quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb intussen (helaas) wat meer nieuws.
Het slachtoffer is dood.![]()
Ik sprak iemand die bevriend was met het slachtoffer.
Het ging om een ruzie die tijdens het stappen was ontstaan. Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Ze kwamen mekaar tegen in de Malvert en het is uit de hand gelopen.
Het slachtoffer is met een zeer groot mes gestoken, helemaal door het lichaam heen (de punt kwam er bij de rug uit) en de dader heeft toen het mes naar beneden getrokken....![]()
Jongen was 23 jaar....
Elke keer is het weer raak weer een mocro die streng opgevoed is in het Moslim geloofquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Me pa kwam net van super de boer. In de wijk malvert,dukenburg.
Hij zag een gevecht tussen 2 jongens. Een buitelandse jongen(marokkaan) tegen een nederlandse jongen.
Die marokkaanse jongen trok een mes en strak de andere jongen neer. Met grote halen . Het lichaam van de jongen lag open en bloedde hevig(echt heel heel veel). Dit alles voor de ogen van me vader. De politie kwam en het gebied werd afgezet. Trauma helicopter kwam en heeft de neergestoken jongen toen meegenomen.
Net gebeurd 15 min geleden1!1
Ja , de politie was er vrij snel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef Hukkie het volgende:
Is de messentrekker ook gepakt?
mooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja , de politie was er vrij snel.
Wow!! tuig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Wow!!!!
Da's zo'n 5 minuten bij mij vandaan (Hatert).
Aanleiding?
Bronquote:Gewonde bij steekpartij in Nijmegen
NIJMEGEN - In Nijmegen is maandagmiddag een man neergestoken. Drie mensen zijn opgepakt.
Het incident gebeurde rond kwart voor vier op de Malvert 60e straat. Aan de steekpartij ging een groot gevecht vooraf. Drie personen zijn op de plaats van het delict aangehouden.
De gewonde is naar het ziekenhuis gebracht. Daarbij is de traumahelikopter ingezet. De politie onderzoekt de toedracht.
dezelfde?quote:
me vader is 1.60 m en hij was in zijn eentje toen die het zagquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
leuk dat je vaker blijft toekijken zoals de meeste nederlanders...
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geledenquote:
Beter je auto nemen en er gewoon plankgas over vlammen, helaas mag dat dan weer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Ligt er aan hoe groot de mes isquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef Maanvis het volgende:
tja, als ie een mes heeft wordt het natuurlijk anders he.
Ja kan ook iets langer dan een kwartier zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geleden
Goed gezegd !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef kawotski het volgende:
wat zielig voor die marokkaan. (zo nu maak ik tenminste geen rechtse opmerking)
Of hoe stoer ze er wel even tussen zouden springen om stervend ten onder te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Bullebak het volgende:
Gaat nu iedereen weer zeggen hoeveel minuten zij daar vandaan wonen, of hoe vaak per week ze daar wel niet gaan winkelen![]()
Politiequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef mirelia het volgende:
[..]
Goed gezegd !!
Waarschijnlijk was dit weer zo'n lieve jongen met een strafblad van hier tot peking en terug.
Oppakken, schouderklopje geven , zal je het niet meer doen? en weer laten lopen.
Dikke clanwar ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Er was volgens mij een hele clanwar daar![]()
quote:
Ja beybey stelletje gekken!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
K*t hé,dat het andersom niet mag,want dan is het discriminatie.
Toch komt die dag steeds dichterbij en dan ...... bey bey marokkaantjes.
Dat zie ik het eerste in Limburg gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
bey beyquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Niet zo vaak als nu lijkt me. Of nu komt het gewoon vaker in het nieuws, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!![]()
Tuurlijk wel! Ik mis nog die ene van in Den Haag toen en nog een. Misschien kunnen we ruilen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?
Mag ik van jou van wapens de schroevendraaier? dan heb ik kwartetquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?
Wou al zeggen,als ze alleen zijn zijn het bange wezels die maroks.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ja sorry het waren ook 2 marokkanen tegen 1 Nederlander. Maar eentje had er gestoken.
Echt niet, ik ben altijd alleen (lone ranger jeweetz) en ben altijd 100% in the zone. (stoer dus en alles wat daar bij komt kijken)quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:49 schreef dodge2 het volgende:
[..]
Wou al zeggen,als ze alleen zijn zijn het bange wezels die maroks.
Vroeger (toen ik nog jong en onbezonnen was) werden 'meningsverschillen' eerst met de vuist opgelost, het mes was een eventueel uiterst redmiddel. Tegenwoordig heeft het mes de vuist vervangen, spijtig alleen dat de schade veel groter is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Niet zo vaak als nu lijkt me. Of nu komt het gewoon vaker in het nieuws, dat kan natuurlijk ook.
Ja dat zei ik, man dit is echt supererg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Het ging om een ruzie die tijdens het stappen was ontstaan. Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Het slachtoffer is met een zeer groot mes gestoken, helemaal door het lichaam heen (de punt kwam er bij de rug uit) en de dader heeft toen het mes naar beneden getrokken....![]()
Jongen was 23 jaar....
Zieke shit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Jongen was 23 jaar....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Was trouwens rond 15.30u gebeurd ipv rond 18.30u.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, man dit is echt supererg.
Nouja, dat dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef mirelia het volgende:
Achterlijk volk zeg
Ja die arme marokkaan die moet nodig eens op vlinderjacht dat zal hem lerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef kawotski het volgende:
wat zielig voor die marokkaan. (zo nu maak ik tenminste geen rechtse opmerking)
Als ouder zijnde wist ik wat ik deed met die gast, die dit gedaan heeft!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Jongen was 23 jaar....
Of een weekje met Geer & Goor mee naar Brabant, zwijnenstallen schoonmakenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja die arme marokkaan die moet nodig eens op vlinderjacht dat zal hem leren![]()
Het duurt dan ook wel wat dagen voor zoiets te vinden is met zoekmachines...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:36 schreef dodge2 het volgende:
mmmm,kan er nix over vinden met google.
quote:Politie onderzoekt openlijke geweldpleging
Nijmegen, 27-08-2007 • Maandagmiddag omstreeks 15.45 uur kwam bij de politie een melding binnen van een grote vechtpartij op de Malvert 60e straat in Nijmegen. Aanrijdend naar dit incident werd duidelijk dat mogelijk sprake was van een steekpartij. Op het moment dat de politiemensen ter plaatse kwamen, troffen zij een gewond persoon op straat. De traumahelikopter en ambulancedienst zijn ingezet. De man is voor behandeling van zijn verwondingen naar een ziekenhuis vervoerd. Inmiddels zijn drie personen in de directe omgeving aangehouden.
Politieonderzoek
De technische recherche verricht op dit moment een sporenonderzoek. Daarbij wordt ook een politiehond ingezet. Daarnaast vindt er een buurtonderzoek plaats, waarbij de politie zoveel mogelijk spreekt met de grote groep aanwezigen, waaronder zich mogelijk meerdere getuigen bevinden.
Oproep getuigen
De politie vraagt getuigen of mensen die menen anderszins informatie te hebben om contact op te nemen met de Districtsrecherche in Nijmegen op telefoonnummer 0900-8844. U kunt ook anoniem uw informatie melden via telefoonnummer 0800-7000 bij "Meld Misdaad Anoniem".
Man hou op, alsof dit soort dingen niet in andere landen gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Gewoon afgeslacht... een waarom.. NERGENS om!!!!!!!
Ongelovige honden zullen het wel verdienen.
Wat begin ik Marokkanen intens diep te haten![]()
![]()
![]()
Gore middeleeuwse facistische beesten zijn het.
Volgens links Nederland zal dit "incident" wel weer niet gebeurd zijn!!!
Ik vond Wilders de vorige verkiezingen te extreem, ondanks dat zijn toon niet is gewijzigt ga ik volgende keer zeker op hem stemmen. Stront ziek wordt ik van de Moslims in Nederland!!!!!
Strontziek wordt ik van de linkse kerk die al haar knuffel taktieken weer uit de kast halen.
Strontziek wordt ik van deze (multiculturele)maatschappij![]()
![]()
![]()
Waar is de tijd van 15 jaar geleden '(
Gebeurd het in andere landen ook omdat er iemand op iemand anders zijn tenen is gaan staan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Man hou op, alsof dit soort dingen niet in andere landen gebeuren.
Dit geval is erg genoeg maar dat soor flauwekul, je doet net of de wereld vergaat .... in Nederland notabene.
als dit om 18:30 gebeurt is het lastig om de kranten te halen, de deadlines liggen meestal zo dat enkel berichten voor de eerste 5 pagina's dan nog veranderd kunnen worden en hierin is ook weinig ruimte....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:52 schreef milagro het volgende:
Jeetje, vreemd dat je er niets op het nieuws over hoort of de grotere kranten?
Of mis ik iets?
Het is toch nogal wat, iemand die op straat met "zó'n mes" wordt afgeslacht, om (blijkbaar ) niets.
Umm als het andersom was geweest, dan had je vanochtend echt wel kunnen lezen: "Marokkaanse Jongen Slachtoffer Zinloos Geweld".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dit om 18:30 gebeurt is het lastig om de kranten te halen, de deadlines liggen meestal zo dat enkel berichten voor de eerste 5 pagina's dan nog veranderd kunnen worden en hierin is ook weinig ruimte....
het zou hooguit een klein columntje worden met een kort algemeen bericht... steekpartijen onder jongeren vallen daar meestal niet onder (en heel hard gezegd, dat het in het oosten des lands gebeurt maakt de kans ook minder dat het direkt 'groot' wordt opgepikt; was het in amsterdam gebeurt was dat mogelijk anders)...
Ik verwacht wel dat het flink kan naspelen in de pers, niet zozeer als 'breaking nieuws', maar meer analyserende berichtgeving over 'zinloos geweld'...
Ik verwacht wel dat de grotere kranten of tijdschriften een journalist naar die buurt sturen voor een langer stuk met uitleg, voor de zaterdagbijlage... ook om de vraag te onderzoeken of er sprake is van een groter lokaal probleem met zulke jongeren die zo makkelijk overgaan tot zulk geweld.
Als de daders van allochtone afkomst zijn daalt de nieuwswaarde, zijn de slachtoffers echter van allochtone afkomst dan stijgt de nieuwswaarde wel................................vreemd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:31 schreef milagro het volgende:
het had er vanochtend in kunnen staan, RM, een grote vechtpartij van maandagavond laat staat er ook in.
daar zijn geen doden gevallen, zelfs geen serieuze gewonden.
dit is gistermiddag gebeurd, er is iemand afgeslacht.
dus vreemd dat je er niets over leest in de grotere kranten.
Nergens wordt vermeld dat het slachtoffer is overleden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was trouwens rond 15.30u gebeurd ipv rond 18.30u.
Toen ik hoorde hoe het gebeurd is werd ik wel even misselijk, die jongen is gewoon open gereten, afgeslacht!
Wat een vreselijke en pijnlijke dood moet dat zijn geweest!
En gewoon om niets! Gewoon omdat ie op iemands schoenen is gaan staan...![]()
he sjefke, nijmegen is de stad met de grootste studenten/jongeren dichtheid van nederland...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef -chefke- het volgende:
fijn en ik altijd maar denk en dat dit soort dingen in grote steden gebeurden als adam/roterdam/ect.
maar het komt nu echt akelig dichtbij ik woon er 1 km vanaf or sow en kom der regelmatig tis daar overens echt zo`n hangplek optima forma voor onze maroks en ander tuig.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Gewoon afgeslacht... een waarom.. NERGENS om!!!!!!!
Ongelovige honden zullen het wel verdienen.
Wat begin ik Marokkanen intens diep te haten![]()
![]()
![]()
Gore middeleeuwse facistische beesten zijn het.
Volgens links Nederland zal dit "incident" wel weer niet gebeurd zijn!!!
Ik vond Wilders de vorige verkiezingen te extreem, ondanks dat zijn toon niet is gewijzigt ga ik volgende keer zeker op hem stemmen. Stront ziek wordt ik van de Moslims in Nederland!!!!!
Strontziek wordt ik van de linkse kerk die al haar knuffel taktieken weer uit de kast halen.
Strontziek wordt ik van deze (multiculturele)maatschappij![]()
![]()
![]()
Waar is de tijd van 15 jaar geleden '(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |