* Leandra gooit een doos Kleenex naar KZ.... sterktequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga weer even verder met huilen![]()
![]()
auwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra gooit een doos Kleenex naar KZ.... sterkte![]()
uhm, ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel?? Heb ik "helpdesk" op m'n voorhoofd staan?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
auw![]()
thx![]()
![]()
Buuf( home sweet home
)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed nummert
straks die ander:
http://nl.youtube.com/watch?v=k3kRuJhIVIo&mode=related&search=
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik weer... nou, vertel dan maar... wat is het probleem?
idd whatever - kz moet je gewoon lekker laten lullen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen probleem...
![]()
alleen kz zegt dat ik naar behoren moet presteren ofzo...
whatever...
Mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen probleem...
![]()
alleen kz zegt dat ik naar behoren moet presteren ofzo...
whatever...
ik ga m'n jongens eens even optuigen. hebben zo een voetbalclinic van sc heerenveen...![]()
tzal mij benieuwen. het klonk meer als een rollende reclamekaravaan. maar misschien ben ik te pessimistisch.![]()
zou Alves er ook zijn?![]()
Dus het was zoiets als een belban. Nou bedankt hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ff voor je gebeld, ik vond het nu wel erg lang duren![]()
![]()
Niet bewust, maar toen ik zag hoeveel probs je had heb ik maar ff aan de juiste touwtjes getrokkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het was zoiets als een belban. Nou bedankt hoor![]()
Wil jij dan ook even mooi weer in het noorden regelen. Oh, en ik wil ook wel een nieuw broodrooster.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet bewust, maar toen ik zag hoeveel probs je had heb ik maar ff aan de juiste touwtjes getrokken![]()
It's not what you know, it's who you know![]()
Betaal scherm krijg je nog steeds niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Ik weet dat ik uitzonderlijke kwaliteiten en connecties heb maar die reiken niet tot dat niveauquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij dan ook even mooi weer in het noorden regelen. Oh, en ik wil ook wel een nieuw broodrooster.
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Plaag die jongen niet zoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betaal scherm krijg je nog steeds niet?
Krijg ik nu dan ook eindelijk een 'hoi' van je? Please?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Leandra
Denk dat ik ook maar even een bakkie bij iemand ga doen.![]()
edit: toch niet![]()
Oh was jij er ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijg ik nu dan ook eindelijk een 'hoi' van je? Please?![]()
![]()
Ik heb net een uitnodiging aangenomen om bij iemand baklavaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Leandra
Denk dat ik ook maar even een bakkie bij iemand ga doen.![]()
edit: toch niet![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Aaaaaaahhhhhh... mijn avond kan niet meer stuk![]()
Gún je me het weer niet?!? Móet je hem weer alleen voor jezelf hebben?!?quote:
Gezelligquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een uitnodiging aangenomen om bij iemand baklavate gaan eten.
Taxi is al besteld![]()
Je mag wel mee hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Gún je me het weer niet?!? Móet je hem weer alleen voor jezelf hebben?!?![]()
Veel plezier vanavond met de baklava![]()
Lachen gaat het zeker worden...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeee, ik gun jóú wél het leukste van het leukste![]()
Veel plezier.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxi is al besteld![]()
Thanks darling, heb vannacht Andy helemaal uitgezeten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt en een pizza in de oven gegooid.
salami.![]()
Ian-Nick gaat lekker met FF. Maar ik ben nog niet waar ik eerst was. Begrijp nu dat bij die gambits je de cure en heal dingen eerst moet doen. (eindelijk)![]()
Hmm Ik wil Marat wel even uitwonenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks darling, heb vannacht Andy helemaal uitgezeten...![]()
![]()
Genau, en het is later in het spel erg handig om iedereen via de gambits de foe met laagste HP te laten aanvallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt en een pizza in de oven gegooid.
salami.![]()
Ian-Nick gaat lekker met FF. Maar ik ben nog niet waar ik eerst was. Begrijp nu dat bij die gambits je de cure en heal dingen eerst moet doen. (eindelijk)![]()
Baklava!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxi is al besteld![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lachen gaat het zeker worden...
Nu snel optutten, till later or till tomorrow![]()
![]()
![]()
Hey wijfie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Hoi itsme![]()
Ik ben zo slaperig, de koffie heeft ook al niet geholpen. Komt vast omdat de streams daarstraks zo spannend waren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |