abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52770371
En ja ik maak verschil.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:35:41 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52770385
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, ben ik niet. Ik weet wel dat als je tegen een Turk zegt dat ie op een Marokkaan lijkt, je op z'n minst een grote bek kunt verwachten . Turken stammen af van Mongolen en Grieken en Marokkanen zijn Moren. Een Ottomaans uiterlijk vs een Noord-Afrikaans uiterlijk.
Nouja, dan nog. Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52770422
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nouja, dan nog. Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Ben zelf van Zigeuner afkomst. Die deugen ook niet. Punt is dat zelfs de criminele antillianen overschaduwd worden door deze groep in onze samenleving.
pi_52770441
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nouja, dan nog. ¤Voor veel mensen is het zwarte haar + licht-getinte huid genoeg om ze op elkaar te vinden lijken. Ik denk overigens wel dat ik in 99 van de 100 gevallen kan zeggen of iemand Turks of Marokkaans is.
Ik denk dat dit vooral in provinciale gebieden het geval is. In Amsterdam of Rotterdam zien de meeste mensen de verschillen echt wel hoor.
Een vriend van mij is hindoestaans en wordt regelmatig voor neger versleten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52770448
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee toch is het zo.

plus alle mensen die uit het Middellandse zee komen lijken op elkaar
Onzin, een Turk, Marokaan en een Italiaan houd ik echt wel uit elkaar.
pi_52770458
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:39 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ben zelf van Zigeuner afkomst. Die deugen ook niet. Punt is dat zelfs de criminele antillianen overschaduwd worden door deze groep in onze samenleving.
Nou, dat denk ik niet hoor .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52770501
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet hoor .
Ok die kunnen er ook wat van.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:48:21 #208
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52770554
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Meki, sterf en rot op naar je eigen land, je bent een schande voor alle allochtonen in ons land.
pi_52771936
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Kan een tweejarige baby ook verzonnen hebben.
Hoe kan meneer Papa dat goed zien. Hoe kan je een nationaliteit aflezen van een knaap
Het is ook erg moeilijk om een marokkaan te herkennen ja
pi_52772711
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee toch is het zo.

plus alle mensen die uit het Middellandse zee komen lijken op elkaar

Waar komen mensen uit de zee?

stomme relkneus, ga ff op moroc.nl lopen trollen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52773526
"Het slachtoffer, een 22 - jarige Nijmegenaar, verkeert niet meer in levensgevaar."
(http://www.gelderlander.nl/nijmegen/article1807925.ece)
pi_52773603
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

me vader is 1.60 m en hij was in zijn eentje toen die het zag
[afbeelding]
Zo was die gestoken. Zeg maar in de richting van de strepen,
zo doen ze dat dus hallal maken
mja te triest voor woorden dit, omdat ie op z'n schoenen was gaan staan waar gaat dat heen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:19:51 #213
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_52774314
Dat over die schoenen is ook nog nergens bevestigd...

http://www.gelderlander.nl/nijmegen/article1808318.ece

Een conflict tussen etnische groepen dat uitmondt in een steekpartij? Na berichten in de media over knokpartijen tussen Marokkanen en Antillianen in Den Bosch, gonst het ook in de Nijmeegse wijk Malvert en op discussiepagina's op internet. Het zal toch niet dat dezelfde vechtjassen als in Den Bosch 's middags al waren neergestreken in Nijmegen?

Maandagmiddag werd hier tijdens een massale vechtpartij een 22-jarige Nijmegenaar neergestoken en ernstig verwond bij het winkelcentrum in de Dukenburgse wijk aan de 60ste straat. Dezelfde avond is het raak in Den Bosch. Omdat ook bij de ruzie in Nijmegen een grote groep is betrokken en leden daarvan bovendien allemaal een donker kleurtje hebben, is de link snel gelegd.

Maar de politie gelooft er niet in. Woordvoerder Ben van Ingen Schenau: "Natuurlijk hebben wij daar ook aan gedacht, maar een verband is weinig waarschijnlijk. Alleen al omdat de zeven verdachten die zijn aangehouden, allemaal uit Nijmegen en Renkum komen."

Hoewel het plein extra in de gaten wordt gehouden, verwacht de politiewoordvoerder ook niet dat zich op korte termijn, bijvoorbeeld uit wraak, nieuwe schermutselingen zullen voordoen. Navraag bij hulporganisaties als Inter-Lokaal en Tandem leert dat daar evenmin bekend is dat er 'iets' broeit tussen allochtonen in Nijmegen.

Blijft de vraag: waarom zijn de betrokkenen maandagmiddag zo massaal naar het parkeerterrein bij het winkelcentrum gekomen? Duidelijk is, dat het niet om zomaar wat hangjongeren gaat, maar om mannen van iets oudere leeftijd: 17 tot 30 jaar. Middenstanders van het winkelcentrum zeggen dat een samenscholing zoals maandag hen volkomen onbekend is. Opmerkelijk is ook dat de latere ruziemakers veelal met hun auto naar de verzamelplaats reden. Hebben bendes afgesproken met elkaar op de vuist te gaan?

En is er wellicht een verband met drugs? Het parkeerterrein in Malvert is niet onbekend met drugsdealers. Maar de handel geschiedt gewoonlijk op kleine schaal.

De kroeg in de buurt is ook weer een maandje open, na een jaar wegens drugshandel op slot te zijn geweest. "Maar ik hoor niks van ruzies en heb begrepen dat het juist erg gezellig is", vertelt voorzitter Kouwenberg van de winkeliersvereniging.

De politie wil vooralsnog weinig prijsgeven. Op zoek naar nieuw bewijsmateriaal werd gisteren een vijver in de wijk door duikers nageplozen. Ook schepte afvalbedrijf Dar rioolputjes leeg. Een dag na het misdrijf werden echter geen nieuwe sporen meer aangetroffen.

De bloemist in de wijk ziet het anders: niks rassenoorlog of drugsruzie. "Ik heb gehoord dat het om een meisje ging."
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:38:07 #214
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52780861
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=17971

Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt

Moge Allah hem leiden samen met alle andere verdwaalden Moslims

Moge Allah hem vergeven voor zijn fouten

Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren

Amien Ya rab
pi_52781191
Als dat klopt verbaast het me behoorlijk dat het geen landelijk nieuws is geworden, terwijl er de laatste weken toch genoeg te doen was over afvallige moslims(Ehsan Jami etc)...
Ik weet het ook niet
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:13:03 #216
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_52781816
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam dit tegen op een Islamitische forum, lijkt me niet dat het slachtoffer van Nederlandse afkomst is?

Mijn beste Broeders en Zusters mijn neef is neergestoken ik vraag jullie om doa te doen voor mijn neef dat hij terugkeerd naar de Islam en dat hij zijn fouten inziet en een ware dienaar van Allah en de Islam wordt

Moge Allah hem genadig zijn en hem zijn gezondheid teruggeven en hem naar de Islam terug laten keren

Amien Ya rab
Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:19:27 #217
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52781955
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Vader van TS dácht dat het slachtoffer NL was, maar misschien was het inderdaad een bleek uitgevallen Marokkaan of Turk? Kan best, of iemand waarvan 1 van beide ouders wel autochtoon is?
Dat kan allemaal inderdaad.

Ik vraag het hem wel even.
pi_52781992
quote:

Amien Ya rab
Tjonge, je neef is bekant gevierendeeld en je gaat zaniken over fouten en terugkeer naar geloof

Nu, hij leeft dus nog, da's in ieder geval iets beter nieuws.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:56:36 #219
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52782938
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb het gevraagd aan zijn neef.

Het slachtoffer was half-Egyptisch, half-Nederlands. Maar het Egyptische kant overheerst qua uiterlijk volgens zijn neef.
pi_52783010
"SMS "ontdekislam" naar 3010 en steun de website met 1,50"

. .
pi_52785773
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:49 schreef Dunckie het volgende:
Als dat klopt verbaast het me behoorlijk dat het geen landelijk nieuws is geworden, terwijl er de laatste weken toch genoeg te doen was over afvallige moslims(Ehsan Jami etc)...
Ik denk dat de schrijver eerder bedoelt dat het slachtoffer alles doet wat de Islam verboden heeft, dan dat 'ie de dogma's van de Islam heeft afgezworen en anderen tot geloofsafval probeert te bewegen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52787216
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:44:49 #223
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_52790373
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Het moet eens gebeuren. Dat bij ons de knoop door gehakt wordt. Dan piepen ze wel anders.
Ik stem Wilders beter domme uitspraken, waarbij iets aangepakt wordt dan de gewone uitspraken wat al jaren niet helpt.
Amen
Shuffle up and deal!!!
pi_52799426
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 09:19:06 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:26:52 #225
53267 TC03
pi_52799473
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 09:19:46 ]
pi_52799527
quote:

Amien Ya rab
Walgelijk en achterlijk geloof. Dat die hele Islam zo snel mogelijk tot op de wortels wordt uitgeroeid.
X
X
X
pi_52799547
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom ga je zo debiel doen in een topic waarin iemand is DOOD gestoken, waarschijnlijk door een Marokkaan? Wat is er extreem rechts aan om hier je ongenoegen over te uiten?

Ik ga niet zomaar een groep in een zwarte kamer zetten
ik w8 eerst op het nieuws in tegendeel dat jij gelijk reageert omdat de mogelijke dader een Marokkaan is.

En nou staat er op andere bron iets anders.

Dus wie is hier nou verkeerd bezig .

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 09:20:47 ]
pi_52799581
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 09:21:35 ]
pi_52799596
Natuurlijk weer zo'n smerige klote Marokkaan, het wordt echt tijd dat die figuren Nederland zo snel mogelijk verlaten.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:33:00 #230
53267 TC03
pi_52799617
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ga niet zomaar een groep in een zwarte kamer zetten
ik w8 eerst op het nieuws in tegendeel dat jij gelijk reageert omdat de mogelijke dader een Marokkaan is.

En nou staat er op andere bron iets anders.

Dus wie is hier nou verkeerd bezig .
Waar zie je mij Marokkanen beschuldigen?
pi_52799627
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik hoop dat de achterlijke barbaarse extreem rechtse mensen hard worden aangepakt en uitgeroeid worden
Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
X
X
X
pi_52799648
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:

[..]

Kleine kans jongen. Jullie eigen premitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.

zullen we wel eens zien jongeman.
pi_52799789
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

wat bedoel je met deze dreigende uitspraak?
leg nu eens heel duidelijk uit waarom je nederlanders haat?
als het je niet aanstaat
dag! meki!
Wij discrimineren niet dat doen jullie zelf en in eigen land helemaal extreem!!!!!!
En dit weet ik uit betrouwbare bronnen!

dus..zeik niet zo!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 01:51:17 #234
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52801073
quote:

[..]

Kleine kans jongen. Jullie eigen primitieve gedachten gaan jullie uiteindelijk de kop kosten.
Als dat werkelijk zo is, waar maak jij je dan druk om?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 03:00:31 #235
14281 KomMaar
I've got the power
pi_52801611
quote:

[..]

wees een kerel en maak 't waar internet held
pi_52801933
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
welke knoop ? wat gaat er dan gebeuren waarom ze anders gaan piepen ?

en wat pakt wilders aan ? niks , nada , roept wat populiste troep , stelt wat kamervragen over debiele onderwerpen en dat we het zo ongeveer.
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:01:29 #237
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_52802872
Het is te gek voor worden dat die mongool van een Meki gewoon kan blijven posten en al het commentaar erop keurig verwijderd wordt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_52803252
Oké, probeer het hier eens ontopic te houden en doe eens gek !Probeer eens te discussiëren i.p.v elkaar te gaan bashen en hele volken of hele groepen dood te wensen.

Je mening over de daders mag je best uiten. Het persoonlijk gebsh voegt niets toe aan een discussie. Ik ga het vanaf nu dan gewoon verwijderen zodat het topic leesbaar blijft.

Succes met ontopic posten.

I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52805925
Gewoon terug sturen naar Finland
I'm not the man you think I am!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:35:21 #240
3542 Gia
User under construction
pi_52809365
Steekpartij Nijmegen na 'tenentrappen'
quote:
Gisteren liet de politie al weten dat het gewelddadige incident geen 'etnische ruzie' betreft. Die geruchten deden de ronde omdat de vechtersbazen allemaal een 'donker kleurtje' hebben.
Het hoeft geen etnische ruzie te zijn, maar het zijn wel toevallig weer dezelfde groep als altijd en weer is het slachtoffer een onschuldige Nederlander.
Viel me wel op dat de daders es een keertje met auto's kwamen, i.p.v. op scooters.
pi_52809856
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 03:00 schreef KomMaar het volgende:

[..]

wees een kerel en maak 't waar internet held
Begrijpend lezen is je ook al vreemd zie ik.
X
X
X
pi_52816129
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Haha is dit een bedreiging?
Brrr wat worden we bang hiervan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties