Whehe...quote:
heropvoeden...???nah...was tot nu toe niet nodig....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Had je dat dan nog niet gedaan?
ik heb helemaal geen kloonquote:
Ik nauwelijks.....quote:
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet pkken.......mss wordt het tijd dat ik hem ga opvoeden....
![]()
![]()
zal ie jammer vinden....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?
quote:
Och misschien kan je hem een keertje eens niet pakken, uhh nee, dat isquote:
ja dat wel ja....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och misschien kan je hem eens keertje eens niet pakken, uhh nee, dat is
misschien dan ook een straf voor jou.![]()
Niet te slap gaan worden hè.. Ze pakken je d'r op die mannen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heropvoeden...???nah...was tot nu toe niet nodig....![]()
![]()
word zeker niet slap....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet te slap gaan worden hè.. Ze pakken je d'r op die mannen!
lekker makkelijk....quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ook zo huis, bij ouders_eten vanavnnd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?
*kusje geeft...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nu word ik nog bozer op m
ik ben diep gekwetst
nee serieus nietquote:
jajaquote:
niet expres nee dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kusje geeft...![]()
![]()
![]()
maar hij heeft het vast niet expres gedaan......hij is dan ook zooooo popu....
![]()
![]()
![]()
ik ga het niet weten mijn jongenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar is iedereen/
peert iedereen 'm zonder wat te zeggen tegenwoordig?
ik ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga het niet weten mijn jongen
tres kutquote:
kut ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
tres kut
en ja, ik weet dat tres frans is, en geen spaans
een beetjequote:
ik heb geen zusterquote:Ik lig ook alweer in bed, heb net m'n zuster weer bij het gasfornuis geplaatst.
op die van mij hoogstwaarschijnlijk ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef Houniet het volgende:
kreeg net een sms van een maat van me. de dames op me nieuwe school zijn
ik een van de weinige mannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:24 schreef Muck het volgende:
ik ben een vna de weinige dames op mijn school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |