Doe maar eens een keer een hands-on, dat heb ik veel liever.....jij ligt daar maar op je rug naar het plafond te staren!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen? Hier, in de SC?? Of wil je er een plaatjesboek of flimpje van zien voor je het begrijpt?![]()
En dat heb ik alleen bij jou, aan wie zou dat liggen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar eens een keer een hands-on, dat heb ik veel liever.....jij ligt daar maar op je rug naar het plafond te staren!
ik slik het al 5 jaar ivm met een vergroot prostaat(wat niet normaal is voor een vent van m'n leeftijd). medicijn is daarvoor ontwikkeld maar bleek later dus ook dat de fjorden en penaltystip te kalmeren waren en weer voor aanwas zorgen. ik sla 2 vliegen in 1 klap en laat de spinnen met rust(dus eigenlijk3).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Helpt die finasteride echt?
Vermoedelijk aan mijn plafond.....je ziet daar vast iets wat je aandracht trekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dat heb ik alleen bij jou, aan wie zou dat liggen?![]()
Oh? Jij snurkt??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo......ik snurk toch? wat wil je nog meer!
Grappig, linkje opgeslagen, thnx.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik slik het al 5 jaar ivm met een vergroot prostaat(wat niet normaal is voor een vent van m'n leeftijd). medicijn is daarvoor ontwikkeld maar bleek later dus ook dat de fjorden en penaltystip te kalmeren waren en weer voor aanwas zorgen. ik sla 2 vliegen in 1 klap en laat de spinnen met rust(dus eigenlijk3).
En ondertussen voel ik niets wat de aandacht afleidtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk aan mijn plafond.....je ziet daar vast iets wat je aandracht trekt.
ik had een meid die snurkte. oprotten dan maar...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Jij snurkt??![]()
Ik zou maar ff wat liever tegen PT gaan doen dan![]()
![]()
![]()
hij loopt(vooralsnog) nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bedtijd: http://www.dumpert.nl/med(...)rs_porschecrash.html
Ja schat.....je bent gevoelloos...ik weet het! Ooit komt het goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ondertussen voel ik niets wat de aandacht afleidt![]()
Maar natuurlijk, verwijt mij maar gevoelloosheid omdat jij je bot gedraagtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja schat.....je bent gevoelloos...ik weet het! Ooit komt het goed
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik moe! Half drie alweer, morgen om 8 uur de wekker. Moeten jullie niet eruit morgen?
jep, maar gelukkig niet te vroeg (dix heures)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik moe! Half drie alweer, morgen om 8 uur de wekker. Moeten jullie niet eruit morgen?
Echt wel een mafkees.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, net als het leven en de dood...![]()
Ik hoef alleen morgen nog een paar uurtjes, en dan heb ik weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot donderdagmiddag 16.00 uur geen enkele verplichting (behalve boodschappen doen)
truste gerrit-janquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, net als het leven en de dood...![]()
Ik moet om 2 uur in Houten zijn. Wilde voor die tijd nog veel doen, maar ik ben heel erg bang dat ik de wekker weer eens niet ga horen. En dat moet ik natuurlijk de rest van de dag allemaal weer goed maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot donderdagmiddag 16.00 uur geen enkele verplichting (behalve boodschappen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |