Eens..quote:
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Eens..![]()
Ik wilde er ook net eentje maken... Koffie in een papieren beker...![]()
Ga jij eens mijn edit bekijken!!quote:
quote:Uw MEQ score is 50. U bent een neutraal type.
Ja, eoa onderzoek, had een link gevonden in vorig topic. ^^.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
MEQ?
Smakelijk!quote:
godver, er is geen eten meer hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
volgens mij zijn er meer lunsen. s
ja ik toen pas gevindquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ttsss.....en ik nog doorgeven....![]()
ik onder anderequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
volgens mij zijn er meer lunsen. s
verhuizen en toch op Fok zijn....quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Had ik LaPo?![]()
Sorry hoor, maar ik had pauze en moest verhuizen naar de receptie, precies op het einde van het topic. Anders hadden jullie maar een kwartier hoeven wachten![]()
Bijna 500!![]()
wat een lulverhaal hequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verhuizen en toch op Fok zijn....![]()
over de schade die je gereden hebt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
nou, ik moet nog een telefoontje krijgen....over een auto...uberhaupt, een auto
Als je eens wist wat voor risico's ik neem om jullie gezelschap te houdenquote:
ik weet niet of ik het leasecontract nog "moet" uitdienen (dus vervangend vervoer. of dat ik een auto moet gaan leasen (en dan dus proefritten moet gaan regelen).quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over de schade die je gereden hebt?
Of ben je bezig geweest met proefritten regelen ofzo?
proefritten maken is best leuk toch.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het leasecontract nog "moet" uitdienen (dus vervangend vervoer. of dat ik een auto moet gaan leasen (en dan dus proefritten moet gaan regelen).
da's ook wel weer zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
ik zit net wat voorwaarden te lezen, zo te zien een gelijkende auto uit hun eigen pool. Ook best, dan heb ik wat meer tijd om me te orienteren in de automarkt
Zo vlak voor een vakantie kan ik toch niet veel proefrijden
Sh00t me. Ik ga straks efkes bellen, heb even een korte demo over een paar minuten en dan ga ik maar weer bellen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's ook wel weer zo.
Wat kan je nu voor vehikel krijgen dan?
quote:
Goede AV danquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
ik zit net wat voorwaarden te lezen, zo te zien een gelijkende auto uit hun eigen pool. Ook best, dan heb ik wat meer tijd om me te orienteren in de automarkt
Zo vlak voor een vakantie kan ik toch niet veel proefrijden
jah..quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Aarti het volgende:
schademeldingen doorbellen kost zoveeeeeeeeeeel tijd en moeite
Vooral het kastje-naar-de-muur gedoe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Aarti het volgende:
schademeldingen doorbellen kost zoveeeeeeeeeeel tijd en moeite
oh maar dan moet u bij de schadeafdeling zijn mevrouwquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral het kastje-naar-de-muur gedoe.
sextetten, kwartetten etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef covie het volgende:
misschien haal ik ook wel een sextet
Bestaat er eigenlijk ook een online kwartetspel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
nix mis met kwartetten![]()
leuk kaartspelletje
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
allemaal klanten![]()
Zo kan ik toch niet rustig fokken...
als je 10 bent jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
nix mis met kwartetten![]()
leuk kaartspelletje
ik denk nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef covie het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk ook een online kwartetspel?![]()
of 2 users met dezelfde usericon omdraaien (lees = bannen)quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:38 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moet je 4 dezelfde usericons met verschillende usernames bij elkaar zoeken.![]()
quote:
Dan moet je me wel eerst een moderator status geven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of 2 users met dezelfde usericon omdraaien (lees = bannen)
das dan de nieuwe variant van Memory
Ik had net wel vier op een rij
ook een leuk spel hoor
Dat ben ik al.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moet je me wel eerst een moderator status geven.
Dan wordt ik wel moderator van KSC![]()
![]()
ik wilde die taak ook wel op me nemen, maar ze hadden geen forum voor mequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
modjes kunnen ook niet bannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Achterin de rij aansluitenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Muck!-a-hug!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef covie het volgende:
[..]
Mijn vriend heet Danny [afbeelding]
Heb ik dan al voorrang?
Kan ik Yvonne worden dan?quote:
meer bier drinkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik Yvonne worden dan?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ho isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
euh...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef covie het volgende:
[..]
Mijn vriend heet Danny [afbeelding]
Heb ik dan al voorrang?
jawelquote:
ik wil ook slapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
zaterdag was er een festival in Wijk bij Duurstede, Kleurijk Wijk, das altijd wel leuk
alleen gisteravond een flinke migraine-aanval gekregen, dus ik ga zo weer slapen...
en hoe was jouw weekend?
ja super....!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
zaterdag was er een festival in Wijk bij Duurstede, Kleurijk Wijk, das altijd wel leuk
alleen gisteravond een flinke migraine-aanval gekregen, dus ik ga zo weer slapen...
en hoe was jouw weekend?
dan zit je dus 24/7 hier...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
daar heb ik 12 jaar gewoondquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
en hoe was jouw weekend?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lars zal dus blij zijn... spontaan homo
oeh die wil ik ook heel graag zienquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja super....!!!!..jeweets...
![]()
...zaterdag naar RATATOUILLE geweest...zoooo leuk...
![]()
![]()
mja, ik echt heel zeldenquote:migraine is dd echt niet leuk......heb er zo'n 2/3 per jaar last van....
![]()
![]()
![]()
echt?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar heb ik 12 jaar gewoondKleurijk Wijk
!
op de Geul, bij de Rivieren enzo.. dat is bij de Hordewegquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
echt?!
ik 19 jaar, en mijn ouders wonen er nog steeds!
waar woonde je?
Behalve de kinderen.... ja!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan zit je dus 24/7 hier...
en heb je ook kids... en word je ook door diversen voor labiel uitgemaakt etc
zie jezelf overeenkomsten?
ik weet wel waar dat is hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
op de Geul, bij de Rivieren enzo.. dat is bij de Hordeweg
Revius heb ik 1 jaar opgezeten, daana gingen we verhuizenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet wel waar dat is hoor
wijk is nou ook weer niet zo groot
mijn opa woonde op de warande, das daar niet zover vandaan en ik zat op het revius, das ook vlakbij
grappig!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Revius heb ik 1 jaar opgezeten, daana gingen we verhuizen
nee, mij zijn hele rare dingen overkomen door die pilquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef covie het volgende:
Eer! hoe is het eigenlijk met je![]()
Nog steeds aan de pil?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, mij zijn hele rare dingen overkomen door die pil
Dus dat durf ik niet meer aan.
wat is ermee dan?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt, ik durf ze niet meer te nemen.
Tis hier gewoon ook al koud.quote:
Muckquote:
Jo0lzquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tis hier gewoon ook al koud..
Airco is niet nodig...
[..]
Muck.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, mij zijn hele rare dingen overkomen door die pil
Dus dat durf ik niet meer aan.
Kreeg probelemen met m'n ademhaling, dat ging op een gegeven moment niet meer automatisch.quote:
hoi doeiquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Accu leeg [afbeelding] Weg dus weer![]()
migraine, dus ik ga zo weer lekker slapenquote:
wtf!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef covie het volgende:
Zaterdag op de loveparade dan..
Er kwamen zo 2 duitsers bij ons zitten en die ene was aan het zweten niet normaal.
Op een gegeven moment ging hij out en lag hij daar op de grond zijn ogen draaiden weg.
Wij hebben hem op zijn zij gelegd, kwam de kots er zo uitlopen (zonder dat hij van die kotsneigingen had.) Dus de ehbo erbij.
En terwijl die gast schoon werd gemaakt en op de brancard werd getild bleef die andere gast tegen mij praten.. You are so beautifull
Ik zo ja dat zal wel maar zou je niet even je vriend gaan helpen?
No no in 10 minutes he's oke!! I'm going to dream of you.
Ik moest hem gewoon min of meer achter zjin vriend aanschoppen, terwijl die zowat lag te stikken in zijn eigen kots![]()
Nee dat is inderdaad niet goed!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kreeg probelemen met m'n ademhaling, dat ging op een gegeven moment niet meer automatisch.
Durfde niet meer te pitten, omdat ik bang was dat ik geen adem meer ging/kon halen.
Verder enorme zweetaanvallen, en temperatuurwisselingen die nergens op sloegen.
Niet echt relaxed dus.
Ja is toch niet normaalquote:
mja, dat zijn duitsers he....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ja is toch niet normaalLekkere vriend ben je dan.
Maar ze hadden ook zo'n grote fles sterke whiskey bijna helemaal leeg. Zat echt nog een laagje van 2 cm in.
Ja maar dat is toch fucking niet normaalquote:
Ik vind mooie meisjes ook altijd belangrijker dan "vrienden" die de weg kwijt zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef covie het volgende:
Zaterdag op de loveparade dan..
Er kwamen zo 2 duitsers bij ons zitten en die ene was aan het zweten niet normaal.
Op een gegeven moment ging hij out en lag hij daar op de grond zijn ogen draaiden weg.
Wij hebben hem op zijn zij gelegd, kwam de kots er zo uitlopen (zonder dat hij van die kotsneigingen had.) Dus de ehbo erbij.
En terwijl die gast schoon werd gemaakt en op de brancard werd getild bleef die andere gast tegen mij praten.. You are so beautifull
Ik zo ja dat zal wel maar zou je niet even je vriend gaan helpen?
No no in 10 minutes he's oke!! I'm going to dream of you.
Ik moest hem gewoon min of meer achter zjin vriend aanschoppen, terwijl die zowat lag te stikken in zijn eigen kots![]()
ik snap dat ook niet hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:36 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch fucking niet normaalIk vind lekker zuipen ook niet verkeerd.
Maar om mezelf nou een alcoholvergiftiging te gaan lopen zuipen snap ik werkelijk niet.![]()
niet echt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef covie het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad niet goed!!![]()
Voel je je nu wel weer beter dan?
Beter dat ze laveloos zijn dan dat ze tegen je aan blijven lullenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Op de boot naar en terug uit noorwegen lag het ook helemaal vol met laveloze duitsers
true, truequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beter dat ze laveloos zijn dan dat ze tegen je aan blijven lullen
Ja en nee.....quote:
Hoiquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
m'n cola smaakt naar covie.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
m'n cola smaakt naar covie.
sterktequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef covie het volgende:
[..]
Lekker he!!!
![]()
Maar ik ben weg, op naar de longarts[afbeelding]
Eerder vanmiddag een deprimerend gesprek gevoerd...quote:
Mja.. indirect is het wel persoonlijk, maar met mij (en OAdin) als persoon en mijn gezondheid is niets aan het handje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder vanmiddag een deprimerend gesprek gevoerd...![]()
Nou ja, het is minder erg dan het klinkt, maar ik moet even ergens een oplossing voor bedenken en als dat niet lukt, kan ik wellicht niet op vakantie...![]()
Het heeft niets te maken met werk of persoonlijke omstandigheden...
Ik treed even niet verder in details... misschien dat die nog eens volgen....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, het is minder erg dan het klinkt, maar ik moet even ergens een oplossing voor bedenken en als dat niet lukt, kan ik wellicht niet op vakantie...![]()
lekker danquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht, maar er is hoop!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je Chili avontuur staat op de tocht! Dat is wel erg ja.
![]()
Dank!quote:
Ja...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zieke usersquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziek topic...
met mij wel goed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
migraine, dus ik ga zo weer lekker slapen
en hoe is het met jou?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziek topic...
Mensenquote:
joels, ik zag net een user, die had dezelfde UI als jij, maar dan met een vale kleur op de achtergrondquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
@ MM - > Opvangpoekie?!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jaik vagn een poekie op tot er een huisje voor dr is. Gevonden in het bos, verstrengeld in een net
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeckyll
Aaah schatje!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jaik vagn een poekie op tot er een huisje voor dr is. Gevonden in het bos, verstrengeld in een net
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeckyll
nu 2 katten en 2 hamsters maar 1 kat is dus tijdelijk, morgen met dr naar de DA en dan afwachten tot er een baasje is enzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
peoike
En dat allemaal op je studentenkamer?
issie niet vermist ofzo ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu 2 katten en 2 hamsters maar 1 kat is dus tijdelijk, morgen met dr naar de DA en dan afwachten tot er een baasje is enzo
5/6 wkn? Dan is het beestje waarschijnlijk gedumpt en niet vermist.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
tja hoe moet ik daar achter komen? tis beestje van 5/6 weken gevonden int bos
dat denk ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
5/6 wkn? Dan is het beestje waarschijnlijk gedumpt en niet vermist.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
tja hoe moet ik daar achter komen? tis beestje van 5/6 weken gevonden int bos
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,
Als iets gehoord van JJ? ivm sollicitatie?
quote:
I know. Zarchitas ofzo?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
joels, ik zag net een user, die had dezelfde UI als jij, maar dan met een vale kleur op de achtergrond
kan je dat smetje niet weghalen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I know. Zarchitas ofzo?!
Heb hem op een forum gejat, ergens, ooit. Na een tijdje snuffelen in oude zooi weergevonden en wat opgefleurd. daarna als UI ingesteld.
heb hem idd al eens eerder gezien hier.
Ja, zag het ook...quote:
grove schatting, maar denkd at je 'm daar in 1 keer goed hebtquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, zag het ook...![]()
Zou het wederom Lenny zijn?![]()
Zou je denken?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
grove schatting, maar denkd at je 'm daar in 1 keer goed hebt
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zegt ze nog niks.
Vertel vertel, hoe ging het..... .
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, die is veels te leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan je dat smetje niet weghalen dan?
uhuh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Zou je denken?!![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk, na klonen als Poekster, en wie weet welke nog meer...![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
*epileptische aanval krijgt*
dat doe ik ook vaak....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
vrouwen die dansen met hun handen in het haar![]()
![]()
![]()
![]()
Top,quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
callcenter werk...inbound bij Vitens (waterschap)..sluit goed aan met mijn vorig baan...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Top,![]()
![]()
![]()
wat is het eigenlijk voor iets?
Muck is het allang gewend...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck kan beter niet teruglezen met dr migraine
Dat is leuk werk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
callcenter werk...inbound bij Vitens (waterschap)..sluit goed aan met mijn vorig baan...![]()
yep...krijg meteen te horen of ik aangenomen ben en wanneer ik begin...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is leuk werk.![]()
Morgenavond weet je dus meer?
Mja, één van de 2 sowieso!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh.
Het zou ook polly kunnen zijn, maar ik denk lenny
heft ie geen gedag gezegd dan..????..mmmh...net netjes idd....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg JJ gaat die vent van jou altijd zomaar offline?
nee opeens zomaar weg foetsie offlinequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heft ie geen gedag gezegd dan..????..mmmh...net netjes idd....![]()
pppfff...vanaaf is ie weer online.....kun je hem meteen ff op zijn kop geven....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee opeens zomaar weg foetsie offline
i willquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pppfff...vanaaf is ie weer online.....kun je hem meteen ff op zijn kop geven....![]()
![]()
ik zou het ook niet pkken....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ja van zulk gedrag ben ik niet gediend
Whehe...quote:
heropvoeden...???nah...was tot nu toe niet nodig....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Had je dat dan nog niet gedaan?
ik heb helemaal geen kloonquote:
Ik nauwelijks.....quote:
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet pkken.......mss wordt het tijd dat ik hem ga opvoeden....
![]()
![]()
zal ie jammer vinden....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?
quote:
Och misschien kan je hem een keertje eens niet pakken, uhh nee, dat isquote:
ja dat wel ja....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och misschien kan je hem eens keertje eens niet pakken, uhh nee, dat is
misschien dan ook een straf voor jou.![]()
Niet te slap gaan worden hè.. Ze pakken je d'r op die mannen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heropvoeden...???nah...was tot nu toe niet nodig....![]()
![]()
word zeker niet slap....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet te slap gaan worden hè.. Ze pakken je d'r op die mannen!
lekker makkelijk....quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ook zo huis, bij ouders_eten vanavnnd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?
*kusje geeft...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nu word ik nog bozer op m
ik ben diep gekwetst
nee serieus nietquote:
jajaquote:
niet expres nee dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kusje geeft...![]()
![]()
![]()
maar hij heeft het vast niet expres gedaan......hij is dan ook zooooo popu....
![]()
![]()
![]()
ik ga het niet weten mijn jongenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar is iedereen/
peert iedereen 'm zonder wat te zeggen tegenwoordig?
ik ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga het niet weten mijn jongen
tres kutquote:
kut ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
tres kut
en ja, ik weet dat tres frans is, en geen spaans
een beetjequote:
ik heb geen zusterquote:Ik lig ook alweer in bed, heb net m'n zuster weer bij het gasfornuis geplaatst.
op die van mij hoogstwaarschijnlijk ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef Houniet het volgende:
kreeg net een sms van een maat van me. de dames op me nieuwe school zijn
ik een van de weinige mannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:24 schreef Muck het volgende:
ik ben een vna de weinige dames op mijn school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |