Lelijke Obesitas Bedervelijke Achterlijke Schijnheilige Chagerijnige Aanstelster staat me beterquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.
LOBASCA (als het goed is)
Stel je voor, nee nee, niet uit eigen werk. Je hebt vanwege je ongelukkige huwelijk al meerdere malen publieke huizen bezocht de afgelopen jaren, ver uit de buurt. Op een zeker moment hak je de knoop door. Zeg je dan de volledige waarheid? Vertel je haar dat? Of denk je, ze heeft het al moeilijk genoeg, ik hoef haar niet nog meer te vernederen. Ik zou, denk ik, kiezen om het niet te vertellen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en hoe weet je zo zeker dat de ander er niet achter kan komen?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lelijke Obesitas Bedervelijke Achterlijke Schijnheilige Chagerijnige Aanstelster staat me beter
Ja jezus heequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het punt is, je moet er wel wat voor doen. Ik ga niet vertellen wat ik allemaal heb moeten doen, maar phew... het is gelukt.
Sow zeg.....jij hebt een partij zelfkennisquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lelijke Obesitas Bedervelijke Achterlijke Schijnheilige Chagerijnige Aanstelster staat me beter
Oei, je hebt idd iets dipachtigs vanavond zo lijkt het.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe dit nu niet joh, dit heeft toch geen enkel rendement?quote:
Doe es niequote:
Nee, nee, en nog eens nee!quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doel is goed? Rendement niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dit nu niet joh, dit heeft toch geen enkel rendement?
Ik doe dit slechts in FOK! belang.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dit nu niet joh, dit heeft toch geen enkel rendement?
Introspectie is mij niet vreemdquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow zeg.....jij hebt een partij zelfkennis![]()
Hoe kom je daar aan?
Ik ben FOK!quote:
Die ga ik in mijn onderschrift zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nee, en nog eens nee!
Lovely, Open, Beautiful, And Sweet, Cute, Adorable.
En geen radiostation te bekennen waar ik mijn gal kan spuwen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Oei, je hebt idd iets dipachtigs vanavond zo lijkt het.
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doel is goed? Rendement niet?![]()
![]()
Die FdW moeten ze gewoon van dit forum aflazeren.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Oh, en voor jou heb ik deze nog:
[afbeelding]
Nog meer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |