Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geledenquote:
Beter je auto nemen en er gewoon plankgas over vlammen, helaas mag dat dan weer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef RijstNatie het volgende:
als ik daar had gestaan had ik dus zkr al mn soepblikken op zn hoofd gegooid me knuppel gepakt in me auto en het gevecht aangegaan, desnoods stervend ten onder gaan
Ligt er aan hoe groot de mes isquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef Maanvis het volgende:
tja, als ie een mes heeft wordt het natuurlijk anders he.
Ja kan ook iets langer dan een kwartier zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar staat rond kwart voor vier terwijl TS het om iets voor zeven had over een kwartiertje geleden
Goed gezegd !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef kawotski het volgende:
wat zielig voor die marokkaan. (zo nu maak ik tenminste geen rechtse opmerking)
Of hoe stoer ze er wel even tussen zouden springen om stervend ten onder te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Bullebak het volgende:
Gaat nu iedereen weer zeggen hoeveel minuten zij daar vandaan wonen, of hoe vaak per week ze daar wel niet gaan winkelen![]()
Politiequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef mirelia het volgende:
[..]
Goed gezegd !!
Waarschijnlijk was dit weer zo'n lieve jongen met een strafblad van hier tot peking en terug.
Oppakken, schouderklopje geven , zal je het niet meer doen? en weer laten lopen.
Dikke clanwar ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Er was volgens mij een hele clanwar daar![]()
quote:
Ja beybey stelletje gekken!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
K*t hé,dat het andersom niet mag,want dan is het discriminatie.
Toch komt die dag steeds dichterbij en dan ...... bey bey marokkaantjes.
Dat zie ik het eerste in Limburg gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
bey beyquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Wil je zeggen dat jij nog geen neersteekverzamelalbum hebt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef BossFight het volgende:
Het is tegenwoordig gewoon de rage om iemand overhoop te steken lijkt het wel.
Niet zo vaak als nu lijkt me. Of nu komt het gewoon vaker in het nieuws, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja nou zeg, dat gebeurde in 2000 nog niet!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |