Ik ben ook bang voor spinnen, ik durf ze zelfs niet dood te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n vieze grote dikke zwarte![]()
Hij eruit of ik eruit.
I won.![]()
Je kunt het ze ook gewoon vragen, probeer het maar eens. "Spinnetje, wil jij aub vertrekken of moet ik je er zelf uitzetten!" Negen van de tien keer zijn ze de volgende dag weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik pak ze altijd gewoon op en zet ze buiten met de woorden: "ik betaal hier de huur, jij niet... daag"
ja, beequeen kookt al jaren voor jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb sinds 1997 niet meer gekookt.![]()
Microwave.![]()
Ja hoor, je neemt PT maar mee... ik vind het best, zolang ik maar niet hoef te kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee PT, mag die mee? Anders heb ik geheid weer heibel
Wil ik wel mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee PT, mag die mee? Anders heb ik geheid weer heibel
Ja, die gebruik ik ook, al een tijdje eerder. Sinds die tijd heb ik haaruitval....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Microwave.![]()
Gefeliciteerd ! met je 10-jarig Microwave jubileumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Microwave.![]()
Ik druk ze niet dood ofzo... ik ben gewoon graag in 1 keer duidelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ze ook gewoon vragen, probeer het maar eens. "Spinnetje, wil jij aub vertrekken of moet ik je er zelf uitzetten!" Negen van de tien keer zijn ze de volgende dag weg.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Doen schat, en er gelijk blijven![]()
Die geeft geen piep na 4 à 6 minuten, die gaat 16 uur door.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
ja, beequeen kookt al jaren voor je![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die geeft geen piep na 4 à 6 minuten, die gaat 16 uur door.
finasteridequote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook, al een tijdje eerder. Sinds die tijd heb ik haaruitval....
Goedkopere batterijen kopen misschien?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet?? Jij je mannelijk opstellen?? Deed je in de slaapkamer maar eens iets met je mannelijkheidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je moet! (mij even mannelijk opstellen)
Komt door al die hersenen en overmatig testosteron.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die gebruik ik ook, al een tijdje eerder. Sinds die tijd heb ik haaruitval....
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten die ook eerst in de magnetron?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
finasteride
http://www.propecia.nl/
Hallo......ik snurk toch? wat wil je nog meer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Deed je in de slaapkamer maar eens iets met je manlijkheid![]()
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen? Hier, in de SC?? Of wil je er een plaatjesboek of flimpje van zien voor je het begrijpt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo......ik snurk toch? wat wil je nog meer!
gewoon 5 mg per dag en je prostaat gaat ook weer als een speerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moeten die ook eerst in de magnetron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |