Maar wel viesquote:Eerst dacht ik 'liefde', toen dacht ik 'geld', maar nu ik oud ben weet ik,
dat 'pruimensap' de sleutel is tot het ware geluk
![]()
of pruimtabakquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
pruimenjam is wel te pruimen..
Er zit een mute knop op de streams hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar ben ik inmiddels aanbeland, maar die streams houden mij wakker![]()
Ja, ik zoek hem zo op, ben al aan het lezen in de handleiding.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zit een mute knop op de streams hoor![]()
ik ben een zuurpruim..quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe mij maar een pruim zonder iets...![]()
Klunsquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik zoek hem zo op, ben al aan het lezen in de handleiding.
Had je net nog gelezen wat ik aan je schreef?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NzV51yXLTY0
White Rabbit Jefferson Airplane - je moet d'r van houden.
Mooie beelden wel, aan het eind verschijnt nog even "Feed your Head"![]()
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PHquote:
Neequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je ook mijn serieuze post daarna nog gelezen?
HiDi !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PH![]()
Weet je wel waar ik het over heb?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb ik dan over heen gelezen.
Moet ik terug gaan zoeken ?![]()
idd, niet helemaal mijn smaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NzV51yXLTY0
White Rabbit Jefferson Airplane - je moet d'r van houden.
Mooie beelden wel, aan het eind verschijnt nog even "Feed your Head"![]()
Ja, ik dacht dat ook, maar durfde het niet te plaatsen na kritiek van gisterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PH![]()
Ik ben van allles door elkaar aan het doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je net nog gelezen wat ik aan je schreef?
Ja, kon eigenlijk niets anders verzinnen met je eigen avaquote:
Misschien dat hidiho het je even kan uitleggenquote:
hellepquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet je wel waar ik het over heb?
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben van allles door elkaar aan het doen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarover, denk het haast wel.
![]()
Pagina 1quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien dat hidiho het je even kan uitleggen![]()
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kon eigenlijk niets anders verzinnen met je eigen ava![]()
Ik weet niet of ie wel kan lezen. Staan er ook plaatjes bij?quote:
Goeie nachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tof![]()
Heb je hem in de OP-wiki gezet?
Ik weet momenteel niemand meer die er ook in moet/mag, jullie?
Eerst ff zorgen dat het over isquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Dus...
Ben ff zwaar op de hand, maar vond die bed opmerking van hem, nergens op slaan.quote:
Maar ja, degene die erin zit zou zelf natuurlijk ook beter moeten weten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.
Nou ja zeg....neem jij eens een hap hooi......quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie wel kan lezen. Staan er ook plaatjes bij?
Nee, zal even kijken waar die wiki is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tof![]()
Heb je hem in de OP-wiki gezet?
Ik weet momenteel niemand meer die er ook in moet/mag, jullie?
Tuurlijk, maar het was n.a.v. Joris LuYendijk, dat het niet uitmaakte dat 'ie al bezet is etc..quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja, degene die erin zit zou zelf natuurlijk ook beter moeten weten.
Lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg....neem jij eens een hap hooi......
Volgens mij deed hij iets voor een programma, daten om te kijken hoe het was. En hij was naar ik me herinner bezet, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het was n.a.v. Joris LuYendijk, dat het niet uitmaakte dat 'ie al bezet is etc..
Nou, als je 90 procent kans wil dat je volgende relatie op de klippen loopt, dan begin je dus gewoon die volgende relatie terwijl je er in eentje zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij iets voor een programma, daten om te kijken hoe het was. En hij was naar ik me herinner bezet, inderdaad.
Nee, wat mij betreft ronden mensen hun relatie eerst maar netjes af voor ze een ander blij maken.
Welke?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ff zwaar op de hand, maar vond die bed opmerking van hem, nergens op slaan.
Dan is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
En als je nou alledrie in een relatie zit en het niet erg vind?
Gaat niet goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
Dan is het niet erg......toch? Zolang ze het alledrie prima vinden. Het lijkt mij wel wat, twee vrouwen en ik huisman....heerlijk...koffie drinken bij de buuf, beetje soppenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke?Moet ik iemand in elkaar rammen voor je?
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.
Heb je het nu over mij ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ff zwaar op de hand, maar vond die bed opmerking van hem, nergens op slaan.
Jij moest toch net lachen om het feit dat ik geen vreemden in mijn bed wil hebben...quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
Maar ik zie om mij heen toch gewoon ook mensen verliefd worden.
Dwars door relaties heen.
En dan soms daarna the lonely hearts club![]()
Weet niet of een mens wel bedoeld is om langdurig monogaam te zijn.
Maar een goede verliefdheid is wel een wolk waarop je voortglijdt
Ken geen TBS-ers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat niet. Niet iedere TBS-er is stoer, toch?
Maar, wie moet ik
-en.
![]()
Je kent mij toch? Was niks bijzonders hoor, trouwens, gewoon wat gezichten die me niet aanstonden in het beton gegotenquote:
Blijf in elk geval eerlijk, je hebt tenslotte een x aantal jaren lief en leed met elkaar gedeeld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dingen overkomen mensen. Een relatie beëindigen kan bijna niet clean. Het is zowieso een dirty job. Hoe je het ook doet, je doet het nooit goed.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent mij toch? Was niks bijzonders hoor, trouwens, gewoon wat gezichten die me niet aanstonden in het beton gegoten![]()
Alleen als jij eerst omrolt en kopjes geeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak nu maar een paar bokkesprongen..........
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent mij toch? Was niks bijzonders hoor, trouwens, gewoon wat gezichten die me niet aanstonden in het beton gegoten![]()
Ja, en toch is dat lastig, juist als je lief en leed gedeeld hebt. Je wilt de ander dan toch ook niet extra pijn doen door belastende uitspraken. Maar in principe ben ik het wel met je eens, iedereen heeft recht op de waarheid.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Blijf in elk geval eerlijk, je hebt tenslotte een x aantal jaren lief en leed met elkaar gedeeld.
Ja maar op een positieve manier bedoeld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij moest toch net lachen om het feit dat ik geen vreemden in mijn bed wil hebben...
Eerst even een afdruk op het oppervlak, dan eronder shovelen. Dan heb je een mooie sarcofaagquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik maak koppies altijd gewoon kleiner, maar je brengt me op een leuk idee
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen als jij eerst omrolt en kopjes geeft![]()
laat FwD het maar niet horenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof niet dat mensen daarvoor gemaakt zijn monogamie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:36 schreef ppi het volgende:
Weet niet of een mens wel bedoeld is om langdurig monogaam te zijn.
Vond het niet grappig, maar zoals gezegd, ben momenteel zwaar op de hand.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja maar op een positieve manier bedoeld.
Heb ik je beledigd of iets dergelijks![]()
Krijg het idee dat je een beetje kwaad bent op me, of ben ik nu para ?
Volgens mij, maar ik kan me vergissen, is er een beetje spraakverwarring. Over je bed delen met mensen met wie je even van woning wisselt, en je bed delen met mensen punt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja maar op een positieve manier bedoeld.
Heb ik je beledigd of iets dergelijks![]()
Krijg het idee dat je een beetje kwaad bent op me, of ben ik nu para ?
Heb je wel is een veulen zien omrollen en kopjes geven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:zie ik eruit als een veulen
![]()
Vond hem wel coolquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor mijn patserige entree in de SC
Door het uit te stellen, zeker als er een ander in het spel is, doe je je partner toch alleen maar meer pijn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat lastig, juist als je lief en leed gedeeld hebt. Je wilt de ander dan toch ook niet extra pijn doen door belastende uitspraken. Maar in principe ben ik het wel met je eens, iedereen heeft recht op de waarheid.
Niks patserig. Is toch leuk dat je er ook even bent?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor mijn patserige entree in de SC
Ja, na het eten van een hap hooi en wat biksquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je wel is een veulen zien omrollen en kopjes geven?![]()
Nee, ik had na een grappige post, een serieuze geplaatst, maar daar heeft 'ie over heen gelezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik kan me vergissen, is er een beetje spraakverwarring. Over je bed delen met mensen met wie je even van woning wisselt, en je bed delen met mensen punt.
Oke, heb ik de plank misgeslagen, sorry.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het niet grappig, maar zoals gezegd, ben momenteel zwaar op de hand.
Zomaar, of is er iets aan de hand.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het niet grappig, maar zoals gezegd, ben momenteel zwaar op de hand.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had na een grappige post, een serieuze geplaatst, maar daar heeft 'ie over heen gelezen.
Laat maar, niks om druk om te doen. Ben één bonk chagerijn!!![]()
Geeft niets schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had na een grappige post, een serieuze geplaatst, maar daar heeft 'ie over heen gelezen.
Welnee man, maak je niet druk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Oke, heb ik de plank misgeslagen, sorry.
Heb ik verkeerd ingeschat blijkbaar.
![]()
Ah, ik snap het. Soms komt iets net even verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind dat je ook wel rekening mag met hoeveel iemand op het moment aan kan. Daarnaast is het heel misschien beter om sommige dingen gewoon niet te vertellen als de ander daar niet achter kan komen en het voor haar extra pijnlijk zou zijn. Maar nogmaals, ik onderschrijf het principe, de ander heeft recht op de waarheid, alleen het punt is, hoe ver zet je dat nu precies door.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Door het uit te stellen, zeker als er een ander in het spel is, doe je je partner toch alleen maar meer pijn?
Zomaar, is morgen weer over.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zomaar, of is er iets aan de hand.
Ik checkte even, maar gelukkig is mijn hartslag onder de 90 gebleven......quote:
poequote:Op maandag 27 augustus 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk best leuk, laat ik het zelf ook eens proberen:
[afbeelding]
Had je een lekke band ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schreef jij nu net iets over fietsen?![]()
Doen jullie alquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen wij, met elkaar, jouw uit die dip trekken?
Hehe, eindelijk komt ze eens los......helemaal TOPquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Soms komt iets net even verkeerd.
Laat het er maar uit:
[afbeelding]
Ben jij een handtekeningenjager?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik checkte even, maar gelukkig is mijn hartslag onder de 90 gebleven......
Jij belde toen toch met Amanda![]()
sf misschienquote:
Hmmm... heeft toch niet helemaal het bevrijdende effect waarop ik hoopte. Misschien omdat ik het tegen de verkeerde mensen hebquote:
Je moet ergens beginnen....doe het morgen eens in de COSquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm... heeft toch niet helemaal het bevrijdende effect waarop ik hoopte. Misschien omdat ik het tegen de verkeerde mensen heb![]()
Meeste veulens gaan dan gewoon liggen slapen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, na het eten van een hap hooi en wat biks![]()
Ik schrok nogalquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm... heeft toch niet helemaal het bevrijdende effect waarop ik hoopte. Misschien omdat ik het tegen de verkeerde mensen heb![]()
Het moest er een keer van komen. Maar nu schaam ik me natuurlijk diep. Ongeveer zo diep als een vloeitje hoog isquote:
Ja, jij kijkt om je heen nu en ziet al je ronkende vriendjes liggen denk ik?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meeste veulens gaan dan gewoon liggen slapen hoor![]()
edit: laat maar voor nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind dat je ook wel rekening mag met hoeveel iemand op het moment aan kan. Daarnaast is het heel misschien beter om sommige dingen gewoon niet te vertellen als de ander daar niet achter kan komen en het voor haar extra pijnlijk zou zijn. Maar nogmaals, ik onderschrijf het principe, de ander heeft recht op de waarheid, alleen het punt is, hoe ver zet je dat nu precies door.
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.quote:
Het is eenzaam hier in de weiquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, jij kijkt om je heen nu en ziet al je ronkende vriendjes liggen denk ik?
* tipsch is jaloersquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.
LOBASCA (als het goed is)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.
Maar dat is niet aan mij... Lobasca is heel kieskeurig met wie ze haar gesigneerde portret stuurt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil ik ook wel![]()
Graag met "Voor de beste Ppi ter wereld "erop !
Het punt is, je moet er wel wat voor doen. Ik ga niet vertellen wat ik allemaal heb moeten doen, maar phew... het is gelukt.quote:
Lelijke Obesitas Bedervelijke Achterlijke Schijnheilige Chagerijnige Aanstelster staat me beterquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Stel je voor, nee nee, niet uit eigen werk. Je hebt vanwege je ongelukkige huwelijk al meerdere malen publieke huizen bezocht de afgelopen jaren, ver uit de buurt. Op een zeker moment hak je de knoop door. Zeg je dan de volledige waarheid? Vertel je haar dat? Of denk je, ze heeft het al moeilijk genoeg, ik hoef haar niet nog meer te vernederen. Ik zou, denk ik, kiezen om het niet te vertellen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en hoe weet je zo zeker dat de ander er niet achter kan komen?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lelijke Obesitas Bedervelijke Achterlijke Schijnheilige Chagerijnige Aanstelster staat me beter
Ja jezus heequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het punt is, je moet er wel wat voor doen. Ik ga niet vertellen wat ik allemaal heb moeten doen, maar phew... het is gelukt.
Sow zeg.....jij hebt een partij zelfkennisquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lelijke Obesitas Bedervelijke Achterlijke Schijnheilige Chagerijnige Aanstelster staat me beter
Oei, je hebt idd iets dipachtigs vanavond zo lijkt het.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe dit nu niet joh, dit heeft toch geen enkel rendement?quote:
Doe es niequote:
Nee, nee, en nog eens nee!quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doel is goed? Rendement niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dit nu niet joh, dit heeft toch geen enkel rendement?
Ik doe dit slechts in FOK! belang.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dit nu niet joh, dit heeft toch geen enkel rendement?
Introspectie is mij niet vreemdquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow zeg.....jij hebt een partij zelfkennis![]()
Hoe kom je daar aan?
Ik ben FOK!quote:
Die ga ik in mijn onderschrift zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nee, en nog eens nee!
Lovely, Open, Beautiful, And Sweet, Cute, Adorable.
En geen radiostation te bekennen waar ik mijn gal kan spuwen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Oei, je hebt idd iets dipachtigs vanavond zo lijkt het.
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doel is goed? Rendement niet?![]()
![]()
Die FdW moeten ze gewoon van dit forum aflazeren.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Oh, en voor jou heb ik deze nog:
[afbeelding]
Nog meer?quote:
Doe eens gewoon. Je kan ook proberen een normaal gesprek aan te gaan over het waarom enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef FdW het volgende:
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegen![]()
Maar niet hier, goddamnitquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Je kan ook proberen een normaal gesprek aan te gaan over het waarom enzo.
Als je jezelf boven anderen plaatst, dan kom je dat ooit, vroeg of laat, knalhard tegen. Je zult het met de mensen om je heen toch moeten doen, zo simpel is het.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegen![]()
Als ie normaal kan doen offer ik daar graag me kwaliteitstopic aan op. Maar wel normaalquote:
Met zulke opmerkingen lok je het ook wel uit he.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
-nee-
Nee, is een ontlokking die volgt op z'n uitlokkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen lok je het ook wel uit he.![]()
Doe toch maar niet. Wij zijn hier toch de volwassenen? Dan gaan we ons toch niet laten provoceren door zo iemand?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:16 schreef tipsch het volgende:
Nee, is een ontlokking die volgt op z'n uitlokking![]()
Kleine aardschok, ben er misselijk vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, terug naar de orde van de dag, er was schijnbaar sprake van een oprisping
Van mij mag het hier, in allle beslotenheid, geborgenheid en rust van Fok.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En geen radiostation te bekennen waar ik mijn gal kan spuwen..
daar hebben we domperidon voor...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kleine aardschok, ben er misselijk van [afbeelding]
Maak er meteen een subforum vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Van mij mag het hier, in allle beslotenheid, geborgenheid en rust van Fok.
Is een geheel eigen topic in Klaagbaak misschien een idee ?
Volwassenen laten ook niet over zich heen lopenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe toch maar niet. Wij zijn hier toch de volwassenen? Dan gaan we ons toch niet laten provoceren door zo iemand?
Het gaat al weer wat beter hoor...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Van mij mag het hier, in allle beslotenheid, geborgenheid en rust van Fok.
Is een geheel eigen topic in Klaagbaak misschien een idee ?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het gaat al weer wat beter hoor...![]()
In sommige gevallen is het gewoon slimmer om geen open deuren in te trappen. Denk dat iedereen weet hoe FdW er voor staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
Volwassenen mensen laten ook niet over zich heen lopenIk heb alleen maar even uitgelegd hoe slecht FdW er eigenlijk aan toe is.
Gelukkig heb jij vier benen en sta je redelijk stevig. Ik donderde finaal uit bedquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kleine aardschok, ben er misselijk van [afbeelding]
Kan geregeld worden hoorquote:
Dat dacht ik vandaag ook in de COS voordat hij daar bezig ging.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het gewoon slimmer om geen open deuren in te trappen. Denk dat iedereen weet hoe FdW er voor staat.
He verdraaid het was net zo gezellig![]()
Dat krijg je er van he, luilakquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig heb jij vier benen en sta je redelijk stevig. Ik donderde finaal uit bed
Wat mij betreft is het nog steeds gezellig hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het gewoon slimmer om geen open deuren in te trappen. Denk dat iedereen weet hoe FdW er voor staat.
He verdraaid het was net zo gezellig![]()
Ik snap je. Geloof alleen dat het boven ergens nog niet doordringt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik vandaag ook in de COS voordat hij daar bezig ging.
Nee want je deed neit aan overspel tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:Sorry, moet mijn hand niet overspelen
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het nog steeds gezellig hoor![]()
Goedzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
Wat mij betreft is het nog steeds gezellig hoor![]()
Hmmm, jij hebt mij doorquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat krijg je er van he, luilak [afbeelding]
Ik denk dat dezequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
Tegen misselijkheid, pilletje
Dat kun je rustig stellen. Ik vond het vandaag jammer dat Yvonne er niet was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snap je. Geloof alleen dat het boven ergens nog niet doordringt.
Top opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe toch maar niet. Wij zijn hier toch de volwassenen? Dan gaan we ons toch niet laten provoceren door zo iemand?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee want je deed neit aan overspel toch![]()
Ik hoop dat het gras niet te nat isquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat deze [afbeelding] gewoon lekker een graspol gaat zoeken en eens lekker gaat slapen.
[afbeelding] Voor iedereen en lief zijn he.
Truste veul, slaap lekkertquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat deze [afbeelding] gewoon lekker een graspol gaat zoeken en eens lekker gaat slapen.
[afbeelding] Voor iedereen en lief zijn he.
Laat maar. Ik heb het eerder gezegd vandaag. Ik vind het zielig dat ik zulke dingen moet zeggen. En ik vind het heel erg dat iemand dan nog gelukkig is met zo'n opmerking ook.quote:
nee sorry, ik was zelf een andere vergetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je kent ze? cyclizine werkt ook, dacht ik
Grappig dat je nog wakker bent. Heb ik ook vaak, denk ik, en vandaag ga ik er lekker op tijd in... zie ik de zon weer opkomen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmm, jij hebt mij door
lief, tuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
kom hier mn frietje speciaal en kroketje eten,is dat toegestaan??
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
Tuurlijk, wel delen hequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
nou vooruit,moet ik mn pan nog effe aanzetten voor andere liefhebbers van midnight snacks?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
lief, tuurlijkmaarrrrrr. ga je hier nu alleen zitten eten?
![]()
Bitterballen en kaassoufflees gaarnequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou vooruit,moet ik mn pan nog effe aanzetten voor andere liefhebbers van midnight snacks?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb het eerder gezegd vandaag. Ik vind het zielig dat ik zulke dingen moet zeggen. En ik vind het heel erg dat iemand dan nog gelukkig is met zo'n opmerking ook.
![]()
Dat is helemaal niet grappig!! Mijn hele klok raakt zo in de war en het is rampzaligquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grappig dat je nog wakker bent. Heb ik ook vaak, denk ik, en vandaag ga ik er lekker op tijd in... zie ik de zon weer opkomen...
ja ik huil....ze zijn versquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef tipsch het volgende:
heb je de uitjes net zelf gesneden? huil je?![]()
mosterd erbij nog?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bitterballen en kaassoufflees gaarne![]()
Hoe heet dat liedje ook alweer?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bitterballen en kaassoufflees gaarne![]()
beetje vreemd allemaal. ik heb zojuist m'n eerste en tevens laatste waarschuwing gekregen. zal allemaal wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dat je je niet moet laten provoceren? Klopt toch?
Of zeg ik nu iets heel vreemds?
Ik weet er alles van..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grappig!! Mijn hele klok raakt zo in de war en het is rampzalig![]()
Ik ga nu dus echt.......jij strakkies ook lekker slapen! (alle anderen ook)
Wat? Waarom jij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
beetje vreemd allemaal. ik heb zojuist m'n eerste en tevens laatste waarschuwing gekregen. zal allemaal wel.
Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat iemand anders een bezinningsvakantie heeft gescoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
beetje vreemd allemaal. ik heb zojuist m'n eerste en tevens laatste waarschuwing gekregen. zal allemaal wel.
Beetje onduidelijk, waarschijnlijk omdat ik als volwassene niet over me heen liet lopen en FdW in de ogen van sommigen iets te effectief op z'n plaats zette. Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken, beloofdquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Waarom jij?
Nee vertel het ook maar niet, anders ben je nog verder van huis. Ik begrijp er helemaal NIETS meer van.
Ik ga het nu echt hinderlijk vinden dat hier zonder kennis van achtergrond wordt gemod. FdW is al tijden zo bezig tegen meerdere mensen. Als daar niets aan wordt gedaan, is het niet raar dat users er iets van zeggen.quote:
Ok, de laatste posting dan!quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat iemand anders een bezinningsvakantie heeft gescoord.
Moet ie tegen mij beginnen, zien we hem niet meer terug. iig de eerste 48 uur nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga het nu echt hinderlijk vinden dat hier zonder kennis van achtergrond wordt gemod. FdW is al tijden zo bezig tegen meerdere mensen. Als daar niets aan wordt gedaan, is het niet raar dat users er iets van zeggen.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
Hoe kom je bij die Ban-lijst?
Ja, ik kreeg net een lekker kroketje gePM'd van Cindy.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gezellig maar weer verder dan, snacks al ready?
http://nl.youtube.com/watch?v=87BCiLKRfrAquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gezellig maar weer verder dan, snacks al ready?
Bitterballen!!!! Voor mij! Allemaal voor mij!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:00 schreef cindy10 het volgende:
hier zijn ze...dampend en warm,de snacks met mosterd!
tast toe,er zijn kaassoufle`s,bitterballen,kroketten en wat overgebleven frietjes!
Hulde!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:00 schreef cindy10 het volgende:
tast toe,er zijn kaassoufle`s,bitterballen,kroketten en wat overgebleven frietjes!
*pakt bitterbal*quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:00 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bitterballen!!!! Voor mij! Allemaal voor mij!![]()
Niks beters? I'm in the mood for dancing bv, weet alleen niet meer van wie het is..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=87BCiLKRfrA![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=QhkY8xAfVsk
Niks mee te maken. Daar, frieten. Ook lekker!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik had bitterballen besteld, ja?!
![]()
quote:
Sjee, waar jij die dingen ook weet te vinden...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=87BCiLKRfrA![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=QhkY8xAfVsk
Die vreet je zelf maar!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Daar, frieten. Ook lekker!
Okee, eentje danquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een bitterbal![]()
(slaat met de vuist op tafel)
En jij gaat gewoon maar koffie drinken, doe je anders ook!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een bitterbal![]()
(slaat met de vuist op tafel)
Hier heb jij er ook een, en nu niet meer zeuren want ik wil er even rustig van genietenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vreet je zelf maar!!The bitterballs are mine!!!
![]()
quote:
Weltruste tipschquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
ik ben uitgeput en ga lekker slapen fokkerts
Als jij die bitterballen nu niet onmiddelijk allemaal aan mij geeft, dan trek ik de stekker eruit!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier heb jij er ook een, en nu niet meer zeuren want ik wil er even rustig van genieten![]()
Ik denk dat ik ook maar ga slapen, ben alleen niet echt moequote:Op maandag 27 augustus 2007 04:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij gaat gewoon maar koffie drinken, doe je anders ook!!![]()
Truste heroquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
Maak anders even een TRquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij die bitterballen nu niet onmiddelijk allemaal aan mij geeft, dan trek ik de stekker eruit!!![]()
Begrepen???!!![]()
Nou, ik hoop dat het luktquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar ga slapen, ben alleen niet echt moe![]()
Tipsch, slaap heel, heel lekker. En tot morgenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=eHOX80HkY5cquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks beters? I'm in the mood for dancing bv, weet alleen niet meer van wie het is..
Geef maar gauw aan Lobasca, want die staat op springen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
bitterballen gaan hard hier.... nog een verse lading want verwachte al vechtpartijen om de mosterd en ballen!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
bitterballen gaan hard hier.... nog een verse lading want verwachte al vechtpartijen om de mosterd en ballen!![]()
Van bitterballen in de nacht word je slaperigquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar ga slapen, ben alleen niet echt moe![]()
Dief!! Je hebt mijn hart gestolenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:19 schreef ppi het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=eHOX80HkY5c
Met BBQ saus?quote:
Truste kanjerquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Van bitterballen in de nacht word je slaperigTot morgen
![]()
Kom we gaan dansenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dief!! Je hebt mijn hart gestolen![]()
Dat dansjequote:Op maandag 27 augustus 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dief!! Je hebt mijn hart gestolen![]()
Ja hallo. Probeer je me nu weg te krijgen zodat jij nog een tweede portie kunt scoren? Ik schreef dat aan... aan... nu vergeet ik even of het tipsch of hidiho wasquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hallo. Probeer je me nu weg te krijgen zodat jij nog een tweede portie kunt scoren? Ik schreef dat aan... aan... nu vergeet ik even of het tipsch of hidiho was![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=6YpNXcpmKBYquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:25 schreef Lobasca het volgende:
Danst mehttp://nl.youtube.com/watch?v=hTDGCnhB6TYt ppi
Ik ben nog aan het dansenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk ben ik ook behoorlijk gaar na vandaag (gisteren)... En de kat wil de muismat hebben om op te liggen.
Slapen dan maar?
Ik zie het, en dans in gedachten met je mee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het dansen![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat je gaat?![]()
Ik blijf onbeholpen in dat soort dingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=6YpNXcpmKBY![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=SnLMiH-5kF0quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het dansen![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat je gaat?![]()
Bye Tulip darlingquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het, en dans in gedachten met je mee.
Ja, ik moet nu echt maar naar bed, ben behoorlijk moe. Dans gerust door, je bent de koningin der nacht.
Welterusten allemaal![]()
![]()
Leuk!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=SnLMiH-5kF0![]()
inhaken![]()
Weltruste schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu echt maar naar bed, ben behoorlijk moe. Dans gerust door, je bent de koningin der nacht.
![]()
Weltrustenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Freak!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:34 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=AjsH5mT33Pg
chic![]()
![]()
![]()
![]()
Môgguhquote:
Freakquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:34 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=AjsH5mT33Pg
chic![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou nou.. gelukkig nog niet.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOaw
Bijna avond?quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:40 schreef doka het volgende:
[..]
Nou nou nou.. gelukkig nog niet.
Alhoewel... bijna
Avond [afbeelding]
Put on your red shoes and dance the bluesquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=30AVhf-ZLwM
en alweer bijna een SC vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |