geloof ik niet, je wilt gewoon dat kerels het voor je doen, je dekt je nu al inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben echt een ramp in de keuken, behalve een uitstekende pasta met tagliatelle roomsaus en enorm lekkere hamburgers kan ik nog geen water koken zonder het recept erbij te hebben.
Bakken gaat daarentegen weer wel aardig, maar koken is echt mijn ding niet![]()
Ik heb hem regelmatig heel serieus genomen, en hij heeft mij ook vaak zat serieus mogen nemen, en daar heb ik hem ook nooit over horen klagenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook niet zo serieus nemen![]()
Mmm pasta ik ben gek op Italiaans etenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben echt een ramp in de keuken, behalve een uitstekende pasta met tagliatelle roomsaus en enorm lekkere hamburgers kan ik nog geen water koken zonder het recept erbij te hebben.
Bakken gaat daarentegen weer wel aardig, maar koken is echt mijn ding niet![]()
A. Het is hier de AH niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk....tuurlijk, maar ik mag toch wel inventariseren?
Ik kijk wel link uit, bij jou klaag ik echt niet. Dat doe ik alleen bij mensen die tegen kritiek kunnen. Maar je bent best wel ok hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik heb hem regelmatig heel serieus genomen, en hij heeft mij ook vaak zat serieus mogen nemen, en daar heb ik hem ook nooit over horen klagen![]()
Dan geloof je het niet... as if I carequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geloof ik niet, je wilt gewoon dat kerels het voor je doen, je dekt je nu al in
neeeee, dat zeker niet! ik heb voorkennis maar wil discreet blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
JIj denkt dat ze overal een ramp is?
Brrrr spinnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
GVD![]()
de eerste grote spin raced door mijn huiskamer..
Wilde hem vangen met een beker, ik helemaal in paniek..
Ren er mee naar buiten..
Zit 'ie er niet in...![]()
Bibberen met voetjes op de bank stand...![]()
Dank je schat, dan zal ik ook niets vertellen over jouw wanprestatie in de slaapkamerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit, bij jou klaag ik echt niet. Dat doe ik alleen bij mensen die tegen kritiek kunnen. Maar je bent best wel ok hoor!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lul niet, de gemiddelde vent is hariger en daar liggen jullie gewoon naast..
ik heb nog nooit een spin doodgemaakt en hoop dat god dit noteert in z'n i-book, bitchquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
Rende net weer voorbij...
Heb 'um knock-out geslagen![]()
Met keukenrolpapiertje in de grijze bak gemieterd....
![]()
Lekker laten lopen... die doet geen vlieg kwaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
GVD![]()
de eerste grote spin raced door mijn huiskamer..
Wilde hem vangen met een beker, ik helemaal in paniek..
Ren er mee naar buiten..
Zit 'ie er niet in...![]()
Bibberen met voetjes op de bank stand...![]()
Echt niet, zo'n vieze grote dikke zwartequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker laten lopen... die doet geen vlieg kwaad
Doen schat, en er gelijk blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk, als PT het toe wil staan, dat ik het eens een keer ga proberen om wat voedsel tot mij te nemen bij Leandra (hoe lang is die wachtlijst?)
En bij Sug4r zou ik ook wel eens willen eten trouwens.....
Ik hoop dat je dan niet verwacht dat ik zelf kookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk, als PT het toe wil staan, dat ik het eens een keer ga proberen om wat voedsel tot mij te nemen bij Leandra (hoe lang is die wachtlijst?)
En bij Sug4r zou ik ook wel eens willen eten trouwens.....
Ik pak ze altijd gewoon op en zet ze buiten met de woorden: "ik betaal hier de huur, jij niet... daag"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n vieze grote dikke zwarte![]()
Hij eruit of ik eruit.
I won.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |