Vooral het kastje-naar-de-muur gedoe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Aarti het volgende:
schademeldingen doorbellen kost zoveeeeeeeeeeel tijd en moeite
oh maar dan moet u bij de schadeafdeling zijn mevrouwquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral het kastje-naar-de-muur gedoe.
sextetten, kwartetten etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef covie het volgende:
misschien haal ik ook wel een sextet
Bestaat er eigenlijk ook een online kwartetspel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
nix mis met kwartetten![]()
leuk kaartspelletje
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
allemaal klanten![]()
Zo kan ik toch niet rustig fokken...
als je 10 bent jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
nix mis met kwartetten![]()
leuk kaartspelletje
ik denk nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef covie het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk ook een online kwartetspel?![]()
of 2 users met dezelfde usericon omdraaien (lees = bannen)quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:38 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moet je 4 dezelfde usericons met verschillende usernames bij elkaar zoeken.![]()
quote:
Dan moet je me wel eerst een moderator status geven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of 2 users met dezelfde usericon omdraaien (lees = bannen)
das dan de nieuwe variant van Memory
Ik had net wel vier op een rij
ook een leuk spel hoor
Dat ben ik al.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moet je me wel eerst een moderator status geven.
Dan wordt ik wel moderator van KSC![]()
![]()
ik wilde die taak ook wel op me nemen, maar ze hadden geen forum voor mequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
modjes kunnen ook niet bannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Achterin de rij aansluitenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Muck!-a-hug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |