Hoiquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
m'n cola smaakt naar covie.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
m'n cola smaakt naar covie.
sterktequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef covie het volgende:
[..]
Lekker he!!!
![]()
Maar ik ben weg, op naar de longarts[afbeelding]
Eerder vanmiddag een deprimerend gesprek gevoerd...quote:
Mja.. indirect is het wel persoonlijk, maar met mij (en OAdin) als persoon en mijn gezondheid is niets aan het handje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder vanmiddag een deprimerend gesprek gevoerd...![]()
Nou ja, het is minder erg dan het klinkt, maar ik moet even ergens een oplossing voor bedenken en als dat niet lukt, kan ik wellicht niet op vakantie...![]()
Het heeft niets te maken met werk of persoonlijke omstandigheden...
Ik treed even niet verder in details... misschien dat die nog eens volgen....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, het is minder erg dan het klinkt, maar ik moet even ergens een oplossing voor bedenken en als dat niet lukt, kan ik wellicht niet op vakantie...![]()
lekker danquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht, maar er is hoop!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je Chili avontuur staat op de tocht! Dat is wel erg ja.
![]()
Dank!quote:
Ja...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zieke usersquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziek topic...
met mij wel goed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
migraine, dus ik ga zo weer lekker slapen
en hoe is het met jou?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziek topic...
Mensenquote:
joels, ik zag net een user, die had dezelfde UI als jij, maar dan met een vale kleur op de achtergrondquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
@ MM - > Opvangpoekie?!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jaik vagn een poekie op tot er een huisje voor dr is. Gevonden in het bos, verstrengeld in een net
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeckyll
Aaah schatje!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jaik vagn een poekie op tot er een huisje voor dr is. Gevonden in het bos, verstrengeld in een net
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeckyll
nu 2 katten en 2 hamsters maar 1 kat is dus tijdelijk, morgen met dr naar de DA en dan afwachten tot er een baasje is enzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
peoike
En dat allemaal op je studentenkamer?
issie niet vermist ofzo ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu 2 katten en 2 hamsters maar 1 kat is dus tijdelijk, morgen met dr naar de DA en dan afwachten tot er een baasje is enzo
5/6 wkn? Dan is het beestje waarschijnlijk gedumpt en niet vermist.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
tja hoe moet ik daar achter komen? tis beestje van 5/6 weken gevonden int bos
dat denk ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
5/6 wkn? Dan is het beestje waarschijnlijk gedumpt en niet vermist.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
tja hoe moet ik daar achter komen? tis beestje van 5/6 weken gevonden int bos
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,
Als iets gehoord van JJ? ivm sollicitatie?
quote:
I know. Zarchitas ofzo?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
joels, ik zag net een user, die had dezelfde UI als jij, maar dan met een vale kleur op de achtergrond
kan je dat smetje niet weghalen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I know. Zarchitas ofzo?!
Heb hem op een forum gejat, ergens, ooit. Na een tijdje snuffelen in oude zooi weergevonden en wat opgefleurd. daarna als UI ingesteld.
heb hem idd al eens eerder gezien hier.
Ja, zag het ook...quote:
grove schatting, maar denkd at je 'm daar in 1 keer goed hebtquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, zag het ook...![]()
Zou het wederom Lenny zijn?![]()
Zou je denken?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
grove schatting, maar denkd at je 'm daar in 1 keer goed hebt
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zegt ze nog niks.
Vertel vertel, hoe ging het..... .
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, die is veels te leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan je dat smetje niet weghalen dan?
uhuh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Zou je denken?!![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk, na klonen als Poekster, en wie weet welke nog meer...![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
*epileptische aanval krijgt*
dat doe ik ook vaak....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
vrouwen die dansen met hun handen in het haar![]()
![]()
![]()
![]()
Top,quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super!!!!....morgen avond naar het bedrijf en krijg dus dan ook meteen te horen of ik aangenomen ben...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
callcenter werk...inbound bij Vitens (waterschap)..sluit goed aan met mijn vorig baan...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Top,![]()
![]()
![]()
wat is het eigenlijk voor iets?
Muck is het allang gewend...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck kan beter niet teruglezen met dr migraine
Dat is leuk werk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
callcenter werk...inbound bij Vitens (waterschap)..sluit goed aan met mijn vorig baan...![]()
yep...krijg meteen te horen of ik aangenomen ben en wanneer ik begin...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is leuk werk.![]()
Morgenavond weet je dus meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |