Introspectie is mij niet vreemdquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow zeg.....jij hebt een partij zelfkennis![]()
Hoe kom je daar aan?
Ik ben FOK!quote:
Die ga ik in mijn onderschrift zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nee, en nog eens nee!
Lovely, Open, Beautiful, And Sweet, Cute, Adorable.
En geen radiostation te bekennen waar ik mijn gal kan spuwen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Oei, je hebt idd iets dipachtigs vanavond zo lijkt het.
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doel is goed? Rendement niet?![]()
![]()
Die FdW moeten ze gewoon van dit forum aflazeren.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Oh, en voor jou heb ik deze nog:
[afbeelding]
Nog meer?quote:
Doe eens gewoon. Je kan ook proberen een normaal gesprek aan te gaan over het waarom enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef FdW het volgende:
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegen![]()
Maar niet hier, goddamnitquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Je kan ook proberen een normaal gesprek aan te gaan over het waarom enzo.
Als je jezelf boven anderen plaatst, dan kom je dat ooit, vroeg of laat, knalhard tegen. Je zult het met de mensen om je heen toch moeten doen, zo simpel is het.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegen![]()
Als ie normaal kan doen offer ik daar graag me kwaliteitstopic aan op. Maar wel normaalquote:
Met zulke opmerkingen lok je het ook wel uit he.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
-nee-
Nee, is een ontlokking die volgt op z'n uitlokkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen lok je het ook wel uit he.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |