Walgelijk en achterlijk geloof. Dat die hele Islam zo snel mogelijk tot op de wortels wordt uitgeroeid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=17971
Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt
Moge Allah hem leiden samen met alle andere verdwaalden Moslims
Moge Allah hem vergeven voor zijn fouten
Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren
Amien Ya rab
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ga je zo debiel doen in een topic waarin iemand is DOOD gestoken, waarschijnlijk door een Marokkaan? Wat is er extreem rechts aan om hier je ongenoegen over te uiten?
Waar zie je mij Marokkanen beschuldigen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar een groep in een zwarte kamer zetten
ik w8 eerst op het nieuws in tegendeel dat jij gelijk reageert omdat de mogelijke dader een Marokkaan is.
En nou staat er op andere bron iets anders.
Dus wie is hier nou verkeerd bezig .
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop dat de achterlijke barbaarse extreem rechtse mensen hard worden aangepakt en uitgeroeid worden
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen premitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
wat bedoel je met deze dreigende uitspraak?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we wel eens zien jongeman.
Als dat werkelijk zo is, waar maak jij je dan druk om?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
wees een kerel en maak 't waar internet heldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
welke knoop ? wat gaat er dan gebeuren waarom ze anders gaan piepen ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
Het hoeft geen etnische ruzie te zijn, maar het zijn wel toevallig weer dezelfde groep als altijd en weer is het slachtoffer een onschuldige Nederlander.quote:Gisteren liet de politie al weten dat het gewelddadige incident geen 'etnische ruzie' betreft. Die geruchten deden de ronde omdat de vechtersbazen allemaal een 'donker kleurtje' hebben.
Begrijpend lezen is je ook al vreemd zie ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:00 schreef KomMaar het volgende:
[..]
wees een kerel en maak 't waar internet held![]()
Haha is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we wel eens zien jongeman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |