ik onder anderequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
volgens mij zijn er meer lunsen. s
verhuizen en toch op Fok zijn....quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Had ik LaPo?![]()
Sorry hoor, maar ik had pauze en moest verhuizen naar de receptie, precies op het einde van het topic. Anders hadden jullie maar een kwartier hoeven wachten![]()
Bijna 500!![]()
wat een lulverhaal hequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verhuizen en toch op Fok zijn....![]()
over de schade die je gereden hebt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
nou, ik moet nog een telefoontje krijgen....over een auto...uberhaupt, een auto
Als je eens wist wat voor risico's ik neem om jullie gezelschap te houdenquote:
ik weet niet of ik het leasecontract nog "moet" uitdienen (dus vervangend vervoer. of dat ik een auto moet gaan leasen (en dan dus proefritten moet gaan regelen).quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over de schade die je gereden hebt?
Of ben je bezig geweest met proefritten regelen ofzo?
proefritten maken is best leuk toch.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het leasecontract nog "moet" uitdienen (dus vervangend vervoer. of dat ik een auto moet gaan leasen (en dan dus proefritten moet gaan regelen).
da's ook wel weer zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
ik zit net wat voorwaarden te lezen, zo te zien een gelijkende auto uit hun eigen pool. Ook best, dan heb ik wat meer tijd om me te orienteren in de automarkt
Zo vlak voor een vakantie kan ik toch niet veel proefrijden
Sh00t me. Ik ga straks efkes bellen, heb even een korte demo over een paar minuten en dan ga ik maar weer bellen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's ook wel weer zo.
Wat kan je nu voor vehikel krijgen dan?
quote:
Goede AV danquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
ik zit net wat voorwaarden te lezen, zo te zien een gelijkende auto uit hun eigen pool. Ook best, dan heb ik wat meer tijd om me te orienteren in de automarkt
Zo vlak voor een vakantie kan ik toch niet veel proefrijden
jah..quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Aarti het volgende:
schademeldingen doorbellen kost zoveeeeeeeeeeel tijd en moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |