volgende:
[..]
ff kijken of ik het nog wel weet.
Op het moment dat future-hiro terug ging in de tijd om peter te waarschuwen (save the cheerleader......) had sylar haar vermoord en daarom kon hiro niks doen tegen sylar.
Omdat peter de cheerleader toen savede, leefde ze ineens nog wel in de toekomst, maar de bom was wel nog afgegaan (tot hiro's verbazing) omdat het peter was i.p.v. sylar..
Nu snap ik zelf niet meer waarom sylar in die nieuwe toekomst nog leefde, terwijl hiro hem had geprikt zonder claire's powers.
Maar het is nu natuurlijk nog steeds een mysterie wat is gebeurd met sylar nadat hiro hem prikte in de laatste ep.
hmm, maakt dit het duidelijker of juist onduidelijker?
Wtf!quote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Invert het volgende:
ik zag vandaag op bol.com dat de releasedatum van de DVD box season 1 is uitgesteld naar 18 oktober!! ik heb eigenlijk al die tijd na het zien van de eerste aflevering (maandje geleden) besloten om te wachten op de DVD box, 13 september was te doen maar 18 oktober is me wat te ver weg.
Heeft iemand enig idee of dit puur aan bol.com ligt of is het echt gewoon vanuit de leverancier uitgesteld?
Ja he, maar gelukkig heb ik jouquote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef 8-.Martje.-8 het volgende:
24 september...... Wat duurt wachten echt lang!![]()
![]()
Ik denk dat het komt omdat Heroes S1 in NL nog bezig is...quote:Op maandag 10 september 2007 09:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien vanwege de ondertiteling? Nasynchronisatie?
Van wat ik heb gehoord zou het aan de leverancier liggen...quote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef Trafasi het volgende:
De dvd komt bij bol.com pas op 18.10.2007![]()
Iemand een idee hoe dat komt? Ligt dat aan bol? Of aan iets anders?
hoe dan ook, tis K*Tquote:Op maandag 10 september 2007 13:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord zou het aan de leverancier liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |