quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:Erotica_
De OP van hierboven staat hier.quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wanneer gaan ze weer weg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef dvdfreak het volgende:
Turken op FOK!?He wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
Sowwy, was al gezegd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
OP is niet gelukt.
Die werkte niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef n0r het volgende:
Sorry dat ik stoor, maar waar is het Nederlanders-topic?
kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Erotica_ het volgende:
Ja
we worden gediscrimineerd in onze eigen topic
nu jezelf nog beschrijven in drie woorden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:36 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej!
Ook een verzoek aan jou: beschrijf jezelf in drie woorden.quote:
Hehe.. Naja, ben ik maar meteen eerlijk: Jong, naïef en aardigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:38 schreef Emel het volgende:
[..]
nu jezelf nog beschrijven in drie woorden.![]()
Ne haber, Selim?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:41 schreef zarGon het volgende:
Goeiemorgen pop.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:40 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hehe.. Naja, ben ik maar meteen eerlijk: Jong, naïef en aardig
![]()
moet je mij maar niet wakker houdenquote:
hey!quote:
Neeuh, eigenlijk hield ik jou wakker (en mezelf)quote:
iyiyim, sagol.quote:
dat je dat maar weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Neeuh, eigenlijk hield ik jou wakker (en mezelf)![]()
tuurlijk schatquote:
Nu al?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Sagol met mij gaat het ook goed, bijna klaar met werken nog 30 min.![]()
Goeiemiddag Youssef!quote:
Hey Emel...quote:
Jah, akelig is datquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk schatis het daar ook zo donker?
Ben jij ook om 6 uur begonnen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Nu al?ik ben jaloers, ik moet nog 2 uur.
Nee, om 8.15 uurquote:
Studeren is zeker leuk!!! ik mis het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goeiemiddag Youssef!
[..]
Hey Emel...
Nee, mijn laatste vrije dagen... Ik begin maandag weer met school.
Veel beter dan werken,.
.
niets aan te doenquote:
Ben je al naar Halikarnas geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:47 schreef ClioSporT het volgende:
Even irritant doen hoor..
[[url=http://img185.imagevenue.com/loc120/th_75042_31082007410_122_120lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ben nu inmiddels overgestapt naar Bodrum Gumbet
Ga je weg van Nederland, ga je naar Gümbetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:47 schreef ClioSporT het volgende:
Even irritant doen hoor..
[[url=http://img185.imagevenue.com/loc120/th_75042_31082007410_122_120lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ben nu inmiddels overgestapt naar Bodrum Gumbet
Wow .. dat is geen Turkije... dat is Toeristkijequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:46 schreef ClioSporT het volgende:
ik reis het hele zooitje gewoon af. Izmir, cesme didim bodrum, straks marmarisen wie weet nog meer
veel nederlanders hier ja, denk je eindelijk rust te hebben.
Dat is ook Turkije.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wow .. dat is geen Turkije... dat is Toeristkije
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wow .. dat is geen Turkije... dat is Toeristkije
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook Turkije.
Net als Anadolu en het Zuidoosten.![]()
tuurlijk nietquote:
^^ hahhaa zou wel chiller zijn hahah .quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef IHVK het volgende:
Kunnen we niet gewoon een paar weken later dan de Marokkanen beginnen ?
Het valt me al mee dat er niemand Amerikaanse propagana heeft geroepen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=l7eJ9YFK8hARamazan
![]()
Wordt wel moeilijk ja dit jaar..quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
^^ hahhaa zou wel chiller zijn hahah .
Ja dit jaar wordt het bikkelen. volhouden nifo's.!
Wellek?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:59 schreef IHVK het volgende:
Hey dvd kan je die verkapte spam uit de OP weghalen. Ik heb het wel gezien hoor.
En als ik je nou nog eens vertel dak gay benquote:Op zondag 2 september 2007 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
+10 voor discriminatie
Maar post vrolijk verder hier hoor, mag van mij.
Lief he?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 00:04 schreef IHVK het volgende:
Klik maar op die link helemaal onderaan. Is spam voor zijn befaamde DVD topic.![]()
[TK] DVD
En dat was me niet opgevallen??quote:Op zondag 2 september 2007 00:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
En als ik je nou nog eens vertel dak gay ben?
Ik heb jou nog nooit eerder gezien hoe weet je daquote:Op zondag 2 september 2007 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat was me niet opgevallen??![]()
Geen problemen mee at all..
uh, ik lees topics ??quote:Op zondag 2 september 2007 00:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit eerder gezien hoe weet je da![]()
Bewijs jij eerst maar dat je echt zG bent, voordat ik naar jou luister.quote:Op zondag 2 september 2007 00:26 schreef Maki-maki. het volgende:
SNEL, pak je fakkels en hooivorken, we gaan die homo achterna!
Eet jij je frikandel nou maar op Zargonquote:Op zondag 2 september 2007 00:26 schreef Maki-maki. het volgende:
SNEL, pak je fakkels en hooivorken, we gaan die homo achterna!
Ik ben Maki-maki.quote:Op zondag 2 september 2007 00:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bewijs jij eerst maar dat je echt zG bent, voordat ik naar jou luister.
Maar met plezier natuurlijk!![]()
Ik hak liever die van jou,quote:Op zondag 2 september 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Eet jij je frikandel nou maar op Zargon
Neej howr.quote:Op zondag 2 september 2007 00:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Die flikker zal eens goed fikken.
Selim!quote:Op zondag 2 september 2007 00:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Naber dunyaguzeli?
Uyku tutmadimi?
Kardesimquote:
Ik maak ook maar grappen hoor...quote:Op zondag 2 september 2007 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Neej howr.
Some of my best friends are gay
om maar een cliché zin te gebruiken![]()
![]()
Volgende keer beterquote:
Grapjasje dat je bent.quote:Op zondag 2 september 2007 00:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik maak ook maar grappen hoor...
Gay's zijn okay.
Allaha sukur hersey yollunda. Ik ben even een beetje aan het kloten met mijn nieuwe laptop, anders zou ik ook allang in bed liggen.quote:
Gezellig!! ik dacht ik kom ook even langsquote:Op zondag 2 september 2007 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed!![]()
Kon niet slapen, dus ik dacht ga ff Fok!ken.
Wat voor een heb je? ik wil ms ook een laptop kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 00:37 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Allaha sukur hersey yollunda. Ik ben even een beetje aan het kloten met mijn nieuwe laptop, anders zou ik ook allang in bed liggen..
Waarom bijna slapen? Moet je nog iets afmaken?
Hij begrijpt me welquote:
Waarom zou ik? ik vind je wel aardigquote:Op zondag 2 september 2007 00:38 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ben je me bewust aan het ontwijken![]()
Ik zat te twijfelen tussen een IBM en een MacBook... Is toch maar een MacBook geworden, leer ik iets nieuws en lekker klein voor school.quote:Op zondag 2 september 2007 00:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? ik wil ms ook een laptop kopen.
Neeuh, zat te nietsen maar moet op tijd gaan slapenmorgen werken
Niets, maar ik hou zaken liever gescheiden, aangezien deze laptop ook naar buiten gaat. Voorkomen is beter dan genezen...quote:Op zondag 2 september 2007 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Maki-maki, wat was er mis met je oude profiel?
MacBookquote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen een IBM en een MacBook... Is toch maar een MacBook geworden, leer ik iets nieuws en lekker klein voor school.
Hoeveel uur slaap heb jij eigenlijk nodig om een beetje normaal te functioneren?
Oké...quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets, maar ik hou zaken liever gescheiden, aangezien deze laptop ook naar buiten gaat. Voorkomen is beter dan genezen...
quote:
weet je bestquote:
ik?quote:
Juiste keusquote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen een IBM en een MacBook... Is toch maar een MacBook geworden, leer ik iets nieuws en lekker klein voor school.
Hoeveel uur slaap heb jij eigenlijk nodig om een beetje normaal te functioneren?
Neden?quote:
quote:
Trusten.quote:Op zondag 2 september 2007 00:47 schreef Emel het volgende:
Ik ben slapenherkese iyi geceler
Tot snel weer!
13,3 inch. Lekker klein, ik had geen zin om een bak van 17 inch mee te slepen de hele tijd.quote:Op zondag 2 september 2007 00:44 schreef Emel het volgende:
[..]
MacBookhoe klein zijn ze dan?
ik heb 7-8 uur slaap nodig![]()
jij hebt niet veel slaap nodig he?
Iyi geceler Emel. Allah rahatlik versin.quote:Op zondag 2 september 2007 00:47 schreef Emel het volgende:
Ik ben slapenherkese iyi geceler
Tot snel weer!
13 inch, wat leuk zegquote:Op zondag 2 september 2007 00:49 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
13,3 inch. Lekker klein, ik had geen zin om een bak van 17 inch mee te slepen de hele tijd..
Ik heb de laptop gekocht zonder enige Mackennis, dus dit is leuk...
8 uur is zo een beetje standaad voor een volwassen persoon, toch? Dacht ik...
Ik kan nog functioneren met 3 uur slaap, maar dan kom ik heel erg brak thuis. Liever gewoon goed genoeg slapen dus..
Ik ben al een week bezig.quote:Op zondag 2 september 2007 23:02 schreef IHVK het volgende:
School begint pas donderdag voor mij.
Ik in Nederland.quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef cikolata het volgende:
ik ben in Antalya
Klopt! Ik onderschat nu de waarde er nog van, maar volgende week leef ik met je mee.quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wel interessant, maar er gaat niets boven een weekend.![]()
Laatste jaar vwo toch?quote:Op zondag 2 september 2007 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt! Ik onderschat nu de waarde er nog van, maar volgende week leef ik met je mee.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:12 schreef IHVK het volgende:
evet bok var
Je kan zeker geen kaartjes aan de deur krijgen?quote:Op maandag 3 september 2007 21:43 schreef Emel het volgende:
[afbeelding]
Theater Zuidplein
De minibus van Yavuz | Yavuz Seckin
zo 21 okt | Grote Zaal | 20.00 | bestel
Entree: 21,- | 19,50
Yavuz Seckin is een ontzettend bekende cabaretier in Turkije. Hij heeft als bijnaam “1001 stem”. Hij vertelt in de stand-up show De minibus van Yavuz een grappig verhaal en laat daarin met zijn stem en zijn talent voor typetjes heel veel bekende Turkse acteurs en actrices figureren. Hij speelt in diverse tv-series op de Turkse televisie. Ook speelde hij samen met cabaretier Engin Gunaydin die vorig seizoen in een uitverkocht Theater Zuidplein te gast was. Turks gesproken.
Wie gaat erheen?![]()
liefquote:Op donderdag 6 september 2007 03:26 schreef zarGon het volgende:
Welkom in het blauw, Emel.
Agent worden is altijd mijn droom geweestquote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef saban het volgende:
Emel is agent geworden?
Ga eens werkenquote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef saban het volgende:
Hoi
Selamquote:Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef Xbox360 het volgende:
Slm millet
Leuk voor je Emel, waar ben je mod van?
Çeneni kapat.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh, hoe zeg je'' hou je mond'' in het Turks?, ik wordt constant aangesproken door Turken in een spel wat ik speel
quote:
quote:Note gezet door Triggershot op 6-09-2007 21:47
Vraagt aan een mod info door te spelen:
quote:
Ene Marokkaanse Benjamin misbruikt zijn machtquote:
alsof jij dat niet doet als Minister van Integratie, gij doerakquote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ene Marokkaanse Benjamin misbruikt zijn macht![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ene Marokkaanse Benjamin misbruikt zijn macht![]()
![]()
quote:Note gezet door Triggershot :
Smaad!
otoriteyi kötüye kullanma!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb er een stuk of 6 gok ik
Tamam abiquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
otoriteyi kötüye kullanma!!!!!
Hier +-10quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb er een stuk of 6 gok ik
Dat is vragen om een notequote:
ik raad het je niet aanquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:07 schreef saban het volgende:
Hoe meer je er hebt hoe stoerder je bent ofzo?
voor je het weet heb je een banquote:
Werkt alleen bij jou :/quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:11 schreef Emel het volgende:
[..]
voor je het weet heb je een ban![]()
Staat je webcam aan?![]()
Ik ben onlinequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef saban het volgende:
[..]
Werkt alleen bij jou :/
kom maar online
13 septemberquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Chav het volgende:
Mensen, ff serieus, begint de ramadan nou donderdag of vrijdag?
Haha kloptquote:
ongeschoren jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:25 schreef saban het volgende:
[..]
Haha kloptAlleen moest me ook scheren, geen tijd gehad.
Morgen weer langs mn kapper![]()
Morgen ben ik thuisquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef Emel het volgende:
[..]
ongeschoren jamorgen je roze overhemd aan?
![]()
Ohja, dat is waarquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef saban het volgende:
[..]
Morgen ben ik thuisen jij in Turkije
![]()
Is goed, ik kom! Over mn shirt moet ik nadenkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar![]()
Over 3 weken dan maar? Dan kom jij koffie drinken. Wel je roze overhemd aan!
Deal dan. Je kunt zeker met lunch niet weg?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:35 schreef saban het volgende:
[..]
Is goed, ik kom! Over mn shirt moet ik nadenken
Mn lunch is 45 minuten, niet lang genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Deal dan. Je kunt zeker met lunch niet weg?
Hoezo nadenken?![]()
Hmm, krap.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:39 schreef saban het volgende:
[..]
Mn lunch is 45 minuten, niet lang genoeg denk ik.
was ie wel goed zo?quote:
Zoek de verschillen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Even een verkapte adoratie van deze spits :
[afbeelding]
![]()
![]()
Wie wat is datquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Even een verkapte adoratie van deze spits :
[afbeelding]
![]()
![]()
Goos.. als je Saban niet kent is er wat mis met je..quote:
Ik heb indd wat geestelijke mankementenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Goos.. als je Saban niet kent is er wat mis met je..
Koning Hakan Şükür.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb indd wat geestelijke mankementenIk herken alleen geen amateur voetballers
![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:39 schreef Burakius het volgende:
Dude.. Saban is geen voetballer... ?
Dur bi... denkt ie nu echt dat dat fototje van Saban Hakan Sukur was![]()
Ik bedoelde een post daarboven, waarin Deoxyribonucleic een foto van Hakan Şükür had geplaatst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:39 schreef Burakius het volgende:
Dude.. Saban is geen voetballer... ?
Dur bi... denkt ie nu echt dat dat fototje van Saban Hakan Sukur was![]()
No offence, maar werd is al verleden tijd, dus niet met nog een t!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hakan Sükür, de man die na 11 seconden na de aftrap scoorde tegen Zuid-Korea in '02 en dé vedette was van turkije dat met geweldig spel en de nodige mazzel 3rde werdt
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
No offence, maar werd is al verleden tijd, dus niet met nog een t!!
Heb je een zware week achter de rug?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
eindelijk weekend
Nee hoor, was best wel chill.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:29 schreef dvdfreak het volgende:
jazeker ,jij niet?
quote:
helaas wel, ik hoop vanavond niet iig...quote:
Turkije mag zich diep gaan schamen. Een 2 - 2 gelijkspel tegen 'Malta'.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor de voetballiefhebbers onder ons...
Vandaag: Malta - Turkije, om 19:30 op ATV.
Omdat het neit die Turken zijn die geen leven hebben en alleen maar in internet-cafés mensen lopen uit te schelden met hun grote e-penis?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waarom zijn vrijwel alle Turken die ik zie als ik game op internet , om het even cru te zeggen, rotschoften?
is het een ons-kent-ons mentaliteit?
turkije tegen malta met een oostenrijkse scheidsrechter, kon nooit goed gaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:42 schreef dvdfreak het volgende:
schandalig 2-2
waar doel jij op, wordt ik hier aangevallen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat het neit die Turken zijn die geen leven hebben en alleen maar in internet-cafés mensen lopen uit te schelden met hun grote e-penis?
Nee jij niet.quote:Op zondag 9 september 2007 02:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar doel jij op, wordt ik hier aangevallen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkije mag zich diep gaan schamen. Een 2 - 2 gelijkspel tegen 'Malta'.![]()
ow, ik dacht al, sorryquote:Op zondag 9 september 2007 13:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee jij niet.
Ben jij ooit in een Turks internetcafé geweest? Meestal zit het schorem daar daar had ik het over.![]()
welke game?quote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ow, ik dacht al, sorry
er is maar een turkse guild waar iedereen op mijn server respect voor heeft
Silkroadonline, mooie game, maar de Game Masters zijn zo lui als dode nijlpaardenquote:
nooit een mmo gespeeldquote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Silkroadonline, mooie game, maar de Game Masters zijn zo lui als dode nijlpaarden
als je er aan beginnen, speel dan deze nietquote:
lol speel ik ook. Lange tijd gelede tho..quote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Silkroadonline, mooie game, maar de Game Masters zijn zo lui als dode nijlpaarden
quote:Op maandag 10 september 2007 19:55 schreef dvdfreak het volgende:
*schopt weer terug
hee ik ookquote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
lol speel ik ook. Lange tijd gelede tho..
Het beste is om naar de moskee te gaan. Daar hebben ze vast wel een lijstje voor je met de tijden erop.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:05 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand de tijden voor de gehele ramadan (geen islamicfinder aub).
http://diyanet7.diyanet.gov.tr/turkish/vakithes_imsakiye.aspquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef Chav het volgende:
Ze zien me al aankomen met mn blonde kop, haha! Eigenlijk kregen we altijd zo`n "folder" met de tijden opgestuurd van een vriend die een eigen zaak heeft, maar dit jaar niet. Ff mn vriend bellen dat ie maar langs de moskee moet gaan dan!
Lijkt me engquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:18 schreef Chav het volgende:
Nee, Nederlands, maar al 7 jaar met een Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |