quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb intussen (helaas) wat meer nieuws.
Het slachtoffer is dood.![]()
Ik sprak iemand die bevriend was met het slachtoffer.
Het ging om een ruzie die tijdens het stappen was ontstaan. Het latere slachtoffer is op de schoenen van de dader gaan staan tijdens het stappen.
Ze kwamen mekaar tegen in de Malvert en het is uit de hand gelopen.
Het slachtoffer is met een zeer groot mes gestoken, helemaal door het lichaam heen (de punt kwam er bij de rug uit) en de dader heeft toen het mes naar beneden getrokken....![]()
Jongen was 23 jaar....
Elke keer is het weer raak weer een mocro die streng opgevoed is in het Moslim geloofquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Me pa kwam net van super de boer. In de wijk malvert,dukenburg.
Hij zag een gevecht tussen 2 jongens. Een buitelandse jongen(marokkaan) tegen een nederlandse jongen.
Die marokkaanse jongen trok een mes en strak de andere jongen neer. Met grote halen . Het lichaam van de jongen lag open en bloedde hevig(echt heel heel veel). Dit alles voor de ogen van me vader. De politie kwam en het gebied werd afgezet. Trauma helicopter kwam en heeft de neergestoken jongen toen meegenomen.
Net gebeurd 15 min geleden1!1
Ja , de politie was er vrij snel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef Hukkie het volgende:
Is de messentrekker ook gepakt?
mooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja , de politie was er vrij snel.
Wow!! tuig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Wow!!!!
Da's zo'n 5 minuten bij mij vandaan (Hatert).
Aanleiding?
Bronquote:Gewonde bij steekpartij in Nijmegen
NIJMEGEN - In Nijmegen is maandagmiddag een man neergestoken. Drie mensen zijn opgepakt.
Het incident gebeurde rond kwart voor vier op de Malvert 60e straat. Aan de steekpartij ging een groot gevecht vooraf. Drie personen zijn op de plaats van het delict aangehouden.
De gewonde is naar het ziekenhuis gebracht. Daarbij is de traumahelikopter ingezet. De politie onderzoekt de toedracht.
dezelfde?quote:
me vader is 1.60 m en hij was in zijn eentje toen die het zagquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
leuk dat je vaker blijft toekijken zoals de meeste nederlanders...
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geledenquote:
Beter je auto nemen en er gewoon plankgas over vlammen, helaas mag dat dan weer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Ligt er aan hoe groot de mes isquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef Maanvis het volgende:
tja, als ie een mes heeft wordt het natuurlijk anders he.
Ja kan ook iets langer dan een kwartier zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geleden
Goed gezegd !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef kawotski het volgende:
wat zielig voor die marokkaan. (zo nu maak ik tenminste geen rechtse opmerking)
Of hoe stoer ze er wel even tussen zouden springen om stervend ten onder te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Bullebak het volgende:
Gaat nu iedereen weer zeggen hoeveel minuten zij daar vandaan wonen, of hoe vaak per week ze daar wel niet gaan winkelen![]()
Politiequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef mirelia het volgende:
[..]
Goed gezegd !!
Waarschijnlijk was dit weer zo'n lieve jongen met een strafblad van hier tot peking en terug.
Oppakken, schouderklopje geven , zal je het niet meer doen? en weer laten lopen.
Dikke clanwar ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Er was volgens mij een hele clanwar daar![]()
quote:
Ja beybey stelletje gekken!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
K*t hé,dat het andersom niet mag,want dan is het discriminatie.
Toch komt die dag steeds dichterbij en dan ...... bey bey marokkaantjes.
Dat zie ik het eerste in Limburg gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
bey beyquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Niet zo vaak als nu lijkt me. Of nu komt het gewoon vaker in het nieuws, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |