Vind ik ook minst leuk van alle Heroes... maar het wordt wel interessanter in de slot afleveringenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Professional het volgende:
Vind alleen het verhaal van Nikki wat minder, boeit me niet zoveel.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Treveo het volgende:
[..]
Vind ik ook minst leuk van alle Heroes... maar het wordt wel interessanter in de slot afleveringen
ik weet nog niet precies wat ik ervan moet vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind het verhaal van Niki nog niet eens zo onaardig, wordt alleen langer uitgewerkt.
En het wordt alleen maar treuriger als je de achtergrond van haar leest in de comicsquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook even een mentaal traantje laten om Eden.
wel moedig dat ze ondanks haar verleden, waarin ze haar krachten dus scheen te misbruiken, zichzelf opofferde voor het goede van de rest van de wereld... jammer dus dat ze er niet meer isquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik moest ook even een mentaal traantje laten om Eden.
dat vind ik tegelijkertijd de kracht van de haitian: hij is mysterieus, terwijl het toch een goed karakter is. je krijgt veel vragen voer hem, die zowel in de strips als in de serie nog worden beantwoord.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:00 schreef muhahaha het volgende:
Hiro heeft wel wat achtergrond maar hij komt wat dat betreft uit een redelijk *normaal* japans gezin zover ik heb kunnen zien. Tjah daar is imo weinig bijzonders of ergs aan. De meeste heroes hebben idd een rot verleden (Claire ook wel imo omdat ze haar echte ouders niet heeft gekent). Ze hebben moeten overleven en dat geeft wel karakter. Sylar heeft wat dat betreft ook wel een magere achtergrond net als Hiro. De Hatian spant wel de kroon maar goed, ik heb seizoen 1 nog niet volledige gezien. Ik weet helemaal niks van die gast behalve wat ie kan en dat ie voor Mr.Bennet werkt.
Nee, is al geweest. Vanavond is 12quote:Op donderdag 6 september 2007 12:17 schreef Houniet het volgende:
volgens mij komt aflevering 11 vanavond
Ik denk dat Niki inderdaad een meervoudige persoonlijkheid heeft door haar geweldadige jeugd. Haar andere persoonlijkheid, Jessica, weet die kracht wel te gebruiken. Punt is nu dat Niki Jessica onder controle moet zien te krijgen en zelf die kracht moet zien te gebruiken, ten goede, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef parselmouth het volgende:
Niki's kracht vind ik ook een beetje vaag. Bij elke Heroe is het wel duidelijk dat ze een speciale gave hebben, die ze kunnen gebruiken of misbruiken.
Niki zou erg sterk zijn, maar ik zie de gave daarvan niet echt. Omdat ik echt niet zou weten hoe ze dat op een goeie manier zou kunnen gebruiken (ze is blijer als haar gave niet komt kijken dan wanneer hij wel tevoorschijn komt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |