SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 31-08-2007 20:02:11 ]People live to learn things, and I learn to live...
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:28 schreef Bolter het volgende:
De OP bevat nogal wat foutjes bij de characters...?
dacht het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vraagje ik heb gisteren op tv heroes gemist... en volgens de gids online heette die aflevering fallout (11)
dat klopt geloof ik wel he?
Jahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vraagje ik heb gisteren op tv heroes gemist... en volgens de gids online heette die aflevering fallout (11)
dat klopt geloof ik wel he?
Voor jou wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Gaat Bupa ook de OP bijwerken als de wiki is aangepast?
Die is nu aangepast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Gaat Bupa ook de OP bijwerken als de wiki is aangepast?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die is nu aangepast.
Nieuwe comics, personages, afleveringinfo erbij.
Dus, Bupatih, als jij de OP even zou willen aanpassen
Lief!quote:
Ik bedoelde in de tijd dat Suresh in de VS was, woonde Eden altijd naast 'm. En verpleger/arts, wat een verschilquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lief!
Paar kleine dingen:
Peter was verpleger, geen arts.
En Eden woonde naast Dr. Suresh in NY en heeft dus niet "altijd naast Dr. Suresh gewoond".
En dan kan The Haitian ook nog eens de kracht van Matt blurren.
Niet alleen blurren. Hij kan de krachten van anderen totaal blokkeren volgens mij. Is wel belangrijk denk ik, omdat hij zo o.a. Eden en Sylar te pakken heeft gekregen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En dan kan The Haitian ook nog eens de kracht van Matt blurren.
Is dat zo? Dat ie niet alleen het gedachtelezen maar ook alle andere gaves kan blokkeren? Nog niet echt opgevallen dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet alleen blurren. Hij kan de krachten van anderen totaal blokkeren volgens mij. Is wel belangrijk denk ik, omdat hij zo o.a. Eden en Sylar te pakken heeft gekregen.
Done!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar het is gewijzigd en als Bupatih dan weer zo vriendelijk is
Dat van Homecoming heb ik nooit zo begrepen, dacht dat dat gewoon door Eden kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk het wel. Wanneer Matt bij Mr. Bennett is probeert Matt de gedachten van Bennett te lezen, maar het lukt hem niet. Volgens mij zegt Bennett dan dat door zijn "mijn vriend hier" komt, The Haitian. Nog zoiets, als Sylar weg vlucht in Homecoming stuit hij op Eden en hij probeert haar wat aan te doen. Dat lukt ook niet. Eden zegt: "Je wilt me helemaal niets aandoen", maar de werkelijkheid is anders, The Haitian is in de buurt.
Zo pikte ik het tenminste op...
The Haitian dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van Homecoming heb ik nooit zo begrepen, dacht dat dat gewoon door Eden kwam.
Nooit zo opgevallen, komt ook omdat ik de comics niet echt lees. Maar misschien komen ze er met de zonsverduistering pas achter dat ze allemaal elk hun gave hebben? Dus dat ze dan samen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
The Haitian dus.
Maar als het door Eden was, had ze eerst iets moeten zeggen, denk ik. Dat is haar gave tenslotte, met haar overtuigende stem dingen voor elkaar krijgen...
Wat ík overigens niet snap: in de eerste aflevering werd er een soort klein punt van gemaakt dat iedereen zo rond de zonsverduistering (die ook in het logo van Heroes wordt gebruikt) zijn of haar krachten ontdekte... Maar vooral in de comics lees je dat sommigen (Eden!) al in hun jeugd die gaven ontdekten... Die zonsverduistering is dus alleen maar een mooi plaatje?
Ik heb de aflevering nog niet gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kon/deed Sylar alleen iets bij Eden en niet bij Mr Bennet? Toen was The Haitian toch ook niet in beeld? Of was het zo omdat Eden haar gave ook probeerde te gebruiken?
Wat doe je hier nog? Ga kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien.(Dom dat ik hier kom kijken
)
Volgens mij werd nooit echt gezegd dat de zonsverduistering de krachten activeerde ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
Wat ík overigens niet snap: in de eerste aflevering werd er een soort klein punt van gemaakt dat iedereen zo rond de zonsverduistering (die ook in het logo van Heroes wordt gebruikt) zijn of haar krachten ontdekte... Maar vooral in de comics lees je dat sommigen (Eden!) al in hun jeugd die gaven ontdekten... Die zonsverduistering is dus alleen maar een mooi plaatje?
Het werd niet gezegd nee, maar er werd wel visueel op ingespeeld... Maar goed. Nu blijkt wel dat het misschien alleen iets visueels was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens mij werd nooit echt gezegd dat de zonsverduistering de krachten activeerde ofzo.
Iedereen ontdekte op z'n eigen manier het. Eden bijv. al heel jong al, en die radioactieve gast ontdekte het nadat ie blackout was gegaan door de haitiaan.
Dat is wel jammer, misschien de gemiste afleveringen even downloaden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Sammetje het volgende:
Zag dat het gister alweer aflevering 11 was. Dan heb ik er zeker 6 gemist, maar blijf het zeker volgen!!!
Super serie!
Wat ik vermoed is dat Eden Sylar wel dingen kon laten doen, maar dat The Hatian Sylar knockout kreeg, net als ie een beetje deed met Parkman in die kroeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk het wel. Wanneer Matt bij Mr. Bennett is probeert Matt de gedachten van Bennett te lezen, maar het lukt hem niet. Volgens mij zegt Bennett dan dat door zijn "mijn vriend hier" komt, The Haitian. Nog zoiets, als Sylar weg vlucht in Homecoming stuit hij op Eden en hij probeert haar wat aan te doen. Dat lukt ook niet. Eden zegt: "Je wilt me helemaal niets aandoen", maar de werkelijkheid is anders, The Haitian is in de buurt.
Zo pikte ik het tenminste op...
Waarschijnlijk was de Haitian wel in de buurt, maar niet in beeld, kennelijk heeft ie een wat ruimere actieradius ofzo. Anders had ie Mr Bennet ook wel door die ruit getrokken, net als ie met Eden deed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kon/deed Sylar alleen iets bij Eden en niet bij Mr Bennet? Toen was The Haitian toch ook niet in beeld? Of was het zo omdat Eden haar gave ook probeerde te gebruiken?
Goed idee! Ben er toch maar mee begonnen! thxquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:16 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, misschien de gemiste afleveringen even downloaden?
He, ik wist niet dat die dvd nu al uitkwam. Dus er staan afleveringen op die dvd die hier nog niet zijn uitgezonden? Ik zie t wel vaker dat de dvd al uitkomt voordat alles is uitgezonden, maar dan bij de wat minder populaire series...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:35 schreef Miriampje het volgende:
ik heb een aantal afleveringen gemist maar zit op 13 september voor de winkel
hebbe hebbe hebbe
In Nederland wel, ze zijn nu pas bij aflevering 12 van de 23. In USA is alles al uitgezonden. Als je dus zo'n DVD box op 13 september koopt, heb je meteen alle afleveringen en waarschijnlijk wat extra'squote:Op zaterdag 1 september 2007 13:15 schreef Piepje het volgende:
[..]
Dus er staan afleveringen op die dvd die hier nog niet zijn uitgezonden?
Hmmm, zo verleidelijk om m nu te gaan bestellen/reserveren bij bol.com. 45 euro is ie daar, weet iemand of ie ergens anders nog goedkoper is of niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
In Nederland wel, ze zijn nu pas bij aflevering 12 van de 23. In USA is alles al uitgezonden. Als je dus zo'n DVD box op 13 september koopt, heb je meteen alle afleveringen en waarschijnlijk wat extra's
Er missen er een paar maar daar kom je later wel achter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Alle Heroes (en Mr. Bennet en Mohinder):
[afbeelding]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Er missen er een paar maar daar kom je later wel achter.
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen. [afbeelding]
hij mistquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Bups die spoilert.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!
Welke dan? Die vrouw bij de deurpost? Is dat niet de ex van de schilder?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!
Volgens mij is het niet Simone, maar ik kan me vergissen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke dan? Die vrouw bij de deurpost? Is dat niet de ex van de schilder?
En Micah ontbreekt, zie ik nu. [afbeelding]
Het is Simonequote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet Simone, maar ik kan me vergissen!
Dr haar zit iig heel anders.En Simone is officieel geen Heroe.
Afgelopen donderdag 409.000 kijkers op RTL5 *. Ghost Whisperer trok tegelijkertijd op SBS6 745.000 kijkers. Zie ook http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef popolon het volgende:
Maar hoe zit het met de kijkcijfers in NL, loopt 't een beetje?
For crying out loud ! .........quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:49 schreef dwerg het volgende:
*Naar de zeventiende herhaling van de serie Flodder keken 405.000 mensen.
Juist, op zondag hebben wij ook geen herhaling meer.... -,-quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet niet dat heel veel mensen de afleveringen downloaden, hè. [afbeelding]
Mooi héquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:59 schreef Electro-Worm het volgende:
En treveo, ik ben er eindelijk achter wanneer jouw avatar ook komt![]()
Jij zou het ook niet leuk vinden als er bij het voorlezen al zinnetjes van de laatste bladzijden werden verteld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Je neemt het dus veel te serieus opje raakt al geirriteerd van off topic gaan
![]()
Ze zijn voor de vakantie begonnen hoor en ze maakten toen ook reclame. Al hadden ze inderdaad wel beter nu ofzo kunnen beginnen, maar dan loop je wel heel erg achter op de USquote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Piepje het volgende:
sja, die kijkcijfers. Wie begint dan ook met het uitzenden van een nieuwe serie midden in de vakantie. Als je volgende week zou beginnen, als vakantie is afgelopen voor iedereen, en veel reclame zou maken, zouden er veel meer mensen kijken denk ik...
Het punt is dat wij enorm achterlopen met de USA. Ik durf te wedden dat zeker 50% van de NL Heroes kijkers alle afleveringen al hebben gedownload en gekeken...quote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Piepje het volgende:
sja, die kijkcijfers. Wie begint dan ook met het uitzenden van een nieuwe serie midden in de vakantie. Als je volgende week zou beginnen, als vakantie is afgelopen voor iedereen, en veel reclame zou maken, zouden er veel meer mensen kijken denk ik...
Tief eens op met je gare warezspam, debiele, puberende lamlul.quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef Electro-Worm het volgende:
---
een goede serie is pricelessquote:
Ah je hebt gelijk ja, ik zie de data in de openingspost staan. Naja, 2 weken voor de vakantie vind ik nog steeds een beetje vreemde timing.quote:Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zijn voor de vakantie begonnen hoor en ze maakten toen ook reclame. Al hadden ze inderdaad wel beter nu ofzo kunnen beginnen, maar dan loop je wel heel erg achter op de US
Ik lees gewoon al heel veel over Heroes op het Internet en omdat het hier nog niet wordt uitgezonden ben ik dus maar gaan downloadenquote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk ja, ik zie de data in de openingspost staan. Naja, 2 weken voor de vakantie vind ik nog steeds een beetje vreemde timing.
En dat achterlopen op de US? Wie let er hier nou op de afleveringen in de US, behalve de mensen die toch al downloaden? Of ben ik gek? Want ik heb dat dus bijna nooit; dat ik al een hele tijd van een serie afweet die in de US wordt uitgezonden en dat ik dan wacht tot ie in Nederland komt.
Ik lees gewoon kranten en ik heb veel vrienden. Dus heb ik gewoon gehoord dat er in de VS een nieuwe serie begonnen is. Ik werd ook overgehaald om ook te gaan kijken omdat het echt vet zou zijnquote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Piepje het volgende:
ah ja, dat snap ik
Maar toch, hoe kom je op een gegeven moment iets te weten over bepaalde series dan? Dan ben je volgens mij al aan t 'zoeken' op internet ofzo. Ben ik echt bijna een uitstervend ras ofzo, dat ik pas voor het eerst van een serie hoor als t op een Nederlandse serie wordt uitgezonden?
Ik snap dat er mensen zijn zoals jij die het al eerder ontdekken en dan gaan downloaden, maar zijn er zoveel mensen die dat doen dat dat echt in grote mate de kijkcijfers beinvloedt?
achsoquote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik lees gewoon kranten en ik heb veel vrienden. Dus heb ik gewoon gehoord dat er in de VS een nieuwe serie begonnen is. Ik werd ook overgehaald om ook te gaan kijken omdat het echt vet zou zijn
Ach, op de BBC zenden ze het om 0:30 uit, maar het had leuker geweest als je van RTL door zou kunnen zappen naar de BBC voor nog een aflevering..quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef -Sum- het volgende:
ik vind het raar dat ze ineens de herhaling cancellen, met een extra zender moet hier juist meer ruimte voor zijn
en over de discussie of opnemen wel of niet meetelt voor de kijkcijfers: het gaat erom of je een kijkcijferkastje hebt, maar een kleine groep nederlanders heeft dit.
Je hebt ons tochquote:Op maandag 3 september 2007 12:31 schreef Piepje het volgende:
Kan er dus ook nooit met iemand over praten, want ik ken niemand die t ook volgt...
beetje jammer idd. kwam voor mij veel beter uit. dan maar kopen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Juist, op zondag hebben wij ook geen herhaling meer.... -,-
Zelfs als je seizoen 1 compleet hebt gezien, heb je nog genoeg vragen die nog beantwoord moeten wordenquote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Professional het volgende:
Ben nu bij aflevering 8.
Blijf gewoon kijken, en lees niks hier. Zit wel met veel vragen, maar die worden wel beantwoord.
Vind ik ook minst leuk van alle Heroes... maar het wordt wel interessanter in de slot afleveringenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Professional het volgende:
Vind alleen het verhaal van Nikki wat minder, boeit me niet zoveel.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Treveo het volgende:
[..]
Vind ik ook minst leuk van alle Heroes... maar het wordt wel interessanter in de slot afleveringen
ik weet nog niet precies wat ik ervan moet vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind het verhaal van Niki nog niet eens zo onaardig, wordt alleen langer uitgewerkt.
En het wordt alleen maar treuriger als je de achtergrond van haar leest in de comicsquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook even een mentaal traantje laten om Eden.
wel moedig dat ze ondanks haar verleden, waarin ze haar krachten dus scheen te misbruiken, zichzelf opofferde voor het goede van de rest van de wereld... jammer dus dat ze er niet meer isquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook even een mentaal traantje laten om Eden.
dat vind ik tegelijkertijd de kracht van de haitian: hij is mysterieus, terwijl het toch een goed karakter is. je krijgt veel vragen voer hem, die zowel in de strips als in de serie nog worden beantwoord.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:00 schreef muhahaha het volgende:
Hiro heeft wel wat achtergrond maar hij komt wat dat betreft uit een redelijk *normaal* japans gezin zover ik heb kunnen zien. Tjah daar is imo weinig bijzonders of ergs aan. De meeste heroes hebben idd een rot verleden (Claire ook wel imo omdat ze haar echte ouders niet heeft gekent). Ze hebben moeten overleven en dat geeft wel karakter. Sylar heeft wat dat betreft ook wel een magere achtergrond net als Hiro. De Hatian spant wel de kroon maar goed, ik heb seizoen 1 nog niet volledige gezien. Ik weet helemaal niks van die gast behalve wat ie kan en dat ie voor Mr.Bennet werkt.
Nee, is al geweest. Vanavond is 12quote:Op donderdag 6 september 2007 12:17 schreef Houniet het volgende:
volgens mij komt aflevering 11 vanavond
Ik denk dat Niki inderdaad een meervoudige persoonlijkheid heeft door haar geweldadige jeugd. Haar andere persoonlijkheid, Jessica, weet die kracht wel te gebruiken. Punt is nu dat Niki Jessica onder controle moet zien te krijgen en zelf die kracht moet zien te gebruiken, ten goede, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef parselmouth het volgende:
Niki's kracht vind ik ook een beetje vaag. Bij elke Heroe is het wel duidelijk dat ze een speciale gave hebben, die ze kunnen gebruiken of misbruiken.
Niki zou erg sterk zijn, maar ik zie de gave daarvan niet echt. Omdat ik echt niet zou weten hoe ze dat op een goeie manier zou kunnen gebruiken (ze is blijer als haar gave niet komt kijken dan wanneer hij wel tevoorschijn komt).
mijn excuusquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, is al geweest. Vanavond is 12
daar beginnen ze deze maand toch mee?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef funrider het volgende:
zat gisteren nog ff oudere afleveringen via BBC2,BBC3 te volgen erg handy.
Wacht op nieuwe seizoen US.
Ja, 24 septemberquote:Op donderdag 6 september 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar beginnen ze deze maand toch mee?
woesah nog eventjesquote:Op donderdag 6 september 2007 16:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond weer, en dan zijn we hier pas op de helft
Ik heb ook echt de schijt aan PDF, ik begrijp niet dat mensen zoiets gebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil de comics ook nog lezen, heb de eerste 3 ofzo, maar ik heb zo'n hekel aan PDF.
nu begrijp ik je UIquote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef Treveo het volgende:
Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die dialoog tussen Hiro en 'Flying Man'![]()
![]()
jaaaa, t begon net interessant te worden, is de aflevering alweer afgelopen!quote:
een uurtje is veeeeeeeeeeeeeel te kort!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:39 schreef Piepje het volgende:
[..]
jaaaa, t begon net interessant te worden, is de aflevering alweer afgelopen!
quote:
Viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Xurk het volgende:
Heeft de acteur die Peter speelt de laatste paar afleveringen trouwens last van tijdelijke verlamming aan één zijde van zijn gezicht? Ik vind dat één van zijn mondhoeken zo hangt de laatste twee afleveringen
in de OP manquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef Professional het volgende:
Waar zijn de strips te vinden als ik vragen mag?
de interactieve is tog geen pdf?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt de schijt aan PDF, ik begrijp niet dat mensen zoiets gebruiken.
Geen tijdelijke verlamming, zijn bovenlip is verlamd vanaf zijn geboortje, beetje zoals Sylv. Stallone (de grootste redend dat hij ook zijn zoon speelde in "Rocky Balboa")quote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Xurk het volgende:
Heeft de acteur die Peter speelt de laatste paar afleveringen trouwens last van tijdelijke verlamming aan één zijde van zijn gezicht? Ik vind dat één van zijn mondhoeken zo hangt de laatste twee afleveringen
Ah, een leuke weetjequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:37 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Geen tijdelijke verlamming, zijn bovenlip is verlamd vanaf zijn geboortje, beetje zoals Sylv. Stallone (de grootste redend dat hij ook zijn zoon speelde in "Rocky Balboa")
Hoezo onbekend? Volgens mij is het al uitgelegd wat het betekend in de aflevering 12quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:52 schreef Houniet het volgende:
dat nog onbekende logo stond ook op dat zwaard
Ja? Volgens mij niet, als het wel zo is dan heb ik echt ergens een stuk gemist ofzo...quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo onbekend? Volgens mij is het al uitgelegd wat het betekend in de aflevering 12
Moet sowieso altijd erg lachen om Hiro. Toen hij Nathan zag bij Isaac......... ´it´s the flying man!!´quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
toen ging hij het ook nog terug brengen![]()
geweldigquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
toen ging hij het ook nog terug brengen![]()
Zooooooooooooef.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Moet sowieso altijd erg lachen om Hiro. Toen hij Nathan zag bij Isaac......... ´it´s the flying man!!´
Vooral dat geluidje waarmee hij Nathan immiteerd en Nathan vervolgens vraagt of het wat zachter kan, vervolgens herhaalt Hiro zijn beweging en maakt het geluidje nog een keer maar dan zachterquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Moet sowieso altijd erg lachen om Hiro. Toen hij Nathan zag bij Isaac......... ´it´s the flying man!!´
Dat was inderdaad coolquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:09 schreef muhahaha het volgende:
Vooral dat geluidje waarmee hij Nathan immiteerd en Nathan vervolgens vraagt of het wat zachter kan, vervolgens herhaalt Hiro zijn beweging en maakt het geluidje nog een keer maar dan zachter.
oh ja....zeker wetenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Peter Petrelli is eigenlijk best wel do-able![]()
Hij is ook zo ongeveer de enige die een beetje humor heeft denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:17 schreef SiGNe het volgende:
Hiro is lekker naïef en onschuldig, daarom is ie denk ik ook de favoriet van de meesten.
Hij hoopt een grote held te zijn maar het mislukt steeds een beetje.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zeker!!! maar ik val toch echt op mannenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:58 schreef Professional het volgende:
Ben nu aangekomen bij aflevering 18.
Sommige dingen worden duidelijk, maar het blijft soms een beetje vaag.
Over do-able gesproken, Claire mag er ook zijn.
ik ben niet van de mannenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
/care. wij zitten hier in [NL]quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef Professional het volgende:
Ik ook niet.
Zit nu bij aflevering 21 en die aflevering van de toekomst vond ik erg goed!
Ja, is ook mijn favoriete aflevering <3quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef Professional het volgende:
Ik ook niet.
Zit nu bij aflevering 21 en die aflevering van de toekomst vond ik erg goed!
zoefzoef als in mond houden over toekomstige afleveringen en wat er in gebeurt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:44 schreef Professional het volgende:
Zoef zoef op de Hiro of Nathan manier?
Hij legt het idd uit. Het zijn 2 japanse tekens: 'sai' dat 'groot talent' betekent en 'yo' dat 'door God gezonden' betekent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef Xurk het volgende:
Die vriend van Hiro legde het uit, volgens mij betekent het: "Grote kracht", maar weet het niet meer zeker
Ja, zeker in elke afleveringquote:Op zondag 9 september 2007 13:09 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hij legt het idd uit. Het zijn 2 japanse tekens: 'sai' dat 'groot talent' betekent en 'yo' dat 'door God gezonden' betekent.
Het symbool schijnt zeer regelmatig in beeld te komen.
Wtf!quote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Invert het volgende:
ik zag vandaag op bol.com dat de releasedatum van de DVD box season 1 is uitgesteld naar 18 oktober!! ik heb eigenlijk al die tijd na het zien van de eerste aflevering (maandje geleden) besloten om te wachten op de DVD box, 13 september was te doen maar 18 oktober is me wat te ver weg.
Heeft iemand enig idee of dit puur aan bol.com ligt of is het echt gewoon vanuit de leverancier uitgesteld?
Volgens mij vanuit de leverancier. Ik wilde het aanvragen om te recenseren, maar hij staat niet meer op de briefing voor september.quote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Invert het volgende:
ik zag vandaag op bol.com dat de releasedatum van de DVD box season 1 is uitgesteld naar 18 oktober!! ik heb eigenlijk al die tijd na het zien van de eerste aflevering (maandje geleden) besloten om te wachten op de DVD box, 13 september was te doen maar 18 oktober is me wat te ver weg.
Heeft iemand enig idee of dit puur aan bol.com ligt of is het echt gewoon vanuit de leverancier uitgesteld?
Das wel kut. Altijd wordt zoiets wel uitgesteld...quote:Op zondag 9 september 2007 19:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Volgens mij vanuit de leverancier. Ik wilde het aanvragen om te recenseren, maar hij staat niet meer op de briefing voor september.
Dat kan inderdaad een punt zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ook logisch natuurlijk. De serie is hier nog bezig.
kut hé... same here... of nouja, ik heb een 32 inch LCD tv gekocht daarvoorquote:Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Miriampje het volgende:podverdikkie ik zou voor mijn verjaardag de dvd-box krijgen
en nu moet ik NOG een maand wachten
Da's waar... Daarom wordt het uitgesteld... Trouwens de afleveringen die ik tot nu toe heb gezien is echt tof! Kan echt niet wachten tot volgende!quote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ook logisch natuurlijk. De serie is hier nog bezig.
Omg, dan ben je echt gek op Heroes zegquote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Invert het volgende:
[..]
kut hé... same here... of nouja, ik heb een 32 inch LCD tv gekocht daarvoor![]()
nouuuu mwoah..quote:Op zondag 9 september 2007 23:10 schreef Treveo het volgende:
[..]
Omg, dan ben je echt gek op Heroes zeg
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou wordt het wel interessanterquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Professional het volgende:
Vind alleen het verhaal van Nikki wat minder, boeit me niet zoveel.
quote:Op maandag 10 september 2007 13:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou wordt het wel interessanter
2de hands een optie ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:21 schreef Miriampje het volgende:
klopt het dat de dvd-box nu ook al duurder is geworden bij bol.com?
eerst was hij toch nog geen 50,- en nu wel
en hij komt ook al later uit
hier word ik verdrietig van
Waar zie je dan een cheerleader?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef Houniet het volgende:
steeds als ik een Cheerleader zie, moet ik aan Heroes denken [afbeelding] [afbeelding]
vanmiddag nog tijdens een collegequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waar zie je dan een cheerleader?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanmiddag nog tijdens een college
Wtfquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanmiddag nog tijdens een college
Dat is normaalquote:Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef Steeven het volgende:
Ik heb alles maar gekeken, kon me niet meer inhouden.
Troost je, je bent niet alleenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef Steeven het volgende:
Ik heb alles maar gekeken, kon me niet meer inhouden.
Daarom heb ik al mijn vrienden overgehaald om samen met mij Heroes te gaan kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:56 schreef Sammetje het volgende:
Heb dat ooit eens met Lost gedaan, alles vooruit kijken, maar vond het minder leuk omdat ik de enige was in de vriendenkring waardoor je echt op je woorden moest gaan letten....
en daarbij kijk ik nu weer naar de uitzendingen uit
niemand van mijn vrienden wil het zienquote:Op woensdag 12 september 2007 23:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Daarom heb ik al mijn vrienden overgehaald om samen met mij Heroes te gaan kijken
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
niemand van mijn vrienden wil het zien![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Als ze nog nooit hebben gekeken, snap ik het niet. Na één aflevering wel. Dat had ik ook, toen ik heel seizoen 1 gedownload had; ik bleef maar de volgende aflevering aanklikkenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:37 schreef SiGNe het volgende:
Bang voor verslaving..
QFTquote:Op donderdag 13 september 2007 09:23 schreef Arjan het volgende:
[..]
Als ze nog nooit hebben gekeken, snap ik het niet. Na één aflevering wel. Dat had ik ook, toen ik heel seizoen 1 gedownload had; ik bleef maar de volgende aflevering aanklikken
idem dito. ze hebben het niet op special power series die je moet volgen vanaf het beginquote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
13 dacht ikquote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Welke nou alweer, ben het alweer kwijt
Is een leuke afleveringquote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef MadGuy het volgende:
13 - The Fix
Ik heb even beetje gegoogled, maar kwam niet veel verder. Zijn ze ergens te downloaden? Want alleen gevonden op You Tube, maar dat is baggerkwaliteit.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef MadGuy het volgende:
Die bewakers die onder de verwondingen zaten en bang waren voor Niki/Jessica!Die wisseling tussen de persoonlijkheden was super gedaan trouwens. Cool.
Zijn er overigens 'maar' 7 Heroes Unmasked episodes geweest?
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Echt weer een serie waar ik van baal als 't is afgelopen.
inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2007 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm als er in de dertig heroes zijn, dan hebben we er nog een hoop te ontdekken
Iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuk gave heeft Mikah ... ff pinnen als je geen geld hebt![]()
Kan niet wachten tot volgende week!
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm als er in de dertig heroes zijn, dan hebben we er nog een hoop te ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik anders wel. Sylar vrij. Alhoewel dat er wel een klein beetje aan zat te komen... Ew, @ dat ding nog in zijn hoofd.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verder nou niet echt een aflevering waarvan ik meteen het vervolg wilde, vond het einde niet heel spannend.
Idd, die gave van die moederquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel. Sylar vrij. Alhoewel dat er wel een klein beetje aan zat te komen... Ew, @ dat ding nog in zijn hoofd.
Ik vond het trouwens een briljante scene, met de moeder van Claire. Even zo achteloos haar sigaretje ontbranden met haar 'vuurvaste' handen. Leuke gave, als je het onder controle hebt, haha. En Micah heeft ook wel een mooie gave haha.
Ik blijf het tof vinden.
meer communiceren denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Micah's krachten nog steeds maar een beetje vaag, wat is het nu precies? Gewoon machines repareren en manipuleren ofzo?
Yep, hij kan de elektronica manipuleren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Communiceren met computers inderdaad..
Toch wel een kracht die ik graag zou willen hebben als ik bij de pinautomaat sta
Mijn vriend vindt het een stomme serie (hij ziet liever RENO 911quote:
Ach, welke is niét leuk ?quote:
---quote:Op donderdag 13 september 2007 20:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb even beetje gegoogled, maar kwam niet veel verder. Zijn ze ergens te downloaden? Want alleen gevonden op You Tube, maar dat is baggerkwaliteit.
Acht.quote:
same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuk gave heeft Mikah ... ff pinnen als je geen geld hebt![]()
Kan niet wachten tot volgende week!
Was wel heel erg verhelderend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Die... 6 months ago ofzo... vind ik echt kut
Dat zeker wel, maar is gewoon beetje saaiquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Was wel heel erg verhelderend.
over die onzichtbare ventquote:
hmm, komt wel een beetje laat. Misschien ga ik de eerste nog zien, als ik dan nog niet slaap.quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Arjan het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: Op BBC2 is het Heroes catch-up weekend. Vanavond komen nog Nothing to Hide, Seven Minutes to Midnight en Homecoming
YES!! Het begint om 23:45, ben ik net weer terug van een avondje Sanne Wallis de Vriesquote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Arjan het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: Op BBC2 is het Heroes catch-up weekend. Vanavond komen nog Nothing to Hide, Seven Minutes to Midnight en Homecoming
Ik heb gisteren paar afleveringen gekeken ( tot ongeveer 2 uurquote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Arjan het volgende:
ik heb wel genoten jaquote:
? Ik vrees dat je in het verkeerde topic zit, of ik heb iets gemistquote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef Ulreazj het volgende:
Komt nog, vooral na 19 gaat het lekker hardquote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb wel genoten jaalleen had stiekem gehoopt dat er nog wat ging gebeuren
ik heb zelfs de neiging te denken dat het nog opzet van plaatsing is ook...quote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
? Ik vrees dat je in het verkeerde topic zit, of ik heb iets gemist
Ja, hij edit zijn post niet eens... waarschijnlijk met opzetquote:Op zondag 16 september 2007 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zelfs de neiging te denken dat het nog opzet van plaatsing is ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |