Leandra laat mij altijd naar het plafond staren, das wel zo relaxed.....voor mij dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien moet je Leandra dan maar naar het plafond laten staren, zo te lezen heb je dat al eerder gedaan![]()
ik huur inclu en was soms ff een hempie om die huisjesmelker te pakken! lang leve het milieuquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer heel makkelijk in, ik gooi vrijwel alles in de droger, alleen de dingen die er echt niet inkunnen gaan er niet in...
Maar als het maar half kan (door de droger op Sensitive te zetten bijvoorbeeld) dan zeker wel
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
goed nummert
straks die ander:
http://nl.youtube.com/watch?v=k3kRuJhIVIo&mode=related&search=
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die Mexicanen het maar niet horen dat de US open is.
Slaap lekker APKquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Inclusief mijn dealer en mijn arbeidsvoorwaarden.![]()
Truste.![]()
Fijn voor je, blijf daar dan relaxen, ik ga slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leandra laat mij altijd naar het plafond staren, das wel zo relaxed.....voor mij dan.
Truste APKquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Truste.![]()
truste!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Truste.![]()
Truste PTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Fijn voor je, blijf daar dan relaxen, ik ga slapen![]()
Verder iedereen welterusten![]()
truste bumsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Slaap lekker PT.....sweet dreams.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je loopt dat arme kind ook wel te stangen hè...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker PT.....sweet dreams.![]()
just like the oyster bar rrrrrrright!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste PT![]()
![]()
Enne... ik weet echt niet waar hij het over heeft hoor![]()
![]()
was het maar waarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt dat arme kind ook wel te stangen hè...
ze is gek op stangen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt dat arme kind ook wel te stangen hè...
leer ik je wel 'n keer, ik ben strijkmeesterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat wassen en drogen lukt allemaal nog wel, maar dat strijken....dat blijf ik een ramp vinden. Ik koop af toe een nieuwe blouse omdat ik er gewoon op dat moment echt geen zin heb om er aan te beginnen.
Ja, die oyster bar lijkt me wel wat eigenlijk.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
just like the oyster bar rrrrrrright!
Ja leandra, ik wordt hier geplaagd he. Weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is ze verder wel lief, je moet d'r alleen niet zo plagen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
--------zal ik nog een kop koffie nemen
nee, we willen dat je ontslagen wordt wegens veelvuldig verslapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, mag ik ook naar bed of........
Kan ik het niet gewoon wekelijks langsbrengen? Jij woont toch all-inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leer ik je wel 'n keer, ik ben strijkmeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |