Nouja, dan nog. Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet. Ik weet wel dat als je tegen een Turk zegt dat ie op een Marokkaan lijkt, je op z'n minst een grote bek kunt verwachten. Turken stammen af van Mongolen en Grieken en Marokkanen zijn Moren. Een Ottomaans uiterlijk vs een Noord-Afrikaans uiterlijk.
Ben zelf van Zigeuner afkomst. Die deugen ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, dan nog. Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Ik denk dat dit vooral in provinciale gebieden het geval is. In Amsterdam of Rotterdam zien de meeste mensen de verschillen echt wel hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, dan nog. ¤Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Onzin, een Turk, Marokaan en een Italiaan houd ik echt wel uit elkaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee toch is het zo.
plus alle mensen die uit het Middellandse zee komen lijken op elkaar
Nou, dat denk ik niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben zelf van Zigeuner afkomst. Die deugen ook niet.Punt is dat zelfs de criminele antillianen overschaduwd worden door deze groep in onze samenleving.
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meki, sterf en rot op naar je eigen land, je bent een schande voor alle allochtonen in ons land.
Het is ook erg moeilijk om een marokkaan te herkennen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan een tweejarige baby ook verzonnen hebben.
Hoe kan meneer Papa dat goed zien. Hoe kan je een nationaliteit aflezen van een knaap
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee toch is het zo.
plus alle mensen die uit het Middellandse zee komen lijken op elkaar
zo doen ze dat dus hallal makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
me vader is 1.60 m en hij was in zijn eentje toen die het zag![]()
[afbeelding]
Zo was die gestoken. Zeg maar in de richting van de strepen,
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=17971
Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt
Moge Allah hem leiden samen met alle andere verdwaalden Moslims
Moge Allah hem vergeven voor zijn fouten
Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren
Amien Ya rab
Dat kan allemaal inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?
Tjonge, je neef is bekant gevierendeeld en je gaat zaniken over fouten en terugkeer naar geloofquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?
Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt
Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren
Amien Ya rab
Ik heb het gevraagd aan zijn neef.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?
Ik denk dat de schrijver eerder bedoelt dat het slachtoffer alles doet wat de Islam verboden heeft, dan dat 'ie de dogma's van de Islam heeft afgezworen en anderen tot geloofsafval probeert te bewegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:49 schreef Dunckie het volgende:
Als dat klopt verbaast het me behoorlijk dat het geen landelijk nieuws is geworden, terwijl er de laatste weken toch genoeg te doen was over afvallige moslims(Ehsan Jami etc)...
Amenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
Walgelijk en achterlijk geloof. Dat die hele Islam zo snel mogelijk tot op de wortels wordt uitgeroeid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Amien Ya rab
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ga je zo debiel doen in een topic waarin iemand is DOOD gestoken, waarschijnlijk door een Marokkaan? Wat is er extreem rechts aan om hier je ongenoegen over te uiten?
Waar zie je mij Marokkanen beschuldigen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar een groep in een zwarte kamer zetten
ik w8 eerst op het nieuws in tegendeel dat jij gelijk reageert omdat de mogelijke dader een Marokkaan is.
En nou staat er op andere bron iets anders.
Dus wie is hier nou verkeerd bezig .
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop dat de achterlijke barbaarse extreem rechtse mensen hard worden aangepakt en uitgeroeid worden
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen premitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
wat bedoel je met deze dreigende uitspraak?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we wel eens zien jongeman.
Als dat werkelijk zo is, waar maak jij je dan druk om?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
wees een kerel en maak 't waar internet heldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
welke knoop ? wat gaat er dan gebeuren waarom ze anders gaan piepen ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
Het hoeft geen etnische ruzie te zijn, maar het zijn wel toevallig weer dezelfde groep als altijd en weer is het slachtoffer een onschuldige Nederlander.quote:Gisteren liet de politie al weten dat het gewelddadige incident geen 'etnische ruzie' betreft. Die geruchten deden de ronde omdat de vechtersbazen allemaal een 'donker kleurtje' hebben.
Begrijpend lezen is je ook al vreemd zie ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:00 schreef KomMaar het volgende:
[..]
wees een kerel en maak 't waar internet held![]()
Haha is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
zullen we wel eens zien jongeman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |