issie niet vermist ofzo ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu 2 katten en 2 hamsters maar 1 kat is dus tijdelijk, morgen met dr naar de DA en dan afwachten tot er een baasje is enzo
5/6 wkn? Dan is het beestje waarschijnlijk gedumpt en niet vermist.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
tja hoe moet ik daar achter komen? tis beestje van 5/6 weken gevonden int bos
dat denk ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
5/6 wkn? Dan is het beestje waarschijnlijk gedumpt en niet vermist.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
tja hoe moet ik daar achter komen? tis beestje van 5/6 weken gevonden int bos
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,
Als iets gehoord van JJ? ivm sollicitatie?
quote:
I know. Zarchitas ofzo?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
joels, ik zag net een user, die had dezelfde UI als jij, maar dan met een vale kleur op de achtergrond
kan je dat smetje niet weghalen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I know. Zarchitas ofzo?!
Heb hem op een forum gejat, ergens, ooit. Na een tijdje snuffelen in oude zooi weergevonden en wat opgefleurd. daarna als UI ingesteld.
heb hem idd al eens eerder gezien hier.
Ja, zag het ook...quote:
grove schatting, maar denkd at je 'm daar in 1 keer goed hebtquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, zag het ook...![]()
Zou het wederom Lenny zijn?![]()
Zou je denken?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
grove schatting, maar denkd at je 'm daar in 1 keer goed hebt
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zegt ze nog niks.
Vertel vertel, hoe ging het..... .
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, die is veels te leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan je dat smetje niet weghalen dan?
uhuh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Zou je denken?!![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk, na klonen als Poekster, en wie weet welke nog meer...![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
*epileptische aanval krijgt*
dat doe ik ook vaak....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
vrouwen die dansen met hun handen in het haar![]()
![]()
![]()
![]()
Top,quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
callcenter werk...inbound bij Vitens (waterschap)..sluit goed aan met mijn vorig baan...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Top,![]()
![]()
![]()
wat is het eigenlijk voor iets?
Muck is het allang gewend...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck kan beter niet teruglezen met dr migraine
Dat is leuk werk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
callcenter werk...inbound bij Vitens (waterschap)..sluit goed aan met mijn vorig baan...![]()
yep...krijg meteen te horen of ik aangenomen ben en wanneer ik begin...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is leuk werk.![]()
Morgenavond weet je dus meer?
Mja, één van de 2 sowieso!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh.
Het zou ook polly kunnen zijn, maar ik denk lenny
heft ie geen gedag gezegd dan..????..mmmh...net netjes idd....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg JJ gaat die vent van jou altijd zomaar offline?
nee opeens zomaar weg foetsie offlinequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heft ie geen gedag gezegd dan..????..mmmh...net netjes idd....![]()
pppfff...vanaaf is ie weer online.....kun je hem meteen ff op zijn kop geven....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee opeens zomaar weg foetsie offline
i willquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pppfff...vanaaf is ie weer online.....kun je hem meteen ff op zijn kop geven....![]()
![]()
ik zou het ook niet pkken....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ja van zulk gedrag ben ik niet gediend
Whehe...quote:
heropvoeden...???nah...was tot nu toe niet nodig....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Had je dat dan nog niet gedaan?
ik heb helemaal geen kloonquote:
Ik nauwelijks.....quote:
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet pkken.......mss wordt het tijd dat ik hem ga opvoeden....
![]()
![]()
zal ie jammer vinden....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?
quote:
Och misschien kan je hem een keertje eens niet pakken, uhh nee, dat isquote:
ja dat wel ja....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och misschien kan je hem eens keertje eens niet pakken, uhh nee, dat is
misschien dan ook een straf voor jou.![]()
Niet te slap gaan worden hè.. Ze pakken je d'r op die mannen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heropvoeden...???nah...was tot nu toe niet nodig....![]()
![]()
word zeker niet slap....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet te slap gaan worden hè.. Ze pakken je d'r op die mannen!
lekker makkelijk....quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ook zo huis, bij ouders_eten vanavnnd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel netjes gedag gezegd, krijgt hij dan een petsje op zijn kont minder?
*kusje geeft...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nu word ik nog bozer op m
ik ben diep gekwetst
nee serieus nietquote:
jajaquote:
niet expres nee dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kusje geeft...![]()
![]()
![]()
maar hij heeft het vast niet expres gedaan......hij is dan ook zooooo popu....
![]()
![]()
![]()
ik ga het niet weten mijn jongenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar is iedereen/
peert iedereen 'm zonder wat te zeggen tegenwoordig?
ik ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga het niet weten mijn jongen
tres kutquote:
kut ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
tres kut
en ja, ik weet dat tres frans is, en geen spaans
een beetjequote:
ik heb geen zusterquote:Ik lig ook alweer in bed, heb net m'n zuster weer bij het gasfornuis geplaatst.
op die van mij hoogstwaarschijnlijk ook welquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef Houniet het volgende:
kreeg net een sms van een maat van me. de dames op me nieuwe school zijn
ik een van de weinige mannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:24 schreef Muck het volgende:
ik ben een vna de weinige dames op mijn school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |