SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 31-08-2007 20:02:11 ]People live to learn things, and I learn to live...
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:28 schreef Bolter het volgende:
De OP bevat nogal wat foutjes bij de characters...?
dacht het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vraagje ik heb gisteren op tv heroes gemist... en volgens de gids online heette die aflevering fallout (11)
dat klopt geloof ik wel he?
Jahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vraagje ik heb gisteren op tv heroes gemist... en volgens de gids online heette die aflevering fallout (11)
dat klopt geloof ik wel he?
Voor jou wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Gaat Bupa ook de OP bijwerken als de wiki is aangepast?
Die is nu aangepast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Gaat Bupa ook de OP bijwerken als de wiki is aangepast?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die is nu aangepast.
Nieuwe comics, personages, afleveringinfo erbij.
Dus, Bupatih, als jij de OP even zou willen aanpassen
Lief!quote:
Ik bedoelde in de tijd dat Suresh in de VS was, woonde Eden altijd naast 'm. En verpleger/arts, wat een verschilquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lief!
Paar kleine dingen:
Peter was verpleger, geen arts.
En Eden woonde naast Dr. Suresh in NY en heeft dus niet "altijd naast Dr. Suresh gewoond".
En dan kan The Haitian ook nog eens de kracht van Matt blurren.
Niet alleen blurren. Hij kan de krachten van anderen totaal blokkeren volgens mij. Is wel belangrijk denk ik, omdat hij zo o.a. Eden en Sylar te pakken heeft gekregen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En dan kan The Haitian ook nog eens de kracht van Matt blurren.
Is dat zo? Dat ie niet alleen het gedachtelezen maar ook alle andere gaves kan blokkeren? Nog niet echt opgevallen dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet alleen blurren. Hij kan de krachten van anderen totaal blokkeren volgens mij. Is wel belangrijk denk ik, omdat hij zo o.a. Eden en Sylar te pakken heeft gekregen.
Done!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar het is gewijzigd en als Bupatih dan weer zo vriendelijk is
Dat van Homecoming heb ik nooit zo begrepen, dacht dat dat gewoon door Eden kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk het wel. Wanneer Matt bij Mr. Bennett is probeert Matt de gedachten van Bennett te lezen, maar het lukt hem niet. Volgens mij zegt Bennett dan dat door zijn "mijn vriend hier" komt, The Haitian. Nog zoiets, als Sylar weg vlucht in Homecoming stuit hij op Eden en hij probeert haar wat aan te doen. Dat lukt ook niet. Eden zegt: "Je wilt me helemaal niets aandoen", maar de werkelijkheid is anders, The Haitian is in de buurt.
Zo pikte ik het tenminste op...
The Haitian dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van Homecoming heb ik nooit zo begrepen, dacht dat dat gewoon door Eden kwam.
Nooit zo opgevallen, komt ook omdat ik de comics niet echt lees. Maar misschien komen ze er met de zonsverduistering pas achter dat ze allemaal elk hun gave hebben? Dus dat ze dan samen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
The Haitian dus.
Maar als het door Eden was, had ze eerst iets moeten zeggen, denk ik. Dat is haar gave tenslotte, met haar overtuigende stem dingen voor elkaar krijgen...
Wat ík overigens niet snap: in de eerste aflevering werd er een soort klein punt van gemaakt dat iedereen zo rond de zonsverduistering (die ook in het logo van Heroes wordt gebruikt) zijn of haar krachten ontdekte... Maar vooral in de comics lees je dat sommigen (Eden!) al in hun jeugd die gaven ontdekten... Die zonsverduistering is dus alleen maar een mooi plaatje?
Ik heb de aflevering nog niet gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kon/deed Sylar alleen iets bij Eden en niet bij Mr Bennet? Toen was The Haitian toch ook niet in beeld? Of was het zo omdat Eden haar gave ook probeerde te gebruiken?
Wat doe je hier nog? Ga kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien.(Dom dat ik hier kom kijken
)
Volgens mij werd nooit echt gezegd dat de zonsverduistering de krachten activeerde ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
Wat ík overigens niet snap: in de eerste aflevering werd er een soort klein punt van gemaakt dat iedereen zo rond de zonsverduistering (die ook in het logo van Heroes wordt gebruikt) zijn of haar krachten ontdekte... Maar vooral in de comics lees je dat sommigen (Eden!) al in hun jeugd die gaven ontdekten... Die zonsverduistering is dus alleen maar een mooi plaatje?
Het werd niet gezegd nee, maar er werd wel visueel op ingespeeld... Maar goed. Nu blijkt wel dat het misschien alleen iets visueels was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens mij werd nooit echt gezegd dat de zonsverduistering de krachten activeerde ofzo.
Iedereen ontdekte op z'n eigen manier het. Eden bijv. al heel jong al, en die radioactieve gast ontdekte het nadat ie blackout was gegaan door de haitiaan.
Dat is wel jammer, misschien de gemiste afleveringen even downloaden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Sammetje het volgende:
Zag dat het gister alweer aflevering 11 was. Dan heb ik er zeker 6 gemist, maar blijf het zeker volgen!!!
Super serie!
Wat ik vermoed is dat Eden Sylar wel dingen kon laten doen, maar dat The Hatian Sylar knockout kreeg, net als ie een beetje deed met Parkman in die kroeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk het wel. Wanneer Matt bij Mr. Bennett is probeert Matt de gedachten van Bennett te lezen, maar het lukt hem niet. Volgens mij zegt Bennett dan dat door zijn "mijn vriend hier" komt, The Haitian. Nog zoiets, als Sylar weg vlucht in Homecoming stuit hij op Eden en hij probeert haar wat aan te doen. Dat lukt ook niet. Eden zegt: "Je wilt me helemaal niets aandoen", maar de werkelijkheid is anders, The Haitian is in de buurt.
Zo pikte ik het tenminste op...
Waarschijnlijk was de Haitian wel in de buurt, maar niet in beeld, kennelijk heeft ie een wat ruimere actieradius ofzo. Anders had ie Mr Bennet ook wel door die ruit getrokken, net als ie met Eden deed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kon/deed Sylar alleen iets bij Eden en niet bij Mr Bennet? Toen was The Haitian toch ook niet in beeld? Of was het zo omdat Eden haar gave ook probeerde te gebruiken?
Goed idee! Ben er toch maar mee begonnen! thxquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:16 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, misschien de gemiste afleveringen even downloaden?
He, ik wist niet dat die dvd nu al uitkwam. Dus er staan afleveringen op die dvd die hier nog niet zijn uitgezonden? Ik zie t wel vaker dat de dvd al uitkomt voordat alles is uitgezonden, maar dan bij de wat minder populaire series...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:35 schreef Miriampje het volgende:
ik heb een aantal afleveringen gemist maar zit op 13 september voor de winkel
hebbe hebbe hebbe
In Nederland wel, ze zijn nu pas bij aflevering 12 van de 23. In USA is alles al uitgezonden. Als je dus zo'n DVD box op 13 september koopt, heb je meteen alle afleveringen en waarschijnlijk wat extra'squote:Op zaterdag 1 september 2007 13:15 schreef Piepje het volgende:
[..]
Dus er staan afleveringen op die dvd die hier nog niet zijn uitgezonden?
Hmmm, zo verleidelijk om m nu te gaan bestellen/reserveren bij bol.com. 45 euro is ie daar, weet iemand of ie ergens anders nog goedkoper is of niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
In Nederland wel, ze zijn nu pas bij aflevering 12 van de 23. In USA is alles al uitgezonden. Als je dus zo'n DVD box op 13 september koopt, heb je meteen alle afleveringen en waarschijnlijk wat extra's
Er missen er een paar maar daar kom je later wel achter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Alle Heroes (en Mr. Bennet en Mohinder):
[afbeelding]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Er missen er een paar maar daar kom je later wel achter.
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen. [afbeelding]
hij mistquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Bups die spoilert.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!
Welke dan? Die vrouw bij de deurpost? Is dat niet de ex van de schilder?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!
Volgens mij is het niet Simone, maar ik kan me vergissen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke dan? Die vrouw bij de deurpost? Is dat niet de ex van de schilder?
En Micah ontbreekt, zie ik nu. [afbeelding]
Het is Simonequote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet Simone, maar ik kan me vergissen!
Dr haar zit iig heel anders.En Simone is officieel geen Heroe.
Afgelopen donderdag 409.000 kijkers op RTL5 *. Ghost Whisperer trok tegelijkertijd op SBS6 745.000 kijkers. Zie ook http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef popolon het volgende:
Maar hoe zit het met de kijkcijfers in NL, loopt 't een beetje?
For crying out loud ! .........quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:49 schreef dwerg het volgende:
*Naar de zeventiende herhaling van de serie Flodder keken 405.000 mensen.
Juist, op zondag hebben wij ook geen herhaling meer.... -,-quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet niet dat heel veel mensen de afleveringen downloaden, hè. [afbeelding]
Mooi héquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:59 schreef Electro-Worm het volgende:
En treveo, ik ben er eindelijk achter wanneer jouw avatar ook komt![]()
Jij zou het ook niet leuk vinden als er bij het voorlezen al zinnetjes van de laatste bladzijden werden verteld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Je neemt het dus veel te serieus opje raakt al geirriteerd van off topic gaan
![]()
Ze zijn voor de vakantie begonnen hoor en ze maakten toen ook reclame. Al hadden ze inderdaad wel beter nu ofzo kunnen beginnen, maar dan loop je wel heel erg achter op de USquote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Piepje het volgende:
sja, die kijkcijfers. Wie begint dan ook met het uitzenden van een nieuwe serie midden in de vakantie. Als je volgende week zou beginnen, als vakantie is afgelopen voor iedereen, en veel reclame zou maken, zouden er veel meer mensen kijken denk ik...
Het punt is dat wij enorm achterlopen met de USA. Ik durf te wedden dat zeker 50% van de NL Heroes kijkers alle afleveringen al hebben gedownload en gekeken...quote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Piepje het volgende:
sja, die kijkcijfers. Wie begint dan ook met het uitzenden van een nieuwe serie midden in de vakantie. Als je volgende week zou beginnen, als vakantie is afgelopen voor iedereen, en veel reclame zou maken, zouden er veel meer mensen kijken denk ik...
Tief eens op met je gare warezspam, debiele, puberende lamlul.quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef Electro-Worm het volgende:
---
een goede serie is pricelessquote:
Ah je hebt gelijk ja, ik zie de data in de openingspost staan. Naja, 2 weken voor de vakantie vind ik nog steeds een beetje vreemde timing.quote:Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zijn voor de vakantie begonnen hoor en ze maakten toen ook reclame. Al hadden ze inderdaad wel beter nu ofzo kunnen beginnen, maar dan loop je wel heel erg achter op de US
Ik lees gewoon al heel veel over Heroes op het Internet en omdat het hier nog niet wordt uitgezonden ben ik dus maar gaan downloadenquote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk ja, ik zie de data in de openingspost staan. Naja, 2 weken voor de vakantie vind ik nog steeds een beetje vreemde timing.
En dat achterlopen op de US? Wie let er hier nou op de afleveringen in de US, behalve de mensen die toch al downloaden? Of ben ik gek? Want ik heb dat dus bijna nooit; dat ik al een hele tijd van een serie afweet die in de US wordt uitgezonden en dat ik dan wacht tot ie in Nederland komt.
Ik lees gewoon kranten en ik heb veel vrienden. Dus heb ik gewoon gehoord dat er in de VS een nieuwe serie begonnen is. Ik werd ook overgehaald om ook te gaan kijken omdat het echt vet zou zijnquote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Piepje het volgende:
ah ja, dat snap ik
Maar toch, hoe kom je op een gegeven moment iets te weten over bepaalde series dan? Dan ben je volgens mij al aan t 'zoeken' op internet ofzo. Ben ik echt bijna een uitstervend ras ofzo, dat ik pas voor het eerst van een serie hoor als t op een Nederlandse serie wordt uitgezonden?
Ik snap dat er mensen zijn zoals jij die het al eerder ontdekken en dan gaan downloaden, maar zijn er zoveel mensen die dat doen dat dat echt in grote mate de kijkcijfers beinvloedt?
achsoquote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik lees gewoon kranten en ik heb veel vrienden. Dus heb ik gewoon gehoord dat er in de VS een nieuwe serie begonnen is. Ik werd ook overgehaald om ook te gaan kijken omdat het echt vet zou zijn
Ach, op de BBC zenden ze het om 0:30 uit, maar het had leuker geweest als je van RTL door zou kunnen zappen naar de BBC voor nog een aflevering..quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef -Sum- het volgende:
ik vind het raar dat ze ineens de herhaling cancellen, met een extra zender moet hier juist meer ruimte voor zijn
en over de discussie of opnemen wel of niet meetelt voor de kijkcijfers: het gaat erom of je een kijkcijferkastje hebt, maar een kleine groep nederlanders heeft dit.
Je hebt ons tochquote:Op maandag 3 september 2007 12:31 schreef Piepje het volgende:
Kan er dus ook nooit met iemand over praten, want ik ken niemand die t ook volgt...
beetje jammer idd. kwam voor mij veel beter uit. dan maar kopen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Juist, op zondag hebben wij ook geen herhaling meer.... -,-
Zelfs als je seizoen 1 compleet hebt gezien, heb je nog genoeg vragen die nog beantwoord moeten wordenquote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Professional het volgende:
Ben nu bij aflevering 8.
Blijf gewoon kijken, en lees niks hier. Zit wel met veel vragen, maar die worden wel beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |