Ja... even naar de Blokker lopen om een extra koffiezetapparaat te scoren was natuurlijk te makkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen zoveel logica kan ik niet. Ik heb juist mijn huis verkocht om gelijkvloers te gaan wonen in het kader van gemakkelijk koffie verkrijgen. Dat vond ik wel weer slim.
Eigenlijk wel.... Maar ja... vrouwen klagen nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je aan je verwondingen? Die hebben rust nodig!
Hoe weet Leandra dat nou weer?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zit goed....ze klaagt wel dat ik te zwaar ben, maar daar trek ik mij dan weer niets van aan. Tegen Leandra kan geen gel zadel tegenop.
ik heb mezelf die vraag ook wel is gesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, ik hou van vrouwen, maar waarom eigenlijk?
Ja stom...ik moet ook nog eens twee trappen afquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... even naar de Blokker lopen om een extra koffiezetapparaat te scoren was natuurlijk te makkelijk
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie helpt nu Lobasca eens een handje met al die was?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hoe weet Leandra dat nou weer?![]()
Ben je biologisch dynamisch? Ik bedoel, het is nacht, moet dit allemaal met een juiste stand van de zon en de maan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niemand, mijn was, moet op mijn manier opgehangen worden......sterrenbeeld is maagd... U weet voldoende...
Hoe vaker ik het hoor, hoe aantrekkelijker het wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb mezelf die vraag ook wel is gesteld
www.spijkerbar.nl
het antwoord ken je inmiddels:
http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
OMGquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niemand, mijn was, moet op mijn manier opgehangen worden......sterrenbeeld is maagd... U weet voldoende...
Komt door Fok, en nu ook nog eens de US Open....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je biologisch dynamisch? Ik bedoel, het is nacht, moet dit allemaal met een juiste stand van de zon en de maan?
ik was ook een maagd, maar die was ging in de droger, hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je sais mon pere!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaker ik het hoor, hoe aantrekkelijker het wordt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was ook een maagd, maar die was ging in de droger, hoor
Hoe herkenbaar!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik ben zo blij dat ik een droger heb, want toen ik het nog ophing gebruikte ik zelfs wasknijpers van dezelfde kleur bij 1 kleding stuk of 2 kledingstukken die bij elkaar horen![]()
![]()
![]()
Laat die Mexicanen het maar niet horen dat de US open is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt door Fok, en nu ook nog eens de US Open....
Daar ben ik dan weer heel makkelijk in, ik gooi vrijwel alles in de droger, alleen de dingen die er echt niet inkunnen gaan er niet in...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar!!!![]()
Ik heb ook een droger, maar gebruik 'um zelden.
En dit kledingwasje kan niet in de droger, grotendeels..
Ja, jammer dan, soms zijn er gewoon geen antwoorden, enkel feiten blijven over.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
* Paris_Texas] wacht op antwoord [afbeelding
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die Mexicanen het maar niet horen dat de US open is.
Misschien moet je Leandra dan maar naar het plafond laten staren, zo te lezen heb je dat al eerder gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer dan, soms zijn er gewoon geen antwoorden, enkel feiten blijven over.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |