Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey wijfie.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik helemaal niet snap waar DGK heen gaat. Ik lees een oproep om niet meer te stemmen voor H&L . Dat de febo iets tegen H&L van plan is maar ben te lui om alle cossen door te lezen dus begrijp ik er geen drol van.![]()
Het is pas 20.15. ach rond half 10 kan je toch wel naar bed? Pak je een boek en ga je nog even lezen?
Ben zelf ook van plan niet te laat naar bed te gaan. Ik moet weer een week de kippen en haan van de buren voeren.
Dat houd in vrij vroeg (voor mijn doen) op.
Hmm koffie. goed idee
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeau, de lol is er weer af.
Als jullie me zoeken: ik lig ergens tussen die shitload aan dekens en kussens kou te lijden.
Den Haiku:
Koude Nachten In Deutschlandt.
Raam openlaten.
Fris enzo, rooklucht weg.
Goftedomme, zeg...
Ja, wat is dat. Hangt er hier een virus rond. Ik heb die domme film gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik voel mij ook niet optimaal [afbeelding]
Ja ik vind het ook wel leuk. Doe het 2 keer per jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufJa, ik heb Cell van Stephen King naast m'n bed liggen, maar dat werkt niet zo: als nachtmens word ik toch weer wakker.
Verder lees ik dat DGK door zou gaan als BB, dus met ontslagrondes. Dan zie ik het niet zo positief in voor Huub en Lieke![]()
Leuk, kippen en een haan. Da's weer eens anders dan op de katten van je buren passen![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat is dat. Hangt er hier een virus rond. Ik heb die domme film gekeken![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufJa, ik heb Cell van Stephen King naast m'n bed liggen, maar dat werkt niet zo: als nachtmens word ik toch weer wakker.
Verder lees ik dat DGK door zou gaan als BB, dus met ontslagrondes. Dan zie ik het niet zo positief in voor Huub en Lieke![]()
Leuk, kippen en een haan. Da's weer eens anders dan op de katten van je buren passen![]()
Hier: De Gouden Kooi wordt na 23 september Big Brother Het is natuurlijk een Belgische site, hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel leuk. Doe het 2 keer per jaar.
maar wat bedoel je. Geen unanieme stemrondes meer?![]()
Cell heb ik uit. Goed boek maar niet net voor je wilt slapen![]()
Gauw weer in doen voor hij uitdroogt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nee die ligt in de lappenmand![]()
ik denk dat hem ga cremeren... de crematie plechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 30 augustus sponsoring wordt niet op prijsgesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gauw weer in doen voor hij uitdroogt!
En dan op naar de Bergmankliniek voor een tongprothesequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat hem ga cremeren... de crematie plechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 30 augustus sponsoring wordt niet op prijsgesteld![]()
Geil zoet, die baklava ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
Vette hap!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |