Vind ik ook minst leuk van alle Heroes... maar het wordt wel interessanter in de slot afleveringenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Professional het volgende:
Vind alleen het verhaal van Nikki wat minder, boeit me niet zoveel.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Treveo het volgende:
[..]
Vind ik ook minst leuk van alle Heroes... maar het wordt wel interessanter in de slot afleveringen
ik weet nog niet precies wat ik ervan moet vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind het verhaal van Niki nog niet eens zo onaardig, wordt alleen langer uitgewerkt.
En het wordt alleen maar treuriger als je de achtergrond van haar leest in de comicsquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook even een mentaal traantje laten om Eden.
wel moedig dat ze ondanks haar verleden, waarin ze haar krachten dus scheen te misbruiken, zichzelf opofferde voor het goede van de rest van de wereld... jammer dus dat ze er niet meer isquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook even een mentaal traantje laten om Eden.
dat vind ik tegelijkertijd de kracht van de haitian: hij is mysterieus, terwijl het toch een goed karakter is. je krijgt veel vragen voer hem, die zowel in de strips als in de serie nog worden beantwoord.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:00 schreef muhahaha het volgende:
Hiro heeft wel wat achtergrond maar hij komt wat dat betreft uit een redelijk *normaal* japans gezin zover ik heb kunnen zien. Tjah daar is imo weinig bijzonders of ergs aan. De meeste heroes hebben idd een rot verleden (Claire ook wel imo omdat ze haar echte ouders niet heeft gekent). Ze hebben moeten overleven en dat geeft wel karakter. Sylar heeft wat dat betreft ook wel een magere achtergrond net als Hiro. De Hatian spant wel de kroon maar goed, ik heb seizoen 1 nog niet volledige gezien. Ik weet helemaal niks van die gast behalve wat ie kan en dat ie voor Mr.Bennet werkt.
Nee, is al geweest. Vanavond is 12quote:Op donderdag 6 september 2007 12:17 schreef Houniet het volgende:
volgens mij komt aflevering 11 vanavond
Ik denk dat Niki inderdaad een meervoudige persoonlijkheid heeft door haar geweldadige jeugd. Haar andere persoonlijkheid, Jessica, weet die kracht wel te gebruiken. Punt is nu dat Niki Jessica onder controle moet zien te krijgen en zelf die kracht moet zien te gebruiken, ten goede, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef parselmouth het volgende:
Niki's kracht vind ik ook een beetje vaag. Bij elke Heroe is het wel duidelijk dat ze een speciale gave hebben, die ze kunnen gebruiken of misbruiken.
Niki zou erg sterk zijn, maar ik zie de gave daarvan niet echt. Omdat ik echt niet zou weten hoe ze dat op een goeie manier zou kunnen gebruiken (ze is blijer als haar gave niet komt kijken dan wanneer hij wel tevoorschijn komt).
mijn excuusquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, is al geweest. Vanavond is 12
daar beginnen ze deze maand toch mee?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef funrider het volgende:
zat gisteren nog ff oudere afleveringen via BBC2,BBC3 te volgen erg handy.
Wacht op nieuwe seizoen US.
Ja, 24 septemberquote:Op donderdag 6 september 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar beginnen ze deze maand toch mee?
woesah nog eventjesquote:Op donderdag 6 september 2007 16:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond weer, en dan zijn we hier pas op de helft
Ik heb ook echt de schijt aan PDF, ik begrijp niet dat mensen zoiets gebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil de comics ook nog lezen, heb de eerste 3 ofzo, maar ik heb zo'n hekel aan PDF.
nu begrijp ik je UIquote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef Treveo het volgende:
Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die dialoog tussen Hiro en 'Flying Man'![]()
![]()
jaaaa, t begon net interessant te worden, is de aflevering alweer afgelopen!quote:
een uurtje is veeeeeeeeeeeeeel te kort!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:39 schreef Piepje het volgende:
[..]
jaaaa, t begon net interessant te worden, is de aflevering alweer afgelopen!
quote:
Viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Xurk het volgende:
Heeft de acteur die Peter speelt de laatste paar afleveringen trouwens last van tijdelijke verlamming aan één zijde van zijn gezicht? Ik vind dat één van zijn mondhoeken zo hangt de laatste twee afleveringen
in de OP manquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef Professional het volgende:
Waar zijn de strips te vinden als ik vragen mag?
de interactieve is tog geen pdf?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt de schijt aan PDF, ik begrijp niet dat mensen zoiets gebruiken.
Geen tijdelijke verlamming, zijn bovenlip is verlamd vanaf zijn geboortje, beetje zoals Sylv. Stallone (de grootste redend dat hij ook zijn zoon speelde in "Rocky Balboa")quote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Xurk het volgende:
Heeft de acteur die Peter speelt de laatste paar afleveringen trouwens last van tijdelijke verlamming aan één zijde van zijn gezicht? Ik vind dat één van zijn mondhoeken zo hangt de laatste twee afleveringen
Ah, een leuke weetjequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:37 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Geen tijdelijke verlamming, zijn bovenlip is verlamd vanaf zijn geboortje, beetje zoals Sylv. Stallone (de grootste redend dat hij ook zijn zoon speelde in "Rocky Balboa")
Hoezo onbekend? Volgens mij is het al uitgelegd wat het betekend in de aflevering 12quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:52 schreef Houniet het volgende:
dat nog onbekende logo stond ook op dat zwaard
Ja? Volgens mij niet, als het wel zo is dan heb ik echt ergens een stuk gemist ofzo...quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo onbekend? Volgens mij is het al uitgelegd wat het betekend in de aflevering 12
Moet sowieso altijd erg lachen om Hiro. Toen hij Nathan zag bij Isaac......... ´it´s the flying man!!´quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
toen ging hij het ook nog terug brengen![]()
geweldigquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
toen ging hij het ook nog terug brengen![]()
Zooooooooooooef.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Moet sowieso altijd erg lachen om Hiro. Toen hij Nathan zag bij Isaac......... ´it´s the flying man!!´
Vooral dat geluidje waarmee hij Nathan immiteerd en Nathan vervolgens vraagt of het wat zachter kan, vervolgens herhaalt Hiro zijn beweging en maakt het geluidje nog een keer maar dan zachterquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Moet sowieso altijd erg lachen om Hiro. Toen hij Nathan zag bij Isaac......... ´it´s the flying man!!´
Dat was inderdaad coolquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:09 schreef muhahaha het volgende:
Vooral dat geluidje waarmee hij Nathan immiteerd en Nathan vervolgens vraagt of het wat zachter kan, vervolgens herhaalt Hiro zijn beweging en maakt het geluidje nog een keer maar dan zachter.
oh ja....zeker wetenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Peter Petrelli is eigenlijk best wel do-able![]()
Hij is ook zo ongeveer de enige die een beetje humor heeft denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:17 schreef SiGNe het volgende:
Hiro is lekker naïef en onschuldig, daarom is ie denk ik ook de favoriet van de meesten.
Hij hoopt een grote held te zijn maar het mislukt steeds een beetje.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zeker!!! maar ik val toch echt op mannenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:58 schreef Professional het volgende:
Ben nu aangekomen bij aflevering 18.
Sommige dingen worden duidelijk, maar het blijft soms een beetje vaag.
Over do-able gesproken, Claire mag er ook zijn.
ik ben niet van de mannenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
/care. wij zitten hier in [NL]quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef Professional het volgende:
Ik ook niet.
Zit nu bij aflevering 21 en die aflevering van de toekomst vond ik erg goed!
Ja, is ook mijn favoriete aflevering <3quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef Professional het volgende:
Ik ook niet.
Zit nu bij aflevering 21 en die aflevering van de toekomst vond ik erg goed!
zoefzoef als in mond houden over toekomstige afleveringen en wat er in gebeurt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:44 schreef Professional het volgende:
Zoef zoef op de Hiro of Nathan manier?
Hij legt het idd uit. Het zijn 2 japanse tekens: 'sai' dat 'groot talent' betekent en 'yo' dat 'door God gezonden' betekent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef Xurk het volgende:
Die vriend van Hiro legde het uit, volgens mij betekent het: "Grote kracht", maar weet het niet meer zeker
Ja, zeker in elke afleveringquote:Op zondag 9 september 2007 13:09 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hij legt het idd uit. Het zijn 2 japanse tekens: 'sai' dat 'groot talent' betekent en 'yo' dat 'door God gezonden' betekent.
Het symbool schijnt zeer regelmatig in beeld te komen.
Wtf!quote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Invert het volgende:
ik zag vandaag op bol.com dat de releasedatum van de DVD box season 1 is uitgesteld naar 18 oktober!! ik heb eigenlijk al die tijd na het zien van de eerste aflevering (maandje geleden) besloten om te wachten op de DVD box, 13 september was te doen maar 18 oktober is me wat te ver weg.
Heeft iemand enig idee of dit puur aan bol.com ligt of is het echt gewoon vanuit de leverancier uitgesteld?
Volgens mij vanuit de leverancier. Ik wilde het aanvragen om te recenseren, maar hij staat niet meer op de briefing voor september.quote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Invert het volgende:
ik zag vandaag op bol.com dat de releasedatum van de DVD box season 1 is uitgesteld naar 18 oktober!! ik heb eigenlijk al die tijd na het zien van de eerste aflevering (maandje geleden) besloten om te wachten op de DVD box, 13 september was te doen maar 18 oktober is me wat te ver weg.
Heeft iemand enig idee of dit puur aan bol.com ligt of is het echt gewoon vanuit de leverancier uitgesteld?
Das wel kut. Altijd wordt zoiets wel uitgesteld...quote:Op zondag 9 september 2007 19:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Volgens mij vanuit de leverancier. Ik wilde het aanvragen om te recenseren, maar hij staat niet meer op de briefing voor september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |