Lachen gaat het zeker worden...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeee, ik gun jóú wél het leukste van het leukste![]()
Veel plezier.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een uitnodiging aangenomen om bij iemand baklavate gaan eten.
Taxi is al besteld![]()
Thanks darling, heb vannacht Andy helemaal uitgezeten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt en een pizza in de oven gegooid.
salami.![]()
Ian-Nick gaat lekker met FF. Maar ik ben nog niet waar ik eerst was. Begrijp nu dat bij die gambits je de cure en heal dingen eerst moet doen. (eindelijk)![]()
Hmm Ik wil Marat wel even uitwonenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks darling, heb vannacht Andy helemaal uitgezeten...![]()
![]()
Genau, en het is later in het spel erg handig om iedereen via de gambits de foe met laagste HP te laten aanvallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt en een pizza in de oven gegooid.
salami.![]()
Ian-Nick gaat lekker met FF. Maar ik ben nog niet waar ik eerst was. Begrijp nu dat bij die gambits je de cure en heal dingen eerst moet doen. (eindelijk)![]()
Baklava!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een uitnodiging aangenomen om bij iemand baklavate gaan eten.
Taxi is al besteld![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lachen gaat het zeker worden...
Nu snel optutten, till later or till tomorrow![]()
![]()
![]()
Hey wijfie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Hoi itsme![]()
Ik ben zo slaperig, de koffie heeft ook al niet geholpen. Komt vast omdat de streams daarstraks zo spannend waren...![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm Ik wil Marat wel even uitwonen![]()
![]()
Aha thanks. goede tip!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genau, en het is later in het spel erg handig om iedereen via de gambits de foe met laagste HP te laten aanvallen.
Anders sta je tegen 5 undead die allemaal bijna deaudt zijn maar toch nog alle 5 volle damage doen.
Baklava is een lekkernij van Oosterse oorsprong. Het wordt vooral in landen verkocht die ooit tot het Ottomaanse rijk behoorden. Baklava bestaat uit laagjes bladerdeeg, gezoet met suiker. Baklava wordt gevuld of gesierd met stukjes noot, doorgaans pistache.quote:
vingerverf en chocoladequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha thanks. goede tip!![]()
![]()
Vraagje. welke wapens gebruik je voor de main karakters?
Balthier heb ik lange tijd een Katana gegeven, maar het is eigenlijk handiger om hem gewoon altijd een gun te geven, i.v.m. Flying foes.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha thanks. goede tip!![]()
![]()
Vraagje. welke wapens gebruik je voor de main karakters?
Byequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:58 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er vandoor slaap lekker allemaal![]()
heb er maar 1 omschrijving voor ZOET wel lekker hoor maar niet teveel.quote:
Dank je schat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Balthier heb ik lange tijd een Katana gegeven, maar het is eigenlijk handiger om hem gewoon altijd een gun te geven, i.v.m. Flying foes.
Fran immer de nieuwste (en dus duurste) boog die beschikbaar is.
Penelo heb ik mijn White Mage gemaakt als het ware, dus die heeft een bepaalde staff waarvan ik de naam niet ga verraden.
Vaan een van de vele Great Axes of Battle Axes.
Asche een "bepaald" zwaard.
Basch een Warhammer.
Nog een paar hints die ik zelf goed had kunnen gebruiken:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je schat.![]()
Tot zo ver heb ik Vaan een dagger gegeven
Penelope een Gun weapon
Ashe een broadsword en de rest wat ze al hadden. (dus ik moet nog even denken. Was wel van plan om fran mijn white mage te maken. Zij heeft de meeste cure en heal gambits.
Vraag entree.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:03 schreef 2live het volgende:
Het loopt hier storm.
Mijn zege heb je.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil jou niet voor de voeten lopen.![]()
Kijk . Hier heb ik echt wat aan!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog een paar hints die ik zelf goed had kunnen gebruiken:![]()
Als je een nieuw wapen voor iemand koopt, meteen de oude verkopen![]()
i.v.m. gilproblemen in een later stadium![]()
Opletten dat je geen items equiped die stiekum je MP op nul zetten![]()
Op zoek gaan naar espers/aeons/summons. Er zijn er aardig wat maar je kan het spel met 4 stuks helemaal uitspelen. De rest is niet verplicht (kom je niet verplicht tegen in de storyline)![]()
Als je ergens een toren tegenkomt waarvan ze zeggen dat hij hoog en lang is menen ze dat![]()
Saven dus![]()
Zorg dat er altijd iemand in je party Libra heeft. De traps zijn écht een pain in the ass vanaf 30% van de storyline.
Wees blijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk . Hier heb ik echt wat aan!!!![]()
Alleen dat van libra wist ik wel.
Ik heb net pas self aan kunnen schaffen dus je snapt hoe ver ik nog maar ben. Level 9.![]()
ik krijg altijd een slappe van geweldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk . Hier heb ik echt wat aan!!!![]()
Alleen dat van libra wist ik wel.
Ik heb net pas self aan kunnen schaffen dus je snapt hoe ver ik nog maar ben. Level 9.![]()
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey wijfie.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik helemaal niet snap waar DGK heen gaat. Ik lees een oproep om niet meer te stemmen voor H&L . Dat de febo iets tegen H&L van plan is maar ben te lui om alle cossen door te lezen dus begrijp ik er geen drol van.![]()
Het is pas 20.15. ach rond half 10 kan je toch wel naar bed? Pak je een boek en ga je nog even lezen?
Ben zelf ook van plan niet te laat naar bed te gaan. Ik moet weer een week de kippen en haan van de buren voeren.
Dat houd in vrij vroeg (voor mijn doen) op.
Hmm koffie. goed idee
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeau, de lol is er weer af.
Als jullie me zoeken: ik lig ergens tussen die shitload aan dekens en kussens kou te lijden.
Den Haiku:
Koude Nachten In Deutschlandt.
Raam openlaten.
Fris enzo, rooklucht weg.
Goftedomme, zeg...
Ja, wat is dat. Hangt er hier een virus rond. Ik heb die domme film gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik voel mij ook niet optimaal [afbeelding]
Ja ik vind het ook wel leuk. Doe het 2 keer per jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufJa, ik heb Cell van Stephen King naast m'n bed liggen, maar dat werkt niet zo: als nachtmens word ik toch weer wakker.
Verder lees ik dat DGK door zou gaan als BB, dus met ontslagrondes. Dan zie ik het niet zo positief in voor Huub en Lieke![]()
Leuk, kippen en een haan. Da's weer eens anders dan op de katten van je buren passen![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat is dat. Hangt er hier een virus rond. Ik heb die domme film gekeken![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus maar naar die domme film gekeken waarover Polonium verderop schrijft. Ben dus nog steeds dufJa, ik heb Cell van Stephen King naast m'n bed liggen, maar dat werkt niet zo: als nachtmens word ik toch weer wakker.
Verder lees ik dat DGK door zou gaan als BB, dus met ontslagrondes. Dan zie ik het niet zo positief in voor Huub en Lieke![]()
Leuk, kippen en een haan. Da's weer eens anders dan op de katten van je buren passen![]()
Hier: De Gouden Kooi wordt na 23 september Big Brother Het is natuurlijk een Belgische site, hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel leuk. Doe het 2 keer per jaar.
maar wat bedoel je. Geen unanieme stemrondes meer?![]()
Cell heb ik uit. Goed boek maar niet net voor je wilt slapen![]()
Gauw weer in doen voor hij uitdroogt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nee die ligt in de lappenmand![]()
ik denk dat hem ga cremeren... de crematie plechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 30 augustus sponsoring wordt niet op prijsgesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gauw weer in doen voor hij uitdroogt!
En dan op naar de Bergmankliniek voor een tongprothesequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat hem ga cremeren... de crematie plechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 30 augustus sponsoring wordt niet op prijsgesteld![]()
Geil zoet, die baklava ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
Vette hap!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |