abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:46:35 #1
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_52761026
quote:
Racistisch geweld tegen Angolees meisje

DEURNE - Een 14-jarig Angolees meisje is vrijdagochtend in Deurne door vijf jongens aangerand, uitgescholden en geconfronteerd met hakenkruisen. De politie heeft dat dinsdag bekendgemaakt.

Het meisje meldde zich afgelopen vrijdag direct op het politiebureau. Ze vertelde dat ze in de bossen liep toen de groep jongens haar stopte. Het slachtoffer wist te vluchten, maar de verdachten renden haar achterna. Op een parkeerplaats sloten ze haar in, duwden haar, ritsen haar vest open en betastten haar.

In het weekend is een buurtonderzoek uitgevoerd en is de politie met het meisje teruggegaan naar de parkeerplaats. Maandag is een passantenonderzoek gehouden. Dat leverde onvoldoende informatie op en daarom koos de politie dinsdag voor een getuigenoproep.

De omschreven jongens zijn vermoedelijk tussen 15 en 17 jaar, ze gingen donker gekleed en zijn kortgeknipt.
www.telegraaf.nl

Hopelijk worden die vijf vlug gepakt, als het allemaal waar is. Maar iets zegt me dat we volgende week in de krant lezen dat alles verzonnen is. (omdat ze te laat thuis was of zoiets) Dit soort berichten hebben we al vaker gehad.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_52761134
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Kadesh het volgende:

[..]

www.telegraaf.nl

Hopelijk worden die vijf vlug gepakt, als het allemaal waar is. Maar iets zegt me dat we volgende week in de krant lezen dat alles verzonnen is. (omdat ze te laat thuis was of zoiets) Dit soort berichten hebben we al vaker gehad.
yup, kan me nog een meisje herrineren die zelfs een hakenkruis in haar arm had gesneden
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52761552
"Het meisje liep rond 07.45 uur bij de Oude Liesselseweg in Deurne toen de groep haar tegenhield, zo verklaarde zij tegen de politie. Ze rende weg maar werd op een parkeerplaats ingesloten. De vijf zouden allen donker gekleed zijn geweest en kortgeknipte haren hebben.

Een man van middelbare leeftijd met een hond sprak de jongens aan op hun wangedrag, waarna zij er vandoor gingen. De politie is op zoek naar deze en eventuele andere getuigen." Bron

Of dat nou IN de bossen is zoals de Telegraaf beweerd? En er is kennelijk een getuige, afwachten maar wat er van waar is, wat op zich al treurig is dat je zoiets tegenwoordig in eerste instantie een twijfelachtig bericht vindt.
pi_52764689
Racistisch geweld? 't Lijkt me sterk dat racisten het geil vinden aan de tieten van een zwarte te zitten.
pi_52764883
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef vanRillandBath het volgende:
Racistisch geweld? 't Lijkt me sterk dat racisten het geil vinden aan de tieten van een zwarte te zitten.
Geen racist hier, maar hou wel van ferme zwarte memmen
pi_52764998
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Dit soort berichten hebben we al vaker gehad.
Inderdaad, maar dan werden er eerst 5 topics volgestouwd met hatelijke verwensingen en kwam het topic met de "onthulling" op een score van 10 posts. Het blijft een rare wereld nietwaar ?
pi_52766019
- troll -

[ Bericht 89% gewijzigd door sp3c op 07-09-2007 15:46:41 ]
pi_52768110
DEURNE

Een veertienjarig Angolees meisje is in Deurne door vijf racistische jongens aangerand, betast, achternagezeten en discriminerend uitgescholden. De groep liet haar hakenkruizen zien. Een nog onbekende oudere man met een hond kwam het meisje te hulp waarna de daders wegliepen.

De racistische aanval vond al vrijdagmorgen plaats dichtbij het centrum van Deurne maar pas gistermiddag maakte de politie de zaak publiek. „Het meisje was erg onder de indruk en we wilden haar wat tijd gunnen”, aldus een woordvoerder. „Hoewel er aanvankelijk alleen een melding en nog geen aangifte was gedaan, zijn we toch meteen in actie gekomen. Er is vrijdag een buurtonderzoek ingesteld. Gistermorgen is een passantenonderzoek gedaan, waarbij ook nadrukkelijk mensen zijn aangesproken die de hond uitlieten. Beide onderzoeken hebben nog niets opgeleverd. Met het slachoffer hebben we inmiddels ook een soort reconstructie gedaan op de route die ze is gelopen.”

Het meisje was vrijdagmorgen rond kwart voor acht op weg naar school en liep door het bosje tussen Van Duinkerkenstraat en Oude Liesselseweg. Een groep jongens (circa veertien en vifjtien jaar) met stekelhaar en donkere kleding kwam haar tegemoet en hield haar tegen. Het meisje kon weglopen maar het groepje ging haar achterna en sloot haar in op een parkeerplaats. De veertienjarige werd geduwd en haar vestje werd opengeritst. De belagers scholden haar uit en lieten hakenkruizen zien.
Een passant van middelbare leeftijd sprak de jongens aan op hun wangedrag waarna zij er vandoor gingen. Volgens de politie is deze man in het onderzoek ‘een sleutelfiguur’. Ze hoopt dat hij zich zal melden als getuige.
De politie wil niet zeggen of tatoeages of sieraden met hakenkruizen werden getoond. Ook zegt zij niets over de recistische scheldwoorden die zijn geroepen. Dat is volgens de politie ‘daderinformatie die niet prijs wordt gegeven’. Daarmee wordt bedoeld dat het feiten zijn die alleen bekend kunnen zijn aan de daders. Over het minderjarige meisje, haar school en de gezinssituatie doet de politie ‘in het belang van privacy’ evenmin mededelingen.

De racistische aanval in Deurne is net gebeurd op een moment dat het kabinet bekend heeft gemaakt dat het 28 miljoen vrij maakt om radicalisering te bestrijden. Jongeren glijden steeds vaker af naar fundamentalistische of extreemrechtse groeperingen. De woordvoerder van de regiopolitie Brabant zegt dat zij ‘er niet aan wil’ om te zeggen dat in de regio ook zo’n trend waarneembaar is. „De combinatie discriminatie en zedendelict kwam zeker al niet voor.” In Deurne heeft de politie nog geen bepaalde hanggroep of groepering op het oog voor de racistische aanval van vrijdag.

Bron: Eindhovens Dagblad
#geen
pi_52768328
Dit is echt afschuwelijk. gaan ze het hier proberen te ontkennen

[ Bericht 28% gewijzigd door paddy op 29-08-2007 01:50:52 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:46:48 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52768353
- troll! -

[ Bericht 75% gewijzigd door sp3c op 07-09-2007 15:48:22 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52768407
- troll -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 07-09-2007 15:47:30 ]
pi_52768458
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:48 schreef Meki het volgende:
Angolees meisje in Deurne door 5 man aangerand en belaagd met hakenkruisen @ Telegraaf

Zo worden Nederlandse daders omschreven.
Marokkaanse daders worden met naam etc. geschreven-
De daders zijn nog voortvluchtig, ei. Moet je ook deze discussie verpesten?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52768496
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:51 schreef Apropos het volgende:

[..]

De daders zijn nog voortvluchtig, ei. Moet je ook deze discussie verpesten?
Hoezo verpesten.

mogen we nu de afkomst niet meer zeggen. aangezien het om Nederlanders gaat.
Kijk eens bij de topic Jongen neergestoken in Nijmegen eerste tekst gelijk Marokkanen terwijl er niks nieuws is
pi_52768498
quote:
Een passant van middelbare leeftijd sprak de jongens aan op hun wangedrag waarna zij er vandoor gingen.
"Jongens, laat die tieten nou gewoon ff lekker hangen, en ga een broodje shoarma halen ofzow "
pi_52768509
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo verpesten.
Door oerdomme vragen te stellen terwijl 't een ernstige zaak is.
pi_52768521
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:48 schreef Meki het volgende:
Angolees meisje in Deurne door 5 man aangerand en belaagd met hakenkruisen @ Telegraaf

Zo worden Nederlandse daders omschreven.
Marokkaanse daders worden met naam etc. geschreven-
kom jij ook weer ff zeiken om niks je duikt alweer in de slachtofferrol, zonder dat er wat gebeurd is. Een marokkaan in hart en nieren?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:54:52 #17
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52768536
Dat staat er toch nooit?
"van Nederlandse afkomst"?
pi_52768609
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kom jij ook weer ff zeiken om niks je duikt alweer in de slachtofferrol, zonder dat er wat gebeurd is. Een marokkaan in hart en nieren?
zeg ik de waarheid is dat gelijk slachtofferrol
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit incident is niet gebeurd.
pi_52768650
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Door oerdomme vragen te stellen terwijl 't een ernstige zaak is.
mag ik soms geen kritiek uiten hoe de nieuws wordt gepresenteerd
pi_52768732
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:59 schreef Meki het volgende:

[..]

mag ik soms geen kritiek uiten hoe de nieuws wordt gepresenteerd
De daders zijn nog niet gepakt, hun namen zijn dus nog niet bekend. Bij berichten die voortvluchtgie Marokkanen betreffen staat ook nooit dat de daders Badr, Nourman en Ali heten, dus staat ook niet in dit bericht dat het om Adje, Vincent en Elco gaat. Je bent slim genoeg om dat zelf te bedenken, ga dus je moeder vervelen.
pi_52768759
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef Meki het volgende:

[..]

zeg ik de waarheid is dat gelijk slachtofferrol
[..]
je verdraait de "waarheid" compleet zodat het in jouw straatje past en je weer zielig kan doen. dat is slachtofferrol ja
pi_52768795
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

De daders zijn nog niet gepakt, hun namen zijn dus nog niet bekend. Bij berichten die voortvluchtgie Marokkanen betreffen staat ook nooit dat de daders Badr, Nourman en Ali heten, dus staat ook niet in dit bericht dat het om Adje, Vincent en Elco gaat. Je bent slim genoeg om dat zelf te bedenken, ga dus je moeder vervelen.
Je gaat toch niet zeggen dat Deurne bestaat uit allochtone mensen
pi_52768819
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 29-08-2007 01:49:10 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:07:32 #24
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52768846
-edit-

[ Bericht 82% gewijzigd door paddy op 29-08-2007 01:49:37 ]
pi_52768852
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:03 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

je verdraait de "waarheid" compleet zodat het in jouw straatje past en je weer zielig kan doen. dat is slachtofferrol ja

het gehele media doet dat.
pi_52768884
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Bij berichten die voortvluchtgie Marokkanen betreffen staat ook nooit dat de daders Badr, Nourman en Ali heten, dus staat ook niet in dit bericht dat het om Adje, Vincent en Elco gaat.
Er staat altijd licht getinte of Noord Afrikaanse erbij
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:14:45 #27
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52770107
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef vanRillandBath het volgende:
Straattuig.

[ Bericht 39% gewijzigd door Gabry op 29-08-2007 01:30:20 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_52770204
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Er staat altijd licht getinte of Noord Afrikaanse erbij
In dit geval niet.

Het kan natuurlijk dat wat noord-Afrikaanse moslims zo'n Angolees christen meisje wat normen en waarden hebben bijgebracht[
  woensdag 29 augustus 2007 @ 06:13:39 #29
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52771702
Als het waar is laten we dan hopen dat ze snel opgepakt worden en bestrafd. Dit kan natuurlijk niet.
mai pen rai
  woensdag 29 augustus 2007 @ 08:37:34 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52772406
die man met de hond moet toch op een gegeven moment gevonden worden lijkt me.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52772642
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit incident is niet gebeurd.
Sinds wanneer zit Bush op dit forum?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:34:59 #32
121830 Kadesh
pi_52774656
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 08:37 schreef zoalshetis het volgende:
die man met de hond moet toch op een gegeven moment gevonden worden lijkt me.
Dat denk ik ook, als ie die jonges heeft aangesproken zal ie zich ook wel willen melden bij de politie. Vooral in een dorp als Deurne (waar dit voorval ongetwijfeld het gesprek van de dag is) zal zo iemand zo gevonden zijn.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:47:46 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52774967
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, als ie die jonges heeft aangesproken zal ie zich ook wel willen melden bij de politie. Vooral in een dorp als Deurne (waar dit voorval ongetwijfeld het gesprek van de dag is) zal zo iemand zo gevonden zijn.
ze waren al aan het posten toch?
pi_52775518
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:03 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik denk eerder dat de eerste 2 posts in dit topic in dat plaatje passen ..
TS heeft om te beginnen zijn eigen OP niet goed gelezen, ook daar stond al "vrijdagochtend" namelijk, en veronderstelt dat zij het verzonnen heeft omdat zij te laat thuis kwam oid, en de volgende post haakt daarop in en doet er nog een schepje bovenop met het verhaal van een zelf in de arm gekrast hakenkruis bij een valse aangifte .. en zo is binnen 2 posts van het slachtoffer een bedriegster geworden
pleased to meet you
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:18:33 #35
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_52775635
Radicalisering kent vele gezichten.
Bijna niemand weet dat de rechts extremistische kant van radicalisering minstens even bedreigend is als bijvoorbeeld de extremistische moslimbeweging en dat daar even veel op moet worden geinvesteerd als enig ander extremisme. Bijzonder droevig volk overigens; de mannen die het blanke rasch menen te moeten vertegenwoordigen met dit soort jammerlijk gedrag. Iedereen zit vast en zeker erg te wachten op zoveel steun voor een onbenulligheid als huidskleur.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_52776154
racisten die een angolees meisje aanranden.... right... zijn zeker niet de slimste die lui
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_52776234
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:12 schreef moussie het volgende:

[..]

TS heeft om te beginnen zijn eigen OP niet goed gelezen, ook daar stond al "vrijdagochtend" namelijk, en veronderstelt dat zij het verzonnen heeft omdat zij te laat thuis kwam oid, en de volgende post haakt daarop in en doet er nog een schepje bovenop met het verhaal van een zelf in de arm gekrast hakenkruis bij een valse aangifte .. en zo is binnen 2 posts van het slachtoffer een bedriegster geworden
Feit is toch wel dat veel aangiftes van verkrachting cq aanranding vals zijn, meer dan de verkrachtingen cq aanranding met een racistisch tintje gedaan door kaalgeschoren apen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2007 @ 11:45:50 #38
163650 Greys
pi_52776304
Moussie, kom op zeg. TS schrijft ook in zijn OP dat hij hoopt dat ze allemaal snel worden gepakt, àls het allemaal waar is tenminste. En daar mag hij best aan twijfelen. Er wordt nergens met zekerheid gesteld dat het meisje een bedriegster is. Maar het ZOU kunnen.
Ik denk dat de man met de hond, de passant, snel uitsluitsel zal kunnen geven. Als het allemaal waar is, dan zijn de dader natuurlijk tuig van het laagste soort. Ik ben benieuwd wat ze bedoelde met 'werd geconfronteerd met hakenkruizen'. Zouden de daders die getatoeerd hebben en dat ze die lieten zien? Of dragen die dan pamfletten bij zich ofzo?

Ben wel benieuwd naar het verdere verloop van deze zaak
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:23:04 #39
121830 Kadesh
pi_52777221
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:12 schreef moussie het volgende:

[..]

TS heeft om te beginnen zijn eigen OP niet goed gelezen, ook daar stond al "vrijdagochtend" namelijk, en veronderstelt dat zij het verzonnen heeft omdat zij te laat thuis kwam oid,
Inderdaad, oid, en kan men op vrijdagochtend niet te laat thuis komen dan? Ik geloof namelijk helemaal niets van bovenstaand verhaal.
pi_52779383
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Greys het volgende:
Moussie, kom op zeg. TS schrijft ook in zijn OP dat hij hoopt dat ze allemaal snel worden gepakt, àls het allemaal waar is tenminste. En daar mag hij best aan twijfelen. Er wordt nergens met zekerheid gesteld dat het meisje een bedriegster is. Maar het ZOU kunnen.
TS veronderstelt bedrog op basis van een veronderstelling die nergens op slaat, waarschijnlijk omdat die zijn eigen OP niet goed gelezen heeft .. vrijdagochtend, remember ?
maar idd, al is het in dit geval vergezocht, het zou kunnen, voor hetzelfde geld was het een goede smoes om dat ene lastige wiskunde-proefwerk niet op die dag te hoeven doen, bvb

waar het mij meer om ging is die rare dynamiek in zo'n topic al naar gelang de huidskleur van dader(s) en slachtoffer(s), als deze situatie omgekeerd was geweest, de daders allochtoon en het meisje blank, dan zouden die daders zonder enige terughouding en in alle toonaarden veroordeelt worden en zou iemand die suggereert dat dat blanke meisje het misschien bedacht heeft verbaal de grond ingestampt worden (been there done that, hehe)
quote:
Ik denk dat de man met de hond, de passant, snel uitsluitsel zal kunnen geven. Als het allemaal waar is, dan zijn de dader natuurlijk tuig van het laagste soort. Ik ben benieuwd wat ze bedoelde met 'werd geconfronteerd met hakenkruizen'. Zouden de daders die getatoeerd hebben en dat ze die lieten zien? Of dragen die dan pamfletten bij zich ofzo?

Ben wel benieuwd naar het verdere verloop van deze zaak
van die op de armen getekende nep-dingen vermoed ik .. en ja, ik ook
pleased to meet you
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2007 @ 15:15:03 #41
163650 Greys
pi_52781865
Daar heb je wel een punt hoor Moussie, zeker. Als dit 5 Marrokanen waren geweest die een blank meisje hadden gegrepen, aangerand en bang gemaakt, dan waren er zeker veel minder (zo niet geen...) mensen die het verhaal in twijfel hadden getrokken.

Ik vind er zelf op de een of ander manier ook een beetje ongeloofwaardig luchtje aan zitten en ik kan mijn vinger er niet precies op leggen wat het nou is. De hakenkruisen denk ik, ik vind het vergezocht overgekomen, alsof het er bij verzonnen is om wat aan te dikken Maar dat maakt het alleen maar gruwelijker als het allemaal waar is, dan zijn die daders dus gewoon eng ziek in hun hoofd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52786891
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef moussie het volgende:
waar het mij meer om ging is die rare dynamiek in zo'n topic al naar gelang de huidskleur van dader(s) en slachtoffer(s), als deze situatie omgekeerd was geweest, de daders allochtoon en het meisje blank, dan zouden die daders zonder enige terughouding en in alle toonaarden veroordeelt worden en zou iemand die suggereert dat dat blanke meisje het misschien bedacht heeft verbaal de grond ingestampt worden (been there done that, hehe)
Dat dus.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef EricT het volgende:
racisten die een angolees meisje aanranden.... right... zijn zeker niet de slimste die lui
Ik pik even jouw post eruit, maar er waren ook anderen die op een vergelijkbare manier reageren. Beetje kortzichtig. Aanranding (en verkrachting) hebben over het algemeen niets met sex danwel geilheid te maken, maar alles met machtsmisbruik en vernedering.
Ik ben het wél met je eens dat die lui niet de slimsten zijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:53:28 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52787315
het aantal replies is inderdaad wel erg karakteristiek... en de inhoud frapant...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52793295
Eh, ik vind tegenwoordig alle verhalen van meisjes die dit soort dingen claimen verdacht. Het gebeurt dus echt wel heel erg vaak dat ze met dit soort wilde verhalen komen. Inderdaad omdat ze te laat waren of zo of niet naar de gymles.

Als die wandelaar met hond zich na 5 dagen nog niet heeft gemeld (ondanks de media-aandacht) dan geloof ik hier dus helemaal niks van.
pi_52799001
43 reacties

diep triest is het gesteld met de Nederlanders

als het allochtonen waren waren we nu al op 1.000.000 replies
pi_52799057
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Meki het volgende:
43 reacties

diep triest is het gesteld met de Nederlanders

als het allochtonen waren waren we nu al op 1.000.000 replies
Nee, we zijn inmiddels gewend aan het feit dat dit soort verhalen in 9 van de 10 gevallen gewoon gelogen is.
pi_52799073
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:55 schreef HiZ het volgende:
Eh, ik vind tegenwoordig alle verhalen van meisjes die dit soort dingen claimen verdacht. Het gebeurt dus echt wel heel erg vaak dat ze met dit soort wilde verhalen komen. Inderdaad omdat ze te laat waren of zo of niet naar de gymles.

Als die wandelaar met hond zich na 5 dagen nog niet heeft gemeld (ondanks de media-aandacht) dan geloof ik hier dus helemaal niks van.
Waarom geloven jullie gelijk alles over Allochtonen
en als de daders Nederlanders zijn betwijfelen jullie het.

Aaach Nederlanders zijn nette mensen die niemand kwaad doet
pi_52799122
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, we zijn inmiddels gewend aan het feit dat dit soort verhalen in 9 van de 10 gevallen gewoon gelogen is.

Alles wat Nederlanders hebben gedaan zijn gelogen
pi_52799164
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Alles wat Nederlanders hebben gedaan zijn gelogen
Zit niet zo uit je nek te kletsen jochie, jij bent ook een Nederlander.
pi_52799277
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Zit niet zo uit je nek te kletsen jochie, jij bent ook een Nederlander.
voor jou mischien wel. maar voor de grotendeel van Nederland ben ik een buitenlander
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 augustus 2007 @ 08:34:13 #51
163650 Greys
pi_52802575
Meki, laten we inderdaad eerst maar eens afwachten hoe het zit. Als het allemaal waar is, is het te ziek voor woorden natuurlijk. Maar probeer eens niet elk topic op jezelf te betrekken joh...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52984931
Is er nog nieuws aangaande dit voorval?
  donderdag 6 september 2007 @ 16:53:44 #53
3542 Gia
User under construction
pi_52985228
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:39 schreef Het_hupt het volgende:
Is er nog nieuws aangaande dit voorval?
Niks meer over gehoord of gelezen.

Wat dit verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat het meisje 'hakenkruizen' noemt. Of misschien heeft ze ze niet genoemd, maar getekend? Kan me niet voorstellen dat een 14-jarig meisje dat uit Angola komt op de hoogte is van wat een hakenkruis is en wat het betekent.

Maar goed, blijft ook de vraag waarom ze niet op school was en waarom die jongens niet op school waren. Op 24 augustus waren de scholen hier allemaal al begonnen.

Oftewel, het was vrijdagmorgen om een uur of 1, en dan kan het inderdaad weleens zo zijn dat ze liegt omdat ze te laat thuis kwam. Of het was vrijdagochtend nog voor schooltijd. En indien ze niet een hondje aan het uitlaten was, is dan toch de vraag wat zo'n meisje en zeker die jongens, op dat tijdstip in de bossen doen.

Maar goed, geen nieuws meer over gehoord.
pi_52985419
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat dit verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat het meisje 'hakenkruizen' noemt. Of misschien heeft ze ze niet genoemd, maar getekend? Kan me niet voorstellen dat een 14-jarig meisje dat uit Angola komt op de hoogte is van wat een hakenkruis is en wat het betekent.

Maar goed, blijft ook de vraag waarom ze niet op school was en waarom die jongens niet op school waren. Op 24 augustus waren de scholen hier allemaal al begonnen.

Oftewel, het was vrijdagmorgen om een uur of 1, en dan kan het inderdaad weleens zo zijn dat ze liegt omdat ze te laat thuis kwam. Of het was vrijdagochtend nog voor schooltijd. En indien ze niet een hondje aan het uitlaten was, is dan toch de vraag wat zo'n meisje en zeker die jongens, op dat tijdstip in de bossen doen.

mijn insteek is meer, als het daadwerkelijk was gebeurd, was de pers er wel massaal over gevallen en had dit nieuws dagenlang de kranten beheerst..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2007 @ 17:11:44 #55
163650 Greys
pi_52985587
Ik vind het ook gek dat we hier niets meer over horen....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52987737
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Een veertienjarig meisje heeft echt wel op school (want daar ging ze heen) al een gehoord van hakenkruisen en ook wel wat de betekenis is.
  donderdag 6 september 2007 @ 18:46:08 #57
3542 Gia
User under construction
pi_52987856
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Een veertienjarig meisje heeft echt wel op school (want daar ging ze heen) al een gehoord van hakenkruisen en ook wel wat de betekenis is.
Je kent haar?
Waar heb je gelezen dat ze naar school ging. En indien zo, waarom was ze daar dan niet?

En als dit nog voor schooltijd is, blijft het vreemd, want nergens wordt gesproken over een hond uitlaten of wat dan ook. Dus wat doen zij in dat bos? En nog vreemder, wat doen die jongens in dat bos?

In de omgeving van Deurne zijn meerdere middelbare scholen, maar daarvoor hoef je niet door een bos.
pi_52990099
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Je kent haar?
Waar heb je gelezen dat ze naar school ging. En indien zo, waarom was ze daar dan niet?

En als dit nog voor schooltijd is, blijft het vreemd, want nergens wordt gesproken over een hond uitlaten of wat dan ook. Dus wat doen zij in dat bos? En nog vreemder, wat doen die jongens in dat bos?

In de omgeving van Deurne zijn meerdere middelbare scholen, maar daarvoor hoef je niet door een bos.
blijkbaar heeft ze er over gehoord omdat haar aangifte steeds langer wordt en daarmee vager.
  donderdag 6 september 2007 @ 22:09:41 #59
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52991925
Speciaal voor onze vriend Meki: de reden waarom er niet specifiek bijstaat dat het om autochtone Nederlanders gaat, is omdat het 1) om een incident in Nederland gaat, 2) het Nederlands nieuws is en als er dus iets gebeurd dit door Nederlanders gedaan wordt TENZIJ anders vermeld. Zo werkt dat met binnenlands nieuws. Schnappie?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_52997755
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Je kent haar?

nee, ik ken haar niet, maar ik kan wel lezen. In het artikel van het ED dat hier in het topic ook geheel is weergegeven stond dat ze op weg was naar school.
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:54:23 #61
3542 Gia
User under construction
pi_52998147
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:13 schreef HiZ het volgende:

[..]

nee, ik ken haar niet, maar ik kan wel lezen. In het artikel van het ED dat hier in het topic ook geheel is weergegeven stond dat ze op weg was naar school.
Okay, sorry, die had ik niet gezien. Had alleen de OP gelezen en de laatste 2 pagina's.
In de OP staat dat ze in de bossen liep. Dat is iets heel anders als door een bosje, onderweg naar school.
Rond Deurne zijn nogal wat bossen.

Maar goed, desalniettemin heb ik niets meer over gelezen.
pi_53003586
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef AgLarrr het volgende:
Speciaal voor onze vriend Meki: de reden waarom er niet specifiek bijstaat dat het om autochtone Nederlanders gaat, is omdat het 1) om een incident in Nederland gaat, 2) het Nederlands nieuws is en als er dus iets gebeurd dit door Nederlanders gedaan wordt TENZIJ anders vermeld. Zo werkt dat met binnenlands nieuws. Schnappie?
droom maar lekker verder
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 13:25:57 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_53004075
dicht, de reacties hier slaan echt helemaal nergens op, althans niet op het onderwerp in elk geval

ik ga wat eten, dan haal ik aaaaaaaaalle onzin eruit en daarna weer open.
duurt nog een uurtje, misschien twee ligt eraan wat ik besluit te gaan eten.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')