Volgens mij had je het bij PT moeten zoeken... maar is dat nu te laatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja leandra, ik wordt hier geplaagd he. Weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.
Valt wel mee, ik stop bij 15 mokken per dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Midden in de nacht koffie nemen?? Je bent een kloon van HiDiHo???
![]()
ja, is goed. maar tip: begin met achterpand, dan 2x voor, mouwen et voila. wel binnenste buiten!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ik het niet gewoon wekelijks langsbrengen? Jij woont toch all-in
Waarom geef je hem nog tips voor datgene wat jij voor hem gaat doen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, is goed. maar tip: begin met achterpand, dan 2x voor, mouwen et voila. wel binnenste buiten!
Die mouwen, dat is de grootste ramp.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, is goed. maar tip: begin met achterpand, dan 2x voor, mouwen et voila. wel binnenste buiten!
bitch. op zakynthos, zoek t maar uit!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die oyster bar lijkt me wel wat eigenlijk.....
Waar is die?? Is misschien wel een leuk adresje om met NMNS heen te gaan![]()
Je zat vandaag al aan de 15? Of begin je vast voor morgen te tellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik stop bij 15 mokken per dag.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom geef je hem nog tips voor datgene wat jij voor hem gaat doen??![]()
Vandaag, na 12 uur twee mokken, dit zou de derde worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zat vandaag al aan de 15? Of begin je vast voor morgen te tellen?
nee, echt niet. gewoon de blouson goed neerleggen. als je geen strijkplank hebt effe een theedoek of zo op je tafel, peace o'cakequote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mouwen, dat is de grootste ramp.....
Waar?? Griekenland?? Daar ben ik absoluut zeker nog nooit geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bitch. op zakynthos, zoek t maar uit!
voordat we met z'n drieen(okay, je zoon; vieren) dat boerderijtje huren, moet ie 't nog ff zelf doen, lijkt me..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom geef je hem nog tips voor datgene wat jij voor hem gaat doen??![]()
Volgens mij mag het dan nog... maarre....... kun je dan zometeen nog wel slapen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag, na 12 uur twee mokken, dit zou de derde worden.
Ik ben te onhandig joh, die ene kant is dan perfect strak, draai ik hem om, is die andere kant voor kreukels. Minimaal twee keer moet ik het omdraaien-bewerken voordat ik er mee naar kantoor kan. Voel mij net Edgar zo af en toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, echt niet. gewoon de blouson goed neerleggen. als je geen strijkplank hebt effe een theedoek of zo op je tafel, peace o'cake
was 20 jaar terug nog leuk, als je er nu komt moet je er waarschijnlijk lieslaarzen aan om door de kots van de engelsen hoolies te komen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar?? Griekenland?? Daar ben ik absoluut zeker nog nooit geweest![]()
Ziet er leuk uit trouwens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zakynthos_(eiland)
Dat is iedere keer weer een verassing. Soms dender ik 24 uur door.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag het dan nog... maarre....... kun je dan zometeen nog wel slapen??
Ho.... wat heb ik hier gemist?? Boerderijtje?? Wie?? Waar??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voordat we met z'n drieen(okay, je zoon; vieren) dat boerderijtje huren, moet ie 't nog ff zelf doen, lijkt me..
Snode plannen van WJ, hij heeft een heel draaiboek klaar liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho.... wat heb ik hier gemist?? Boerderijtje?? Wie?? Waar??![]()
Als ik PT zo hoor, dan heb je daar in de slaapkamer weer geen last van...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is iedere keer weer een verassing. Soms dender ik 24 uur door.
zo vader, zo zoonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat op Fok mijn zoon toch echt wel de leukste isVoelt goed.....
Dat heeft PT helemaal goed. Je moet het er maar mee doen (of niet natuurlijk)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik PT zo hoor, dan heb je daar in de slaapkamer weer geen last van...![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Fijn voor je, blijf daar dan relaxen, ik ga slapen![]()
Verder iedereen welterusten![]()
Ehm juist... je gaat me toch niet vertellen dat er camera's hangen en dat alles via internet te volgen is hè??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snode plannen van WJ, hij heeft een heel draaiboek klaar liggen.
hypnose, het kompt allegaar terug...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho.... wat heb ik hier gemist?? Boerderijtje?? Wie?? Waar??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |