Ik vind die Wilgo wel slim, volgende DGK geef ik zeker weten mijn vriendin op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo vader, zo zoon
http://nl.youtube.com/watch?v=zoDd5edATU8
Mwah.. ik ben meer van "rock the boat"... dus een beetje activiteit op dat vlak is een minimale vereistequote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft PT helemaal goed. Je moet het er maar mee doen (of niet natuurlijk)
Nee schat, was eerst het plan, maar sommige spelers, het is geen kijk, die beelden moeten eerst bewerkt worden, filters er overheen ed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm juist... je gaat me toch niet vertellen dat er camera's hangen en dat alles via internet te volgen is hè??
The Golden Barn![]()
theoretisch zou dat dan leandra kunnen zijn..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind die Wilgo wel slim, volgende DGK geef ik zeker weten mijn vriendin op.![]()
Ik neem wel iemand mee voor het zware werk, JW of zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik ben meer van "rock the boat"... dus een beetje activiteit op dat vlak is een minimale vereiste![]()
Het zou kunnen, maar liever iemand die net iets minder slim is, dat vergroot het rendement.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
theoretisch zou dat dan leandra kunnen zijn..
Is dit nou de 2de poging tot uithuwelijking deze week?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
theoretisch zou dat dan leandra kunnen zijn..
Ik weet dat je van me af wilt, maar dit was tegen Paris.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste darlinks, laat die liesstreek nou ff rusten, goed?
Met recht uit-huwelijking.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dit nou de 2de poging tot uithuwelijking deze week?![]()
Weet je wel zeker dat je dat risico wel wilt nemen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee voor het zware werk, JW of zo.
da's waar, dan maar pumastreamert..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar liever iemand die net iets minder slim is, dat vergroot het rendement.
Das ook een taaie hoor, die Lobasca, die krijg je echt niet zomaar weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet dat je van me af wilt, maar dit was tegen Paris.
ik wil hillegaar niet van je af, liesjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet dat je van me af wilt, maar dit was tegen Paris.
Ik zat te denken aan RIRI, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's waar, dan maar pumastreamert..
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dat risico wel wilt nemen?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan RIRI, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)
ja, zwart/wit logootje, erg bij de pinken ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan RIRI, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)
De jongere versie is sowieso vaak leuker, dus waarom nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan RR, die lijkt mij uitermate geschikt (of is dit roddelen?)
met alleen (weer) je sokjes aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik rook nog 1 sigaret...
Kan wel zijn dat ik inspring hoor, trek je dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jongere versie is sowieso vaak leuker, dus waarom niet![]()
Dat was quoten ipv edittenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou wel weg willen, maar moet rustig aan doen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das ook een taaie hoor, die Lobasca, die krijg je echt niet zomaar weg.
bedankt pa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat ik inspring hoor, trek je dat?
Neem rustig je tijd...het komt allemaal weer goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel weg willen, maar moet rustig aan doen....
En de streams van het tennis liggen eraf of uit of weet ik veel![]()
Je begrijpt het nog niet helemaal hè....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel na zoon JW, ik hou wel van nat.
Nee, sorry. Ik neem alles terug wat ik gezegd heb. Wat moet die morgenploeg wel niet denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog niet helemaal hè....![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik neem alles terug wat ik gezegd heb. Wat moet die morgenploeg wel niet denken.
Maar ik wel het NU!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem rustig je tijd...het komt allemaal weer goed.
Is het niet ergens op TV te volgen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
Nee nee, de streams liggen eruit, ze wachten wel even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
ach, vrijdag is er weer trekkertje-trek in langedijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het niet ergens op TV te volgen??
Ik heb net een rondje zappen gedaan... overal atletiek, nergens US openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tot 2.30 was het op Eurosport, maar die hebben nu Atletiek.
nu weten ze het echt, pa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, het was mij een waar genoegen! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ik ga mee...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, het was mij een waar genoegen! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ach, hij is jong en vitaal...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
fuk, ga op m'n kist. het is al laat:
voor andy:
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
met z'n biggenreet, monobrauw en kleine piemel
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
De geile beren druipen af?
Moooooooooooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |