Misschien kan PT je er op tijd uitschoppen... als je mazzel hebt heeft ze nog koffie voor je gezet ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet om 2 uur in Houten zijn. Wilde voor die tijd nog veel doen, maar ik ben heel erg bang dat ik de wekker weer eens niet ga horen. En dat moet ik natuurlijk de rest van de dag allemaal weer goed maken.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben het allemaal maar gemakkelijk.
Ik wil altijd koffie op bed. Dat is echt een tik van mij. Ga naar beneden, pak een thermoskan, pleur er twee koppen koffie in, ga naar boven, duik het bed in, drink mijn koffie op en ga weer naar beneden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan PT je er op tijd uitschoppen... als je mazzel hebt heeft ze nog koffie voor je gezet ook![]()
De OP wel, nou jij nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel weer een OP die de lading dekt!
life is a bitch and soon you'll marry one!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet om 2 uur in Houten zijn. Wilde voor die tijd nog veel doen, maar ik ben heel erg bang dat ik de wekker weer eens niet ga horen. En dat moet ik natuurlijk de rest van de dag allemaal weer goed maken.
Nee, ik trouw niet. Tenzij ze geld heeft en in gemeenschap van goederen wil.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
life is a bitch and soon you'll marry one!![]()
nice OP, beebs, maar ik nog een aardige pruik!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan PT je er op tijd uitschoppen... als je mazzel hebt heeft ze nog koffie voor je gezet ook![]()
Is het dan niet makkelijker om het koffiezetapparaat in de slaapkamer te zetten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil altijd koffie op bed. Dat is echt een tik van mij. Ga naar beneden, pak een thermoskan, pleur er twee koppen koffie in, ga naar boven, duik het bed in, drink mijn koffie op en ga weer naar beneden.
Leandra, hoe zit dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik trouw niet. Tenzij ze geld heeft en in gemeenschap van goederen wil.
Heb daar over nagedacht...maar dan moet ik de rest van de dag naar boven lopen om koffie te zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om het koffiezetapparaat in de slaapkamer te zetten?![]()
Had je de lading maar gezien toen je die nog wel hadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik maar een lading![]()
Wat moet je met een pruik??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nice OP, beebs, maar ik nog een aardige pruik!
Kolere, wat kost een koffiezetapparaat nou?? Dan neem je er toch 2?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb daar over nagedacht...maar dan moet ik de rest van de dag naar boven lopen om koffie te zetten.
Ze zit goed....ze klaagt wel dat ik te zwaar ben, maar daar trek ik mij dan weer niets van aan. Tegen Leandra kan geen gel zadel tegenop.quote:
Tegen zoveel logica kan ik niet. Ik heb juist mijn huis verkocht om gelijkvloers te gaan wonen in het kader van gemakkelijk koffie verkrijgen. Dat vond ik wel weer slim.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere, wat kost een koffiezetapparaat nou?? Dan neem je er toch 2?!![]()
Hoe zit wat??quote:
Denk je aan je verwondingen? Die hebben rust nodig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Nou, nou..wat hebben we het weer makkelijk....
Jij zit waarschijnlijk prinsheerlijk, met je luie bast op je nest te posten..
Hier moet nog een was opgehangen worden.... ik zit niet stil...
Ja... even naar de Blokker lopen om een extra koffiezetapparaat te scoren was natuurlijk te makkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen zoveel logica kan ik niet. Ik heb juist mijn huis verkocht om gelijkvloers te gaan wonen in het kader van gemakkelijk koffie verkrijgen. Dat vond ik wel weer slim.
Eigenlijk wel.... Maar ja... vrouwen klagen nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je aan je verwondingen? Die hebben rust nodig!
Hoe weet Leandra dat nou weer?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zit goed....ze klaagt wel dat ik te zwaar ben, maar daar trek ik mij dan weer niets van aan. Tegen Leandra kan geen gel zadel tegenop.
ik heb mezelf die vraag ook wel is gesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, ik hou van vrouwen, maar waarom eigenlijk?
Ja stom...ik moet ook nog eens twee trappen afquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... even naar de Blokker lopen om een extra koffiezetapparaat te scoren was natuurlijk te makkelijk
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie helpt nu Lobasca eens een handje met al die was?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hoe weet Leandra dat nou weer?![]()
Ben je biologisch dynamisch? Ik bedoel, het is nacht, moet dit allemaal met een juiste stand van de zon en de maan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niemand, mijn was, moet op mijn manier opgehangen worden......sterrenbeeld is maagd... U weet voldoende...
Hoe vaker ik het hoor, hoe aantrekkelijker het wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb mezelf die vraag ook wel is gesteld
www.spijkerbar.nl
het antwoord ken je inmiddels:
http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
OMGquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niemand, mijn was, moet op mijn manier opgehangen worden......sterrenbeeld is maagd... U weet voldoende...
Komt door Fok, en nu ook nog eens de US Open....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je biologisch dynamisch? Ik bedoel, het is nacht, moet dit allemaal met een juiste stand van de zon en de maan?
ik was ook een maagd, maar die was ging in de droger, hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je sais mon pere!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaker ik het hoor, hoe aantrekkelijker het wordt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was ook een maagd, maar die was ging in de droger, hoor
Hoe herkenbaar!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik ben zo blij dat ik een droger heb, want toen ik het nog ophing gebruikte ik zelfs wasknijpers van dezelfde kleur bij 1 kleding stuk of 2 kledingstukken die bij elkaar horen![]()
![]()
![]()
Laat die Mexicanen het maar niet horen dat de US open is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt door Fok, en nu ook nog eens de US Open....
Daar ben ik dan weer heel makkelijk in, ik gooi vrijwel alles in de droger, alleen de dingen die er echt niet inkunnen gaan er niet in...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar!!!![]()
Ik heb ook een droger, maar gebruik 'um zelden.
En dit kledingwasje kan niet in de droger, grotendeels..
Ja, jammer dan, soms zijn er gewoon geen antwoorden, enkel feiten blijven over.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
* Paris_Texas] wacht op antwoord [afbeelding
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die Mexicanen het maar niet horen dat de US open is.
Misschien moet je Leandra dan maar naar het plafond laten staren, zo te lezen heb je dat al eerder gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer dan, soms zijn er gewoon geen antwoorden, enkel feiten blijven over.![]()
Leandra laat mij altijd naar het plafond staren, das wel zo relaxed.....voor mij dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien moet je Leandra dan maar naar het plafond laten staren, zo te lezen heb je dat al eerder gedaan![]()
ik huur inclu en was soms ff een hempie om die huisjesmelker te pakken! lang leve het milieuquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer heel makkelijk in, ik gooi vrijwel alles in de droger, alleen de dingen die er echt niet inkunnen gaan er niet in...
Maar als het maar half kan (door de droger op Sensitive te zetten bijvoorbeeld) dan zeker wel
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
goed nummert
straks die ander:
http://nl.youtube.com/watch?v=k3kRuJhIVIo&mode=related&search=
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die Mexicanen het maar niet horen dat de US open is.
Slaap lekker APKquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Inclusief mijn dealer en mijn arbeidsvoorwaarden.![]()
Truste.![]()
Fijn voor je, blijf daar dan relaxen, ik ga slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leandra laat mij altijd naar het plafond staren, das wel zo relaxed.....voor mij dan.
Truste APKquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Truste.![]()
truste!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Truste.![]()
Truste PTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Fijn voor je, blijf daar dan relaxen, ik ga slapen![]()
Verder iedereen welterusten![]()
truste bumsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Slaap lekker PT.....sweet dreams.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je loopt dat arme kind ook wel te stangen hè...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker PT.....sweet dreams.![]()
just like the oyster bar rrrrrrright!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste PT![]()
![]()
Enne... ik weet echt niet waar hij het over heeft hoor![]()
![]()
was het maar waarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt dat arme kind ook wel te stangen hè...
ze is gek op stangen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt dat arme kind ook wel te stangen hè...
leer ik je wel 'n keer, ik ben strijkmeesterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat wassen en drogen lukt allemaal nog wel, maar dat strijken....dat blijf ik een ramp vinden. Ik koop af toe een nieuwe blouse omdat ik er gewoon op dat moment echt geen zin heb om er aan te beginnen.
Ja, die oyster bar lijkt me wel wat eigenlijk.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
just like the oyster bar rrrrrrright!
Ja leandra, ik wordt hier geplaagd he. Weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is ze verder wel lief, je moet d'r alleen niet zo plagen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
--------zal ik nog een kop koffie nemen
nee, we willen dat je ontslagen wordt wegens veelvuldig verslapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, mag ik ook naar bed of........
Kan ik het niet gewoon wekelijks langsbrengen? Jij woont toch all-inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leer ik je wel 'n keer, ik ben strijkmeester
Volgens mij had je het bij PT moeten zoeken... maar is dat nu te laatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja leandra, ik wordt hier geplaagd he. Weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.
Valt wel mee, ik stop bij 15 mokken per dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Midden in de nacht koffie nemen?? Je bent een kloon van HiDiHo???
![]()
ja, is goed. maar tip: begin met achterpand, dan 2x voor, mouwen et voila. wel binnenste buiten!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ik het niet gewoon wekelijks langsbrengen? Jij woont toch all-in
Waarom geef je hem nog tips voor datgene wat jij voor hem gaat doen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, is goed. maar tip: begin met achterpand, dan 2x voor, mouwen et voila. wel binnenste buiten!
Die mouwen, dat is de grootste ramp.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, is goed. maar tip: begin met achterpand, dan 2x voor, mouwen et voila. wel binnenste buiten!
bitch. op zakynthos, zoek t maar uit!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die oyster bar lijkt me wel wat eigenlijk.....
Waar is die?? Is misschien wel een leuk adresje om met NMNS heen te gaan![]()
Je zat vandaag al aan de 15? Of begin je vast voor morgen te tellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik stop bij 15 mokken per dag.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom geef je hem nog tips voor datgene wat jij voor hem gaat doen??![]()
Vandaag, na 12 uur twee mokken, dit zou de derde worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zat vandaag al aan de 15? Of begin je vast voor morgen te tellen?
nee, echt niet. gewoon de blouson goed neerleggen. als je geen strijkplank hebt effe een theedoek of zo op je tafel, peace o'cakequote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mouwen, dat is de grootste ramp.....
Waar?? Griekenland?? Daar ben ik absoluut zeker nog nooit geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bitch. op zakynthos, zoek t maar uit!
voordat we met z'n drieen(okay, je zoon; vieren) dat boerderijtje huren, moet ie 't nog ff zelf doen, lijkt me..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom geef je hem nog tips voor datgene wat jij voor hem gaat doen??![]()
Volgens mij mag het dan nog... maarre....... kun je dan zometeen nog wel slapen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag, na 12 uur twee mokken, dit zou de derde worden.
Ik ben te onhandig joh, die ene kant is dan perfect strak, draai ik hem om, is die andere kant voor kreukels. Minimaal twee keer moet ik het omdraaien-bewerken voordat ik er mee naar kantoor kan. Voel mij net Edgar zo af en toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, echt niet. gewoon de blouson goed neerleggen. als je geen strijkplank hebt effe een theedoek of zo op je tafel, peace o'cake
was 20 jaar terug nog leuk, als je er nu komt moet je er waarschijnlijk lieslaarzen aan om door de kots van de engelsen hoolies te komen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar?? Griekenland?? Daar ben ik absoluut zeker nog nooit geweest![]()
Ziet er leuk uit trouwens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zakynthos_(eiland)
Dat is iedere keer weer een verassing. Soms dender ik 24 uur door.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag het dan nog... maarre....... kun je dan zometeen nog wel slapen??
Ho.... wat heb ik hier gemist?? Boerderijtje?? Wie?? Waar??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voordat we met z'n drieen(okay, je zoon; vieren) dat boerderijtje huren, moet ie 't nog ff zelf doen, lijkt me..
Snode plannen van WJ, hij heeft een heel draaiboek klaar liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho.... wat heb ik hier gemist?? Boerderijtje?? Wie?? Waar??![]()
Als ik PT zo hoor, dan heb je daar in de slaapkamer weer geen last van...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is iedere keer weer een verassing. Soms dender ik 24 uur door.
zo vader, zo zoonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat op Fok mijn zoon toch echt wel de leukste isVoelt goed.....
Dat heeft PT helemaal goed. Je moet het er maar mee doen (of niet natuurlijk)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik PT zo hoor, dan heb je daar in de slaapkamer weer geen last van...![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ehm juist... je gaat me toch niet vertellen dat er camera's hangen en dat alles via internet te volgen is hè??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snode plannen van WJ, hij heeft een heel draaiboek klaar liggen.
hypnose, het kompt allegaar terug...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho.... wat heb ik hier gemist?? Boerderijtje?? Wie?? Waar??![]()
Ik vind die Wilgo wel slim, volgende DGK geef ik zeker weten mijn vriendin op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo vader, zo zoon
http://nl.youtube.com/watch?v=zoDd5edATU8
Mwah.. ik ben meer van "rock the boat"... dus een beetje activiteit op dat vlak is een minimale vereistequote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft PT helemaal goed. Je moet het er maar mee doen (of niet natuurlijk)
Nee schat, was eerst het plan, maar sommige spelers, het is geen kijk, die beelden moeten eerst bewerkt worden, filters er overheen ed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm juist... je gaat me toch niet vertellen dat er camera's hangen en dat alles via internet te volgen is hè??
The Golden Barn![]()
theoretisch zou dat dan leandra kunnen zijn..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind die Wilgo wel slim, volgende DGK geef ik zeker weten mijn vriendin op.![]()
Ik neem wel iemand mee voor het zware werk, JW of zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik ben meer van "rock the boat"... dus een beetje activiteit op dat vlak is een minimale vereiste![]()
Het zou kunnen, maar liever iemand die net iets minder slim is, dat vergroot het rendement.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
theoretisch zou dat dan leandra kunnen zijn..
Is dit nou de 2de poging tot uithuwelijking deze week?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
theoretisch zou dat dan leandra kunnen zijn..
Ik weet dat je van me af wilt, maar dit was tegen Paris.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste darlinks, laat die liesstreek nou ff rusten, goed?
Met recht uit-huwelijking.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dit nou de 2de poging tot uithuwelijking deze week?![]()
Weet je wel zeker dat je dat risico wel wilt nemen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee voor het zware werk, JW of zo.
da's waar, dan maar pumastreamert..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar liever iemand die net iets minder slim is, dat vergroot het rendement.
Das ook een taaie hoor, die Lobasca, die krijg je echt niet zomaar weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet dat je van me af wilt, maar dit was tegen Paris.
ik wil hillegaar niet van je af, liesjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet dat je van me af wilt, maar dit was tegen Paris.
Ik zat te denken aan RIRI, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's waar, dan maar pumastreamert..
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dat risico wel wilt nemen?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan RIRI, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)
ja, zwart/wit logootje, erg bij de pinken ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan RIRI, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)
De jongere versie is sowieso vaak leuker, dus waarom nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan RR, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)
met alleen (weer) je sokjes aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik rook nog 1 sigaret...
Kan wel zijn dat ik inspring hoor, trek je dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jongere versie is sowieso vaak leuker, dus waarom niet![]()
Dat was quoten ipv edittenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou wel weg willen, maar moet rustig aan doen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das ook een taaie hoor, die Lobasca, die krijg je echt niet zomaar weg.
bedankt pa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat ik inspring hoor, trek je dat?
Neem rustig je tijd...het komt allemaal weer goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel weg willen, maar moet rustig aan doen....
En de streams van het tennis liggen eraf of uit of weet ik veel![]()
Je begrijpt het nog niet helemaal hè....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel na zoon JW, ik hou wel van nat.
Nee, sorry. Ik neem alles terug wat ik gezegd heb. Wat moet die morgenploeg wel niet denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog niet helemaal hè....![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik neem alles terug wat ik gezegd heb. Wat moet die morgenploeg wel niet denken.
Maar ik wel het NU!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem rustig je tijd...het komt allemaal weer goed.
Is het niet ergens op TV te volgen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
Nee nee, de streams liggen eruit, ze wachten wel even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
ach, vrijdag is er weer trekkertje-trek in langedijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het niet ergens op TV te volgen??
Ik heb net een rondje zappen gedaan... overal atletiek, nergens US openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tot 2.30 was het op Eurosport, maar die hebben nu Atletiek.
nu weten ze het echt, pa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, het was mij een waar genoegen! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ik ga mee...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, het was mij een waar genoegen! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ach, hij is jong en vitaal...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
fuk, ga op m'n kist. het is al laat:
voor andy:
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
met z'n biggenreet, monobrauw en kleine piemel
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
De geile beren druipen af?
Moooooooooooi!
truste geerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
Dag een ieder!!!
Menschen kom maar weer te voorschijn!!!!
quote:
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zijn wij dan de uitgeslapen Fok!kers?
![]()
Avonne!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:38 schreef avonne het volgende:
ach ik heb ook nog een liedje voor de nachtvlinders
http://nl.youtube.com/watch?v=eze5hEBoikE
zit je hier nu nog te wachten op de grote onthulling van KZ?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zit je hier nu nog te wachten op de grote onthulling van KZ?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zit je hier nu nog te wachten op de grote onthulling van KZ?![]()
[SC # 275] Tieten :quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
Geen idee![]()
Gewoon een lokkertje![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien plaats ik mn boobies wel, maar daar denk ik nog even over na
quote:
hey, the leader of the pack!quote:
weet niet of dat wel magquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey, the leader of the pack!![]()
![]()
ik voel me gelijk een stuk zekerder op het net..![]()
Ik heb niks terug gelezenquote:
Daar was ik wel een beetje angstig voor, heb net al gehuild ( sig)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is het nu de bedoeling dat ik je de SC uit ga blaffen met "lees je in" ???![]()
neuh, want dan werkte het wel naar behoren...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je denkt dat mijn invloed tot @home reikt??
![]()
dit is toch de sc?quote:
Nu jij nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neuh, want dan werkte het wel naar behoren...![]()
(internet en telefonie klapt er nog om de haverklap uit)
Ah gos, arm kind toch...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar was ik wel een beetje angstig voor, heb net al gehuild ( sig)![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is toch de sc?daar mag alles.
behalve meisjes in bad, gek genoeg
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos, arm kind toch...
Heb je de OP wel gelezen?? Daarmee ben je ook weer aardig up to date last night
naar behoren werken of eruit klappen?quote:
Dat eerste graagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar behoren werken of eruit klappen?![]()
![]()
![]()
Zeg het maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar behoren werken of eruit klappen?![]()
![]()
![]()
hoe moet dat?quote:
Misschien moet ik dan nu toch ff "lees je in" blaffen, dan hebben mensen in het COS discussietopic tenminste weer wat te klagen over mijn SC-activiteiten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
OP s zijn niet echt mijn ding![]()
* Leandra gooit een doos Kleenex naar KZ.... sterktequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga weer even verder met huilen![]()
![]()
auwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra gooit een doos Kleenex naar KZ.... sterkte![]()
uhm, ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel?? Heb ik "helpdesk" op m'n voorhoofd staan?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
auw![]()
thx![]()
![]()
Buuf( home sweet home
)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed nummert
straks die ander:
http://nl.youtube.com/watch?v=k3kRuJhIVIo&mode=related&search=
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik weer... nou, vertel dan maar... wat is het probleem?
idd whatever - kz moet je gewoon lekker laten lullen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen probleem...
![]()
alleen kz zegt dat ik naar behoren moet presteren ofzo...
whatever...
Mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen probleem...
![]()
alleen kz zegt dat ik naar behoren moet presteren ofzo...
whatever...
ik ga m'n jongens eens even optuigen. hebben zo een voetbalclinic van sc heerenveen...![]()
tzal mij benieuwen. het klonk meer als een rollende reclamekaravaan. maar misschien ben ik te pessimistisch.![]()
zou Alves er ook zijn?![]()
Dus het was zoiets als een belban. Nou bedankt hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ff voor je gebeld, ik vond het nu wel erg lang duren![]()
![]()
Niet bewust, maar toen ik zag hoeveel probs je had heb ik maar ff aan de juiste touwtjes getrokkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het was zoiets als een belban. Nou bedankt hoor![]()
Wil jij dan ook even mooi weer in het noorden regelen. Oh, en ik wil ook wel een nieuw broodrooster.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet bewust, maar toen ik zag hoeveel probs je had heb ik maar ff aan de juiste touwtjes getrokken![]()
It's not what you know, it's who you know![]()
Betaal scherm krijg je nog steeds niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Ik weet dat ik uitzonderlijke kwaliteiten en connecties heb maar die reiken niet tot dat niveauquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij dan ook even mooi weer in het noorden regelen. Oh, en ik wil ook wel een nieuw broodrooster.
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Plaag die jongen niet zoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betaal scherm krijg je nog steeds niet?
Krijg ik nu dan ook eindelijk een 'hoi' van je? Please?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Leandra
Denk dat ik ook maar even een bakkie bij iemand ga doen.![]()
edit: toch niet![]()
Oh was jij er ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijg ik nu dan ook eindelijk een 'hoi' van je? Please?![]()
![]()
Ik heb net een uitnodiging aangenomen om bij iemand baklavaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Leandra
Denk dat ik ook maar even een bakkie bij iemand ga doen.![]()
edit: toch niet![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Aaaaaaahhhhhh... mijn avond kan niet meer stuk![]()
Gún je me het weer niet?!? Móet je hem weer alleen voor jezelf hebben?!?quote:
Gezelligquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een uitnodiging aangenomen om bij iemand baklavate gaan eten.
Taxi is al besteld![]()
Je mag wel mee hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Gún je me het weer niet?!? Móet je hem weer alleen voor jezelf hebben?!?![]()
Veel plezier vanavond met de baklava![]()
Lachen gaat het zeker worden...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeee, ik gun jóú wél het leukste van het leukste![]()
Veel plezier.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxi is al besteld![]()
Thanks darling, heb vannacht Andy helemaal uitgezeten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt en een pizza in de oven gegooid.
salami.![]()
Ian-Nick gaat lekker met FF. Maar ik ben nog niet waar ik eerst was. Begrijp nu dat bij die gambits je de cure en heal dingen eerst moet doen. (eindelijk)![]()
Hmm Ik wil Marat wel even uitwonenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks darling, heb vannacht Andy helemaal uitgezeten...![]()
![]()
Genau, en het is later in het spel erg handig om iedereen via de gambits de foe met laagste HP te laten aanvallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt en een pizza in de oven gegooid.
salami.![]()
Ian-Nick gaat lekker met FF. Maar ik ben nog niet waar ik eerst was. Begrijp nu dat bij die gambits je de cure en heal dingen eerst moet doen. (eindelijk)![]()
Baklava!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxi is al besteld![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lachen gaat het zeker worden...
Nu snel optutten, till later or till tomorrow![]()
![]()
![]()
Hey wijfie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Hoi itsme![]()
Ik ben zo slaperig, de koffie heeft ook al niet geholpen. Komt vast omdat de streams daarstraks zo spannend waren...![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm Ik wil Marat wel even uitwonen![]()
![]()
Aha thanks. goede tip!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genau, en het is later in het spel erg handig om iedereen via de gambits de foe met laagste HP te laten aanvallen.
Anders sta je tegen 5 undead die allemaal bijna deaudt zijn maar toch nog alle 5 volle damage doen.
Baklava is een lekkernij van Oosterse oorsprong. Het wordt vooral in landen verkocht die ooit tot het Ottomaanse rijk behoorden. Baklava bestaat uit laagjes bladerdeeg, gezoet met suiker. Baklava wordt gevuld of gesierd met stukjes noot, doorgaans pistache.quote:
vingerverf en chocoladequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha thanks. goede tip!![]()
![]()
Vraagje. welke wapens gebruik je voor de main karakters?
Balthier heb ik lange tijd een Katana gegeven, maar het is eigenlijk handiger om hem gewoon altijd een gun te geven, i.v.m. Flying foes.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha thanks. goede tip!![]()
![]()
Vraagje. welke wapens gebruik je voor de main karakters?
Byequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:58 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er vandoor slaap lekker allemaal![]()
heb er maar 1 omschrijving voor ZOET wel lekker hoor maar niet teveel.quote:
Dank je schat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Balthier heb ik lange tijd een Katana gegeven, maar het is eigenlijk handiger om hem gewoon altijd een gun te geven, i.v.m. Flying foes.
Fran immer de nieuwste (en dus duurste) boog die beschikbaar is.
Penelo heb ik mijn White Mage gemaakt als het ware, dus die heeft een bepaalde staff waarvan ik de naam niet ga verraden.
Vaan een van de vele Great Axes of Battle Axes.
Asche een "bepaald" zwaard.
Basch een Warhammer.
Nog een paar hints die ik zelf goed had kunnen gebruiken:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je schat.![]()
Tot zo ver heb ik Vaan een dagger gegeven
Penelope een Gun weapon
Ashe een broadsword en de rest wat ze al hadden. (dus ik moet nog even denken. Was wel van plan om fran mijn white mage te maken. Zij heeft de meeste cure en heal gambits.
Vraag entree.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:03 schreef 2live het volgende:
Het loopt hier storm.
Mijn zege heb je.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil jou niet voor de voeten lopen.![]()
Kijk . Hier heb ik echt wat aan!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog een paar hints die ik zelf goed had kunnen gebruiken:![]()
Als je een nieuw wapen voor iemand koopt, meteen de oude verkopen![]()
i.v.m. gilproblemen in een later stadium![]()
Opletten dat je geen items equiped die stiekum je MP op nul zetten![]()
Op zoek gaan naar espers/aeons/summons. Er zijn er aardig wat maar je kan het spel met 4 stuks helemaal uitspelen. De rest is niet verplicht (kom je niet verplicht tegen in de storyline)![]()
Als je ergens een toren tegenkomt waarvan ze zeggen dat hij hoog en lang is menen ze dat![]()
Saven dus![]()
Zorg dat er altijd iemand in je party Libra heeft. De traps zijn écht een pain in the ass vanaf 30% van de storyline.
Wees blijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk . Hier heb ik echt wat aan!!!![]()
Alleen dat van libra wist ik wel.
Ik heb net pas self aan kunnen schaffen dus je snapt hoe ver ik nog maar ben. Level 9.![]()
ik krijg altijd een slappe van geweldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk . Hier heb ik echt wat aan!!!![]()
Alleen dat van libra wist ik wel.
Ik heb net pas self aan kunnen schaffen dus je snapt hoe ver ik nog maar ben. Level 9.![]()
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey wijfie.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik helemaal niet snap waar DGK heen gaat. Ik lees een oproep om niet meer te stemmen voor H&L . Dat de febo iets tegen H&L van plan is maar ben te lui om alle cossen door te lezen dus begrijp ik er geen drol van.![]()
Het is pas 20.15. ach rond half 10 kan je toch wel naar bed? Pak je een boek en ga je nog even lezen?
Ben zelf ook van plan niet te laat naar bed te gaan. Ik moet weer een week de kippen en haan van de buren voeren.
Dat houd in vrij vroeg (voor mijn doen) op.
Hmm koffie. goed idee
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeau, de lol is er weer af.
Als jullie me zoeken: ik lig ergens tussen die shitload aan dekens en kussens kou te lijden.
Den Haiku:
Koude Nachten In Deutschlandt.
Raam openlaten.
Fris enzo, rooklucht weg.
Goftedomme, zeg...
Ja, wat is dat. Hangt er hier een virus rond. Ik heb die domme film gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik voel mij ook niet optimaal [afbeelding]
Ja ik vind het ook wel leuk. Doe het 2 keer per jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufJa, ik heb Cell van Stephen King naast m'n bed liggen, maar dat werkt niet zo: als nachtmens word ik toch weer wakker.
Verder lees ik dat DGK door zou gaan als BB, dus met ontslagrondes. Dan zie ik het niet zo positief in voor Huub en Lieke![]()
Leuk, kippen en een haan. Da's weer eens anders dan op de katten van je buren passen![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat is dat. Hangt er hier een virus rond. Ik heb die domme film gekeken![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufJa, ik heb Cell van Stephen King naast m'n bed liggen, maar dat werkt niet zo: als nachtmens word ik toch weer wakker.
Verder lees ik dat DGK door zou gaan als BB, dus met ontslagrondes. Dan zie ik het niet zo positief in voor Huub en Lieke![]()
Leuk, kippen en een haan. Da's weer eens anders dan op de katten van je buren passen![]()
Hier: De Gouden Kooi wordt na 23 september Big Brother Het is natuurlijk een Belgische site, hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel leuk. Doe het 2 keer per jaar.
maar wat bedoel je. Geen unanieme stemrondes meer?![]()
Cell heb ik uit. Goed boek maar niet net voor je wilt slapen![]()
Gauw weer in doen voor hij uitdroogt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nee die ligt in de lappenmand![]()
ik denk dat hem ga cremeren... de crematie plechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 30 augustus sponsoring wordt niet op prijsgesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gauw weer in doen voor hij uitdroogt!
En dan op naar de Bergmankliniek voor een tongprothesequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat hem ga cremeren... de crematie plechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 30 augustus sponsoring wordt niet op prijsgesteld![]()
Geil zoet, die baklava ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
Vette hap!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |