bedankt pa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben dol op een gokje, en zo blijft het een beetje in de familie ook.
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat ik inspring hoor, trek je dat?
Neem rustig je tijd...het komt allemaal weer goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel weg willen, maar moet rustig aan doen....
En de streams van het tennis liggen eraf of uit of weet ik veel![]()
Je begrijpt het nog niet helemaal hè....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel na zoon JW, ik hou wel van nat.
Nee, sorry. Ik neem alles terug wat ik gezegd heb. Wat moet die morgenploeg wel niet denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog niet helemaal hè....![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik neem alles terug wat ik gezegd heb. Wat moet die morgenploeg wel niet denken.
Maar ik wel het NU!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem rustig je tijd...het komt allemaal weer goed.
Is het niet ergens op TV te volgen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
Nee nee, de streams liggen eruit, ze wachten wel even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
ach, vrijdag is er weer trekkertje-trek in langedijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik wel het NU!
Andy speelt..![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het niet ergens op TV te volgen??
Ik heb net een rondje zappen gedaan... overal atletiek, nergens US openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tot 2.30 was het op Eurosport, maar die hebben nu Atletiek.
nu weten ze het echt, pa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, het was mij een waar genoegen! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ik ga mee...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, het was mij een waar genoegen! Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ach, hij is jong en vitaal...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
fuk, ga op m'n kist. het is al laat:
voor andy:
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
met z'n biggenreet, monobrauw en kleine piemel
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
De geile beren druipen af?
Moooooooooooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |