quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb intussen (helaas) wat meer nieuws.
Het slachtoffer is dood.![]()
Ik sprak iemand die bevriend was met het slachtoffer.
Het ging om een ruzie die tijdens het stappen was ontstaan. Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Ze kwamen mekaar tegen in de Malvert en het is uit de hand gelopen.
Het slachtoffer is met een zeer groot mes gestoken, helemaal door het lichaam heen (de punt kwam er bij de rug uit) en de dader heeft toen het mes naar beneden getrokken....![]()
Jongen was 23 jaar....
Elke keer is het weer raak weer een mocro die streng opgevoed is in het Moslim geloofquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Me pa kwam net van super de boer. In de wijk malvert,dukenburg.
Hij zag een gevecht tussen 2 jongens. Een buitelandse jongen(marokkaan) tegen een nederlandse jongen.
Die marokkaanse jongen trok een mes en strak de andere jongen neer. Met grote halen . Het lichaam van de jongen lag open en bloedde hevig(echt heel heel veel). Dit alles voor de ogen van me vader. De politie kwam en het gebied werd afgezet. Trauma helicopter kwam en heeft de neergestoken jongen toen meegenomen.
Net gebeurd 15 min geleden1!1
Ja , de politie was er vrij snel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef Hukkie het volgende:
Is de messentrekker ook gepakt?
mooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja , de politie was er vrij snel.
Wow!! tuig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Wow!!!!
Da's zo'n 5 minuten bij mij vandaan (Hatert).
Aanleiding?
Bronquote:Gewonde bij steekpartij in Nijmegen
NIJMEGEN - In Nijmegen is maandagmiddag een man neergestoken. Drie mensen zijn opgepakt.
Het incident gebeurde rond kwart voor vier op de Malvert 60e straat. Aan de steekpartij ging een groot gevecht vooraf. Drie personen zijn op de plaats van het delict aangehouden.
De gewonde is naar het ziekenhuis gebracht. Daarbij is de traumahelikopter ingezet. De politie onderzoekt de toedracht.
dezelfde?quote:
me vader is 1.60 m en hij was in zijn eentje toen die het zagquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
leuk dat je vaker blijft toekijken zoals de meeste nederlanders...
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geledenquote:
Beter je auto nemen en er gewoon plankgas over vlammen, helaas mag dat dan weer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Ligt er aan hoe groot de mes isquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef Maanvis het volgende:
tja, als ie een mes heeft wordt het natuurlijk anders he.
Ja kan ook iets langer dan een kwartier zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geleden
Goed gezegd !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef kawotski het volgende:
wat zielig voor die marokkaan. (zo nu maak ik tenminste geen rechtse opmerking)
Of hoe stoer ze er wel even tussen zouden springen om stervend ten onder te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Bullebak het volgende:
Gaat nu iedereen weer zeggen hoeveel minuten zij daar vandaan wonen, of hoe vaak per week ze daar wel niet gaan winkelen![]()
Politiequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef mirelia het volgende:
[..]
Goed gezegd !!
Waarschijnlijk was dit weer zo'n lieve jongen met een strafblad van hier tot peking en terug.
Oppakken, schouderklopje geven , zal je het niet meer doen? en weer laten lopen.
Dikke clanwar ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Er was volgens mij een hele clanwar daar![]()
quote:
Ja beybey stelletje gekken!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
K*t hé,dat het andersom niet mag,want dan is het discriminatie.
Toch komt die dag steeds dichterbij en dan ...... bey bey marokkaantjes.
Dat zie ik het eerste in Limburg gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
bey beyquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Niet zo vaak als nu lijkt me. Of nu komt het gewoon vaker in het nieuws, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!![]()
Tuurlijk wel! Ik mis nog die ene van in Den Haag toen en nog een. Misschien kunnen we ruilen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?
Mag ik van jou van wapens de schroevendraaier? dan heb ik kwartetquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?
Wou al zeggen,als ze alleen zijn zijn het bange wezels die maroks.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ja sorry het waren ook 2 marokkanen tegen 1 Nederlander. Maar eentje had er gestoken.
Echt niet, ik ben altijd alleen (lone ranger jeweetz) en ben altijd 100% in the zone. (stoer dus en alles wat daar bij komt kijken)quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:49 schreef dodge2 het volgende:
[..]
Wou al zeggen,als ze alleen zijn zijn het bange wezels die maroks.
Vroeger (toen ik nog jong en onbezonnen was) werden 'meningsverschillen' eerst met de vuist opgelost, het mes was een eventueel uiterst redmiddel. Tegenwoordig heeft het mes de vuist vervangen, spijtig alleen dat de schade veel groter is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Niet zo vaak als nu lijkt me. Of nu komt het gewoon vaker in het nieuws, dat kan natuurlijk ook.
Ja dat zei ik, man dit is echt supererg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Het ging om een ruzie die tijdens het stappen was ontstaan. Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Het slachtoffer is met een zeer groot mes gestoken, helemaal door het lichaam heen (de punt kwam er bij de rug uit) en de dader heeft toen het mes naar beneden getrokken....![]()
Jongen was 23 jaar....
Zieke shit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Jongen was 23 jaar....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Was trouwens rond 15.30u gebeurd ipv rond 18.30u.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, man dit is echt supererg.
Nouja, dat dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef mirelia het volgende:
Achterlijk volk zeg
Ja die arme marokkaan die moet nodig eens op vlinderjacht dat zal hem lerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef kawotski het volgende:
wat zielig voor die marokkaan. (zo nu maak ik tenminste geen rechtse opmerking)
Als ouder zijnde wist ik wat ik deed met die gast, die dit gedaan heeft!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Jongen was 23 jaar....
Of een weekje met Geer & Goor mee naar Brabant, zwijnenstallen schoonmakenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja die arme marokkaan die moet nodig eens op vlinderjacht dat zal hem leren![]()
Het duurt dan ook wel wat dagen voor zoiets te vinden is met zoekmachines...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:36 schreef dodge2 het volgende:
mmmm,kan er nix over vinden met google.
quote:Politie onderzoekt openlijke geweldpleging
Nijmegen, 27-08-2007 • Maandagmiddag omstreeks 15.45 uur kwam bij de politie een melding binnen van een grote vechtpartij op de Malvert 60e straat in Nijmegen. Aanrijdend naar dit incident werd duidelijk dat mogelijk sprake was van een steekpartij. Op het moment dat de politiemensen ter plaatse kwamen, troffen zij een gewond persoon op straat. De traumahelikopter en ambulancedienst zijn ingezet. De man is voor behandeling van zijn verwondingen naar een ziekenhuis vervoerd. Inmiddels zijn drie personen in de directe omgeving aangehouden.
Politieonderzoek
De technische recherche verricht op dit moment een sporenonderzoek. Daarbij wordt ook een politiehond ingezet. Daarnaast vindt er een buurtonderzoek plaats, waarbij de politie zoveel mogelijk spreekt met de grote groep aanwezigen, waaronder zich mogelijk meerdere getuigen bevinden.
Oproep getuigen
De politie vraagt getuigen of mensen die menen anderszins informatie te hebben om contact op te nemen met de Districtsrecherche in Nijmegen op telefoonnummer 0900-8844. U kunt ook anoniem uw informatie melden via telefoonnummer 0800-7000 bij "Meld Misdaad Anoniem".
Man hou op, alsof dit soort dingen niet in andere landen gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Gewoon afgeslacht... een waarom.. NERGENS om!!!!!!!
Ongelovige honden zullen het wel verdienen.
Wat begin ik Marokkanen intens diep te haten![]()
![]()
![]()
Gore middeleeuwse facistische beesten zijn het.
Volgens links Nederland zal dit "incident" wel weer niet gebeurd zijn!!!
Ik vond Wilders de vorige verkiezingen te extreem, ondanks dat zijn toon niet is gewijzigt ga ik volgende keer zeker op hem stemmen. Stront ziek wordt ik van de Moslims in Nederland!!!!!
Strontziek wordt ik van de linkse kerk die al haar knuffel taktieken weer uit de kast halen.
Strontziek wordt ik van deze (multiculturele)maatschappij![]()
![]()
![]()
Waar is de tijd van 15 jaar geleden '(
Gebeurd het in andere landen ook omdat er iemand op iemand anders zijn tenen is gaan staan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Man hou op, alsof dit soort dingen niet in andere landen gebeuren.
Dit geval is erg genoeg maar dat soor flauwekul, je doet net of de wereld vergaat .... in Nederland notabene.
als dit om 18:30 gebeurt is het lastig om de kranten te halen, de deadlines liggen meestal zo dat enkel berichten voor de eerste 5 pagina's dan nog veranderd kunnen worden en hierin is ook weinig ruimte....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:52 schreef milagro het volgende:
Jeetje, vreemd dat je er niets op het nieuws over hoort of de grotere kranten?
Of mis ik iets?
Het is toch nogal wat, iemand die op straat met "zó'n mes" wordt afgeslacht, om (blijkbaar ) niets.
Umm als het andersom was geweest, dan had je vanochtend echt wel kunnen lezen: "Marokkaanse Jongen Slachtoffer Zinloos Geweld".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dit om 18:30 gebeurt is het lastig om de kranten te halen, de deadlines liggen meestal zo dat enkel berichten voor de eerste 5 pagina's dan nog veranderd kunnen worden en hierin is ook weinig ruimte....
het zou hooguit een klein columntje worden met een kort algemeen bericht... steekpartijen onder jongeren vallen daar meestal niet onder (en heel hard gezegd, dat het in het oosten des lands gebeurt maakt de kans ook minder dat het direkt 'groot' wordt opgepikt; was het in amsterdam gebeurt was dat mogelijk anders)...
Ik verwacht wel dat het flink kan naspelen in de pers, niet zozeer als 'breaking nieuws', maar meer analyserende berichtgeving over 'zinloos geweld'...
Ik verwacht wel dat de grotere kranten of tijdschriften een journalist naar die buurt sturen voor een langer stuk met uitleg, voor de zaterdagbijlage... ook om de vraag te onderzoeken of er sprake is van een groter lokaal probleem met zulke jongeren die zo makkelijk overgaan tot zulk geweld.
Als de daders van allochtone afkomst zijn daalt de nieuwswaarde, zijn de slachtoffers echter van allochtone afkomst dan stijgt de nieuwswaarde wel................................vreemd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:31 schreef milagro het volgende:
het had er vanochtend in kunnen staan, RM, een grote vechtpartij van maandagavond laat staat er ook in.
daar zijn geen doden gevallen, zelfs geen serieuze gewonden.
dit is gistermiddag gebeurd, er is iemand afgeslacht.
dus vreemd dat je er niets over leest in de grotere kranten.
Nergens wordt vermeld dat het slachtoffer is overleden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was trouwens rond 15.30u gebeurd ipv rond 18.30u.
Toen ik hoorde hoe het gebeurd is werd ik wel even misselijk, die jongen is gewoon open gereten, afgeslacht!
Wat een vreselijke en pijnlijke dood moet dat zijn geweest!
En gewoon om niets! Gewoon omdat ie op iemands schoenen is gaan staan...![]()
he sjefke, nijmegen is de stad met de grootste studenten/jongeren dichtheid van nederland...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef -chefke- het volgende:
fijn en ik altijd maar denk en dat dit soort dingen in grote steden gebeurden als adam/roterdam/ect.
maar het komt nu echt akelig dichtbij ik woon er 1 km vanaf or sow en kom der regelmatig tis daar overens echt zo`n hangplek optima forma voor onze maroks en ander tuig.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Gewoon afgeslacht... een waarom.. NERGENS om!!!!!!!
Ongelovige honden zullen het wel verdienen.
Wat begin ik Marokkanen intens diep te haten![]()
![]()
![]()
Gore middeleeuwse facistische beesten zijn het.
Volgens links Nederland zal dit "incident" wel weer niet gebeurd zijn!!!
Ik vond Wilders de vorige verkiezingen te extreem, ondanks dat zijn toon niet is gewijzigt ga ik volgende keer zeker op hem stemmen. Stront ziek wordt ik van de Moslims in Nederland!!!!!
Strontziek wordt ik van de linkse kerk die al haar knuffel taktieken weer uit de kast halen.
Strontziek wordt ik van deze (multiculturele)maatschappij![]()
![]()
![]()
Waar is de tijd van 15 jaar geleden '(
Geweldsexplosie in Den Bosch verrast politie BRONquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:20 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Over 1 kam scheren enzo....
Tuurlijk criminelen oppakken en indien niet in het bezit van een nederlandspaspoort uitzetten.
Vind het verder wel zielig voor je dat die enge moslims je zo bang maken.
Die studenten zal je zelden op straat zien, zwaaiend met messen enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:15 schreef l3laster het volgende:
[..]
he sjefke, nijmegen is de stad met de grootste studenten/jongeren dichtheid van nederland...
Dat was wel breaking nieuws voor die krant en daarvoor vind men dan een stukje, meestal een kleine kolom, doordat men een alinea van een langer stuk laat wegvallen ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:31 schreef milagro het volgende:
het had er vanochtend in kunnen staan, RM, een grote vechtpartij van maandagavond laat staat er ook in.
daar zijn geen doden gevallen, zelfs geen serieuze gewonden.
Uitschot/hangjeugd doet over het algemeen geen VWO, studenten wel voor ze gaan studeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:14 schreef l3laster het volgende:
Als ik je nou vertel dat de helft van het uitschot/hang jeugd wel voordat ze van school afgetrapt werden wegens diefstalletjjes en vechtpartijtjes wel bij een hoop van die studenten in de klas hebben gezeten en ze dus wel kennen..en belangrijker elkaar vooral niet mogen...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef sp3c het volgende:
een en ander is zo al erg genoeg, dus houd het alstublieft wat netjes en dat gejammer om Meki hoeft ook niet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:10 schreef nikky het volgende:
Zeg, Meki is hier niet. De aanvallen mag je bij deze achterwege laten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant mannetje met je stinkende domme hersenscheten compleet met infantiele taalfouten. Niemand reageert op zoveel stompzinnigheid, zegt dat je niet wat? Ga je agressie ergens anders op botvieren, ga op een vechtsport of zo. Lazer op naar stormfront of, beter nog, naar voormalig Oost-Duitsland. Daar steken ze graag flats in brand waar allochtone gezinnen wonen, voel je je zeker thuis. Opgetreden moet er worden, jazeker, maar tegen agressieve VMBO-ers als jijzelf net zo goed. De ironie is namelijk dat het énige verschil tussen jou en het type allochtonen uit dit nieuwsbericht een verschil in huidskleur is, verder zijn er alleen maar Tokkie-achtige overeenkomsten..
Je gaat stemmen op een raar mannetje met domme uitspraken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:56 schreef mirelia het volgende:
Wanneer gaan de ogen van de heren politici nou eens open???
Dit is een probleem wat onderschat word hoor en ik sluit niet uit dat het een keer goed uit de hand gaat lopen in Nederland.
Wilders heeft iig mijn stem de volgende verkiezingen.
Hij mag dan een raar mannetje zijn en wat domme uitspraken doen soms, maar hij heeft in een hoop dingen toch gelijk als het gaat om Islam en allochtonen.
Beter stemmen op een raar mannetje die domme uitspraken doet, dan op een club politiek correcte assholes die steevast problemen ontkennen, of het gaan bagataliseren met onbenullige uitspraken als: "De gewone Nederlanders doet dit ook".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je gaat stemmen op een raar mannetje met domme uitspraken?![]()
nu ga ik ook "waar gaat het heen" zeggen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef GambinoT het volgende:
Ik weet het niet hoor maar mensen die nu nog zeggen :
Allemaal over 1 kam scheren...
Tja dat doen we, omdat ze allemaal het zelfde zijn ?
Wilders![]()
Dat jij nou in een boerengat woont waarvan de marokanen het bestaan NOG niet kennen is een gelukje aan jou zijde...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef michiel5 het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel marokkanen wonen er in nederland? paar honderd duizend? Hoeveel zullen er crimineel zijn? en elk geval 50 in Den Bosch en 1 in Nijmegen, maar vast nog wel wat meer.... 10.000.... 20.000? De helft?
Nou okay, 100.000 vooruit, dan is het als je zegt dat ze allemaal zo zijn nog steeds "over 1 kam scheren" wat is daar nou zo raar aan?
quote:Meer aanhoudingen na vechtpartij
Nijmegen, 28-08-2007 • Naar aanleiding van het onderzoek naar de vechtpartij in de wijk Malvert heeft de recherche dinsdagmiddag nog drie verdachten aangehouden. De verdachten hadden zich gemeld aan het hoofdbureau van politie en werden daar aangehouden.
In totaal zijn nu zeven verdachten voor vechtpartij aangehouden. Zij worden verdacht van openlijke geweldpleging. De verdachten zijn zes Nijmegenaren in leeftijd variërend van 17 tot 30 jaar. De zevende verdachte is een 19-jarige inwoner van de gemeente Renkum.
Het slachtoffer ligt nog in het ziekenhuis.
Duikers
Door duikers van de politie is dinsdagmiddag gedoken in een vijver bij het winkelcentrum Malvert. Een getuige had verklaard dat hij gezien had dat iemand daar iets in gegooid had. Door de duikers is de vijver nauwkeurig onderzocht maar zij vonden niets wat voor het onderzoek van belang kan zijn. Ook een onderzoek in de putten rond het winkelcentrum, in samenwerking met de DAR, leverde helaas geen bruikbaar materiaal op.
(03)
Dat hoefde gij er niet bij te vertellen hoor, dat konden we zo ook wel raden.quote:Die marokkaanse jongen trok een mes en stak de andere jongen neer.
Geeft niks hoor, dat je nog in die fase zit. Daar raak je vanzelf wel weer uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Fides het volgende:
Loop niet zo te kankeren op die jongen zijn afkomst. Alsof er geen Nederlandse teringlijers zijn.
Jij bent juist degene die nog in de 'ik-geef-af-op-buitenlanders-want-ik-heb-zelf-nog-nooit-wat-bereikt'-fase zit volgens mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, dat je nog in die fase zit. Daar raak je vanzelf wel weer uit.
Is al goed hoor jongen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die nog in de 'ik-geef-af-op-buitenlanders-want-ik-heb-zelf-nog-nooit-wat-bereikt'-fase zit volgens mij.
Ja, want wat wel en niet in die uitzending komt geeft een objectief beeld van de wereld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:40 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Is al goed hoor jongen.
Ga maar lekker verder met je 'jamaar nederlanders zijn ook geen lieverdjes'-argumentatie. Gelukkig hoeft een mens maar één keer Opsporing Verzocht te kijken om te zien hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Ja, vast, want de redactie van een programma als 'Opsporing Verzocht' bij de ultrarechtse Publieke Omroep bestaat natuurlijk uit louter PVV-stemmers. En bovendien weten we al langer dat de Nederlandse politie ook overwegend extreem-rechts is, dus die zal zich ook wel door die sympathieën laten leiden bij het aanbrengen van de zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, want wat wel en niet in die uitzending komt geeft een objectief beeld van de wereld.
Daar komt namelijk geen redactie bij kijken die besluit wat ze wel en niet uit willen zenden, en de medewerkers op die redactie hebben zelf ook geen opvattingen m.b.t. politiek![]()
ga es naar buiten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ja, vast, want de redactie van een programma als 'Opsporing Verzocht' bij de ultrarechtse Publieke Omroep bestaat natuurlijk uit louter PVV-stemmers. En bovendien weten we al langer dat de Nederlandse politie ook overwegend extreem-rechts is, dus die zal zich ook wel door die sympathieën laten leiden bij het aanbrengen van de zaken.
Weet jij wie die selectie maakt dan? En wellicht zegt het ook iets over een deel van de nederlandse bevolking wat eerder hun tips doorgeeft als het een dader van een ander ras betreft.. En misschien zijn bij geweldvergrijpen regelmatig allochtonen betrokken omdat allochtonen én autochtonen niet voldoende begrip en respect voor elkaar opbrengen waardoor veel geweldsituaties uit dergelijke botsingen ontstaan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:47 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ja, vast, want de redactie van een programma als 'Opsporing Verzocht' bij de ultrarechtse Publieke Omroep bestaat natuurlijk uit louter PVV-stemmers. En bovendien weten we al langer dat de Nederlandse politie ook overwegend extreem-rechts is, dus die zal zich ook wel door die sympathieën laten leiden bij het aanbrengen van de zaken.
Nou ik zou het heel frappant vinden als het alleen in NL zou zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gebeurd het in andere landen ook omdat er iemand op iemand anders zijn tenen is gaan staan?
Ik vind dit nogal het uiterste van extreem eigenlijk.
Hoe kunnen die jongelui zo verdorven raken dat ze niet eens meer stilstaan bij wat ze doen.
Een jongeman met een beetje gezond verstand kan toch niet om deze reden een mes door iemand z'n lijf jagen.
Ik vind het gewoon ronduit bizar, en schrikbarend ook wel.
Je kunt er natuurlijk veel op afdingen, maar als je keer op keer bij iedere uitzending bijna alleen maar 'Noord-afrikaanse lichtgetinten' als daders voorbij ziet komen, dan kun je toch moeilijk blijven ontkennen dat er echt wat aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Weet jij wie die selectie maakt dan? En wellicht zegt het ook iets over een deel van de nederlandse bevolking wat eerder hun tips doorgeeft als het een dader van een ander ras betreft.. En misschien zijn bij geweldvergrijpen regelmatig allochtonen betrokken omdat allochtonen én autochtonen niet voldoende begrip en respect voor elkaar opbrengen waardoor veel geweldsituaties uit dergelijke botsingen ontstaan..
Zoveel factoren spelen een rol, dat je niet op basis van dat uurtje televisie een beeld over de realiteit kan vormen.
Je kunt natuurlijk wel je eigen opvattingen erdoor bevestigd zien, als je dat wil.
En misschien is het ook precies wat het lijkt![]()
umm de verhouding tussen allochtoon en autochtoon in het plegen van misdaad, slaat toch echt door naar de allochtoonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Fides het volgende:
Loop niet zo te kankeren op die jongen zijn afkomst. Alsof er geen Nederlandse teringlijers zijn.
Racistisch geweld tegen Angolees meisje
Nouja, als dat inderdaad het geval is dan moet je eens gaan bekijken wat voor een onvrede er bij deze bevolkingsgroep dat het hen beweegt tot het nemen van een toevlucht tot gewelddadig handelen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk veel op afdingen, maar als je keer op keer bij iedere uitzending bijna alleen maar 'Noord-afrikaanse lichtgetinten' als daders voorbij ziet komen, dan kun je toch moeilijk blijven ontkennen dat er echt wat aan de hand is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, als dat inderdaad het geval is dan moet je eens gaan bekijken wat voor een onvrede er bij deze bevolkingsgroep dat het hen beweegt tot het nemen van een toevlucht tot gewelddadig handelen..
Nogmaalsquote:Je kunt wel alleen in termen van strafmaatregelen denken, maar het lijkt mij handiger om te kijken naar de oorzaak, en of het discrimineren van zo'n bevolkingsgroep het niet alleen maar in de hand helpt of zelfs veroorzaakt heeft..
Doet zeer hé vriend,de WAARHEID.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant mannetje met je stinkende domme hersenscheten compleet met infantiele taalfouten. Niemand reageert op zoveel stompzinnigheid, zegt dat je niet wat? Ga je agressie ergens anders op botvieren, ga op een vechtsport of zo. Lazer op naar stormfront of, beter nog, naar voormalig Oost-Duitsland. Daar steken ze graag flats in brand waar allochtone gezinnen wonen, voel je je zeker thuis. Opgetreden moet er worden, jazeker, maar tegen agressieve VMBO-ers als jijzelf net zo goed. De ironie is namelijk dat het énige verschil tussen jou en het type allochtonen uit dit nieuwsbericht een verschil in huidskleur is, verder zijn er alleen maar Tokkie-achtige overeenkomsten..
Het kan aan mij liggen, maar zelfs met de meest verrotte opvoeding vergooi je niet al je mogelijkheden in je toekomstige leven door een paar steken als je niet iets goed dwars zit..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:11 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]sorry hoor.
Het komt zeker niet in je hoofd op dat sommige mensen gewoon opgevoed worden tot crimineel? Of liever gezegd: helemaal niet opgevoed?
Ach, als ik om me heenkijk zie ik ook een behoorlijk verrotte wereld, maar dat zou het zonder turken of marokkanen net zo goed zijn.. Zet dan maar alle mannen uit, want je hoeft maar naar Spoorloos te kijken om te zien dat die vele malen vaker betrokken zijn bij geweldsdelicten dan vrouwen..quote:Nogmaals, het welbekende maar nog nooit bewezen discriminatiegehuil. De grootste bullshit die ik gelezen heb sinds 2002. Ik denk dat jij en ik echt uitgepraat zijn, we leven blijkbaar in verschillende werelden.
"Al je mogelijkheden in je toekomstige leven"? Jij weet zeker niet wat de straffen voor minderjarigen zijn hier in Nederland?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zelfs met de meest verrotte opvoeding vergooi je niet al je mogelijkheden in je toekomstige leven door een paar steken als je niet iets goed dwars zit..
Ja, dus? De meeste autochtonen (waaronder ik) zijn gemiddeld ook veel rijker, beter opgeleid en in een fijnere omgeving opgegroeid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
umm de verhouding tussen allochtoon en autochtoon in het plegen van misdaad, slaat toch echt door naar de allochtoon![]()
Met flink wat aantekeningen op je strafblad is de kans dat je een fijne baan vind natuurlijk vrij kleinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:48 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
"Al je mogelijkheden in je toekomstige leven"? Jij weet zeker niet wat de straffen voor minderjarigen zijn hier in Nederland?
.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat zielig voor die marokkaan, we moeten hem een reisje naar de efteling geven, arme jongen.
Ik heb al vaak gesolliciteerd, met wisselend succes, maar nog nooit iemand die naar m'n strafblad heeft gevraagd. Dat strafblad is alleen van belang voor enkele specifieke banen, en zelfs daar gelden er voor allochtonen vaak soepelere regels (bijvoorbeeld bij de politie).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Met flink wat aantekeningen op je strafblad is de kans dat je een fijne baan vind natuurlijk vrij klein
Met die 'literatuur' veeg ik m'n reet af, is allemaal op (op z'n zachtst gezegd) twijfelachtig wetenschappelijk onderzoek gebaseerd. En het is zelfs maar de vraag of er in die tak van 'wetenschap' überhaupt sprake is van echte wetenschap aangezien het niet mogelijk is om theorieën met echte experimenten te onderbouwen (experimenteren op samenlevingen is nu eenmaal not done).quote:Ga jij eens wat wetenschappelijke literatuur over het ontstaan en de ontwikkeling van criminaliteit lezen, dan is het vrij logisch waarom allochtonen (maar ook mannen, jongeren, werklozen, verslaafden) zijn oververtegenwoordigd.
Daar was hij al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat zielig voor die marokkaan, we moeten hem een reisje naar de efteling geven, arme jongen.
Nu.nl meldt dit soort nieuws nooit zo snel volgens mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef thaleia het volgende:
"Ernstig gewond afgevoerd"....en geen bericht op nu.nl....kan het zijn dat het slachtoffer misschien toch niet overleden is? Toen er laatst bij zo'n school in de Achterhoek iemand werd doodgestoken was het groot nieuws. Laten we hopen dat deze mediastilte betekent dat het slachtoffer het heeft overleefd.
Enkel en alleen jóúw WAARHEID, die je net zo agressief en rücksichtlos om je heen spuugt als de eerste de beste moslimfundamentalist. Ik héb werk kerel, en dat op een niveau waar jij alleen maar van kunt dromen. Draag jij eens iets constructiefs bij. Daar hoort wraak en vergelding zoeken niet bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
[..]
Doet zeer hé vriend,de WAARHEID.
Net wakker zeker,ga toch een baan zoeken.
Draag een steentje bij aan deze verrotte maatschappij.
Zoals een vuiltje op je oerlelijke instapper.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zelfs met de meest verrotte opvoeding vergooi je niet al je mogelijkheden in je toekomstige leven door een paar steken als je niet iets goed dwars zit..
pff jij mag eens in je spiegel kijken man!quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit incident is niet gebeurd.
lees tsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Meki het volgende:
Mag ik een bron zien waar de daders zijn omschreven
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lees ts
Me pa kwam net van super de boer. In de wijk malvert,dukenburg.
Hij zag een gevecht tussen 2 jongens. Een buitelandse jongen(marokkaan) tegen een nederlandse jongen.
Die marokkaanse jongen trok een mes en stak de andere jongen neer. Met grote halen . Het lichaam van de jongen lag open en bloedde hevig(echt heel heel veel). Dit alles voor de ogen van me vader. De politie kwam en het gebied werd afgezet. Trauma helicopter kwam en heeft de neergestoken jongen toen meegenomen.
Net gebeurd 15 min geleden1!1
Ik verwijs je naar de OP. Zo ongeloofwaardig klinkt ie toch niet? Ik bedoel; Marokkanen hebben er nogal een handje van om mensen aan een mes te rijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef Meki het volgende:
en geen onzin een echte bron
OP komt ongeloofwaardig over.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar de OP. Zo ongeloofwaardig klinkt ie toch niet? Ik bedoel, Marokkanen hebben er nogal een handje van om mensen aan een mes te rijgen.
Jij gelooft je eigen vader dus ook nooit?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij gelooft je eigen vader dus ook nooit?
Waarom niet? Liegt hij vaak dan?
![]()
http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=31377quote:
het zal een bekende wijk zijn, en zijn pa zal wel dichterbij hebben gestaan dan jij zou wensenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weten vanuit een verre afstand wat voor afkomst je hebt
![]()
Heb je wel gelezen wat die knakker voor ranzigheid geschreven heett? Hij had het niet alleen over het vallen van de regering hoor. Iedereen is boos over zoiets, maar een beetje blijven nadenken kan geen kwaad he. Hoe denk je dat het er over een jaar uitziet als dat soort types denken dat het gerechtvaardigd is het recht in eigen hand te nemen?? Of zie jij graag dat er uit wraak willekeurige allochtonen worden aangevallen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pff jij mag eens in je spiegel kijken man!
![]()
En ja, goeie vraag, wanneer valt dit kabinet eens? Zijn enkel bezig met geld verzamelen voor eigen doeleinden, maar een oplossing aandragen voor dit soort excessen doen ze niet.
Het zou je kind maar zijn? Negen maanden lang groeit er een wezentje in je buik.
Jaren lang zorg je voor je kinderen,
wenst ze van alles het beste, in de hele wereld, met liefde was je hun kleren, zorg je voor hun eten, geef je ze zakcentjes, breng en haal
je ze van en naar school.
Je houdt je hart vast als ze op een gegeven moment uitgaan, en hoopt dat het goed zal blijven gaan en dan komt er gewoon een idioot..met een mes..die jouw kind even om zeep steekt!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!My god!
gvd! GVD zeg?
WTF?Hier zijn toch geen woorden meer voor, dan enkel afschuw en walging!
Het disrespect voor een ander menselijk wezen! Boers onopgevoed baviaan achtig, simpelminded...wat is dit man?
nu heb ik van horen zeggen dat wat ons land opzoekt vaak van het platte land komt..nu dat blijkt!
Als regering zou ik zeggen enkel mensen met een gedegen opleiding danwel mensen die een beetje normaal in de maatschappij kunnen staan!
![]()
NIJMEGEN - De politie heeft zeven verdachten aangehouden vanwege de steekpartij in Nijmegen, maandag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Val toch kapot stomme kneus.
http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=31377
ik las deze ranzigheid is er nog meer dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat die knakker voor ranzigheid geschreven heett? Hij had het niet alleen over het vallen van de regering hoor. Iedereen is boos over zoiets, maar een beetje blijven nadenken kan geen kwaad he. Hoe denk je dat het er over een jaar uitziet als dat soort types denken dat het gerechtvaardigd is het recht in eigen hand te nemen?? Of zie jij graag dat er uit wraak willekeurige allochtonen worden aangevallen?. En leg eens uit hoe de val van deze regering zou helpen?
Je kan niet iemand zijn afkomst radenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
het zal een bekende wijk zijn, en zijn pa zal wel dichterbij hebben gestaan dan jij zou wensen
Iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk in Nederland is hoogstwaarschijnlijk een Marokkaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan niet iemand zijn afkomst raden![]()
Je kan het nooit zeker weten, maar in negen van de tien gevallen kan je het met behoorlijke zekerheid zeggen als je iemand met een arabisch uiterlijk tegenkomt, om nog maar over de kleding te zwijgen. En dan nog, jij acht het bericht meteen ongeloofwaardig omdat de dader van Marokkaanse afkomst is. Hoe egoďstisch en asociaal kan je zijn? Er is iemand vermoord, en jij gaat daaraan twijfelen omdat bepaalde insinuaties uit de OP je niet aanstaan. In plaats van te gaan lopen janken dat 'het misschien geen Marokkaan is' (ja, want dat Marokkanen steken nooit mensen dood, iesj hoax), kan je ook gewoon zeggen dat het erg is en als een sidenote erbij zeggen dat het misschien geen Marokkaan is. Maargoed, dat jij liever asociaal en egoďstisch bent in plaats van rationeel en medelevend was me al langer duidelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan niet iemand zijn afkomst raden![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt compleet achterlijk.
Je kan het nooit zeker weten, maar in negen van de tien gevallen kan je het met behoorlijke zekerheid zeggen als je iemand met een arabisch uiterlijk tegenkomt, om nog maar over de kleding te zwijgen. En dan nog, jij acht het bericht meteen ongeloofwaardig omdat de dader van Marokkaanse afkomst is. Hoe egoďstisch en asociaal kan je zijn? Er is iemand vermoord, en jij gaat daaraan twijfelen omdat bepaalde insinuaties uit de OP je niet aanstaan. In plaats van te gaan lopen janken dat 'het misschien geen Marokkaan is' (ja, want dat Marokkanen steken nooit mensen dood, iesj hoax), kan je ook gewoon zeggen dat het erg is en als een sidenote erbij zeggen dat het misschien geen Marokkaan is. Maargoed, dat jij liever asociaal en egoďstisch bent in plaats van rationeel en medelevend was me al langer duidelijk.
Meki, sterf en rot op naar je eigen land, je bent een schande voor alle allochtonen in ons land.
graag bron!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet eens eerst naar jezelf kijken
je hebt niet eens de moeite gedaan om op de topic van de Angoleense meisje die gemolestreerd is door 5 waarschijnlijke Nederlandse knapen. Dat vind jij niet erg
![]()
In Nederland hebben we spreekwoorden. 1 ervan is appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
je hebt niet eens de moeite gedaan om op de topic van de Angoleense meisje die gemolestreerd is door 5 waarschijnlijke Nederlandse knapen. Dat vind jij niet erg
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk in Nederland is hoogstwaarschijnlijk een Marokkaan.
Er zijn zoveel topics waarin ik niet gereageerd heb. Concluderen dat ik het niet erg vind omdat ik daarin niet gepost heb, lijkt me erg kort door de bocht. Maar ach, Meki en nadenken op een niveau hoger dan dat van een peuter is ook iets teveel gevraagd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Bijv.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik las deze ranzigheid is er nog meer dan?
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef dodge2 het volgende:
Mare welke versie van dit verschrikkelijke gebeuren is nu de waarheid?
En waar is onze grote vriend balkenende,is hij nog op vakantie?
Waarneer laat het door de NL bevolking zwaar gesubsidieerde koninghuis eens wat van
zich horen,over wat er hier in NL allemaal gebeurt,of interesseerd het ze niet?
Waarneer VALT deze waardeloze "regering"nu eens?
Iemand een antwoord?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef dodge2 het volgende:
Zijn die beesten al opgepakt of lopen ze nog vrij rond?
Hoe lang laten wij NLčrs ons nog afslachten door
die marokkaanse beesten?
Op regering,politie en justitie hoeven we in ieder geval
niet te rekenen.
Voor de meeste van ons is dit nog ver van ons bed,
langzaam maar zeker komt het dichterbij.
G.v.d wat kots ik van dat k*t volk,ik voel een intense
haat tegen deze beesten.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
dat een turk iets minder snel met een mes loopt te zwaaien dan een marokkaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen lijken op elkaar
wat wil je daarmee zeggen ??
Onzin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen lijken op elkaar
wat wil je daarmee zeggen ??
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel topics waarin ik niet gereageerd heb. Concluderen dat ik het niet erg vind omdat ik daarin niet gepost heb, lijkt me erg kort door de bocht. Maar ach, Meki en nadenken op een niveau hoger dan dat van een peuter is ook iets teveel gevraagd.
Dag Meki.
Nee toch is het zo.quote:
Meki, er zijn zoveel topics waarop ik niet gereageerd heb. Ik heb het desbetreffende nieuwsbericht niet eens gelezen.Overigens is dat meisje uit Angola volgens mij niet dood? Dan vind ik dat minder erg dan dit ja, want die jongen is wel dood. Nogal een verschil, of niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:20 schreef Meki het volgende:
[..]
toch vind je dit blijkbaar erger dan wat met die meisje is gebeurd.
Natuurlijk is dit erg maar we weten het gehele verhaal niet. we weten niet wat er afspeelde in Nijmegen. wacht eerst daar op.
Het gaat mij om dat je dit belangrijker vindt dan de Angoleense meisje. Want als dat niet zo was had je het allang erop gereageerd. en ontkennen kan je nu NIET
Als jij het verschil niet ziet tussen een Turk en een Marokkaan, dan ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee toch is het zo.
plus alle mensen die uit het Middellandse zee komen lijken op elkaar
Uit jouw fotoboek concludeer ik dat je zelf ook van Turkse afkomst bent, of in ieder geval veel Turkse mensen kent. Voor mensen die er close mee om gaan zal het verschil duidelijk zijn, maar het verschil is voor mij ook niet altijd even duidelijk moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen een Turk en een Marokkaan, dan ben je nog dommer dan ik dacht.
Alsof je gaat beweren dat Molukkers en Hindoestanen op elkaar lijken.
Vergelijk die dan met Javanen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:26 schreef cultheld het volgende:
Alsof je gaat beweren dat Molukkers en Hindoestanen op elkaar lijken.
Dat verschil is best wel duidelijk. Turken hebben hun eigen taal en uitleg aan de Koran, Die Marrokanen zijn Arabisch met Jihad gedachtes enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uit jouw fotoboek concludeer ik dat je zelf ook van Turkse afkomst bent, of in ieder geval veel Turkse mensen kent. Voor mensen die er close mee om gaan zal het verschil duidelijk zijn, maar het verschil is voor mij ook niet altijd even duidelijk moet ik eerlijk zeggen.
Nee, ben ik niet. Ik weet wel dat als je tegen een Turk zegt dat ie op een Marokkaan lijkt, je op z'n minst een grote bek kunt verwachtenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uit jouw fotoboek concludeer ik dat je zelf ook van Turkse afkomst bent, of in ieder geval veel Turkse mensen kent. Voor mensen die er close mee om gaan zal het verschil duidelijk zijn, maar het verschil is voor mij ook niet altijd even duidelijk moet ik eerlijk zeggen.
Nouja, dan nog. Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet. Ik weet wel dat als je tegen een Turk zegt dat ie op een Marokkaan lijkt, je op z'n minst een grote bek kunt verwachten. Turken stammen af van Mongolen en Grieken en Marokkanen zijn Moren. Een Ottomaans uiterlijk vs een Noord-Afrikaans uiterlijk.
Ben zelf van Zigeuner afkomst. Die deugen ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, dan nog. Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Ik denk dat dit vooral in provinciale gebieden het geval is. In Amsterdam of Rotterdam zien de meeste mensen de verschillen echt wel hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, dan nog. ¤Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Onzin, een Turk, Marokaan en een Italiaan houd ik echt wel uit elkaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee toch is het zo.
Nou, dat denk ik niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben zelf van Zigeuner afkomst. Die deugen ook niet.Punt is dat zelfs de criminele antillianen overschaduwd worden door deze groep in onze samenleving.
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meki, sterf en rot op naar je eigen land, je bent een schande voor alle allochtonen in ons land.
Het is ook erg moeilijk om een marokkaan te herkennen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan een tweejarige baby ook verzonnen hebben.
Hoe kan meneer Papa dat goed zien. Hoe kan je een nationaliteit aflezen van een knaap
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee toch is het zo.
zo doen ze dat dus hallal makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
me vader is 1.60 m en hij was in zijn eentje toen die het zag![]()
[afbeelding]
Zo was die gestoken. Zeg maar in de richting van de strepen,
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=17971
Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt
Moge Allah hem leiden samen met alle andere verdwaalden Moslims
Moge Allah hem vergeven voor zijn fouten
Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren
Amien Ya rab
Dat kan allemaal inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?
Tjonge, je neef is bekant gevierendeeld en je gaat zaniken over fouten en terugkeer naar geloofquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?
Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt
Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren
Amien Ya rab
Ik heb het gevraagd aan zijn neef.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?
Ik denk dat de schrijver eerder bedoelt dat het slachtoffer alles doet wat de Islam verboden heeft, dan dat 'ie de dogma's van de Islam heeft afgezworen en anderen tot geloofsafval probeert te bewegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:49 schreef Dunckie het volgende:
Als dat klopt verbaast het me behoorlijk dat het geen landelijk nieuws is geworden, terwijl er de laatste weken toch genoeg te doen was over afvallige moslims(Ehsan Jami etc)...
Amenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
Walgelijk en achterlijk geloof. Dat die hele Islam zo snel mogelijk tot op de wortels wordt uitgeroeid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Amien Ya rab
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ga je zo debiel doen in een topic waarin iemand is DOOD gestoken, waarschijnlijk door een Marokkaan? Wat is er extreem rechts aan om hier je ongenoegen over te uiten?
Waar zie je mij Marokkanen beschuldigen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar een groep in een zwarte kamer zetten
ik w8 eerst op het nieuws in tegendeel dat jij gelijk reageert omdat de mogelijke dader een Marokkaan is.
En nou staat er op andere bron iets anders.
Dus wie is hier nou verkeerd bezig .
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop dat de achterlijke barbaarse extreem rechtse mensen hard worden aangepakt en uitgeroeid worden
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen premitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
wat bedoel je met deze dreigende uitspraak?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we wel eens zien jongeman.
Als dat werkelijk zo is, waar maak jij je dan druk om?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
wees een kerel en maak 't waar internet heldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
welke knoop ? wat gaat er dan gebeuren waarom ze anders gaan piepen ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
Het hoeft geen etnische ruzie te zijn, maar het zijn wel toevallig weer dezelfde groep als altijd en weer is het slachtoffer een onschuldige Nederlander.quote:Gisteren liet de politie al weten dat het gewelddadige incident geen 'etnische ruzie' betreft. Die geruchten deden de ronde omdat de vechtersbazen allemaal een 'donker kleurtje' hebben.
Begrijpend lezen is je ook al vreemd zie ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:00 schreef KomMaar het volgende:
[..]
wees een kerel en maak 't waar internet held![]()
Haha is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we wel eens zien jongeman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |