Dat dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef moussie het volgende:
waar het mij meer om ging is die rare dynamiek in zo'n topic al naar gelang de huidskleur van dader(s) en slachtoffer(s), als deze situatie omgekeerd was geweest, de daders allochtoon en het meisje blank, dan zouden die daders zonder enige terughouding en in alle toonaarden veroordeelt worden en zou iemand die suggereert dat dat blanke meisje het misschien bedacht heeft verbaal de grond ingestampt worden (been there done that, hehe)
Ik pik even jouw post eruit, maar er waren ook anderen die op een vergelijkbare manier reageren. Beetje kortzichtig. Aanranding (en verkrachting) hebben over het algemeen niets met sex danwel geilheid te maken, maar alles met machtsmisbruik en vernedering.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef EricT het volgende:
racisten die een angolees meisje aanranden.... right... zijn zeker niet de slimste die lui
Nee, we zijn inmiddels gewend aan het feit dat dit soort verhalen in 9 van de 10 gevallen gewoon gelogen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Meki het volgende:
43 reacties
diep triest is het gesteld met de Nederlanders
als het allochtonen waren waren we nu al op 1.000.000 replies
Waarom geloven jullie gelijk alles over Allochtonenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:55 schreef HiZ het volgende:
Eh, ik vind tegenwoordig alle verhalen van meisjes die dit soort dingen claimen verdacht. Het gebeurt dus echt wel heel erg vaak dat ze met dit soort wilde verhalen komen. Inderdaad omdat ze te laat waren of zo of niet naar de gymles.
Als die wandelaar met hond zich na 5 dagen nog niet heeft gemeld (ondanks de media-aandacht) dan geloof ik hier dus helemaal niks van.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, we zijn inmiddels gewend aan het feit dat dit soort verhalen in 9 van de 10 gevallen gewoon gelogen is.
Zit niet zo uit je nek te kletsen jochie, jij bent ook een Nederlander.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Alles wat Nederlanders hebben gedaan zijn gelogen
voor jou mischien wel. maar voor de grotendeel van Nederland ben ik een buitenlanderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zit niet zo uit je nek te kletsen jochie, jij bent ook een Nederlander.
Niks meer over gehoord of gelezen.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:39 schreef Het_hupt het volgende:
Is er nog nieuws aangaande dit voorval?![]()
mijn insteek is meer, als het daadwerkelijk was gebeurd, was de pers er wel massaal over gevallen en had dit nieuws dagenlang de kranten beheerst..quote:Op donderdag 6 september 2007 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Niks meer over gehoord of gelezen.
Wat dit verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat het meisje 'hakenkruizen' noemt. Of misschien heeft ze ze niet genoemd, maar getekend? Kan me niet voorstellen dat een 14-jarig meisje dat uit Angola komt op de hoogte is van wat een hakenkruis is en wat het betekent.
Maar goed, blijft ook de vraag waarom ze niet op school was en waarom die jongens niet op school waren. Op 24 augustus waren de scholen hier allemaal al begonnen.
Oftewel, het was vrijdagmorgen om een uur of 1, en dan kan het inderdaad weleens zo zijn dat ze liegt omdat ze te laat thuis kwam. Of het was vrijdagochtend nog voor schooltijd. En indien ze niet een hondje aan het uitlaten was, is dan toch de vraag wat zo'n meisje en zeker die jongens, op dat tijdstip in de bossen doen.
Maar goed, geen nieuws meer over gehoord.
Een veertienjarig meisje heeft echt wel op school (want daar ging ze heen) al een gehoord van hakenkruisen en ook wel wat de betekenis is.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Niks meer over gehoord of gelezen.
Wat dit verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat het meisje 'hakenkruizen' noemt. Of misschien heeft ze ze niet genoemd, maar getekend? Kan me niet voorstellen dat een 14-jarig meisje dat uit Angola komt op de hoogte is van wat een hakenkruis is en wat het betekent.
Maar goed, blijft ook de vraag waarom ze niet op school was en waarom die jongens niet op school waren. Op 24 augustus waren de scholen hier allemaal al begonnen.
Oftewel, het was vrijdagmorgen om een uur of 1, en dan kan het inderdaad weleens zo zijn dat ze liegt omdat ze te laat thuis kwam. Of het was vrijdagochtend nog voor schooltijd. En indien ze niet een hondje aan het uitlaten was, is dan toch de vraag wat zo'n meisje en zeker die jongens, op dat tijdstip in de bossen doen.
Maar goed, geen nieuws meer over gehoord.
Je kent haar?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een veertienjarig meisje heeft echt wel op school (want daar ging ze heen) al een gehoord van hakenkruisen en ook wel wat de betekenis is.
blijkbaar heeft ze er over gehoord omdat haar aangifte steeds langer wordt en daarmee vager.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kent haar?
Waar heb je gelezen dat ze naar school ging. En indien zo, waarom was ze daar dan niet?
En als dit nog voor schooltijd is, blijft het vreemd, want nergens wordt gesproken over een hond uitlaten of wat dan ook. Dus wat doen zij in dat bos? En nog vreemder, wat doen die jongens in dat bos?
In de omgeving van Deurne zijn meerdere middelbare scholen, maar daarvoor hoef je niet door een bos.
nee, ik ken haar niet, maar ik kan wel lezen. In het artikel van het ED dat hier in het topic ook geheel is weergegeven stond dat ze op weg was naar school.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kent haar?
Waar heb je gelezen dat ze naar school ging. En indien zo, waarom was ze daar dan niet?
En als dit nog voor schooltijd is, blijft het vreemd, want nergens wordt gesproken over een hond uitlaten of wat dan ook. Dus wat doen zij in dat bos? En nog vreemder, wat doen die jongens in dat bos?
In de omgeving van Deurne zijn meerdere middelbare scholen, maar daarvoor hoef je niet door een bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |